23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Pohlavek

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Andy 22.5.2006 16:30

Re: Re: Re: Re: Re: No, abych za sebe tuto vzrušující debatu uzavřela

hm. Tak tohle už nebudu komentovat vůbec, abychom si taky jednou nemusely nafackovat :))

pěkný den a moc těm politikům nevěřte, Pavlo, nestojí to za to.

jindřich 22.5.2006 16:29

Pavlač - pohlavci suší pleskají okolo uší

To pan Dr Rath svými úvahami o motivaci Mackova rodinného života zarejdoval do oblasti popsané v soudničkách Františka Němce, na žižkovské, libeňské či nuselské pavlače. A tam čas od času pohlavci suší pleskají okolo uší.

Hledajíci 22.5.2006 16:27

Fackovací aféra pánů Ratha a Macka

plnè zastřela zprávu v New York Times z 22-05-06 nazvanou „U.S. Is Proposing European Shield for Iran Missiles“, to je česky ”US navrhuje evropskou ochranu proti iránským raketám.  Země přicházajíci v úvahu jsou Polsko a ČR. ------ Zajímavé v tomto článku je varování náčelníka generálního štábu ruské armády generala Balujevského : "What can we do?" General Baluyevsky told the Polish newspaper Gazeta Wyborcza in December. "Go ahead and build that shield. You have to think, though, what will fall on your heads afterward. I do not foresee a nuclear conflict between Russia and the West. We do not have such plans. However, it is understandable that countries that are part of such a shield increase their risk. ------ Je jasné, že raketová obrana proti Iránu umístěná v Plosku anebo ČR, je nesmysl. Důvodem je umistění raket namířených na Rusko, což vyvolá namíření ruských raket na tyto země. 

------- Vážení občané ČR, hádejme se intensivně o osobních problémech buranů Rath a Macek, a tím zapomeňme na problémy ohrožujíci celou republiku. ------  K tomu přeji všem mnoho zdaru.   

 

Pavla B. 22.5.2006 16:26

Re: Re: Re: Re: No, abych za sebe tuto vzrušující debatu uzavřela

Ale jo, pravděpodobně to byly převážně silně demagogické argumenty. Nicméně se mělo argumentovat, a ne fackovat. Ratha fakt nemusím, ale co zaslouží obdiv - že nakonec neodešel, na té konferenci zůstal (ačkoliv i někteří pošahanci non plus ultra z publika Mackovi tleskali) a snažil se prosadit (ač v mnohém pomýlenou) svou.

Alfons 22.5.2006 16:26

Re: Vyžilý rachitický erotoman Macek se pořízkovi Rathovi jako chlap postavit nemůže

Pro F.Čech , to je za +1 !!!

I.L. 22.5.2006 16:21

Ad hominem

Vubec, pripada mi to velmi, velmi nepravicove,

kdyz tady ruzni zdejsi kovani "pravicaci" spilaji Drathovi za to, jaka odporna persona to je,

pricemz odborne argumenty jsou az v pozadi. Spravny pravicak prece hodnoti cloveka podle vysledku prace - a ne podle toho, kolik manzelek, milenek, penez, pratel ci nepratel ma, zda s nimi jedna v rukavickach ci nikoliv apod. Takhle

prece uvazuji naopak kolektiviste - kteri se pohorsuji nad pripadnymi odpornymi charakterovymi vlastnostmi dotycneho a nad tim, jak to poburuje kolektiv

Andy 22.5.2006 16:19

Re: Re: Re: No, abych za sebe tuto vzrušující debatu uzavřela

aha. No, nechám to bez komentáře, i když některé, zejména k těm poznámkám o tom, jak se Rath připravoval na boj argumenty, ve mně přímo kypí:)))

Mojmir Prusa 22.5.2006 16:17

V civilizovane spolecnosti

se to resi soudem na ochranu osobnostnich prav. Mohl vysoudit 100 nebo 500 tis. Kc, i vice.  To by Ratha jiste bolelo vice. Ve spolecnosti, kde se lide fackuji a propaguji tak nasili, zit rozhodne nechci.

Na verbalni utok je adekvatni jen verbalni odpoved.

Pavla B. 22.5.2006 16:13

Re: Re: No, abych za sebe tuto vzrušující debatu uzavřela

Andy, pokud jde pomluvy vzájemné jakož i jiných protivníků, IMHO jsou si oba zhruba fifty-fifty. Akorát že Macek dovede různé své výpady vtipněji maskovat či okecávat, zdánlivě je méně urputný. Ale jen zdánlivě...

Ano, Macek si velmi rád hraje na Gutha-Jarkovského (fakt nevím, jestli třeba Klausovi neradí i něco ohledně společenského chování :-) :-) ). Právě proto mě tak rozčilil! Kdyby něco podobného provedl dejme tomu bodrý ministr kultury - to by tak nějak víc sedlo do jeho rejstříků. (I když Jandák asi zase nemá sklony k fyzickému násilí:-))

A kromě toho mě namíchlo, že si myslím (nevím, ale fakt si to myslím): Rath se připravoval na částečně politický, částečně odborný souboj se svými protivníky, s publikem zaujatým proti sobě. Nemohl očekávat žádnou podporu názorově spřízněných osob. Řešení osobních sporů předpokládal nanejvýš na úrovni slovních přestřelek. Maximálně se koncentroval - na boj argumenty, nikoliv pohlavky! Tohle byla největší podlost: napadnout člověka, který byl evidentně duchem jinde.

NA SETKÁNÍCH, KDE MAJÍ ZAZNÍVAT ODBORNĚ LADĚNÉ PŘÍSPĚVKY, JE VYLOUČENO VYTAHOVAT JAKÉKOLIV OSOBNÍ  SPORY A UŽ VŮBEC NENÍ MOŽNÉ SE MYDLIT! Notabene pozvané hosty - ale to už opakuju do omrzení.

AeroKarel 22.5.2006 16:08

Re: Re: No, abych za sebe tuto vzrušující debatu uzavřela

Ano, velmi dobrá připomínka.

AeroKarel 22.5.2006 16:07

Re: Co na ty "pomluvy"

On má Dráth takových Dráthovin víc a moc to nevypadá, že by si je prověřoval. Jednak je to tak jako tak nedokazatelné, leda snad že by byla Mackova  manželka chudá co husopaska, což asi nebyla, ostatně ani Macek ne, druhak naše soudy? Dva tři roky souzení a výsledek nikde? Obávám se, že Macek zvolil jedinou reálnou cestu, jak tomu arogantnímu hajzlíkovi naznačit že jsou určité hranice. Že zvolil špatné místo a špatný čas je věc jiná.

AeroKarel 22.5.2006 16:03

Re: Re: Re: Legrační výklad Bohumila Doležala

Ale jo, jasně že se lekl. Ale ta reakce byla stejně zajímavá.

Buďí to ve mně dojem (a nejen toto), že se pán asi ještě v životě s problémy moc nesetkal, že byl a je "protekční dítě". Ale to jen tak na okraj.

milan007 22.5.2006 16:00

Re: Vyžilý rachitický erotoman Macek se pořízkovi Rathovi jako chlap postavit nemůže

Nepleťe si prosím pivní pupek , který jak se zdá je v SD v módě s postavou pořízka .

J. Honců 22.5.2006 15:58

Re: Pane Beneši,

Milý pana,vy s pravdou žonglujete stejně jako Dr. Rath. A ta obvinění bez důkazů, no prosťáčci uvěří, ostatní ukřičíme

šimon klein 22.5.2006 15:57

Re: Re: No, abych za sebe tuto vzrušující debatu uzavřela

naposled k tématu:

Andy, to je to, co jsem se nedostatečně snažil vysvětlit již já níže, ale myslím, že jsem neuspěl... 

Hledajíci 22.5.2006 15:54

Co na ty "pomluvy"

řiká paní Macková? Když už ten spor pánů Ratha a Macka dosáhl tohoto stupně, bylo by záhodné se zeptat paní,  pro kterou se ti dva burani prali. Předpokládám, ža pan Rath si nejprve zjistil o panu Mackovi ty věci, které mu pak předhodil, aby nemohl být žalován pro urážku na cti. Pan Macek svým buranským výstupem tak potvrdil, že potrefená husa nejvíce kdáká.

Jedině koho lze litovat je obcany ČR majíci takové buranské zástupce.

 

doktor 22.5.2006 15:53

Re: Re: Pane Beneši,

Také pořádně nečtete, příteli, tentokrát moje řádky: příjmy kolegů zubařů nepovažuji za zlodějské, jen nepřiměřené. Příjmy Mackovy (Knižní Velkoobchod, miliony za privatizaci České spořitelny, a ne nakonec spolupráce na budování tajného konta ODS ve Švýcarsku asi právě s paní Blochovou /nikdy nevysvětleno/, kvůli kterému došlo k "Sarajevskému atentátu"), za zlodějské (okradeni jsme byli my všichni, občané ČR, považuji.

Ivan Nový 22.5.2006 15:53

Pavlo B.,

poznámky na takovéhle konferenci?

Ivan Nový 22.5.2006 15:51

Pavlo B.,

ovšem pokud někdo v La Scale mlaská, zaslouží si pohlavek.

J. Honců 22.5.2006 15:51

Re: Vyžilý rachitický erotoman Macek se pořízkovi Rathovi jako chlap postavit nemůže

Nemohu jinak,než konstatovat,že autor tohoto příspěvku je vůl! Mimochodem,pan ministr by si za své sprostoty a křivá obvinění zasloužil klackem. Záhlavec byl pouhým výchovným prostředkem.Obávám se však, že nedostatečným. Přeji pěkný den.

Andy 22.5.2006 15:51

Re: No, abych za sebe tuto vzrušující debatu uzavřela

Pavlo B., skutečnost, že vás nechává klidnou záplava urážek, účelové kriminalizace a lží vůči protivníkům, kterou zde předvádí Rath a strašně vás pohoršuje lepanec, který dotyčný schytal, je poměrně zajímavá.  Podle čeho rozlišujete, co se nedělá a co se dělá ? Podle Gutha- Jarkovského ? Pak byste měla vědět, že dotyčný učitel chování tvrdil, že pomlouvat soka je "ohavnost".

L 22.5.2006 15:45

Souboj

Jak je videt, nazory se tu dost lisi. K urovnani techto sporu je jedina logicka cesta.

SOUBOJ

Velkym problemem je vyber zbrani. Nechceme prece, aby tak vynikajici lide v takovem souboji zahynuli, jak by to melo byt. Nejlepsi by bylo, kdyby zahynuli oba, ale to opravdu nejde.

Proto navrhuji souboj s drevenymi klacky. Tim by si vzajemne nadelali zaslouzene modriny a jinak by to oba stastne prezili. Navrhuji primy prenos v televizi.

AeroKarel 22.5.2006 15:43

Re: Vyžilý rachitický erotoman Macek se pořízkovi Rathovi jako chlap postavit nemůže

Stranu bolševického typu už zde jednu máme, je to KSČM. A druhá ČSSD se úspěšně bolševizuje.

Tedy pokud víte, co to znamená. Evidentně ne. A pan president dělá dobře, že se podobnými prkotinami nezabývá, soudruhu!

Bedřich 22.5.2006 15:43

Re: Vyžilý rachitický erotoman Macek se pořízkovi Rathovi jako chlap postavit nemůže

Omyl, to nebyl žádný "útok na sedícího nepřipraveného člověka zezadu". Berte to spíš jako školní pohlavek neomalenému frackovi. :-D

Pavla B. 22.5.2006 15:43

No, abych za sebe tuto vzrušující debatu uzavřela

Hudba - Petra Skoumal, text - Jan Vodňanský:

Na opeře v La Scala, nevím proč jsi mlaskala, do židle jsi třískala, je-je-je-je-é.

Tak abys věděla, to se v opeře nedělá..... atd. UŽ NEJSI MÁ LÁSKA, V LA SCALE SE NEMLASKÁ!!!

AeroKarel 22.5.2006 15:40

Re: Re: Re: Re: Re: Pavlo B,

Ano, to je ono. "Anebo na sebe "jenom" vzájemně vytahovali intimní záležitosti". Nevytahovali, neboť jsou jakž takž kultivovaní.

A já Macka nehájím absolutně. Pochopitelně udělal hulvátskou blbost na špatném místě ve špatný čas. To vše ano. Jen bych nerad, aby se zapomínalo na dlouhý seznam Drátích (Paroubkových, Grossových) sprosťáren, podrazů, urážek etc.

Tam je počátek těchto událostí. Proti tomu byly souboje Klaus - Zeman selanka. I když,  Zemaman tyto nemravy odstartoval.

Takž jen každému co jeho jest. Zvláště Paroubkovi, Sobotkovi a podobným, dělajícím z absolutně nepolitické bitky dvou arogantních jedinců politickou záležitost.

Pavla B. 22.5.2006 15:35

Re: Re: Legrační výklad Bohumila Doležala

Rath se lekl, to by se lekl každej. Hm, vystupoval jste někdy na nějaké konferenci? Čtete si materiály, děláte si poznámky, snažíte se soustředit, opakujete si své argumenty (s vědomím, že se je publikum bude snažit rozstřílet na cucky), co vykládá moderátor nevnímáte (bývají to formality, vycpávky, které není nutno sledovat)... a lup ho!

F. Čech 22.5.2006 15:34

Vyžilý rachitický erotoman Macek se pořízkovi Rathovi jako chlap postavit nemůže

Proto volil tento podvodník a stárnoucí playboy neospravedlnitelný útok na sedícího nepřipraveného člověka zezadu. Je mně jasné, že sektáři z ODS, kterým je dobrý každý způsob boje a podpásovky jsou v jejich arzenálu zcela běžné Macka pochválí. proto komentáře raději ani nečtu. Jen sedím a tiše čekám, že nás "modrá totalita"nepostihne. Souhlasná reakce soudruha presidenta ne bezprecedentní sprosťáctví jeho poradce Macka svědčí o mnohém. Mimo jiné i o tom, že ODS je strana bolševického typu.

AeroKarel 22.5.2006 15:32

Re: Pane Beneši,

" tím ohrozitř nepřiměřené (v Mackově případě zlodějské) zisky většiny českých zubařů. Macek se stejně jako před ním charakterově ubohý Jiří Menzel zachoval jako samolibý, zákeřný a zbabělý spratek - "

Macek už dávno nepraktikuje, takže jaké zlodějské zisky. Nejste trochu závistivý, "doktore"?

Za spratka je zde DRáth. Už dlouho.

Pavla B. 22.5.2006 15:31

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pavlo B,

P.S. A moje příspěvky nejsou o morálce, ale o kinderstube. To je trochu rozdíl.