6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Martinovská 8.12.2010 17:19

Re: Pan Vlk st

Blbost nikdy nevymře. Primitivní nacionalismus taky asi ne.

M. Martinovská 8.12.2010 17:17

Re: A pro pana Prokopa:

Když mně pan Vlk rozčílil svými dehonestacemi Doležala, skutečně mně rozčílil. To je emoce. Toto je diskuze pod článkem, v takových diskuzích obvykle emoce bývají. Vy jste taky poměrně emotivní se svou "Hordou fašounů".

V. Skalová 8.12.2010 17:17

Re: Pan Vlk st

Tak to je tedy taky "argumentace". Jak jsem psala dole - Vlka ke zdi, že? Co si to dovoluje s nějakými fakty historiků oponovat "nadšeným" prosudetským aktivistům, za které dostávají sudeťácké ceny a granty jejich nadací.

M. Martinovská 8.12.2010 17:14

Re: Pan Vlk st

Pane Machalo, vstanou noví.. níže v diskuzi jich je...

M. Martinovská 8.12.2010 17:14

Re: Václav Vlk st. založil na Psu novou rubriku

Vy jste zvyklá poroučet, že? Tady to nefunguje. Ale zkuste být trochu konkrétnější, nevím, o co vám jde. Co je podle vás v mém příspěvku omáčka, která se tu omílá už dlouho, a není tématem dnešního článku pana Vlka?

L. Machala 8.12.2010 17:06

Pan Vlk st

nic nepochopil a nic nezapoměl. Nedokáže se vymanit ze zajetí dogmatu o kolektivní vině, ve kterém vyrostl. Lidi jako on musí vymřít a přestat zamořovat vztahy mezi Čechy a Němci; naštěstí to už nebude dlouho trvat.

V. Skalová 8.12.2010 17:04

A pro pana Prokopa:

Co kdybyste nám taky ohodnotil příspěvek paní Martinovské? Nebo výkřiky pana Ruščáka? Ty nejsou emotivní?

V. Skalová 8.12.2010 17:02

Re: Václav Vlk st. založil na Psu novou rubriku

Zkuste číst ještě jednou.

V. Skalová 8.12.2010 17:00

Re: Jinak

Paní Martinovská, co kdybyste se šla mrknout trochu severněji, například k Žitavě nebo Budyšínu? To by asi bylo trochu adekvátnější srovnání. Já jsem tedy v Krušných už dlouho nebyla, ale četla jsem, že se to tam pomalu zlepšuje.

Jinak vám nebráním, klidně jděte a všechen svůj majetek těm Sudeťákům dejte, když myslíte, že jim bylo tak ublíženo, a že si to zaslouží. Ale já se svého majetku po předcích jen tak nevzdám, přestože se mě o něj pokoušeli připravit jak Němci, tak Rusové, a po nich jejich přisluhovači - komunisti.

M. Martinovská 8.12.2010 16:59

Re: Václav Vlk st. založil na Psu novou rubriku

Copak je hlavní téma? Doležal?

No ale, paní Skalová, to není hezké, říct, že v článku pana Vlka je omáčka, když tam píše třeba o Uhlovi, či Benešovi. Co kdybych sem napsala vaši adresu (kterou pochopitelně nemám a nikdy bych to neudělala), jako Vlk Doležalovu? Byla bych aspoň skoro stejně slušná jako on?

V. Skalová 8.12.2010 16:54

Re: Václav Vlk st. založil na Psu novou rubriku

Myslela jsem hlavní téma, to ostatní je jen taková omáčka, která se tu omílá už dlouho a všichni pochopili, že v tom se s Vlkem neshodnete. Přesto mi přijde pan Vlk slušnější než vy.

J. Anděl 8.12.2010 16:50

Re: Od Davida Vondráčka, až po Bohumila Doležala.

Píšu, že mám problém to dočíst celé. Ne, že jsem to nečetl. Ale máte pravdu, nečetl jsem to celé slovo od slova. To je částečně moje chyba, částečně autorova. Pan Vlk by se měl zamyslet nad stylistikou a řídit se svatým spisovatelským pravidlem o vyškrtávání dvaceti procent z textu. Vím, o čem mluvím, taky píšu příliš dlouhé texty.

Já nevím, že vy si nevšimnete, že sotva znatelně překrucujete moje příspěvky, přičemž využíváte odsuzující prohlášení typu "taky postoj". Totéž dělá mimochodem pan Vlk a také proto se tak špatně čte.

M. Martinovská 8.12.2010 16:41

Re: Václav Vlk st. založil na Psu novou rubriku

Cože? Vy jste nečetla článek pana Vlka? To není hezké, takhle nepozorně... a nenašla jste tam E. Beneše nebo pana Doležala? Nebo Uhla? O nich totiž píšeme, Vlk i já, a o čem vy? O hordě fašounů? Co si myslíte o tom, jestli je správné zveřejnit adresu bydliště jiného novináře v diskuzi plné anonymů?

M. Martinovská 8.12.2010 16:38

Re: Chtěl jsem komentovat tento článek

Jste velice osobní a nepříjemná, paní Skalová. "To stačí... změňte si příjmení"...nechtěla bych vás potkat naživo.

V. Skalová 8.12.2010 16:35

Re: Václav Vlk st. založil na Psu novou rubriku

No, pan Vlk aspoň nemluví o lejnech a poštěkávání, na rozdíl od vás. K tématu článku nemáte ani slovo.

M. Martinovská 8.12.2010 16:35

Re: Jinak

Zajímavé je ty lesy (a obce v nich) vidět. Přejděte si párkrát z Krušných Hor na druhou starnu, za hranici, doporučuju Potůčky, česká obec blíže hranic, a odtud stačí 10 km na západ.

Co jsme s naším územím udělali, 60 let po válce, jakpak to NAŠE území vzkvétá?

M. Martinovská 8.12.2010 16:32

Václav Vlk st. založil na Psu novou rubriku

Jmenuje se Neviditelné Psí (Vlčí) lejno. Nijak jinak se tento článek nazvat nedá. Je to závistivé poštěkávání přesně ve stylu Rudého Práva, které se snažilo vzbudit nenávist k oponentům komunistů poukazováním na to, že dostávají peníze (zde ceny) ze Západních diverzních centrál. Neuvěřitelné je také osočení P. Uhla, kterého jinak moc nemusím. "Petr Uhl a jiní ... pomohli... vytvořit z Cikánů, ..."  dříve zřejmě vzorných, ... "lumpenproletariát."  No to je tedy šikovný chlapec, ten Uhl. Asi to ale dalo práci, přece jen je jich docela dost.

Před časem, v době "před registrací", kdy psalo na NP do diskuzí podstatně více sprostých anonymů, neváhal V. Vlk uveřejnit adresu bydliště pana Doležala.

Prý Doležal píše ošklivě o Benešovi... Eduard Beneš, slabý člověk a chudák, (pokud se nemstil v bezpečí a z pozice síly), vždy ustoupil... ustoupil Gottwaldovi, jmenoval jím navrženou komunistickou vládu, podepsal jmenovací dekrety všech komunistických ministrů, a tím stvrdil legalizaci "vítězného února". Demokratické ministry už pak nikdy nepřijal k osobnímu jednání - ze "zdravotních důvodů" , kdežto K. Gottwalda přijal k dlouhým rozhovorům.

Během válečného azylu v Londýně nejmenoval do státní rady zástupce německých sociálních demokratů, kteří zachovali věrnost ČSR a mnoho jich zahynulo v koncentrácích i na bojištích války, kdežto ochotně tam jmenoval zástupce německých komunistů. W. Jakschovi sdělil, že zástupce něm, soc.dem jmenuje, až se dohodnou na společném progarmu s německými komunisty... a sdělil mu, že programem poválečné republiky bude znárodňování, protože je třeba zničit buržoazii.... atd. Pramen: E. Beneš, Odsun Němců, Benešem redigované vydání vzájemné korespondence a záznamů jednání Jaksch - Beneš a dalších pramenů, např. zajímavých Benešových projevů k lidu v r. 45 - vylikvidujte Němce, tak vyzýval náš státník.

M. Prokop 8.12.2010 16:15

Re: Koukám, že se tu sešlo fašounské komando

U Vlka je problém, že chce vidět až moc.

M. Prokop 8.12.2010 16:14

Re: Jinak

To je také trochu emotivní.

Soud prostě rozhodnul bez emocí.

S. Netzer 8.12.2010 16:10

Re: Od Davida Vondráčka, až po Bohumila Doležala.

Vaše emotivní a impertinentní příspěvky, přednesené ve stylu žižkovských domovnic, za odpověď nestojí, paní Skalová. Totéž platí o příspěvcích Ševečkových.

V. Skalová 8.12.2010 16:04

Jinak

Sudeťáci už jdou zřejmě na nervy i svým soukmenovcům, jen u nás jim ochotní leští boty :

http://www.lidovky.cz/sudetsti-nemci-dostali-ranu-pod-pas-z-vlastnich-rad-musi-chebu-vratit-lesy-1tp-/ln_domov.asp?c=A101207_215108_ln_domov_ter

J. Pašek 8.12.2010 16:02

Uvedu jméno jenom jednoho nejlepšího z nejlepších . . .

Meziválečný básník a spisovatel MUDr V. Vančura skončil v 1940 u toho kůlu v Kobylisích a dodnes nikdo neví, kde a do které hromadné díry ho zahrabali . . . proto máme po něm knihy, vzpomínky, ale hrob ne . . . . 

V. Skalová 8.12.2010 15:57

Re: Koukám, že se tu sešlo fašounské komando

Taky jednoduché prohlášení. Kdo nechce, tak nevidí.

M. Prokop 8.12.2010 15:49

Re: Utok Madaru na CSR

Hm, tak to neměli prosrat válku, Feferoni.

I s Poláky to bylo složitější, to by bylo nadlouho.

M. Prokop 8.12.2010 15:45

Re: Problém

Souhlas.

M. Prokop 8.12.2010 15:44

Re: Od Davida Vondráčka, až po Bohumila Doležala.

To by vyžadovalo značně podrobnější rozbor, která fakta jsou překroucená a překrucovaná. Na to Vlkovy emoce nestačí.

M. Prokop 8.12.2010 15:43

Re: Od Davida Vondráčka, až po Bohumila Doležala.

Zase souhlas, až na tu spravedlnost Boží, já věřím spíš na nedokonalou, ale lidskou.

M. Prokop 8.12.2010 15:41

Re: Od Davida Vondráčka, až po Bohumila Doležala.

Souhlas.

M. Prokop 8.12.2010 15:38

Re: Koukám, že se tu sešlo fašounské komando

Pan Vlk o věci bohužel píše natolik emotivně, že faktografická rovina spíše mizí.

Za čí peníze, to nevím.

E. Kůrka 8.12.2010 15:38

Naprostý

a bezvýhradný souhlas s autorem.