25.6.2024 | Svátek má Ivan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Parvus 5.6.2009 22:34

Re: Matěji, proč tě holky nechtějí?

Takže v tom podstatném mi dáváte za pravdu. Abychom se neutápěli v detailech, připomínám, že autor článku zde nastínil svou představu, kterak z hnutí vrhačů vajec vzejde nové, lepší politické hnutí. A já na to že ani náhodou. Vy jste mé obecné argumenty doplnil o své osobní, díky. Vzniká tady kouzlo nechtěného, když různí komentátoři na jedné straně zdůrazňují, že vrhání vajec bylo zcela spontánním protestem, na straně druhé však Matějovi & spol. radí aby "svou" skupinu rozpustil či nerozpouštěl....Tak je to spontánní, nebo je to organizovaná skupina? Už si jednou vyberte! Do mladých duší opravdu nahlížím dost často. Ne, nejsem pedagog ani pedofil (to byl vtip, proboha!), ale shodou okolností se s mladými kluky kolem dvaceti let pracovně stýkám dost často. Nevznikají problémy, obě strany se respektují a uznávají, že ta druhá je lepší v něčem jiném. Nečiní mi problém ani pokecat v hospodě s osobou, která má na hlavě dredy, protože mě více zajímá co má v hlavě. Hlavně vaši generaci nevidím jako monolit. Nebudu vám hromadně pochlebovat jako to činí pan Kolář z Kanady a nebudu vás ani paušálně odsuzovat jako zapšklý geront. Stále platí banální postřeh, že lidé jsou různé.

oldedek 5.6.2009 12:36

To je nápad..

To je nápad - myslím si, že lidé po padesáti pěti by mladým měli je přihrávat - je mi 63 let a vím jak jsem se proměňoval z dravého, nekompromisního vývojáře až po toho co je rád, že má zaplať Pán Bůh kolem sebe mladý, který ho opatrně odvedou do důchodu.....;-D  

Sid 5.6.2009 12:34

Souhlas!

Diky za pekny clanek a proveditelny plan!

kerim 5.6.2009 12:23

Naprostý souhlas,

koneckonců, kdo začal sametovou revoluci. Je to fakt, my staří prostě musíme od válu, o tom žádná. Oranžoví panteři právě udělali něco horšího než chybu, oni udělali hloupost. Poštvali si na sebe  mlaďochy, a na ty prostě nemají. Nebudou-li mladí pohodlní, klidně mohou Jyrkovu squadru eliminovat. Ona tahle internetová generace je zatraceně pohyblivá a nenechá se cenzurovat, tím méně si nechá vymýt mozky, Jyrko..... 

Puck 5.6.2009 13:14

Re: Naprostý souhlas,

6e zrovna teď vymýváte mladým mozek, to Vám nevadí ?  :-)

kerim 5.6.2009 22:08

Re: Naprostý souhlas,

Nevím, jak to myslíte. Máte představu, co to je vymývání mozku? 

RosPerot jr 5.6.2009 12:22

svata pravda

Moje rec.

Pridavam se vsemi dvaceti.

5.6.2009 12:12

Naprostý souhlas.

R^ Moc dobře jste to napsal, pane Koláři.

Kajda 5.6.2009 12:08

Pane Koláři,

R^R^R^Bravo!! Já se k této výzvě také připojuji >-VV

Kurýr 5.6.2009 11:18

ČR je vyspělá země (a pesimistická)

Jako dlouholetý diplomatický kurýr (ne politik,ale dobře placený listonoš) musím konstatovat,že na tom náš stát není ani zdaleka tak špatně jak zde řada lidí z neznalosti světa běduje.Nepořádek je všude a záleží na tom ve které "skupině" se pohybujete.Jinak si važme ČR protože řada států v Evropě má zaděláno má zaděláno na problémy se svojí státností o kterých se nám ani nezdá.

Malý Aston 5.6.2009 12:03

Re: ČR je vyspělá země (a pesimistická)

Já mám rád pesimisty, jsou připraveni na nejhorší a když to příjde nejsou zaskočeni ale jsou připraveni. A když to nejhorší nepříjde tak se neradují neboť to horší ještě může přijít. Takový americký občan  výjde ráno na ulici, všem vypráví jak se má báječně, směje se jak debil a z prvního mostu se vrhne do vody neboť chce být na dně a je na dně. To samé rusové, za poslední groš vyjedou na Korfu, tam rozhází všechny dolary pak se vrátí a picnou se nebo se vystěhují do zemljanky. Náhodou náše národní povaha je naší záchranou a jedinou možností přežít veškeré politické bouře.;-)

Gaston 5.6.2009 11:16

Dobrá výzva!

R^

pk 5.6.2009 11:08

Bude lejno taky politickým symbolem?

Už mě dost štve glorifikace házečů vajec. Nejsem ani omylem příznivcem Čssd, ale řekneme-li dneska, že házení vajec je vyjádření názoru, a to se nesmí potlačovat, co bude v dalším kole? Až se zas nějaké jiné skupině znelíbí ODS, přijdou házet lejna? Principiálně v tom nebude rozdíl - lejno fyzicky  neublíží, není to kámen, tak to taky uznáme jako vyjádření názoru?  Bude Topolánek s lejnem na hlavě na první stránce novin a bude nám to připadat v pořádku? Povýšíme pak taky hovno na politický symbol jako autor článku?

A jestli dneska ODS neodsuzuje s nejvyšší razancí házení vajec na jejich politického protivníka, tak bych jim to lejno na hlavě docela přál....

Hobo 5.6.2009 11:18

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

Jestliže mladá generace vyjádří názor - řekněme - nestandardně, neznamená to přece, že způsob vyjádření názoru podporujeme či glorifikujeme. Jestliže však představitelé ČSSD házejí takovou dobu po národu taková demagogická lejna (obrazně řečeno, samozřejmě), pak se nelze divit, když se jim začnou vracet skutečná.

Platí to samozřejmě u všech stran, ČSSD však nesporně vysoce vede. A vzhledem k tomu, že jiná diskuse s nimi není možná (je snad?), nelze se divit.

Ludva 5.6.2009 11:28

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

Mladá generace maximálně vyjadřuje názor na vzhled a vystupování pana Paroubka. To že se nyní nebudou mít tak dobře, jako před několika lety za vlád socdem, je asi vina opozice.

pk 5.6.2009 11:31

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

V žádném případě nebráním ani nesouhlasím s tím, co Čssd na národ vypouští. Ale tohle není projev společnosti, ve které bych chtěl žít. Je-li to tvoje představa vedení demokracie, doufám, že se nebudeš divit, až od příznivce Čssd dostaneš lejnem a od komunisty kamenem. Tudy tedy ne, soudruzi.

Vítek 5.6.2009 11:34

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

takže jste zastánce násilí a hulvátského chování než demokratického vyjádření názoru? V tomto případě asi budete souhlasit i akcí typu Noc dlouhých nožů,vypalováním sídel politických stran atd.????? Kde je nějaká kultura a slušnost?

Hobo 5.6.2009 12:12

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

Z čeho tak usuzujete?

vita 5.6.2009 11:37

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

V demokracii existuje takový zajímavý způsob, jak vyjádřit názor - volby.

Tak ať ti "chytří, inteligentní, vzdělaní a zcestovalí" jdou vyjádřit své názory jk urnám. Měli spoustu možností vyjádřit podporu milovaným pravicovým starnám na JEJICH mítincích - ne snad?

Rozbíjet mítingy nepřátelských stran byl způsob SA.

Hobo 5.6.2009 12:13

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

Přečtěte si Tomáše X.

V.Novák 5.6.2009 12:27

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

Četl jsem.

Žvást na žvást a blbost na blbost.

jamo 5.6.2009 13:25

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

aha..teď už alespoň víme, s kým máme tu čest..;-P

Lucka 5.6.2009 18:07

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

Tak to jste nečetl pořádně, zkuste to znova a myslete u toho;-), jste-li toho schopen...

Tomáš X. 5.6.2009 11:27

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

A mně už zase příšerne leze krkem, kolik lidí slepě papouškuje Paroubkovo demagogii, že házení vajec na něj je skoro jako házení kamení fašistickou lůzou. Tenhle chlap tady za pomoci specializovaných agentur vytváří virtuální obraz skutečnosti a ta nejhloupější část národa mu to žere a druhá část ze samé politické korektnosti a předposranosti si netroufne proti tomu protestovat a aby nebyla Paroubkem zařazena mezi fašisty a likvidátory demokracie, tak horlivě přikyvuje, že jo, že házet vajíčka na Paroubka je nesmírně nebezpečná věc, která se každou chvíli může zvrhnout ve vraždění neviňátek. Celej vtip je v tom, že házení vajíček na Paroubka si zavinil především Paroubek. Ona najednou nevznikla zčista jasna nějaká militantní mládež, která spěje k fašismu, to jsou blbý manipulativní kecy. Tu atmosféru nesnášenlivosti a atmosféru návratu bolševických papalášů tady pečlivě a vědomě vytvořil Paroubek. A kdo s čím zachází, s tím taky schází. Když si to proti sobě pečlivě rozdmýchal, tak holt to má. Ta promyšlená demagogie je 1000x nebezpečnější pro demokracii, než ta vajíčka. Já bych po něm vejce nehodil, nemám na to náturu, ale razantně odmítám tezi, že ČSSD tu vede slušnou demokratickou politickou kampaň a vajíčkáři ji tu vážně narušují. Ne, od ČSSD je to faul za faulem. Jeden faul proti demokracii za druhým. Rád vystoupím proti umlčování názorů oponentů, ale promyšlená manipulativní demagogie je pregnantnií zneužití demokracie. A toho se máme hlasitě zastávat? Až přestanou lhát a manipulovat, tak se jich rád hned zastanu i když budou prosazovat něco, co není můj šálek kávy.

pk 5.6.2009 11:38

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

nechci ti brát tvůj spravedlivý zápal za pravdu, ale už jsi viděl dva české politiky, kteří by nebyli demagogové a lháři? Já jsem za posledních 20 let viděl jen jednoho, a to je pan Schwarzenberg. Ke škodě nás všech, jeden velkej formát to nezachrání. Takže suma sumárum, lžou a manipulují všichni, jen ty to rozpoznáváš jen u jedné strany. Nezbývá než tě politovat. Ale o tom ten můj příspěvek nebyl....

Lucka 5.6.2009 12:10

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

Já Tomáše X nelituji, ba dokonce s ním zcela souhlasím. Agumentace typu: A vy znáte nějakého slušného politika? - to je zcestné a nesmyslné. Důležité je sdělení, že Paroubek dostal, o co si koledoval. Fantasmagorie jeho a taktéž jeho nohsledů přetekly únosnou mez a tak sklidil, co si zasel. Hledání "slušného politika" je odvádění od tématu a zástupný argument. Taktéž argument, že by přístě MOHLY létat kameny...mohly, ale nelétají, čímž si vaječné akce ještě více cením, zůstala ve svých mantinelech;-P

Hobo 5.6.2009 12:21

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

Tady ovšem mluvíme o Paroubkovi. A málo platné, on a jeho straničtí nohsledi ostatní politiky v demagogii vysoce převyšují. Pak je také důležité vidět, kterým směrem tu svou demagogii obracejí - k návratu bolševických jistot, záprdelnictví, závisti, k nenávisti vůči pracovitým a schopným - kteří si tím pádem dokážou i vydělat. Ergo k novému Únoru.

oldedek 5.6.2009 12:39

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

Hezky jste to řekl, alespoň nebudu muset hledat písmenka na klávesnici - přeji hezký den..

Tomáš X. 5.6.2009 11:07

"Napřed musí ta stará generace vymřít"

... aneb proč vodil Mojžíš Židy 40 let po poušti? Stajný důvod. Aby vymřeli ti, kteří žili v egyptském otroctví.

Rufo 5.6.2009 12:16

Re: "Napřed musí ta stará generace vymřít"

Trochu humoru - ne, Mojzis vodil zidy 40 let po pousti, protoze hledal misto, kde neni ropa !