25.6.2024 | Svátek má Ivan


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pamětník 2 6.6.2009 13:38

Re: Návrh

Pane Hanumane,patřím také mezi ty,kteří pracovali v minulém režimu.Pokud se týká mne,  pracoval jsem i po studiu manuálně 14 roků a potom jako technik na provozu.Nevím,kde se dalo jen "odpíchnout" a nepracovat.Asi jsem měl náročné vedoucí,nebo jsem si špatně vybral závod.Pravdou je,že se objevovali jedinci,kteří neměli snahu pracovat.Ti však neměli nijak zvláštní šanci a museli se odporoučet.Pravdu máte v tom,že dnešní mladí lidé mají podstatně lepší podmínky pro učení a vzdělávání,bohužel snaha nepracovat přetrvává.To je lidská vlastnost,že většina lidí si hledá zaměstnání .Tento trend byl i do roku 1989.často nastupovali noví absolventi ze škol a první bylo:"Za takové peníze já dělat nebudu."S názorem,že světoví budeme až  naše generace vymře nesouhlasím.Podívejte se kolem sebe,kolik mladých lidí si zvyká žít ze sociálních dávek a o práci neprojevují zájem.Naopak si myslím,že cesta ke světovosti je v důslednějším postihu lidí,kteří nemají snahu pracovat.Stejně tak,když si  budou myslet,že své potřeby a nároky vyřeší házením vajíček,či protestováním proti všemu ke světovosti nevede.Tím nemyslím,že musí poslouchat jako stádo,ale i řešení by mělo být na nějaké úrovni.K tomu se musí přidat i práce politiků,kteří by měli uznávat problémy nejenn mladých,ale i ostatních včetně dožívající generace po minulé době.Vím jak už si někdo myslí,že jsem naivní snílek,protože realita je jiná.Ale tak to je.Řešením není slibování  ,ale opravdu zodpovědnost politiků všech politických stran.Ti totiž vnímají jen svou blízkou stranu a za ní také kopou.A jsem toho názoru,že je úplně jedno kterou.Pokud pan Zahradil bude poukazovat na Paroubka,že je papaláš a sám je dost kritizován za svou činnost poslance v EU,tudy sesta nevede.Ano Paroubek provádí svou politiku na velmi špatné úrovni ,dá se říci skoro diletantsky,ale je pan Zahradil lepší?Tak jsem se rozjel,že by se o těchto problémech dalo diskutovat celé hodiny.Pokud to není na úrovni,tak je stejně vše zbytečné.

Strejc Josef 5.6.2009 23:18

Malá poznámečka

Bej jima, pane Kolář, všim bych si spíš jiný věci. On ten váš slavnej fejsbůk není nic jinýho než taková elektronická forma davu a každej dav je tupej a nebezpečnej.... jinak ovšem, podesíraj dobře...

Parvus 5.6.2009 22:34

Re: Matěji, proč tě holky nechtějí?

Takže v tom podstatném mi dáváte za pravdu. Abychom se neutápěli v detailech, připomínám, že autor článku zde nastínil svou představu, kterak z hnutí vrhačů vajec vzejde nové, lepší politické hnutí. A já na to že ani náhodou. Vy jste mé obecné argumenty doplnil o své osobní, díky. Vzniká tady kouzlo nechtěného, když různí komentátoři na jedné straně zdůrazňují, že vrhání vajec bylo zcela spontánním protestem, na straně druhé však Matějovi & spol. radí aby "svou" skupinu rozpustil či nerozpouštěl....Tak je to spontánní, nebo je to organizovaná skupina? Už si jednou vyberte! Do mladých duší opravdu nahlížím dost často. Ne, nejsem pedagog ani pedofil (to byl vtip, proboha!), ale shodou okolností se s mladými kluky kolem dvaceti let pracovně stýkám dost často. Nevznikají problémy, obě strany se respektují a uznávají, že ta druhá je lepší v něčem jiném. Nečiní mi problém ani pokecat v hospodě s osobou, která má na hlavě dredy, protože mě více zajímá co má v hlavě. Hlavně vaši generaci nevidím jako monolit. Nebudu vám hromadně pochlebovat jako to činí pan Kolář z Kanady a nebudu vás ani paušálně odsuzovat jako zapšklý geront. Stále platí banální postřeh, že lidé jsou různé.

Parvus 5.6.2009 22:13

Re: Návrh

To jste asi chodil do jiných škol než já. Důchodce ještě nejsem, ale mezi mladé se už - naneštěstí - také nesmím počítat, i když mi mezi nimi často bývá dobře. Na základní a na střední škole jsem se toho o historii naučil dost. Pravda, byly tam všelijaké ideologické deformace a politické floskule, ale komu to jen trochu myslelo a kdo uměl doplnit školní znalosti vlastní četbou a hovory s pamětníky (vždyť můj děda prožil dvě světové války a zažil dva císaře a 8 prezidentů!) ten to uměl odfiltrovat. Navzdory svému věku (54) jsem dosti nadprůměrným uživatelem PC a ve firmě nejsem jen do počtu, pracuji tam, nejsem pouze zaměstnán. Starší s mladšími se tam dobře doplňujeme, každý respektuje, že ten druhý je lepší na něco jiného. Pokud jde o to, že naše generace musí vymřít, souhlasím s vámi. A nejen naše, všichni musí zemřít. To je takový zákon přírody. Dějiny dosud nezaznamenaly případ nesmrtelnosti. Je chvályhodné, že jste na tento banální poznatek přišel vlastní hlavou. A v čem má autor článku podle vás pravdu? Že vrhači vajec založí nějaké nové, lepší politické hnutí? Nesmysl, oni ani nepředstírají, že by měli takové ambice. Pro krásné oči pána z Kanady se do takových pochybných podniků nebudou pouštět.

DRVC 5.6.2009 22:12

Re: Matěji, proč tě holky nechtějí?

Dobrý den, převelice se líbí, jak  tady nahlížíte do mladé duše "vejcovrhačů". Nicméně se obávám, že nemáte pravdu. Chtěl bych Vám to podat z té popisované strany. Ne, vejce jsem nevrhl, neměl jsem čas, ale s myšlenkou se plně ztotožňuju. Pro dokreslení: je mi 25 a jsem student, "pravičák", takže jsem vlastně reprezentativní vzorek... Kdybych byl Matěj, tak bych skupinu nerušil kvůli tomu, že nebude prča, ale kvůli tomu, že protest se poněkud zvrhl. Další iniciativu bych nevyvíjel kvůli nedostatku času a absolutní nechuti špinit si ruce politikou. Souhlasím s nudnou a organizační prácí atd... Dělám něco zábavnějšího;) nicméně kdybych byl humanitně zaměřen, třeba by mě to bavilo... Hodit vejce na neoblíbeného politika je zoufalý pokus vyjádřit názor, který by jinak nikdo nebral v potaz. Na otázku proč? je odpověď: protže je to demagog, lhář, intrikán a kdo ví co ještě. Já bych mu ani nepodal ruku. Jsem pravičák, PRO sociální stát. NE pro to co hlásá p. Paroubek - dle mé logiky (a asi ne jen dle mé) to není model sociálního státu, ale rozdávání z neexistujícího balíku peněz. Příživník není důchodce. Nevidím důvod, proč dát důchodcům 13. důchod, když, na rozdíl od jiných, mají garantován stabilní příjem. Vesmír vznikl, podle jedné z teorií, velkým třeskem před cca 16 mld. let. Von Hayeka jsem opravdu nečetl:) Pravicové je ze zkušenosti lepší než SILNĚ levicové. Pryč s rozdáváním pěněz na nesmyslné záležitosti (např. pastelkovné). Větší osobní zodpovědnost za svůj život. Žádné naříkání, že mám méně a on více. Sebevzdělání, seberealizace, cílevědomost, společenský i finanční růst. Bolševické geronty ze sebě ti oni dělají samy, ne každý důchodce je takový. A až se mi bude třásti ruka, budu klidně jíst z dřevěného koryta, abych nerozbil talíř. Je to logické a navíc je to stylovka;)

kerim 5.6.2009 22:08

Re: Naprostý souhlas,

Nevím, jak to myslíte. Máte představu, co to je vymývání mozku? 

Ben 5.6.2009 21:49

Oslovení...

P.S. Nelze ovšem vyloučit, že tento poměrně známý Adenauerův výrok onen japonský profesor znal.

Ben 5.6.2009 21:41

Oslovení...

Maxe Plancka bych sem nepletl. Jedná se o výrok Konráda Adenauera z doby, než se stal německým kancléřem. Byl tehdy se s spojeneckou komisí v jakési bavorské pivnici, kde se vesele hajlovalo. Na dotaz jednoho z účastníků co s tím hodlá udělat řekl: "Musíme je nechat vymřít!"

Jelínková Naďa 5.6.2009 21:24

Oslovení Matěje Forsta

To je dobrý nápad,aby pokračoval v organizaci těch bystřejších,jen připomínám, že nezávisle na panu profesorovi z Japonska, řekl Max Planck /fyzik/,že nové teorie se uplatní až když zemřou zastánci starých,

Hanuman 5.6.2009 20:50

Re: Návrh

Protože jsem už teké starší generace, důchodce, musím přiznat, že autor článku má pravdu. My jsme po 40 letech bolševické politiky už deformovaní, i když se snažíme sebevíc, v mnohých je zakořeněno, že musí sehnat zaměstnání, ale ne že musí pracovat, jako to bývalo. Byla pracovní povinnost, tak stačilo razítko a mnozí si chodili jen odpíchnout. Mladí budou vzdělanější, budou umět jazyky, dnes už předškolní dítě ovládá mobil i PC. Má to sice i druhou stránku, děti nečtou, nebudeou mít slovní zásobu, nebudou znát pravopis, ale údajně budou mít PC, na kterém vše naleznou a případné hrubky jim opraví. Nějací Přemyslovci jim nic neříkají, nás také učili jen o společnosti prvobytně pospolité a pak jen dělnické hnutí. Dnešní mladí budou moci jet do světa na zkušenou, což nám bylo znemožněno. Je to smutné konstatování, ale opravdu musí vymřít naše generace, abychom začali být světoví.

Hrad 5.6.2009 20:22

Re: Dvacetiletí

Nejvyšší čas. Školy jsou jako pohřební ústavy. Ty druhé pohřbývají tělo, ty první ducha. Doufám že budou demonstrovat za pokračování tohoto procesu. Ale stejně si myslím, že puberťáci měli vyrazit před dvěm? týdny na odboráře. To by byla sranda.

Ben 5.6.2009 19:59

Brutalita Paroubkovců

Patrně člen Paroubkovy milice zmlátil bezdůvodně studenta a Pecinova policie samozřejmě nezáhla. Snažíse se nás opravdu Paroubek vrátit do roku 1948? Paroubkovci začínají stupňovat teror zvláště proti mládeži.

Fafa 5.6.2009 19:45

Ludvo

Lehká pomoc - až to tady krachne

Psal jste tady o tom, ze deti maji hezci kocarek a maminka s nimi zustane doma. Pokud by si na tyhle veci nekdo pujcoval soukrome a proste predpokladal, ze dluh nezaplati, tak by byl celkem pravem oznacen za zlodeje. Proc Vam pripada, ze jako obcane statu to pravo mame? Vite, ty dluhopisy, ktere neplanujete splatit, nekdo koupil. A az to tedy krachne, tak ten nekdo muze byt duchodce z Japonska, kteremu jeho penzijni fond vyplati mene penez, protoze ceske dluhopisy ztratily cenu. Pripada Vam to tak uplne fer?

Pamětník 2 5.6.2009 18:36

Re: Dvacetiletí

Jestli jste si nevšimli,mladí už jdou dál.V nejbližších dnech svolávají manifestaci na protest proti státním maturitám.Tam sice vajíčka brát nemají,ale možná se také dočkáme,že vajíčka budou padat ,nejen na Paroubka.

Parvus 5.6.2009 18:17

Re: Dvacetiletí

Nikdo nic nemusí. Jenom umřít se musí. Pro vaše krásné oči ti kluci (proč jenom kluci, na záběrech TV a na internetu byly k vidění i holky, některé pěkně rozparáděné) ti kluci dál nepůjdou. Proč by měli? Čím je k tomu chcete motivovat? Proč by za vás, evidentně pasivního jedince, který podle vlastního přiznání 20 let jenom čekal, měli něco dělat?

Parvus 5.6.2009 18:14

Návrh

V duchu autora navrhuji všechny starší 50 let postřílet. Sám do této kategorie patřím a tím pádem bych ušetřil spoustu peněz za nájemné, za potraviny, za jízdné v dopravních prostředcích.....

PETR 5.6.2009 18:10

Dvacetiletí

Máme to u nás nějak po těch dvaceti letech - pořád jsem čekal, co se stane. A ona - vajíčkiáda ! BRAVO ! Ale - musíte jít dál, kluci, je to teď na vás !

Parvus 5.6.2009 18:10

Re: Matěji, proč tě holky nechtějí?

Však on čas ukáže. Vzpomene si dnes někdo na občanskou iniciativu "Děkujeme, odejděte"? Na mikrostrany s jepičím životem, které z ní vzešly? Jedna se jmenovala, tuším, Cesta změny, druhá Naděje.... nebo jinak? A tehdy se v tom angažovaly osoby, které přece jen měly nějaké politické zkušenosti a schopnosti, např. Monika Pajerová aj. Tehdy se leckdo opájel nadějí, že tyto nové subjekty přinesou něco nového na naši politickou scénu, obnoví slušnost, omezí aroganci velkých¨stran a kdesi cosi. A nepřinesly ani samy sebe. Dnešní vrhači jsou o několik tříd níže než tehdejší "Děkujeme...." A hlavně sami nemají politické ambice, mnozí z nich ani vlastní politické názory. Přečtou si, že Paroubek je tlusté prase a bolševik a tak se jim to zalíbí, že vyrazí s vejci do ulic. Obávám se, že to není dostatečně nosné pro občanskou iniciativu nebo politickou stranu.

Lucka 5.6.2009 18:07

Re: Bude lejno taky politickým symbolem?

Tak to jste nečetl pořádně, zkuste to znova a myslete u toho;-), jste-li toho schopen...

Will 5.6.2009 17:37

Re: Matěji, proč tě holky nechtějí?

Tak to máte recht. Mně teda to módní pravičáctví tolik nevadí, bo jsem taky toho názoru, tak proto jsem se ozval, aby si tady zleva někdo moc nevyskakoval :-)

Hobo 5.6.2009 16:41

Re: Ano, takhle to taky vidím

Vy nechcete?

Hobo 5.6.2009 16:38

Re: Promiňte, ale jste dost mimo

To záleží na tom, kdo vyhraje volby.:-)

GRUNTORÁD 5.6.2009 16:20

OPAKOVÁNÍ

KDYŽ TO DOLE ČTU:

Autor: GRUNTORÁD IP: 89.111.98.xxx Datum: 05.06.2009 06:29

TAK ZAČÍNÁM CHÁPAT ČEHO SE KOMSOCOVÉ BOJÍ, ŽE SE JICH NIKDO NEBOJÍ, A TAK STRAŠÍ , JEDNOU NEZAMĚSTNANOSTÍ PAK 30TIKAČKOU PAK MLÁDÍM, ANO TO POSLEDNÍ JE PRONĚ SKUTEČNĚ NEBEZPEČNÉ!!V

Parvus 5.6.2009 16:05

Re: Ano, takhle to taky vidím

Třeba se mi nelíbí to co píšete do Neviditelného psa. Nebo se mi nelíbí váš ksicht. Možná máte moc mladou manželku. Nebo starou. Váš pes ochcává chodníky. Že žádného psa nemáte? To vás neomlouvá, vy arogantní demagogu!

Parvus 5.6.2009 15:59

Re: Ano, takhle to taky vidím

Nejsem politik. A opakuji vám - asi jste poněkud natvrdlý - že neuvažuji o situaci, že by někdo hodil vejce po mně (v takovém případě by policie pochopitelně nic nedělala), ale že JÁ (Vidíte ta velká písmena? Už podruhé jsem speciálně pro vás zapnul Caps Lock, aby vám to došlo) hodím vejce na někoho, třeba na vás.

ZW 5.6.2009 15:55

Prubířský kámen

"Je jediný prostředek, kterým poznáš, co v kom vězí: je-li zralý plod nebo padavče. Nese-li něco, co by bylo možno nazvat generační myšlenkou, nebo je-li to hlava planá a hluchá. Připusťte jej k práci! To je prubířský kámen každé přílivové vlny mládeže, a na ten má právo každý, kdo se domnívá, že přichází s novým přínosem. Ztrpklé stáří není nic radostného; ale ztrpklé mládí je mnohem smutnější, a nadto nebezpečnější."

(F. X. Šalda, 1932)

alibhuto 5.6.2009 15:53

LIDOVE NOVINY

-do každe modrofašisticke RODINY

sah 5.6.2009 15:33

nezapomente na obvinene z Brna

Doufam, ze se na ty dva obvinene jen tak nevykaslete, potrebuji podporit a nejen na Facebooku!

pravičák 5.6.2009 15:04

Re: Promiňte, ale jste dost mimo

vy snad o tom pochybujete?!!!!!!!!!!

manžel 5.6.2009 15:02

Re: chtěl bych dodat, že děti ať vědomě nebo nevědomě

problémy dělá to,že tchýni bych mlátil a ženu miluju,i když se chová stejně...:-(