30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
bara 20.10.2008 11:13

Dobrý den prapore z hvězd a pruhů

;-)

http://www.youtube.com/watch?v=_uN-5lPqySM

brána 20.10.2008 11:08

Re: Případ "Kundera" splnil očekávání...

To vám zas jednou došla slina pane Kopecký. He?

dj.giovanni 19.10.2008 23:44

Re: Dokud nebylo dokázáno, že se jedná o podvh, nemá smysl o tom diskutovat

vrátnice na okrsku NB? jste asi spadl z višně, neplkejte o něčem o čem nemáte páru

Pete 19.10.2008 23:03

Pane Víte Procházko, nemáte kvalifikaci ani na člena Institutu K.H.Borovského.

On měl totiž vynikající kritické myšlení, vy nikoli. Tvoříte své soudy na velice vratkých důkazech, to by Karel Havlíček samozřejmě neudělal.

Petr 19.10.2008 21:28

Re: svaty Kundera, Svaty Uhde

Když to neslo slávu a prachy? Pozn. Kdy zradilisvé názory? Tehdy nebo po plyšáku?

Hosy 19.10.2008 20:20

Nestydatost

Jak bylo vidět z disuze s panem mluvčím Ústavu pro studium totalitních režimů dnes na TV Prima,pan  Hradílek a jeho kolegové si zadělali svým diletanstvím na pěknou ostudu, kterou jen horko těžko budou veřejnosti vysvětlovat.

Jirka13 19.10.2008 18:55

No já nevím,

stát se může všechno, ale teď jsem viděl na Primě mluvčího toho ústavu a z toho mám pocit, že Ústav spíš šlápnul do h*vna. Protože jestli jsou ti zaměstnanci alespoň pětkrát chytřejší, než ten mluvčí, tak bych je hnal bičem. Všimli jste si, jak ten Kundera zametl Kočku? To byla náhoda, že to vytáhli zrovna druhý den, co?

Pametnik 19.10.2008 17:46

Re: Nechápu, co udělal kdo špatného,

Asi jsi byl zaslouzily clen Strany vrahu...

Mistr Jan Hus 19.10.2008 17:00

Re: Tak co volby, modrý svazáku? Máš asi hodně vrásek, že?

;-)

qwe 19.10.2008 16:58

Nechápu, co udělal kdo špatného,

když oznámil amerického teroristu.

Blazkova 19.10.2008 13:25

svaty Kundera, Svaty Uhde

Dne 14. brezna 1953 zemrel komunisticky vrah Klement Gottwald. Radio nepretrzite vysila Pochod padleho revolucionare a obcas zazni i basnicka "Do bitev pujde pred radami", kterou si tehdejsi mlady, bolsevismem zapaleny student Milan Uhde a dnesni "pravicovy" politik ODS otevrel dvere do stalinistickeho chramu.  

 

http://tinyurl.com/Uhde-Kundera

Blazkova 19.10.2008 13:23

a on to byl sprostý udavač

Těžko se divit zděšení, které po zveřejnění výše uvedených faktů zavládlo v řadách českých levicových intelektuálů. Jen považte: veliký Milan Kundera, kdekým uctívaný literární génius druhé poloviny šedesátých let, miláček generace dnešních šedesátníků, jimž byl symbolem dychtivě vyhlížené komunistické obrody, a on to byl sprostý udavač! Moc dobře chápu, že ně-kteří Mistrovi současníci a přátelé zápasili s mrtvicí, jiní té jobovce odmítali uvěřit, ještě jiní ji prostě označili za svinský podvrh Vice:

http://www.annonce.cz/politicke_komentare/clanek20081020.html

JN 19.10.2008 12:23

Re: Jestli Kunderta někoho udal nebo ne, nevím.

LOULO : Pokud nějaký ouřada v archivu narazil na ten papír, ( hypotézu HDV )  tak měl před jeho

zveřejněním ( před zveřejněním hanebného plivání ) ověřit všechny ( korektní okolnosti amatérské práce laika ) dostupné dokumenty,  které by pravdivost ( objektivitu a reálnost HDV ) toho

papíru potvrdily nebo vyvrátily. ( a né ihned řvát nechutná hulvátská ponižování autora )

JN 19.10.2008 12:06

Re: Případ "Kundera" splnil očekávání...

Modře ?...Zřejmě jste pane Kopecký nepostřehl, že hned po revoluci shořely tuny dokumentů z archívů KSČ...to by bylo dnes počteníčko, co ? Zřejmě jste nepochopil, že po revoluci bylo těch komunistů 1,5 milionu ( z 15 ti milionů ) tj. 10%...a nepochopil, že veškerý socialistický majetak nás všech zprivatizovalo cca 15 % obyvatel (stali se boháči) a kdo měl nejblíže k razítkům a k privatizaci a nejvíce kámošů u zdroje "tam nahoře" byli zase jen komunisti. Odhaduji, že nejméně 80% komunistů naprivatizovalo téměř veškerý slocilalistický majetek státu. .-.-.-. paráda že ? A tak jeden nějaký archívní doklad o nějakém hříchu puperťáka Kundery ...?...; k smíchu vůči svinstvu, které bylo z achívů spáleno na 1 milion lidí ; a vůči svinstvu, že ti ODS-modří dopustili, právě oni, aby nakradli, pardon, naprivatizovali pouze komunisté.

jirka.s. 19.10.2008 10:28

Re: Kunderovo charakterové, nikoliv "mladické" selhání. A ne jediné. Vlasta Charvátová neselhala,

Áááá, 5x evidovaný fízl ( http://www.cibulka.com/cgi-bin/det_os.exe?id=W105932 ), koprofág tomek, se už spokojuje s chlévskou mrvou! No, svůj k svému! ;-P

jirka.s. 19.10.2008 10:24

Re: Ústav pod dohledem politiků - k čemu ?

Proč se domníváš, rudý hnuse, že musím chlastat jako ty? Pro tebe by měl Julínek stanovit na záchytce zvláštní taxu 10.000 Kč za noc a problémy s finacováním zdravotních pojišťoven by zmizely! ;-D

JN 19.10.2008 10:20

morálka - obecný hnus.

Článek se jmenuje "O Kunderovi-otazník, ne, je to o nás". ( ! )

Ano, není to jen o Kunderovi, ale hlavně o nás samotných…podívejte se na reakce davu, na reakce „nás“, na reakce zde v "debatě"  --> ( je to hnus ).

A podívejte se na obraz debat nad jinými články, jinými kausami, jak se to hemží nenávistí, zlem, ponižováním, hrubostmi, urážkami, pliváním...to je v téměř každé debatě nad libovolným tématem ... demokracie je dobrá, ale je příliš volným prostředím, moralka se musí hlídat. Čím ? PRANÝŘEM toho obecného hnusu.

JN 19.10.2008 10:07

Re: loulo,

(citace): "Prostě máme tady krizi důvěry a o tu krizi se zasloužili především politici."

(reakce) : nikoliv, máme krizi obecné morálky... já si především myslím, že po sametu demokracii použili lidé různě. Kvete zde zlo všeho duhu a bohužel ta slušná většina k tomu vesměs nečinně přihlíží, téměř mlčí, ( kritiku říká pouze malá skupinka jedindů ) anebo je jí to fuk. Pokud ta mlčící většina promluví, tak síla správnosti této většiny proti zlu je zanedbatelná ... a neodradí grázly od páchání zla, viz -->

http://www.hypothesis-of-universe.com/docs/n/n_186.doc

MILES 19.10.2008 7:47

NA FOTCE VYPADÁ JAKO SNB ák !!!!!!

podívejte se sami na fotce vypadá jako snb-ák !!!!tím vlastně pošpinil i jméné české emigrace !!! ale s tím se nedá nic dělat mezi emigrací bylo spousta donašečů bud placených nebo přesvědčených !!!!

Antonin I. 19.10.2008 3:13

Re: Kunderovo charakterové, nikoliv "mladické" selhání. A ne jediné. Vlasta Charvátová neselhala,

Stoprocentní souhlas. Kunderové, Kohoutové a podobní výtečníci (a to je to nejslušnější slovo, které mohu užít) nebyli primitivové, jak ukazuje jejich pozdější činnost. Měli dost možností se v roce 1948 seznámit se skutečností, mohli vědět, co ruský komunismus znamená - před Únorem mohli sledovat politické dění v ČSR a udělat si správné závěry. Informací bylo dost, jenom bylo třeba je správně interpretovat. Jejich interpretace však byla zřejmě vedená touhou po moci, kterou komunisté jim slibovali, touhou po osobní slávě a možná penězích. Vždyt´ přeci Kohout byl ve zralém věku 21 let poslán do Moskvy jako kulturní atašé na vyslanectví - nevypadá to jako odměna za nějakou špinavou práci? Dnes se tito škůdci hrdině bijí v prsa a vykřikují "byli jsme mladí, my věřili". Spíš by měli křičet "byli jsme a zůstali prospěcháři, kteří velice škodili a nedokážeme odejít ani dnes, kdy už je jasné, že jsme byli na straně zločinu, ale naše ego to nedovolí přiznat." Všichni ti "reformovaní" soudruzi roku 68 stále věří, že měli pravdu a jejich komunistická představa o uspořádání společnosti je ta nejlepší. Nějak nemají dost rozumu, dalo by se říci, že se nedají ve svém idiotském názoru zviklat skutečností, která je všem ostatním jasná. Ano, Mejlo, je to charakterové selhání a není důležité, zda Kunderové a Kohoutové a jim podobní napsali knihy a hry, které se čtou a hrají - pro mne jsou to lidé, o kterých by moje matka byla řekla - "víš, to je spodina a s tou my nemáme nic společného".

drak 18.10.2008 22:58

Re: Tak co volby, modrý svazáku? Máš asi hodně vrásek, že?

Jdi se upálit a rozprášit debile.

Magor Milda, Mgr. etc. 18.10.2008 20:40

Dokud nebylo dokázáno, že se jedná o podvh, nemá smysl o tom diskutovat

dokument je příliš jednoznačný a úředně ověřený. Že to Kundera nepodpisoval, je normální, jde o pouhé sdělení SNB. Jeho identita byla ověřena nepochybně už na vrátnici, kde byl také filcován a zapsán do knihy návštěvníků, jako se dělo i mně, v mém případě šlo ale o pouhou dopravní nehodu. Nepodepisoval jsem tehdy také nic.

Že se takové sdělení dnes interpretuje jako udání, které dotyčného mohlo stát život- to věděli nepochybně všichni účastníci, pan Dvořáček je hrdina, který by měl dostat metál za odvahu, tak naivně se vydat do ČSR by jiný nedokázal. Ti ostatní sehráli jenom svoji roli, kterou v tom celém komunistickém teátru měli přidělenou. Byla to ta navštívená Militká, ukecaná dívka s milovaným Dlaskem, funkcionářem ČSM, fakultní důvěrník, který to probral s Dlaskem a posléze studentský předák Kundera, který do té SNB vstoupil. Po těch letech a láhvinkách dobrého červeného žádný div, že si pan Kundera nemůže za Boha vzpomnout....

hrdina 18.10.2008 20:28

Jaká statečnost, je snad svoboda slova.

Mistr Jan Hus 18.10.2008 17:56

Re: Ústav pod dohledem politiků - k čemu ?

Modráku, dej si černé pivo. ;-D;-D;-D

Mistr Jan Hus 18.10.2008 17:55

Tak co volby, modrý svazáku? Máš asi hodně vrásek, že?

;-D

jirka.s. 18.10.2008 16:56

Re: Ústav pod dohledem politiků - k čemu ?

Kam to ještě pověsíš, magore ? (Y)

Kopecký 18.10.2008 15:57

Re: Případ "Kundera" splnil očekávání...

Ano, mě ta kauza zcela přesvědčila. Odteďka si před každým spisovatelem odplivnu a volit budu jen modře.

F.VÍZEK 88.100.57 18.10.2008 15:19

Ústav pod dohledem politiků - k čemu ?

Mám více důvěry k   Ústavu pro soudobé dějiny  AVČR  a dalším nezávislým ústavům (katedrám) dějin při vysokých školách. Klikni si :    www.usd.cas.cz/ 

brána 18.10.2008 14:24

Ano Žáček není příliš duchaplný spojenec

Připomínáš mi ty mladé muže,“ říká Paulovi v Kunderově románu Nesmrtelnost postava zvaná Medvěd „kteří se kdysi hlásili k nacistům nebo komunistům ne ze zbabělosti nebo z kariérismu, ale z přebytku inteligence. Nic si totiž nevyžaduje většího výkonu myšlení než argumentace, která má ospravedlnit vládu nemyšlení... Ty jsi duchaplný spojenec svých vlastních hrobníků

brána 18.10.2008 14:16

Re: Kunderovo dílo

Jsou primtivní jak psí smečka. Znáte tohodle Houellebecqua? Příšerně primitivní úvahy. A dnes je považován za předmyslitele. Hrůza!