17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Hrad 18.10.2008 9:07

Re: Kunderovo charakterové, nikoliv "mladické" selhání. A ne jediné. Vlasta Charvátová neselhala,

Nechte jej. Pro takové hnojomety je důležité to, že Kundera je. Potřeba serealizece byť jako hnojomet připravený na odstávku, je pro něj obsedantní.  

Hrad 18.10.2008 9:03

Re: asi máte pravdu, možná Kundera neudával, jen šel upozornit...

http://profesor-klaus.osoba.cz/

Hrad 18.10.2008 9:01

Re: nebyl jeden z nas

"Chlapečku", co se tak usilovně strefujete pořád jedním směrem. Komunismus a liberalismus jsou dvě vejce z jednoho kukaččího hnízda. Tak jako komunisté tak i libertariáni(ultraliberálové) mluví o svobodě. Také se ji snaží uskutečnit. Život není o diskusi!!! TAM SE STŘÍLÍ. Ten kdo se "prsí" tím, že individuální svoboda se nedá srovnat se svobodou pro velké skupiny lidí(říkalo se tomu třída), by si měl vzpomenout na své prvotní trauma které zažil, když jej maminka zbavovala jeho individuální svobody tím, že ho láskyplně posadila na nočník, aby se svobodně nerealizoval někde jinde. 

Komunismus je "VÍRA" že lidí jsou v době zrození rovni. Víra v to, že silnější by měl pomáhat slabším. Že nikdo nemá právo se obohacovat na úkor druhých. Že zaměstnanci mají nejen povinnosti, ale i PRÁVA. Že honba za ziskem by neměla mít přednost před kvalitou života. To jsou pro hierarchicky uspořádanou společnost smrtelné myšlenky a ještě nebezpečnější praxe. Opakuji. Tam se střílí oběma směry. Nacházíte se někde u vrcholu této pyramidy? Jestli ano, nic jsem nenapsal. Jestli ne, přemýšlejte, ať nevypadáte jak ratlík, který svýma nevinýma očima obdivně vzhlíží k svému pánovi. Místo tohoto přizvukování všech duševních nádeníků  "Co je povoleno Bohu, není povoleno volu."

Papa 18.10.2008 8:52

mílník

Mílník může být shnilý, ale musí ukazovat správný směr!!

boubel 18.10.2008 8:48

Kdo ze to obhajuje Kunderu?

Pravda a láska má rovnocenného soupeře v rozsévačích komunistické lži a nenávisti:

http://www.annonce.cz/politicke_komentare/clanek20081020.html

karel 18.10.2008 8:19

nebyl jeden z nas

Kundera nebyl a neni jeden z nas. Byl komunista. Byla to jeho volba. Vstoupil do strany proto, aby mohl udavat, tyak udaval. Pohrdam nim jako vsemi, kteri nekdy byly a jsou komunisti.

Tino 18.10.2008 7:40

Re: Kunderovo charakterové, nikoliv "mladické" selhání. A ne jediné. Vlasta Charvátová neselhala,

Kundera je u koryta?8-o

Tino 18.10.2008 7:37

Chudák K.H.Borovský.

Po něm pojmenovali kdejaký institut, z kterého může vzejít kdejaký...  Víte Procházko proč byl papír sepsaný nějakým esenbákem tak honem zveřejněn aniž by se dopátrala nejprve pravdivost údajného udávání Kundery? Patrně ne! Vám stačí předhodit jakýkoliv papír a vy jej berete za "bernou minci".

Takovýchle vystudovaných se najde hromada. Ti se pak perou za správnou morálku obyvatelstva a na svou nehledí. K obvinění musí být nejprv nezvratný důkaz a pak teprve lze oprávněně ukázat prstem na viníka. To jen pavlačové drbny a politici nehledí na nedostatečnost důkazu  obvinění. Tedy to jsem si donedávna myslel, ale dnes už vím, že pavlačovými drbnami jsou povětšinou všichni pisálci vám podobní Procházko. A nezvratný důkaz o tom mám ve vašem článku!

Ho 18.10.2008 7:23

Re: Kunderovo charakterové, nikoliv "mladické" selhání. A ne jediné. Vlasta Charvátová neselhala,

Souhlasím. Vždycky mě šokovalo to chování t.zv. revolucionářů jako téměř biologicky nadřazených vlastníků historické pravdy a práva rozhodovat o údělu těch druhých. Zajímavé je, když se dostanou ke korytu, stávají se konzervativci. A to v každé době a okolnostech, nejen v 50 letech.

Vanek 18.10.2008 7:20

Svaty, Svaty Kundera

Prohlasme Kunderu Svatym

http://tinyurl.com/SvatyKundera

Gregory 18.10.2008 7:12

Re: Kunderovo charakterové, nikoliv "mladické" selhání. A ne jediné. Vlasta Charvátová neselhala,

Nejen za korytem . Šli za vidinou vlastní nadřazenosti , za možností rozhodovat o životech druhých . Za neodolatelnou představou MOCI . A pro tuto představu byli schopni udělat cokoli .

Mejla 18.10.2008 7:00

Asi to Sobotka dostal nařízené od Syneru...........

.

Mejla 18.10.2008 6:59

Politicky nekorektní blog byl zablokován.

.

Mejla 18.10.2008 6:59

Kunderovo charakterové, nikoliv "mladické" selhání. A ne jediné. Vlasta Charvátová neselhala,

ani jiní mladí lidé. Ale cynický Kundera vstoupil do KSČ v době, kdy evidentně věděl a musel vědět, co se děje. Nebyl to žádný zhlouplý dělník z Kolbenky, který by měl ze svého členství jen povinnou účast na brigádách akcí Z, ale Kunderové, Kohoutí a další šli za korytem.

Gregory 18.10.2008 6:49

Re: Kundera je udavač

Oprátku by sice nedostala , ale 15 let jistě . Jediné možné vysvětlení je , že v pozadí celého udání stála ona . Militka oznámila Dlaskovi , ten Kunderovi , a Kundera SNB .

MILA 18.10.2008 5:24

Re: Kundera je udavač

mas pravdu o Kunderovi, ale co ta Miltika? O te se nic nepise, prece za min se chodivalo do lagru, za prechovani agenta by byla sla na opratku, a ono se ji nic nestalo.

Co je to za humbug?

Nomen 18.10.2008 4:23

Mytizovat se nevyplácí - ten "historik" Bc. Hradílek, co to o Kunderovi pustil, si vůbec neověřil, že žijí pamětníci, schopni orální paměti..

A to ten "historik" Bc. Hradílek,  prosím poslouchejte: je vedoucí úseku orální paměti Ústavu zkráceně zvaného Ústav estébácké paměti (též Ins´titut imjeni Džordža Oruěla)

Proboha, vždyť postup toho úřadu v případě Kundera odsoudil i hlavní senátník Sobotka (ODS)...

Brabec 18.10.2008 3:19

Kundera je udavač

Byl to komunista, prošel fakultními prověrkami, byl funkcionář. Psal budovatelské básně. Ani minutu nepochybuji co byl zač. V té době byli i jiní, stejně staří a neudávali. Byl-li tak  inteligentní, musel mít jasno co je to za režim. Myslel-li si něco jiného - nebyl tak inteligentní, nebo to byla svině.

JaS 18.10.2008 1:25

Jen je zajímavé,

jak se všichni na Kunderu a jeho (možné, ne jisté) udání, ale nikdo se nezabývá tím, že kolem nás je docela dost gaunerů, kteří takové sviňárny dělají stále a není to z mladického zblbnutí, ale z chladného rozmyslu. Kundera se celým dílem s takovými sviňárnami zabývá - pokud nějakou udělal nebo jí byl nablízku, tak aby ostatním ukázal, čemu se mají vyhnout (tím, že si to v té knize prožijou). To je dost velký rozdíl proti gaunerům, kteří na sviňárnách mají založenou celou svoji existenci.

68 18.10.2008 1:06

Re: zbytečný článek

A tohle zbytečný komentář? Jednomu stačí "jeden papírek" k jistotě (i když o žádné jistotě se vlastně autor ani nezminuje) a giovannimu tentýž papírek stačí k naprosé nejistotě, zmatku a rozhořčení. Čím to?  - A co takhle papírky dva. Tři! Stačily by?  Ale podívejte se vážený. Papírek-nepapírek,  jak jsem už napsal,  “předák”  Kundera, člen stranického výboru fakulty Pešata a ten další studující filosof Dlaska  - kdyby tihle tři onoho Dvořáčka nikdy ani nepotkali (jako že se zdá, že ho potkali až moc!), tak stále jde jenom o další tři pokřivená individua, která v té zvláštní době právě úspěšně zvládla nedávné čistky, nesporně velmi úspěšně a  podobný “papírek” na esenbákově stole není naprosto nic překvapujícího. Snad pro vás.

Martin 18.10.2008 0:57

to je dobre ze vy mate jasno

:-D kundera udaval a pochybnosti ktere se objevily ignorujeme

brrr 18.10.2008 0:45

grazl

Kdyz kundera praskal:

http://tinyurl.com/PraskacKundera

dj.giovanni 18.10.2008 0:29

zbytečný článek

Vidím, že i vám stačil jeden papírek k jistotě takže nemá cenu dál diskutovat. Nevím čím se zabývá institut jehož jste místopředsedou ale předpokládám, že to nebude nic extra abyste tam mohl páchat nějaké škody.