4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Petr 31.10.2009 18:01

Diky pane Jakle,

jste frajer!!!

Petr Kohout 26.10.2009 7:40

Jan Werich popisoval, jak se doma zamkne a schovaný pod peřinou dělá odboj - zpívajíce písně.

Dnes už ani tohle nejde ...

Mistr Jan Hus 26.10.2009 11:49

Re: Jan Werich popisoval, jak se doma zamkne a schovaný pod peřinou dělá odboj - zpívajíce písně.

R^R^R^;-D

paštun višnu 25.10.2009 22:25

aspoň pomyslet zatím smíme

Zákaz dělat špatné věci (i když tyto byly v čase značně proměnné) tu byl odjakživa a bez něj by to asi nešlo. Zákaz mluvit o špatných věcech je výsadou totalitárních režimů, jakož i zákaz na špatné věci myslet. Toho se moje generace naštěstí bát nemusí, vzhledem k úrovni současných dohledových technologií, a generace příští se adaptují. Navíc jim určitě někdo vysvětlí, že je to k něčemu dobré, jako koneckonců každé svinstvo.

Fafa 25.10.2009 23:59

Re: aspoň pomyslet zatím smíme

Asi tak. R^

Pastune, jste si jist, ze nechcete kandidovat do parlamentu?  Mate aspon jednoho volice. Ale to uz jsme myslim probirali. ;-)

paštun višnu 26.10.2009 2:29

Re: aspoň pomyslet zatím smíme

Zdravím Vás, Fafo. Díky za ten hlas i za důvěru, ale jistojistě bych nezapadl do kolektivu. Navíc je tu spousta talentovanějších ;-) Ještě jsem si vzpoměl - když Vás tu po delším čase vidím - ta mailová adresa co jste mně a R.J. onehdá poskytl, nefunguje.

Schumacher 26.10.2009 15:28

Zákaz mluvit o špatných věcech ? Ale to je nesmysl. O špatných věcech můžeme mluvit.

To, že jsme o nich nesměli mluvit za socialismu je lež. Například kapitalismus byl špatná věc. Mohli jsme o něm svobodně mluvit ? Samozřejmě že mohli. Naprosto svobodně jsme ho mohli odsuzovat. Komunismus byl dobrá věc. Mohli jsme o něm svobodně mluvit ? Samozřejmě že mohli. Naprosto svobodně jsme ho mohli chválit. Stejně tak je tomu i dnes. I dnes smíme mluvit o špatných věcech.  Ale stejně jako tehdy jedině tím správným způsobem.

Mistr Jan Hus 25.10.2009 22:08

No, za komančů jsem nikdy neviděl, že by těžkooděnci poslouchali pod okny, zdali

kapely správné texty zpívají !!! A to byla tenkrát Ústava s vedoucí úlohou strany. ;-D

Anezka Sejbalova 25.10.2009 22:12

Re: No, za komančů jsem nikdy neviděl, že by těžkooděnci poslouchali pod okny, zdali

Ach, to byly krasne casy ! A kdyz mel clovek stesti, tak sehnal i libovej bucek !

Mistr Jan Hus 26.10.2009 11:47

Re: No, za komančů jsem nikdy neviděl, že by těžkooděnci poslouchali pod okny, zdali

V salámu bylo maso a ne masný odpad, modrá svazačko! ;-D

paštun višnu 25.10.2009 21:06

kdo má chuť a trpělivost,

docela zajímavá diskuze na toto téma: http://paragraphos.pecina.cz/2009/06/kdyz-policajt-skace-jak-politik-piska.html

tosek 25.10.2009 20:53

???

Když tak čtu páně Jaklovy výplody, říkám si, proč vlastně toho Hitlera považuje civilizovaný svět za válečného zločince? Vždyť přece sám nikdy nikoho nezabil. Jenom napsal takovou knihu a pronášel nějaké projevy.

Anezka Sejbalova 25.10.2009 21:11

Re: ???

Ja Jakla nemusim, vubec ne !. Ale tohle , co jste napsal ,je mimoradne hloupe !

tosek 25.10.2009 21:13

Re: ???

A to jako pročpak prosím?

Anezka Sejbalova 25.10.2009 21:20

Re: ???

Neptej se, je to nad ramec tveho chapani.

Ale pis dal, cetla jsem uz hloupejsi prispevky !

tosek 25.10.2009 21:26

Re: ???

Ano, děkuji, takže žádné argumenty nemáte. Hmmm. Ale v pořádku, samozřejmě i takoví mají právo vyjádřit svůj názor.

Niky 25.10.2009 23:50

Re: ???

Co jste čekal od zeleného blba toseka?

tosek 26.10.2009 8:56

Re: ???

Co takhle nějaký argument, chlapče, nebyl by? Je hezké, že nálepkuješ lidi, kterým nerozumíš, je to jistě tvoje právo, avšak ony nálepky svědčí mnohem více o tobě než o těch, kterými je označuješ.

skanzen 25.10.2009 18:26

Hippie nebo Nebezpeci?

Ach pan Jakl promluvil z vyse, jak je to vlastne vsechno v pohode a hippie ... zrejme mu jeste jeho rozjimani nedovolilo realizovat take nejaky konkretni vyzkum a nedosel tim tedy jeste ke strankam Delnickych Listu a nasledne urcitym archivem zprav. Delnicke Listy je skutecne zalezitost, ktera stoji za shlednuti. I pres absolutni idiocii a tragikomicnost tamnich "zurnalisu" se clovek neubrani urcitemu pocitu strachu a zvracenemu uklidneni se, ze je z Cech ... navic, je zcela zjevne, ze pro mnoha letech malomestackych skupinek hololebych vypatlancu, kteri stridave nekomu rozbili hubu a jindy pres ni dostali (vsichni si je asi budeme pamatovat z ) a dalsim nejvaznejsim demonstrativnim prohreskem bylo vykrikovani nacistickych hesel po pulnoci v prazdnem parku, s desatym lahvacem a bandou kamosu kolem. Byvalo to smesne a nikdo to prilis neresil, teda pokud se blbe nepodival ... :) Dnes se jiz ovsem nervou spatne vyslovena nacisticka hesla, ale rvese cesky Delniska strana!, Nic nez narod! apod. Takze tu mam

e dobre organizovane uskupeni a to je, myslim pruser. Opakovane Janov,  Bulharsti cikani, a spousta dalsich ... kdo kdy pamatuje, ze tu neco takoveho bylo? Radovi panove z kriminalky jsou zrejme najati nejakou stranickou propagandou ... Ale kterou, kdyz mame  vladu uredniku? ... nebo to proste nabylo rozmeru zavazne kriminality, kterou resit je lidem z kriminalky povolanim? Nebo X mesicu tajne pripravuji akci na rozsahle pozatykani organizatoru koncertu pro par ozralu ve vesnici vedle vetsiho mesta, kde je starac za 15? Nebo chceme stav, se kterym marne bojuje prave ted treba Rusko?

Beldor 25.10.2009 17:59

smesne..

Tak nam neonaczi chteli udelat s plynovou pistoli a bajonetem nejaky terorististicky utok.;-DTo je ten pecina vazne tak natvrdly a veri tomu ze tomudle verejnost uveri.?....Tak blbi nejsou anicesti ovcane. Aneb jak se odvadi pozornost verejnosti k bezvyznamnemu problemu.Jeste cekam na nejake vypovezeni dalsich ruskych diplomatu:-PRv

Tak pro pecinu jeste jednou "Neonacisti jsou v CR naprosto nikoho nezajimajici(krome novinaru) marginalni problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"Rv

Krucipísek 25.10.2009 23:52

Re: smesne..

Není to dlouho co jedni takoví "chodiči" na koncerty, kde se hraje na kytáry a zpívají nesmysly (jak píše Jakl) spáchali čtyřnásobný pokus o rasovou vraždu s jedním těžkým zraněním s celoživotními následky u dvouletého dítěte. Prostě spojovat ty kapely a koncerty s něčím zlým: "to nejde, fakt ne!"8-o

Beldor 26.10.2009 9:01

Re: smesne..

Nejak nechapu vase zduvodneni.Z meho pohledu me prijde strasne zvracene.Mozna znali nekoho kdo udelal spatnou vec cili je musime perzekuovat.......komunista?:-P

mirek 25.10.2009 17:46

jsou to pitomci, které by měli rodiče vytahat za ušiska

Ano, ale domnívám se, skoro si to myslím, že zde je hlavní problém - dost velká část těchto "pitomců" asi rodiče vůbec nemají a téměř nikdy neměli - vážně si myslím, že velká část jich je z děcáků a podobných odporných ústavů, takže chyba je asi trochu jinde - oni neměli tu šanci, jako my ostatní - být vychováni ve vlastní rodině ( a velká část je jich asi také z drasticky rozvrácených rodin a tak se nám - ostatním vlastně mstí za příkoří, která na nich byla spáchána )hezký den

Queribus 25.10.2009 19:27

Nebuďte směšný, Mirku,

Doba, kdy se říkalo, že ti lumpové, máničky, opilci atd... jsou děti z rozvrácených rodin, je už dávno pryč. A ani tehdy to nebyla pravda...

Tamten 25.10.2009 16:08

Dvojí metr

Pamatuju si,jak dřív VB zasahovala proti,, deklasovaným živlům,,Proč?Asi vybočovali z řady a měli jiné,než oficiální názory?A dnes..?Kdyby se někdo v USA přiznal,že připravoval atentát na prezidenta a ozbrojený převrat,tak nás neudiví,když dostane špagát.A tady v 50.roce..?

jirka.s. 25.10.2009 15:40

Je to vůbec zajímavé,....

... že některé písničky vadí a jiné ne!!!;-P 

jirka.s. 25.10.2009 15:51

Re: Je to vůbec zajímavé,....

Třeba taky: http://www.youtube.com/watch?v=4Oe3N_tJWuI

Fafa 25.10.2009 15:22

Pavle

Proti levicovým extremistům už byly zásahy taky.

Opravdu? Takze treba policie zatyka a statni zastupce zaluje lidi, kteri zpivaji Internacionalu? Za tricko s Che Guevarou by se trestalo zhruba stejne jako za tricko s Otto Skorzenym? Na Letenske plani probihaji beztrestne oslavy Hitlerovych narozenin za zpevu Horst Wessel Lied? Chtelo by to bud stejnou svobodu nebo stejny zakon pro vsechny.

Pavel 25.10.2009 18:01

Re: Pavle

Krucinál, uvědomte si už konečně, že tohle není fotbal, kde se postavíte na jednu náhodně vybranou stranu a na tu druhou budete nadávat.

Zpívající důchodci nikoho neohrožují. Fanatičtí nacisti ano. Stejně tak by hrozbou bylo třeba sdružení militantních maoistů a pod.

Fafa 25.10.2009 18:55

Pavle

ti "zpivajici duchodci" maji podporu cca sestiny volicu, ti nackove zlomek procenta. Kdo je nebezpecnejsi?