23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tymětaky 25.10.2009 14:36

Re: Také se ptám

Ve školách by se mělo vysvětlit,že takové pindy jsou nesmyslné.V televizi by stačilo oznámit,že holohlaví kreténi se servali s rudými debily a pak dostali společně po tlamě od policie.

certik 25.10.2009 14:07

Re: Také se ptám

Prosimvas v danym pripade jde o pozustatky terminologie z nemecke revoluce v roce 1918.  Bojovali proti sobe v zasade bolsevici a freikorps. Navzajem si nadavali do levice a pravice, i kdyz rozdily v socialni politice a podobne mezi nima valny nebyly. Ve vymarsky republice zadna vyznamna politicka sila ktera by byla v takovym tom americkym smyslu pravicova nebyla. Nekery lidi z freikorpsu postupne skoncili u nacistu. Vod toho se vodvozuje to oznaceni nacistu jako pravice.

franta 25.10.2009 9:54

Je zajímavé

že pan Jakl nemá strach z mladých nácků, ale zato se panicky bojí bavorských důchodců (pokud ještě vůbec žijí). 

hardy 25.10.2009 13:06

Re: Je zajímavé

Posselt, Hupka a podobní rozhodně nejsou neškodní důchodci. :-/

oldedek 25.10.2009 9:52

Jákel, ty si taků múdrů reč

Jákel, ty si taků múdrů reč prepísal až mi je u rici kvásno. Eště, že ťa ten Vinca má...

PRASI DENT 25.10.2009 10:30

Re: Jákel, ty si taků múdrů reč

Jakl - kLausovské moudrosti pakl.......Asi trénuje na prezidenta, snad porazí i Bobolínu.....

Jirka 25.10.2009 9:11

Jestli autor je politický poradce prezidenta

a ten naslouchá jeho názorům, tak nás potěš pánbůh.

ceskej Honza 25.10.2009 8:24

zacalo to "odvázným" zásahem na Czechteku

kdo zná okolnosti ví, ze neslo o poslapanou louku, ani hluk, nebo hedostatecnou hygienu. To byla plízivá predzvest toho, co vsechno je mozné a co by mohlo prijít. Nezbývá nez dodat " uz je to tady ".

Krucipísek 25.10.2009 7:12

Jakl do plynu

To by byl můj příspěvek ke svobodě slova, budu vždy rád, když mou svobodu slova bude i nadále pan Jakl podporovat.

Emil XX 25.10.2009 8:24

Re: Jakl do plynu

Krucipísek do plynu.

Tady platí reciprocita. Samozřejmě si nemyslím, že je to míněno vážně.

A, mimochodem, toto neříkal otevřeně ani Hitler, i když to samozřejmě dělal. I Stalin vraždil jenom "zločince," resp. to předstíral.

Otevřeně hlásal vyvraždění lidí, náležejících k určité skupině, resp. třídě např. šéf ukrajinské Čeky Lacis. I Heydrich měl plány na likvidaci části Čechů, to ale říkal jen nejvyšším hodnostářům.

Svatopluk 25.10.2009 1:55

Příspěvky jsou vždy ano/ne

Autor klade dle mého názoru SPRÁVNĚ otázku ceny potírání něčeho záporného. Zcela s ním souhlasím, protože:

- extrémismus lze potírat efektivněji, aniž bychom za to platili svoji svobodou - např. trpělivě čekat na chybu, být u toho, když nutí lidi hajlovat atd. To je ale PRÁCE a to Pecinovi a jeho fámulusovi pro potírání moc nejde. Tento způsob (prostřednictvím zneužití moci) spíše sympatizanty přidává.

- pokud se potírá extrémismus, musí se potírat i tem levicový - a ne pokrčit rameny s tím, že je v parlamentě a většina soudců se vesele prostituovala (což je návyk na metody, vedoucí k omezení osobní svobody). Z tohoto hlediska vítám odmítavé vyjádření české židovské komunity k rasistickým výrokům některých pražských představitelů a zároveň se děsím vyjádření některých ústavních činitelů k řádění ultralevice.

- písně atd podporují sice bojovou náladu, ale k tomu, aby se pěvci dostali k moci, je potřeba podmínek světové krize (jen částečně) a hlavně zatraceně silné finanční podpory (obzvláště v 5% systému), které jsou dnes schopni pouze některé skupiny zejména rizikového (a tudíž spíše židovského) kapitálu.

- Dnešní metody vedou pouze k zastrašení obyvatelstva - S BOJEM PROTI EXTRÉMISMU VŮBEC NESOUVISÍ - těm, kteří zažili dnešní překabátěnce ještě jako komunisty je jasné, že se jedná o zprávu : "Drž hubu nebo se nediv". Navíc, útvar pro potírání organizovaného zločinu pod vedením pána s pěšinkou uprostřed je a) tak schopný /a chytrý/, jako jeho velitel b) může tvrdit, že nemá čas na nic podstatného, protože má "aktuálnější" úkoly. My starší to známe velmi důvěrně. Tato šaškárna chce zastrašit zatím spíše neorganizované názorové pohyby a hnutí v širším středním stavu a spektru, které se již začínají přiklánět k tomu, že "po dobrém to už asi nepůjde" a že jsou nutné změny v ústavě, které nikdo neschválí (zrušení 5% hranice, zavedení porot tam, kde jde o věznění, přístup k veřejnoprávním médiíím a jejich funkce atd), které by snížily vliv peněz a posílily vliv názorů.

picc 25.10.2009 6:07

Re: Příspěvky jsou vždy ano/ne

Bezvadné Svatopluku,  postbolševické zastrašování pokračuje stále a neustále.  Pokud komunismus nebude postaven mimo zákon a morálně odsouzen jako zrůdný a nenávistný režim, pak se nic v tomto směru nezmění a praktiky gulagu budou furt a furt nepostižitelné.

Smrt komunismu,  smrt komunistům !!

v modrobílem 25.10.2009 8:05

Re: Příspěvky jsou vždy ano/ne

Nic nového pod sluncem, jen hysterie, která.. má manipulovat lidí. Stejně jako socialistický pendrekový zákon. Když byl přijat, bylo třeba lidem zdůvodnot PROČ,, některým lidem a to i těm do té doby poslušným se nelíbil.. Někdy v polovině dubna, ( zákon byl přijat v lednu), v pátek nám bylo sděleno, a nařízeno, že máme po skončení pracovní doby pořádně uzavřít okna, dvěře, zkontrolat všechny prostory,(bylo  to ve špitíle na ambulancích) WC přílehlé místnosti, hledat podezřelé zapomenuté tašky, nesahat na ně, náhlásit je .....atd. Tyto  akce probíhaly zcela veřejně, aby lid zhysteričtil a navodil strach, že někdo připravuje  puč. Jedna vyděšená sestřčka, nevím jestli měla opravdu strach, nebo byla nasazena, aby ho hrála, pobíhala a hystericky vyprávěla, že viděla diverzanty, kteří se šplnali na laně na střechu. Podhozené podezřelé tašky se našly, byly v ní jen papíry, žádné bomby, to byl účel. No a ti, kteří dříve křičeli proti pentrekovému zákonu volali, tak na ně, ať  je pentreken přetáhnou. a fest. Doma a přátelům jsme pak vyprávěli o nebezpečí, potkali jsme ty druhé, kde stéjná akce probíhala potvrzovali jsme a umocňovali se, v nebezpečí a ohrožení. Agenti, jsou v této psychologické válce cvičení, buďme ve střehu. Jde o to postavit nás slušné lidi proti sobě, vyvolat atmosferu  strachu,podeziravosti, ta opravdová politika násilí se hraje ve vyšších patrech.     

Emil XX 25.10.2009 8:27

Re: Příspěvky jsou vždy ano/ne

R^R^R^

zoch 25.10.2009 10:14

Re: Příspěvky jsou vždy ano/ne

Drazí diskutující kolegové !

Jakkoli se nedivím některým důvodům Vašich stanovisek,je zde jedna neblahá okolnost. Náckové jsou organizováni prakticky celoevropsky. Peníze vždy seženou v počtu,který zajistí sdružování,prezentaci atd.... Nebezpečnost těchto skupin je zjevná. Mimo jiné i proto,že nám zkušenost ukazuje ,odkud resp. z jakého prostředí nazi vyrostli.

Skutečnost,že článek píše tajemník  presidenta je otřesná jak z pohledu domácí politiky tak - ato hlavně -  z  vnějšího pohledu.  Omluvou mu nemůže být ani to,že je zjevně omezený a ani to ,že je to  bigbíťák. Prostě : odezvy se dočkáme jistě a je smutné,že nám poslední dobou z kanceláře na Hradě nedělá ostudu jen jeden člověk,ale už minimálně dva. To,že zde mnozí plédují ve prospěch svobody a tou domnělou svobodou  obhajují nazi,je opravdu něco......  Byl bych docela nerad,kdyby se z takových stanovisek vytvořil precedens.

Svatopluk 25.10.2009 11:15

Re: Prosil bych argument

Nikdo nepochybuje o tom, že nacismus je špatný. O tom ale článek nebyl. Ten byl o tom, za jakou cenu a při jaké úrovni se má jakými prostředky potlačovat. Čili: míra nebezpečí vs náklady na jeho potlačení. Vy říkáte, že "každý ví" a považujete (asi) každou míru za přijatelnou. Říkáte tedy, že na potlačení hnutí, které hrozí potlačením svobody, je důvod použít prostředky, potlačující svobodu.

Jakkoli se nedivím Vašemu strachu (jste asi z rodiny, na které se podepsal nacismus), není možné vyhánět čerta ďáblem.

Formulace Vašeho článku ve mě budí dojem, že jse zkušený obhájce omezování svobdy vytvářením zcela zavádějících formulací. Jakl zde pouze hájí Voltairovo "Hluboce s Vámi nesouhlasím, ale budu vždy obhajovat Vaše právo to říkat". Vy ignorujete princip demokracie (špatná myšlenka se v diskusi nedá obhájit a znemožní se sama) a předpokládáte, že lidé jsou ovládáni pouze technologií moci (jediný Váš argument byly celoevropské finance) a proto chcete, aby moc sama alokovala zdroje, které budou vytvářet mínění.

To nefunguje - jak jsme se mohli přesvědčit jak u fašismu, tak u bolševismu.

zoch 25.10.2009 11:43

Re: Prosil bych argument

Tato nejen Voltairova moudra  ,jak jistě víte, nejen že neochránila Německo před nacismem ale neměla by být aplikována na taková či obdobná totalitní režimy prosazující uskupení. Nazi šířili zlo,smrt a extrémní násilí. Proto nás Bůh ochraňuj před filozofy jako jste Vy, kteří chtějí i těmto lidem poskytnout blaho demokracie. Tito lidé by asi měli být likvidováni ve chvíli,kdy se k myšlenkám nazi jen přihlásí. Žádné velké utrácení peněz za demokratické vymoženosti.  Jedna zkušenost stačila. Pokud bude demokracie měkota,skončí mimo. Likvidována komunisty,fašisty nebo muslimskými fanatiky.

Můžete několikrát tvrdit,že je ve mně cosi špatného,když jsem takto zásadně vymezen,ale  jsou miliony jiných,kteří sem nepřispívají a mých názoeů by se zastaly. Nechci,aby moc alokovala zdroje jen pro změnu veřejného mínění. Chci,aby směřovala zdroje k likvidaci  zmíněných a jejich obhájců. To samo o sobě potom vytvoří změnu mínění.

Svatopluk 25.10.2009 12:31

Re: Prosil bych argument

Základní otázky demokracie jsou: jak umožnit soutěž názorů a jak hlídat hlídače.

Vaše argumenty jsou nesmyslné. Míra svobody v Německu byla nižší, než v anglosasských zemích (v hospodářství byla míra dirigismu a inherence státu oproti USA a GB neuvěřitelná) a nacismus vznikl.

V USA a GB se vždy mohlo vyznávat a hlásat to, co Vás napadlo a nacismus tam nemá šanci.

Opakuji - zkušenost nás poučuje, že nemáte pravdu a a Vaše příspěvky mne utvrzují v tom, že patříte do skupiny lidí, která si myslí, že (vzhledm k libovolnému argumentu) mají právo vnucovat svůj názor i terorem.

CHCETE MÍT MOŽNOST ŘÍKAT CO SMÍM A NESMÍM DOMA DĚLAT - DNES JE TO ZÁMINKA NACISMU, ZÍTRA TO BUDE HROZBA VZNIKU NACISMU A POZÍTŘÍ TO BUDE PODEZŘENÍ Z NACISTICKÝCH ÚMYSLŮ. POPOZÍTŘÍ SE K TOMU PŘIDAJÍ KONFISKACE A ZA TÝDEN TO BUDE PODÍL PRO UDAVAČE.

Pavel 25.10.2009 12:47

Re: Prosil bych argument

Jenže nepochopil jste, že je tam podstatné právě to ŘÍKAT. Voltaire určitě neobhajoval výrobu výbušnin, zapalování domů, demonstraci síly a přípravu teroristických útoků nebo převratu.

Svatopluk 25.10.2009 12:50

Re: Prosil bych argument

To jsem neříkal ani já, ani autor. Úspěšně vyvracíte něco, co nikdo neřekl. Nepovolené ozbrojování jsem ani já, ani autor nehájili.

Pavel 25.10.2009 13:06

Re: Prosil bych argument

Ale ano, celou dobu.

zoch 25.10.2009 13:37

Re: Prosil bych argument

Pokud se budete hlásit nebo obhajovat nazi a to je lhostejné jakou formou,patříte  dlouhodobě do vězení a pokud se to bude opakovat - tedy recidiva - potom bez pardonu likvidace !!

Svatopluk 25.10.2009 17:10

Re: Jakoukoli formou ?

To znamená třeba diskutovaným článkem nebo tím, co jsem napsal já ?  Stačí, že tvrdíte, že obhajujeme fašismus (ačkoli to tak pokazatelně není - článek i diskuze je k dispozici) a už by jste mě likvidoval ?

Milý orientální despoto, proti tomu, co tu závádíte, stojí právo na obranu !

Svatopluk 25.10.2009 17:24

Re: Oprava

co tu znovu zavádíte

Pavel 25.10.2009 18:09

Re: Jakoukoli formou ?

Jen si uvědomte, že vy obhajujete povraždění milionů lidí.

Svatopluk 27.10.2009 1:18

Re: Jakoukoli formou ?

To je demagogie a Vy to víte. Nikdo neříká a ani nenaznačuje, že nacismus je dobrý. Pouze Vy a Zoch se tváříte, že všichni, co mají jiný názor na věc, než Vy, mohou být postříleni. Což je podstata nacismu a bolševismu, OPRAVDU praktikovaná nositeli těchto názorů. Pokud bychom spočítali mrtvé, tak kteří by měli větší právo na vraždění  ? Podstata je v tom, že právo vraždit neexistuje. Tím, co prosazujete, říkáte, že v případě nacismu existuje (pan Zloch explicitně). Pokud říkáte, že vůči jedné skupině, kterou nemáte rád, lze beztrestně aplikovat bezpráví, dáváte jí vlastně zapravdu a ve skutečnosti (nevím, jestli úmyslně - abyste mohl "bojovat") jí vytváříte příznivce.

Podobné názory jsou obecně označovány jako sociopatické. Patří k nim popírání holocaustu,  prováděném na Židech, popírání výrazného židovského podílu na vyvražďování Rusů a posléze dalších národů, popírání arabské snahy o permanentní atmosféru strachu, popírání naší viny na excesech při odsunu atd, atd. Prostě popírání faktů, když se mluvčímu nehodí a jejich používání jako argumentu pro násilí. Tak sudeťáci využívají excesů jako argumentu pro nezákonnost odsunu, nacisté užívali běsnění bolševiků jako argumentu pro stavbu plynových komor, komunisté užívali nacistické zločiny jako argument proti pravici atd, atd.

Každý idiot si najde záminku. Nebuďte idiot.

Pavel 27.10.2009 18:43

Re: Jakoukoli formou ?

Demagog jste vy. O střílení nepadlo ani slovo. A o bezpráví taky ne. Pokud zavřete člověka, který chce násilí nebo dokonce zabíjet, není to žádné bezpráví.

Jindra 25.10.2009 14:06

Re: Prosil bych argument

Svatopluka na hrad!

Emil XX 25.10.2009 15:10

A o tom, kdo je ten špatný, bude rozhodovat KDO ???

Znáte třeba pojem "sociálfašismus" ???

Pavel 25.10.2009 12:38

Re: Příspěvky jsou vždy ano/ne

Proti levicovým extremistům už byly zásahy taky.