21.5.2024 | Svátek má Monika


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
dvd 28.4.2006 10:35

Kakoe različije

meždu Izvestijami i Pravdoj? V Pravdě nět izvěstij, v Izvěstijach nět pravdy.

podnikatel 28.4.2006 10:32

Re: Pravičácké kreatury typu hanyze, perta, nekuřáka, honzaka, bubu, švarce, davida a další

Maďare tobě v těch milicích normálně vymyli mozek. A dali - jak praví klasik "místo mozku piva kostku"

I-Worm 28.4.2006 10:31

Darmo nadějí kojíte se planou

tady je sice plno chrabrých komunistobijců, ale kdyby došlo na lámání chleba, tak "původní barva rozhodnosti bledne pod neduživou šedí myšlenky a čin z ní nevzejde...". Násilníci si vždycky vybírají opatrně, aby moc neriskovali, takže zase to bude spíše někdo, kdo by se chtěl omlouvat.

MirekTopshit 28.4.2006 10:22

Ano

Pane Hučíne, děkuju Vám.

Skepticus Maximus 28.4.2006 10:20

Jestli mohu požádat virtuální pachatele tohoto záslužného činu,

tak ať je to příště Zifčák a Grebeníček. Děkuji ;-)

P.S.: Už je tak nešetřete.

IS 28.4.2006 10:20

Re: Re: Re: Machu - Eliot,syn presidenta Roosevelta - nespolehlivý zdroj ?

Eliot se účastnil jednání a napsal o tom knihu "Jak on to viděl"  Tím "on" mínil otce F.D.Roosevelta. Že by Rooseveltovci byli Stalinovi spřeženci?  

Jirka H. 28.4.2006 10:19

Re: Re: Doufejme

To se mýlíte, nejen že nebyl osvobozen, on se jimi ani nikdy netajil a ve svém životopise je má. Vtip je v tom, že většinu z nich po roce 89 soud uznal jako "odboj proti komunismu" a tedy čin co neni trestný. Na jejich reálné podobě to ale nic nemění. Mám pocit že mu nechali jen nedovolené ozbrojování z těch 80. let, ale časem se asi zruší i to.

conqueror 28.4.2006 10:13

Re: Pravičácké kreatury typu hanyze, perta, nekuřáka, honzaka, bubu, švarce, davida a další

Dobrý maďare, jak jsi na tom s krevním tlakem?

stachov 28.4.2006 10:12

bolševníci zabili tři mouchy jednou ranou

rozbili hubu jednomu z mála reformistů, získali mediální střelivo, a to vše s uměleckými body za razanci ;-D no neber to

J. Mach 28.4.2006 10:09

Re: Re: Statis Prusalis a řecká mytologie

Nemáte pravdu, jsou postatně spolehlivější historické prameny, které jednoznačně dávají vinu za rozpoutání občanské války Stalinovi a jeho špatnému odhadu slabosti západu. Ale naopak, díky Churchillovi bylo Řecko uchráněno hrůz komunismu. A je zajímavé, jak se většina řeckých komoušů snažila časem dostat zpět z našeho socialistického ráje do toho kapitalisticjého pekla v Řecku.

dulcibelka 28.4.2006 10:05

Re: Doufejme

Já myslela, že byl od Vámi zmíněných obvinění Hučín právě osvobozen!

A doufat, že Dolejš je z jiného těsta, nemusíte. To je totiž fakt.

J. Mach 28.4.2006 10:03

Re: Re: antikomunisté.divočí pachem krve

No, ono je na komentáře vaše, jarouška, Viléma a dalších hodně těžké slušně reragovat. a už vůbec to nejde věcně, protože na demagogii nelze věcně reagovat. 

B.T. 28.4.2006 9:59

Re: Vážený pane Hučíne

ocenuji prispevek challengera a clanky Vl. Hucina a Filipa Sklenare. Je priznacne, ze "modri leniniste" tito "pravicaci", za ktere se stoupenci ODS pokladaji, jsou v podstate "levicaci fasistickeho typu, ktere komuniste tradicne nazyvaji pravice...". Ostruvky pozitivni deviace vsak prokazatelne existuji, snad se nam podari se na nich udrzet nad vodou. Dekuji!

Taraszátaras 28.4.2006 9:57

Pravičácké kreatury typu hanyze, perta, nekuřáka, honzaka, bubu, švarce, davida a další

páchají přestupky nebo trestné činy, když nabádají a schvalují násilí proti skupině obyvatel, a to pro jejich politické přesvědčení. Pokud by policie jednala (protože jednání těchto grafomanských hyen je stejně nebezpečné, jako dětská pornografie) a dva - tři z nich dotáhla k soudu, potom by tito opoždění bojovníci proti komunismu stáhli ocasy, neboť při své krysí povaze to jsou zbabělci. Zvratky jejich devianstského založení jsou typické svou nízkou jazykovou úrovní, jsou to zřejmě bývalí vyučenci, synáčkové veksláků, pinglů řezníků a zelinářů, jejichž otcové se díky nakradenému "vyšvihli".  Potomci pak, vybaveni inteligencí svých ploditelů, otravují ovzduší. Čistě logicky vzato by však méně vzdělaný člověk mohl chybně říci, že chování pravicového póvlu rehabilituje zločiny komunismu z padesátých let. Vždyť je z projevů v titulku uvedených pravicových zločinců zřejmé, že jinak než hrubým násilím je nelze zpacifikovat.

honzak 28.4.2006 9:56

Re: Vážený pane Hučíne

Vážený pane!

Argumentovat blisty není úplně košer. Jejich objektivita připomíná Izvestije a Novosti.

doxa 28.4.2006 9:44

Re: Re: Komunistická provokace?

On Dolejš je mezi většinou členské základny a částí funkcionářů KSČM značně neoblíbený. Navíc jako jeden z mála vyšších aparátčíků se z podobné nakládačky ve zdraví vylíže.

Obětní beránek jako vyšitý.

tony 28.4.2006 9:43

Re: Re: Statis Prusalis a řecká mytologie

IS, přečtěte si knihu Mandolína kapitána Coreliho (ve filmu to Holywood vynechal) , tam jsou popsány komunistické metody během odboje.

I-Worm 28.4.2006 9:41

To je velmi zajímavá myšlenka

když budu mít na někoho pifku, tak si počkám, až vypije aspon jedno pivo a pak ho zkopu. I kdybych neutekl, on přijde o výplatu, o nemocenskou, o náhradu škody. A propos, která strana je vaše oblíbená?

Naak bin 28.4.2006 9:36

Mnogo Stolycnej

Nejspis byl ozralej jako prase a zapomnel na to, ze uz neni mezi soudruhy.

tony 28.4.2006 9:36

Re: Autor se mýlí

Myslíš že sedět ve sněmovně je špatná kariéra, zvlášť když nic jiného neumíš?

čtenář 28.4.2006 9:36

Re: Re: Re: bez emocí

Soudruh Dolejš, soudruh...jako straník byste to měl vědět. Soudruzi vnikali na cizí pozemky 40 let, kradli a vraždili...berte to jan jako symbolické připomenutí, blíží se první máj, komunistův obličej kvete všemi barvami...je to jen nepatrná ozvěna zvěrstev, které napáchali a ke kterým se dodnes hlásí.

tony 28.4.2006 9:35

Re: vydavatelům Lidovek- dotaz

Za sebe doufám, že pan Hučín bude psát často.

tony 28.4.2006 9:32

Re: Doufejme

Panu Hučínovi se nedidím.

Pan Dolejš musí reagovat jinak. Nebude křivě obviňován a ještě z toho komouši těží.

challenger 28.4.2006 9:28

Vážený pane Hučíne

máte pravdu. Pan Dolejš (mimo jiné rovněž s dlouhými vlasy) by komunistou jistě nebyl, pokud by zažil to, co jste zažil Vy. Je zajímavé a pro dnešní dobu příznačné, jak člověk, který na vlastní kůži zakusil tvrdou "pěst" dělnické třídy v dobách komunistické totality dokáže moudře, klidně a bez zbytečných emocí napsat komentář k napadení komunistického poslance Dolejše. Je to úplně jiný přístup než přístup orálních pravičáčků, kteří za komunistické diktatury ohýbali hřbety a poslušně líbali rudé zadky a nyní mají plnou huby "třídního boje" v opačném gardu. Aspoň v orální rovině by zmlátili, zavřeli za katr či dokonce zabili kohokoli za jiný názor, než je ten jejich. Zároveň nekonečně adorují svoje politické vůdce, jsou na nich psychicky závislí podobně jako příslušníci nacistické strany na Adolfu Hitlerovi, slovo Klause je pro ně slovem božím a Topolánek je jeho prorokem. Ačkoli si nedělám iluze o mentalitě lidí, kteří internet nepoužívají a kteří by jistě neměli s praktickou aplikací (rudého) třídního boje problém, optikou internetových diskusí se zdá, že nám lůza změnila barvu - z rudé na modrou. Vynikajícím způsobem o tom referuje tento článek: http://www.blisty.cz/art/26484.html. Do značné míry je to článek předpovídající budoucnost.

Lidský ksindl se vyskytuje nezávisle na politickém přesvědčení. Je s potěšením že mezi pravicově smýšlejícími lidmi je někdo, kdo dokáže napsat komentář, jako Vy, kdo dokáže i přes všechna příkoří odsoudit násilí, přestože emocionálně má všechny důvody jej schvalovat. Člověk pak neztrácí naději, přestože - soudě podle výroků pravicových lídrů - se politické elity pravice snaží zalíbit především té druhé skupině.

Děkuji Vám.

bbb 28.4.2006 9:27

Re: Komunista jako podobčan?

Inu Viléme on je komunistou každý ze své vůle, takže pokud berete komanče jako podobčany je to jejich svobodná volba kterou se přidali ke straně která za sebou má víc krve a násilí než náckové (jen si počtěte své internacionální kámoše v sovětech a jinde na světě) a pokud se někdo přidá k takové straně musí počítat s tím že se na něj bude pohlížet jako na příslušníka strany která vraždila a mučila. Je to stejné jako když se někdo přidá k neonacistům i na něj se asi budeme koukat jako na někoho kdo souhlasí s vržděním a mučením, proč by tedy komouši měli mít vyjímku? Já mezi touhle sebrankou nějak nemoohu najít rozdíl.

cb 28.4.2006 9:26

Re: Jak to bylo?

Cele to bylo jinak. Dolejs se rano probudil, podival se do zrcadla a to co spatril musel nejak zduvodnit.

cb 28.4.2006 9:25

Podle vyssiho principu mravniho

nakladacka komousovi neni nakladackou.

tatina 28.4.2006 9:20

Máte pravdu.

I-Worm 28.4.2006 9:19

Re: Re: Co kdyby se dostalo Hučínovi troch Mašínovské demokracie?

to jako že by jim to rozkradený znárodnili?

Esna 28.4.2006 9:16

Re: Komunistická provokace?

Také si to myslím. Je to přesně jejich styl.