28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
chytrý horák 8.9.2007 19:12

Re: Re: Vízkova moudra nečtu a tento článek není výjimkou.

Umlčím-li nějakého pitomce tím, že konzumentům jeho výplodů nabídnu jinou alternativu zábavy není totalitní, anobrž veskrze svobodotržní počin. Tyto nuance, stejně jako mnoho jiných jsou ale zjevně pod Vaší rozlišovací schopností, Vy primitive.

F.VÍZEK 88.100.57 8.9.2007 10:11

Pro hlupáky sotva pochopitelné...

Když jsme neuměl v ČSSD změnit věci, se kterými jsem se nedokázal smířit, odešel jsem. Normálně. Dobrovolně a sám.  Nelitoval jsem ztráty peněz z postu poradce, protože morální zásady mi jsou dražší.  Divné? Pro mne nikoli !  Pro mě normální a samozřejmé !

Obdobně jsem se v roce 1968 nesmířil s okupací a přestože měl početnou rodinu,  setrval jsem na svém názoru, nepodlehl nabídkám spolupráce ani s StB a ani s Husákovci.  Proto jsem na dlouhých skoro dvacet let skončil - u lopaty.   Divné? Pro mne nikoli. Normální a samozřejmé.

Proč bych měl nyní "držet hubu" - jak jsem vyzýván, opravdu nevím.  Nedržel jsem ji za totality, vysloužil si za to soudní rozsudek v roce 1974, že jsem antisocialista, antisovětista, pravicový oportunista a antikomunista útočící na vedoucí roli KSČ - a dopadl jsem, jak dopadl.   Byla to moje svobodná volba.  Kdyby se podobně zachovalo víc než těch O,1% občanů, mohla totalita "chcípnout" dříve. Ale ono až 99,9% lidí říkalo komunistům opakovaně ANO, ANO, ANO.  Většinou ze strachu, proto je neodsuzuji - laťku statečnosti má každý někde jinde...  

Tak mě nekádrujte, anonymní hrdinové.  Všímejte si textu a do něj se obujte, jak je třeba !  Autora nechte  být - Vaše chování je bolševické -  Hrrr na autora místo na text...

F.VÍZEK 88.100.57 8.9.2007 10:06

Seděl jsem v té době v Parlamentu,

takže dobře vím, co bylo a jak to bylo...  Prostě se mýlíš, značko PetrH.  Za vlády vedené ČSSD se vstupovalop do NATO, za vlády ČSSD se prosadilo referendum o vstupu do EU (šlo o vládní návrh příslušného zákona) a za vlády ČSSD ke vstupu do EU došlo. Tečka.  Pravda je pravda.

F.VÍZEK 88.100.57 8.9.2007 10:03

Je svoboda slova, proto neumlčuji...

Já to dělat nebudu a nechci, ale nic nenamítám:  Kdo chce, tleskej  vládě, která jde k duhu našim komunistům:  "vulgární Topolánek" +  "čistý Čunek" +  "zásadový Kalousek +  "zpěvačka Parkanová" + "moudrý Vondra" + "sečtělá Kuchtová" + "čitelný Bursík" + "neúplatný Langer"... Je to voda na komunistický mlýn.    Ano, komunisté díky této vládě mohou posílit a mohli by i vyhrát,  ale ČSSD jim  v tom mimo vší pochybnost bude umět zabránit tím, že bude silnější... 

F.VÍZEK 88.100.57 8.9.2007 9:57

Najdu si řešení sám

A k  tobě, anonyme, si o radu chodit nebudu... Jsem dospělý a s boševiky - jako jsi ty -  jsem si uměl poradit už v pětadvaceti...  Teď na prahu sedmdesátky mám "pro strach uděláno"... 

F.VÍZEK 88.100.57 8.9.2007 9:55

Budeš se divit...

Telefonátů jsem měl kolem třiceti a SMS asi 15. Od podobných bolševických prevítů jako jsi ty nepřišel jeden jediný...  Jak říkám: Česko není ztraceno a má budoucnost . Značek jako Ladislav N., jirka s.  +  4 až 5 jim podobných - to je jen trapný folklór, který vyšumí, případně zůstane k smíchu ...

jirka.s. 8.9.2007 9:16

Re: Re: Vízkova moudra nečtu a tento článek není výjimkou.

To zas bylo včera, francku, stovky děkovných dopisů, že?

F.VÍZEK 88.100.57 8.9.2007 8:25

Re: Vízkova moudra nečtu a tento článek není výjimkou.

Lidé jiného názoru mají  zmizet?  Proč je jenom neignoruješ?   Čili totalita se má vrátit? Jedna pravda, jedna cesta, jeden vůdce - jedna strana ?  To se ti, značko chytrý horák" pluralitní systém brzy "přejedl"...  K dané problematice ti myšlenka nenaskočila?  To se může stát, ale proč chceš lidi stejně dospělé a požívající stejných práv jako ty - umlčovat ? 

F.VÍZEK 88.100.57 8.9.2007 8:21

Kdo nečte - dobře dělá, kdo čte - dělá líp !

 Všímat (i nevšímat) si textu je normální. Není povinnost číst, není povinnost reagovat. Jedinou "povinností" čtenáře je NEKÁDROVAT autora textu. Tepat do autora je projev bolševického myšlení a vyvolá to jediné - reakci, obhajobu, únik od problému, od tématu...

chytrý horák 7.9.2007 23:47

Vízkova moudra nečtu a tento článek není výjimkou.

Jen jsem se chtěl podívat, jestli je pod ním vůbec nějaká diskuze, neboli jestli se najdou tací, kteří to přečíst dokážou. Jsem docela překvapený, kolika lidem a za kolik pozornosti stojí. Vysvětlit si to umím jedině tak, že lidé touží po něčem nevšedním, jiném a šokujícím a když už dnes nejezdí jako za mého mládí po kraji zvěřince, předvádějící dvouhlavá telata či šestinohé krávy, vezmou zavděk Vízkem. Kdybych měl naději, že to k uspokojení takovýchto zvrhlých choutek postačí a individua jako p. Vízek zmizí z NP, snad bych i nějaký ten zvěřinec začal provozovat.

kopretina 7.9.2007 23:16

Re: Vízku, Vízku...

R^R^R^

kritik 7.9.2007 23:16

Hrdinný politický turisto, soudruhu Vízku

Do které strany se teď chystáte?? Ještě nejste rozhodnut? Což takhle si založit stranu zneuznaných hrdinů, kterých tato země měla podle Vás pouhých 0,1% ? Ty Vaše bláboly by nikdo nebral už ani v hospodě na druhé straně republiky. Tam, kde Vás znají, tedy i v diskuzích jste trapným šaškem, který se nemůže rozhodnout pro ten správný směr. Jste trapný, bývalý zneuznalý komunista a ani ČSSD Vám nebyla dost dobrá. Co Vám zbývá - mezi komunisty Vás nechtějí a v ČSSD už pro Vás není volné koryto.

PetrH 7.9.2007 22:45

Re: tak jsem si přečetl ty bláboly pana Vízka kompletně a ono to fakt nemá smysl nic psát.

Přesvědčit snad zrovna ne. Ale pan Macek měl takovou metodu;-D

PetrH 7.9.2007 22:44

Re: Snad by pan Kubeš mohl vysvětlit...

Chcípla KSČ, zrodila KSČSSD. Pořád titíž lidé...

Bubik 7.9.2007 22:42

tak jsem si přečetl ty bláboly pana Vízka kompletně a ono to fakt nemá smysl nic psát.

Demagogy přesvědčit nelze........;-(

PetrH 7.9.2007 22:39

Re: Re: Re: ODS má snad nějakou sw StB,

a) nevěřím, že Dalík má tak klíčovou úlohu, b) ta agentura bude zase prů... Nemyslím, že by jakákoliv PR agentura hnula s ideologicky motivovanými starosty těch několika obcí. Je to v nich jak v koze, jak říkal nebožtík Hrabal...

Bubik 7.9.2007 22:38

hmmmm

Přejí si naše média, aby se dominantní stranou na levici stala komunistická strana a jejím hlavním mluvčím pan Filip?

Asi ne, pane Vízku, to máte pravdu. Tak proč se tady tvoří skupina sestávající z komunistické strany a jejího pravého křídla, ČSSD?

PetrH 7.9.2007 22:33

Re: Re: Re: Komunista Vízek... kopírující

Jo, starý, ale dobrý!;-D;-D;-D

Petr 7.9.2007 22:27

Re: Re: ODS má snad nějakou sw StB,

Ta Vaše výše uvedená poznámka  je skutečně k věci, další jsem ani přes Ctrl/F nenašel. Jinak k zpeněžení těch "správných" názorů by se možná hodila ta nově zřizovaná agentura k propagování radaru, třeba by pomohl i Dalík.

jerry 7.9.2007 22:22

Re: Re: Komunista Vízek... kopírující

Víte, co je ale zajímavý? Pořád to samý -rozsudek z roku 1974, 6335 odpůrců režimu,kamenolom...Ale pořád na to reagujem.Zvláštní,ne?;-D

PetrH 7.9.2007 22:19

Re: Svobodné volby rozhodly

Snad jen k bodu 3, na ostatní blábol nemám čas. Takže ČSSD je jedinou hrází proti zlým komunistům, se kterými od Paroubkova nástupu těsně spolupracuje? To by bylo hodně špatné. Nepřipomíná vám to trochu tu hru na hodného a zlého policajta?

Ladislav N. 7.9.2007 22:17

Re: Komunista Vízek... kopírující

Tady už není o čem diskutovat. Vízek už jenom stále dokola kopíruje své lži a bláboly. Jestli je za to placenej nebo tak blbej, už nechám na posouzení každého čtenáře... ;-P

PetrH 7.9.2007 22:12

Re: ODS má snad nějakou sw StB,

Já píšu k obsahu. Ten o kvalitách autorů vypovídá dostatečně. Myslíte, že bych se měl někde přihlásit o výplatu?;-)

PetrH 7.9.2007 22:10

Vízku, Vízku...

"Zaslouží si opravdu ČSSD od nezávislých médií tolik výprasku? Vždyť přivedla Českou republiku do NATO i do Evropské unie..." Chlubíte se cizím peřím, o našem vstupu do obou organizací rozhodly pravicové vlády, na ty vaše připadlo pouze datum vstupu. Stejně byste mohl tvrdit, že vaše vláda zajistila slunovrat. Mimochodem, při našem vstupu do NATO váš kolega Kato, tehdy k úžasu všech soudných lidí ministr zahraničí, si (i vám) uřízl neskutečnou ostudu dotazem, jestli budeme moci zase vystoupit:-/

Petr 7.9.2007 22:01

ODS má snad nějakou sw StB,

kdykoliv něco někam napíše Vízek, Paroubek nebo Rath, hned se objeví 150 fanatiků, kteří se vůbec nevyjadřují k obsahu textů, ale pouze k jejim autorům. Vízek na to pak odpovídá tím, jak "bojoval" s komunismem, Paroubek reaguje celými články a snad jen Rath se nedá vytočit. Mně to připadá, jako kdyby  Langer měl nějakou tajnou policii, jejímž cílem je šířit anti-ČSSD propagandu, a pokud se někdo ozve s kritikou modrých ptáků a spol., nabývá tato propaganda obludných rozměrů. Je to marnost číst takové debaty. 

F.VÍZEK 88.100.57 7.9.2007 19:49

Zbabělec kádruje ... Co všechno je možné !

Nejenom to byla moje svobodná volba, ale i moje chování tam bylo svobodné - a "po zásluze"  bylo  komunisty zhodnoceno, že ?   Že ti, značko jirka s., pusa neupadne... Pořád útok na člověka místo na jeho myšlenky. Ty máš bolševismus nejen za nehty, ale i v krvi. Ještě dobře, že jsi i zbabělý...  

F.VÍZEK 88.100.57 7.9.2007 19:38

Podvolit se, přidat se k Husákovcům, upsat se StB - to bych byl přijatelný? Zajímavé !

Vida, jak se dá překroutit normální chování člověka, který se totalitě nepodvolil, který ji nepřijal a ani před ní nezalezl do kouta.  Podivné měřítko pro hodnocení charakteru...   Škoda že nás takových normálních bylo jen 0,1%  z celé české a slovenské populace...

PROKOP BUBEN 7.9.2007 18:53

Re: Vízku, Vízku...

Máte poněkud jednostranné vidění LV....Nikdy jsem nevolil levici, ovšem nelze nevidět přitroublé setrvalé MOBILISACE proti levici a ještě hloupější NULOVOU TOLERANCI ods V minulém vládním údobí atd.atd......Bylo by toho mnoho, co lze vytknout údajne pravicové Klausostraně.....A právě proto, že se coby pravicová prezentuje, měla by vědet, že se má moderně pravicově chovat a jednat......

F.VÍZEK 88.100.57 7.9.2007 18:30

Snad by pan Kubeš mohl vysvětlit...

Proč podle Vás, pane Kubeši, i po srpnu 1968 měla KSČ přes půldruhého milonu členů? Mnozí nyní řídí naše "životy"  (např. pánové Dlouhý, Čalfa, Kočárník, Tlustý, Tříska, Janeček...)  Nevadí ? To byli zásadoví chlapi !  Z Husákovy KSČ hup k pravici ! 

A která státostrana chcípla a která se rodí?  Důvod k zamyšlení...