13.5.2024 | Svátek má Servác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jiří K. 7.9.2007 14:53

Snad jste si toho nevšiml až teď, pane Vízku.

Takto se drtivá většina novinářské obce chová vůči ČSSD prakticky od počátku. Začalo to hned po nástupu Zemana do čela ČSSD (Horákova ČSSD byla neškodná, bez vlivu a bez účasti v parlamentu, proto jim ještě prakticky nestála za pozornost), když se začalo ukazovat, že by ČSSD mohla představovat alternativu k jejich milované pravici obecně a ODS (a ODA, blahé paměti) zvláště.

Rázem se z levice obecně, ČSSD zvláště a Zemana, jako jejího nejviditelnějšího symbolu nejzvláštněji, stal nepřítel lidu číslo jedna a bojovat v zájmu národa proti němu jakýmkoliv způsobem bylo nepsanou normou české žurnalistiky. Ani KSČM pak již nebyla tak často na tapetě ve srovnání se Zemanovou ČSSD - nebyla totiž ve skutečnosti pro pravici tak nebezpečná - nepředstavovala (a nepředstavuje dodnes) reálnou alternativu k převzetí moci po volbách. ODS od vládních vesel nemá šanci odstavit KSČM, tu šanci má jenom ČSSD -  proto je třeba ji ničit všemi povolenými i nepovolenými prostředky.

Stačí vzpomenout na neustálé kampaně kolem tzv. Zemanových výroků, na strašení, kam že by nás to ČSSD pod Zemanovým vedením vedla na východ nebo na Balkán (dovedla nás do NATO a EU - a od zemí bývalého SSSR a RVHP dnes opisuje spíše ODS), případně na prefabrikované a na podvrzích založené diskreditační kampaně typu kufřík nebo bamberské memorandum. Za Špidly, Grosse ani Paroubka tomu nebylo jinak, posledním velkým vrcholem byla špína kolem Kubiceho zprávy.

Takže orientace médií proti ČSSD (a levici obecně) je de fakto dlouhodobou konstantou naší mediální scény již takřka 20 let, bez ohledu na to, zda je ČSSD právě u moci či není. Snad s tím rozdílem, že pokud zrovna ČSSD vládne, mají v médiích po ruce alibistické tvrzení, že přece je normální, aby média vůči vládní moci vystupovala spíše kriticky, tedy jako by opozičně. No, je rok a čtvrt po volbách a na ten obrat v kritickém zaměření dosud čekáme.

Nepřítelem lidu je stále ČSSD obecně a Paroubek zvláště. Viz. dnešní spisek páně Doležala. Nic nového pod sluncem.

F.VÍZEK 88.100.57 7.9.2007 14:22

Porovnete

Nabízí se porovnání dvou "sajrajtů" - jak to nazýváte. Máte to jako na dlani:  

Rok 1997, kdy ČR byla jediná v Evropě "růstem HDP" v mínusu, kdy  přišel "sarajevský atentát", kdy předseda Lux oznámil odchod z vlády a ta poté padla,  kdy se od ODS odlouplo "křídlo US", kdy se rozpadla Klausova koalice, kdy musela nastoupit "úřednická" vláda a musely přijít předčasné volby - které přivedly k vítězství ČSSD.

Rok 2006, kterým skončila vláda ČSSD a výsledky jsou na stole (viz výše).  Dokonce se pražská ODS pouští do projektu Olympiáda v Praze a sama pravicová vláda hodlá reformovat to, co sama kdysi uvedla v život : daňový systém, sociální systém, důchodový systém, zdravotní systém... (viz podpisy ministrů na příslušných zákonech).

F.VÍZEK 88.100.57 7.9.2007 14:15

Propaganda a demagogie?

Zkuste si najít předvolební letáky ODS, předvolební kolečko ODS, vybavte si znovu částky v Kč pro občany z billboardů ODS a zalistuje ve smlouvě pana Topolánka s občany (vyšla v řadě novin).  Jakmile to uděláte, seznáte, co je demagogie a co je propaganda. Trapná a priimitivní k tomu.

¨Z mého textu - pokud jste tam našem něco vylhaného -  citujte, aby bylo jasné, co shledáváte pouhou propagandou a demagogií. Děkuji předem.

jerry 7.9.2007 14:15

příště Vás pozvu, ale bez těch dokumentů prosím:-)

To víte na pískovišti v roce 1974 se toho moc dělat nedalo.Ale to mě asi neomlouvá.:-)

F.VÍZEK 88.100.57 7.9.2007 14:10

Kdepak slavný !

Kdepak slavný, kdepak moje statečné chování.  Já jsem se choval jenom  - NORMÁLNĚ.  A byla to moje svobodná volba a svobodně jsem si nesl její následky.  Kdyby nás takových bylo víc než jenom 0,1%, mohl se vývoj v naší zemi už dávno ubírat po cestě svobody, demokracie, plurality... 

PS: A pokud byste stál opravdu o pravdu (tím se lišil od značek LadislavN. a jirka s., mohl jstze doopravdy brnknout - na náš jablonecký Petřín bych i pěšky přiběhl za pár minut.  Jedna z mých dcera s rodinou dokonce bydlí sotva 100 metrů od něj.  Škoda - lidé spolu mají mluvit.

lucina 7.9.2007 14:07

Re: Milá Lucino,

Pak se omlouvám, není to schizofrenie, ale stockholmský syndrom. Rozhodně diagnoza nemůže být důvodem ke společenskému angažmá. Obraťte se na odborníky, ne na veřejnost.

zloch 7.9.2007 13:40

Re: Milá Lucino,

Ano, jste známá osoba, pane Vízku. Taková předbuková.

jerry 7.9.2007 13:39

No jednou jsem si vyjel na kole na Petřín/pro pragocentristy -nad Jablonce je taky rozhledna Petřín/

a říkám si, co kdybych pozval pana Vízka na pivo? Jenže, říkám si - on by mi určitě přinesl rozsudek z roku 1974 a Lidovky z 1.9.1992 se slavným seznamem statečných. A to bych se z toho zbláznil. jerry jako jeden z těch 99,9% zbabělých si asi hrál onoho slavného dne 21.5.1974 ve školce s ostatníma dětma na pískovišti, tak takové věci nemůže pochopit.:-)

jerry 7.9.2007 13:30

Re: Re: REKLAMA NA PIVO (návrh)

Kdepak , nespletla a umísťujete jej správně.Nyní je to poslanec za Libereckej kraj. Ale myslím, že sem moc nejezdí.:-)

Ladislav N. 7.9.2007 13:24

Re: Komunistický "Goebbels" Vízek: Tisíckrát opakovaná lež...

Jo jo,  "jsem ve svém okolí dost známá osoba..." ....a opruzuje komouš, kde jen to jde... ;-D

Václav T. 7.9.2007 13:05

Re: Re: . . . .ale i síla KSČM není malá: je větší než blok KDU-ČSL a zelených . . .

Dokázat to nemůžu, ale jsem přesvědčený, že nulová tolerance pana Topolánka a ODS v minulém volebním období nahrála komunistům. A článek pana Vízka na to upozorňuje. Touhu  po KSČM  jsem v článku nikde nenašel

F.VÍZEK 88.100.57 7.9.2007 13:00

Milá Lucino,

od svých 27 let jsem byl minulým režimem s celou svoji rodinou tvrdě šikanován, pronásledován a opakovaně jsem nabízel soudní rozsudek z roku 1974 (!), kdy mě tehdy režim označil za antisocialistu, antisovětistu, pravicového oportunistu a antikomunistu, který útočil na vedoucí roli KSČ.  Měl jsem v té době čtyři malé děti,  vyhozený z práce, manželka s dětmi doma, já až do "sametu 1989"  dělníkem v kamenolomu.  Jsem rád, že jsem se na prahu svých padesátin dočkal demokracie a pluralitního systému a jsem pyšný, že jsem k tomu malinko přispěl, že jsem se neshrbil, nedal zlákat pro spolupráci s StB, nepřidal se k Husákovcům...    

Omlouvá Vás, Lucino, neznalost faktů, protože jinak si Váš útok na mne nedovedu vysvětlit. Pravidelní čtenáři NP už znají nejen moje jméno, ale i můj mobil 606 646 329 a jsem s nimi kamarád.  Chcete-li se přesvědčit nad dokumenty, sejít se - také "brnkněte".   Víte, já si nemohu vymýšlet: jako někdejší senátor a radní města Jablonce a "posametový"  ředitel školského úřadu jsem ve svém okolí dost známá osoba...

gerontusinza 7.9.2007 12:35

Ludvo já taky profituji z blobosti pana Kalouska a ODS.Re: Souhlas

Jen mám vážné obavy kolik těch malých a středních firem přežije sníženou koupěschopnost obyvatelstva, které budou postupně odsávat i takové věci jako poplatky za nic, v kterých je pán Julínek mistr.. Taky jeden co časem zmizí za svými konty (z našich peněz přežvejkaných nadnárodními dodavateli léků) mimo ČR. Skoro bych mu to doporučil, tady pro něj přestane být bezpečno až vypadne od koryta.......

gerontusinza 7.9.2007 12:28

Víte vládíku, jsem si jist jak pány Melčákem a Pohankou,: Re: Pane Vízku, co chcete. Tímto článkem mě můžete akorát na...míchnout.

tak i vámi. Na vás mi stačilo jen těch vašich pár řádek abych pochopil, že vám se nejedná o posouzení situace ele jen o pitomou modrou propagandu. A mluvit v tomto případě o Goebelsovi je hlupácké a vy to víte. Jenom se snažíte mlžit. Trhněte si agitátore..... a hloupej....;-D

Ludva 7.9.2007 12:17

Souhlas

Co je napsáno je pravda. O stavu ekonomiky po vládě ODS v 90tých letech jsme se už přesvědčili, brzo uvidíme do jakého stavu ji dostanou reformy ODS. Zatím se nic neděje, protože funguje podle Sobotkových rozpočtů, i když zprasených předvolební rozdávací eufórií. Proto se lidem jeví, že se mají lépe než dříve.O pravicovosti novinářů evidentně rozhoduje výše jejich platů. Těžko čekat od pobíratelů nadprůměrných platů, že budou nadávat na snížení daní. To se jistě týká i všech poslanců, těm taková reforma vyhovuje rovněž, zaplať pánbůh za přeběhlíky.

xx 7.9.2007 12:08

Klobouk dolů, pane Vízku.

Takhle se má dělat demagogie! Na to nikdo nemá, aby pomocí 2000 znaků vyvrátil všechna ta překroucení a srovnal historická i ekonomická data, doložil odkazy a kromě toho, stejně by to ti, kteří by to potřebovali nejvíc, nečetli. Jste ideální novinář naší doby a prorokuji vám ještě velkou slávu v tištěných denících. Divím se, že vás ještě v Rudém Právu neobjevili.

Klička 7.9.2007 11:54

Re: Re: Re: kotku

Za štvavou kampaň proti pánům Melčákovi a Pohankovi považuji jejich nazývání zrádci přeběhlíky a pod. Takto je titulovali novináři ve svých článcích a moderátoři ve svých vystoupeních v rozhlase a v televizi

Kobylka Lajda 7.9.2007 11:51

Re: REKLAMA NA PIVO (návrh)

Ale v té hospodě taky může sedět to podivné soc. individuum - horník, baník, ostravak Cyril Zapletal - a ten soukmenovce ochrání. Doufám, že jsem nepopletla jméno toho věčného odboráře.;-D;-D;-D

Kobylka Lajda 7.9.2007 11:48

Re: "dokázala udržet veřejný dluh na nižší výši, než je polovina povoleného „Maastrichtem“, "

Hahahaha! Já například žiju na nižší výši průměrného občana. Vzhledem k výši dluhu po KSČSSD budu však brzo žíti ve vyšší níži. Jirko s., zdravím a Tobě R^R^R^V a VízkoviRv(Y) Dnes má svůj velký den, zviditelnil se samostatným článkem.;-D;-D;-D;-P;-P 

vládík 7.9.2007 11:46

Re: Pane Vízku, co chcete. Tímto článkem mě můžete akorát na...míchnout.

Nenavádějte k nezákonnému jednání. Podle ústavy poslanec není vázán ničím, než vlastním svědomím. Není tedy vázán ani stranickou příslušností.  Proto nenavádějte k "eliminaci ".   Mimochodem - jste si jist, že jeho hlasování jde opravdu proti programu ČSSD?  Nebo je tento názor  jenom výsledek činnosti, kterou popsal už Goebels: Stokrát opakovaná lež se stává pravdou.

Kobylka Lajda 7.9.2007 11:44

Pane Vízku,

u moci již sice není ČSSD, ale sajrajt, který po ní zbyl, budou muset řešit nejméně 2 generace a několik politických garnitur. Takže kam šlápnete, vystrčí na Vás hlavu  pozůstatek socialistického vládnutí, který zpozdil náš vývoj k civilizovanému státu o několik let.  A o slušném chování raději nemluvte, sprosťárnu nastartoval Miloš Zeman, i když ten byl někdy aspoň k smíchu.;-DRv(Y)

vládík 7.9.2007 11:40

Kdopak reakce vyvolává

Třeba obstrukcí podpisu návrhu zákona? Nebo objednáním právníka k výkladu slova "milenka"?  Nebo připravovanou destabilizací právního řádu (ale i financí): až přijdeme k moci, zase všechny zákony vrátíme do původní podoby. Kdo křicí  "101 hlasů nedává morální právo ke změně zákona". (Kolik měla hlasů koalice - ta formální - za Paroubka.)   Kdo křičí  bez příčiny o budoucím vytunelování nemocnic (a neumí odpovědět na dotaz, kolik že dávno zprivatizovaných nemocnic bylo vytunelováno, ani kdo tuneluje ty neprivatizované, které mají desetimilióny dluhů rok co rok). 

Prohlanost, neserióznost  si nemůže solidní člověk ani solidní novinář nechat líbit. Proto jsou noviny zaplněky polemikami s novináři a lhářit.

Proto ani já jsem nemohl nechat bez reakce nesmysly jejich hlásné trouby (nebo trouby hlásného?).

jerry 7.9.2007 11:37

Re: Re: REKLAMA NA PIVO (návrh)

No, jo ale takhle by se dalo těžko propagovat pivo.;-P

jerry 7.9.2007 11:35

Těch textů je už tolik, že už by to chtělo zfilmovat

Navrhuji obsazení : F. Vízek - Petr Nárožný , L. Jelínek -Pavel Liška. Nemusela by to bejt špatná komedie.:-)

Ladislav N. :-))) 7.9.2007 11:14

Re: Ale pane Wagnere, už zase, po devatenácté?

Snad si nemyslíte, že redakce Vízka čte a má přehled o jeho dokola kopírovaných blábolech... Ten je tady spíš jako odstrašující případ. ;-P

Novák 7.9.2007 11:11

Re: Re: Tehdy se tomu neříkala hysterická kampaň, pan Pohanka ještě nebyl konstruktivní:-)

No, on pan Cikrt, kdyby mohl, tak se k tomu dneska určitě nezná. Ale tohle přesně vysvětluje význam slůvka "konstruktivní".

Ladislav N. 7.9.2007 11:10

Re: Re: Re: pane Vízku

Příspěvek "Luciny" byl zřejmě směrován Vízkovi přímo. Pak dává smysl... ;-)

Kelner 7.9.2007 11:04

Re: Re: pane Vízku

Vážený, co kdybyste kromě žvanění se pokusil říct něco konkretního?

Ladislav N. 7.9.2007 10:57

Re: čtenář (pochybných) zdrojů IP: 213.220.252.xxx

Socialista je ten, kdo hlásá a obhajuje socialistické principy. Což vy splňujete bezezbytku a s členstvím partaji to nemá společného nic.

Ladislav N. :-))) 7.9.2007 10:52

Re: lucina IP: 80.188.218.xxx

Co vy všechno nedokážete vyčíst z jedné věty.... Porozuměla jste jejímu obsahu? ;-P