17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

SPOLEČNOST: Kremlomilci

Jsem den ode dne víc a víc znechucen, zhnusen. Tím, jak se v případech ruského vraždění civilistů na Ukrajině čeští kremlomilci snaží o cosi, co lze nazvat „zlatou střední cestou“ mezi lidickými vrahy a jejich oběťmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Pepax 8.4.2022 10:01

Kremlomilců asi moc není, nicméně autor jejich počet hodně rozšířil třeba o ty, kteří Rusy vůbec nemusí, ale kteří třeba porovnavají masakr v Buče s masakrem v My Lay, kde bylo bestiálně povražděno přes 500 civilistů. Takže ti američtí vojáci nebyli bestie?

J. Nevrkla 8.4.2022 10:00

Nevím jak Domažlicko, to mi nepřijde moc smysluplné. Ale máme příklad v odtržení Slovenska a to přece nikdo po zásahu armády a policie nevolal. Byli jsme rozumní, respektovali jsme jejich rozhodnutí. Myslím, že obyčejní Ukrajinci s rozhodnutím obyvatel Krymu nebo Donbasu taky problém nemají, mají svých starostí dost. Koho to rozčiluje nejvíce a proč? To je dobrá otázka. Zkuste si na ni odpovědět.

J. Karza 8.4.2022 9:59

Stejskalovi se pěkně povedlo rozhýkat zdejší nekritické NATOmilce. Nu což, debatu to dále "vytříbí" a pozvedne k intelektuálním výšinám:-)

J. Karza 8.4.2022 9:53

Kmoníčku, at je to jak chce, já hodlám uplatňovat kritický přístup ke všem stranám a zúčastněným. To znamená analýzu dostupných informací a stanovení kauzálních vztahů mezi jevy v kvalitě předpokladů, příčin a následků.

To hodlám uplatňovat nejen v posuzování průběhu konfliktu, ale i v posuzování příčin jeho vzniku. To je metoda, kterou jsem si zvolil a budu ji důsledně uplatňovat.

Pokud jste si vy zvolil metodu jinou, například selektivní posuzování pouze z jednoho úhlu pohledu, je to vaše věc. Ale nečekejte, že budu hýkat s vámi:-)

J. Jirka 8.4.2022 9:51

> Já nejsem žádný "kremlomilec"... <

To říká každý kremlomilec. Ale smrduté doupě určitě máte. ;-D

P. Kmoníček 8.4.2022 9:51

Nevrklo jedno, když by se třeba Domažlicko hodlalo osamostatnit a pak i případně připojit k Německu, byl byste prvním kdo by řval, aby zasáhla naše armáda a policie.

P. Kmoníček 8.4.2022 9:47

No jasně ! Oni si Mariupol Ukrajinci rozstříleli sami, když se sami také napadli, že Vintře ?

P. Kmoníček 8.4.2022 9:45

Franci, a divíte se ? Američané Čechúm totiž nikdy nic špatného neprovedli. Trolle !

J. Vintr 8.4.2022 9:44

Já nejsem žádný "kremlomilec" ani jsem jím nikdy nebyl. Ale že je současná jednostranná proukrajinská propaganda plná lží, musí vidět i slepý. A když se takhle ve velkém oficiálně lže, musí to mít nějaký důvod. Rozhodně to nebude nic dobrého pro nás.

L. Franc 8.4.2022 9:41

Pozoruhodné! autor tu razí nový název "Kremlomilci" pro lidi, kteří nejsou Pentagonmilci. Vypadá to, že nejsou žádní Čechomilci, kdysi vlastenci. Závidím Maďarům. Možná pro tu samostatnost bylo jen Rakousko-Uhersko, Česko už se do názvu nevešlo. V Čechách byli tenkrát samí Vídeňomilci. Dnes je tu plno amerických trollů.

J. Nevrkla 8.4.2022 9:32

Nebo to myslíte ironicky?

J. Nevrkla 8.4.2022 9:31

Jak to vite? Proč bych vám měl věřit? Máte svůj názor něčím doložen? Čím?

J. Jirka 8.4.2022 9:29

Hodil jste kremlomilcům návnadu a už vylézají ze svých smrdutých doupat.

R. Valkovič 8.4.2022 9:25

Ne, není to pravda. Všechny tvoje otázky jsou nesmyslné lži ruské propagandy.

J. John 8.4.2022 9:24

Václav Havel řekl: „V zemi, kde je cenzura, jen blbec věří oficiálním zprávám“. Doporučuji vám sledovat více informačních zdrojů.

P. Kmoníček 8.4.2022 9:23

Karzo, ať je to jak chce, odpověď stoprocentně neznáte ani Vy ani já, ale oba stoprocentně víme, že Rusko zaútočilo vojensky na svobodný a nezávislý stát ! Nebo to je jinak ?

J. John 8.4.2022 9:20

Položil si autor otázku, proč se ihned po odchodu Rusů nerozběhlo všetřování mezinárodní komisí? Prý jistý evropský stát zablokoval vyšetření masakru komisí OSN. Je to pravda? Napíšete o tom?

Nyní už se vyšetřovat asi nebude nic, protože mrtvá těla jsou pohřbena a tak se nezjistí, kdy byli tito lidé zavražděni.

Obě strany používají stejné zbraně, takže vina není předem jasná. Napalm používala ve Vietnamu pouze jedna strana konfliktu, takže tam byl aktér jasný.

P. Kmoníček 8.4.2022 9:19

A kdo narafičil rozstřílené desetipatrové obytné domy, divadla, nemocnice, školky a školy, Koubku ?

P. Kmoníček 8.4.2022 9:17

I kdyby nějakého zajatého Rusa nebo ruského kolaboranta zastřelil nějaký Ukrajinec, tak to nemění nic na tom, že Rusové Ukrajinu napadli a snaží se ji obsadit. Různé excesy doprovázející obsazování cizí země jejími obyvateli vůči útočníkovi nelze schvalovat, ale lze pochopit !

J. Karza 8.4.2022 9:12

Je naivní představa, že na Ukrajině proti sobě spořádaně bojují ruská a ukrajinská armáda. Je tam mnoho jiných, dobrovolnických, teritoriálních uskupení domobrany, soukromých armád oligarchů a expedičních komand typu Podkarpatská Síč, operující na východ od Dněpru, které se vymykají velení a kontrole státu. Je tam chaos a zvůle.

J. Karza 8.4.2022 9:10

Podle mě se dal na cestu "třídního boje". To pokušení je velké a těžko odolat možnosti stát na "správné straně dějin".

J. Karza 8.4.2022 9:09

Podle mě se dal na cestu "třídního boje". To pokušení je velké a těžko odolat možnosti stát na "správné straně dějin".:-)

L. Harvánek 8.4.2022 9:08

Víte, co je to šedá kůra mozková? Ptám se i přesto, že ta zvěrstva pocházejí pravděpodobně z obou stran.

L. Harvánek 8.4.2022 9:05

Řekl bych, že jste situaci vystihl. Jen bych si dovolil podotknout, že v každé válce se válčící strany dopouštějí válečných zločinů a je úplně lhostejné, zda pro vypuknutí války byly skutečné důvody. V tomhle případě to nikoho nezajímá.

M. Grundmann 8.4.2022 9:05

Jeden politik kdysi řekl, že v politice existuje něco mnohem horšího než zločin. Udělat chybu. A pozvání Ukrajiny a Gruzie do NATO byla právě touto chybou.

L. Caslavka 8.4.2022 9:02

Dnes prvne jsem s udivem cetl p. Stejskala bez jakychkoli dulezitych odkazu a zdroju na udalosti, ktere popisuje... Skoda, ze prestal pouzivat svoji v minulosti tak skvelou argumentaci... 8-o Asi si jen potreboval ulevit...

J. Koubek 8.4.2022 9:00

Já jsem přesvědčený že v Buči to narafičili Ukrajinci. Rusové nejsou hlupáci aby se nechali takhle nachytat. Komu to posloužilo?

J. Schovánek 8.4.2022 8:53

Ano, to je skutečně argument do diskuzeR^

J. Kulheim 8.4.2022 8:45

CO BY MĚLI VYVĚŠOVAČI VLAJEK UKRAJINY VĚDĚT

https://www.youtube.com/watch?v=S_XFhyGgx-M

O. Kožušník 8.4.2022 8:40

Za pozornost stojí rovněž, že masivní devastace je zejména v oblastech, kde žije převážně ruské obyvatelstvo