2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
retka 4.1.2007 18:37

Re: 30let zpatky

to říkal můj tatínek taky a dědeček klel jak pohan, když mu komouši z okresu (dělnické kádry, kteří v zemědělství měli velíkoje zkušenosti) - poroučeli aby oral s předradličkou, podle ruského vzoru (sovětský zemědělec náš vzor!) Předradličku vyzkoušel už jeho otec, ještě za Rakouska-Uherska a postavil ji pod kůlnu, kde léta rezavěla a nikdo po ní neštěkl. Ale Rusové vynalezli, tak ...

Pavel 4.1.2007 14:17

viděno jinak

To že se dnes platově nevyrovnáme EU způsobila devalvace koruny v porevolučním období. Za to, že se rozkradl majetek státu může kupónová privatizace a vhodně nastavené zákony. A za to, že dodnes máme ná důležitých postech bývalé pracovníky STB a jiných organizací, může lustrační zákon. Řada lidí včas vystoupila ze strany a někteří vyměnili členství. Kteří to byli a co v minulém režimu dělali se už nikdy nedovíme.

PS: jaké si to uděláme, takové to máme a protože jsou češi národ blbů, tak nás nic dobrého nečeká.

rýpadlo 4.1.2007 14:41

Re: viděno jinak

Víte alespoň jaké % státního majetku bylo zprivatizováno formou KP ?  A když už mluvíte o rozkradení majetku - Vám někdo něco ukradl? Vy jste za komančů něco vlastnil?

Lucifer 4.1.2007 14:49

Re: Re: viděno jinak

To je sice pokus o podpásovku, ale nepovedený. Komunisti nejdříve ukradli vše, co někomu patřilo, pak se tvářili, že to patří všem, ačkoli to patřilo ve skutečnosti jim, tj. nomenklaturním kádrům a přidruženým mafiím, pak se přestali tvářit, že to patří všem a přivlastnili si to oficiálně a teď se nám posmívají, že nám přece nemohli nic ukrást, když jsme nic nevlastnili. I vy jeden šibale;-D

Zuzana W 4.1.2007 15:08

Re: Re: Re: viděno jinak

Pravda, až na to, že mně ukradli a nevrátili i to, co jsem konkrétně a hmatatelně vlastnila a nepatřilo nikdy nomenklaturním kádrům a přidruženým mafiím, natož pak všem. Mezi zloději byla taky komunistická organizace ROH, která se pak přejmenovala a udělala si z mého majetku soukromý business.

Harpyje 4.1.2007 17:30

Re: Re: Re: Re: viděno jinak

Ano, mě taky komunisti uloupili medvídka když rodiči emigrovali. A ti zloduchové komunističtí mi toho medvídka, mé soukromé a hmatatelné vlastnictví nevrátili.  :-P

Zuzana W 4.1.2007 17:40

Re: Re: Re: Re: Re: viděno jinak

Nejedná se o medvídka ( i když vykradli celý být včetně starožitností), ale obrovský pozemek, na kterém organizace ROH postavila hotel a po přejíti na soukromou firmu ten pronajímá pokoje turistům.

Ti vaší rodiči museli být pěkní sadouri, když vám při vašemu únosu ke skopčákům (nebo kam a komu) nedali ani toho opelichaného medvěda ;-P

Harpyje 4.1.2007 18:35

Re: Re: Re: Re: Re: Re: viděno jinak

Tak jste tam, vážená paní, měla zůstat, když Vám na tom majetku tak záleželo. Vaše poznámka týkající se mých rodičů je více než nechutná - předpokládám, že jste se svého času vydávala za uprchlici z politických důvodů. Uvítala bych, kdybyste se zdržela dalších poznámek. Děkuji.

Zuzana W 4.1.2007 18:57

Važená Harpyje:

"Uvítala bych, kdybyste se zdržela dalších poznámek."

To by se Vám hodilo, chápu. Pokud se sama nezdrzíte kousavých poznámek na účet jiného diskutujícího, (aniž by tento s vámi diskutoval), pak se nedivte podobné reakci. Nějak se vám nedaří měřit ostatní stejným metrem, jakým se poměřujete sama.

Nikde jsem nenapsala, že by mi na majetku záleželo víc, než na svobodě. Moje poznámka o ukradeném majetku potvrzovala autorův článek, jak to nakonec s komunisty a jimi ukradenými majetky dopadá. Pokud jste to nepochopila a přišla si jen tak rejpnout okolo, tak nemůžete z toho vinit ostatní. Za politického uprchlíka mne označil americký government, proto mne také přijal a udělil mi americké občanství. Všichni lidé, kterým se podařilo dostat se z totalitniho režimu na svobodu jsou považováni za politické uprchlíky, neboť nesvoboda toho politického zřizeni jim mimo jine znemožňovala svobodné cestovat, poznávat jiné země a zase se do nich svobodne vracet, jako je tomu nyní. Pokud vám to rodiče neřekli, asi k tomu měli důvod.. Máte na ty politické uprchliky nějak spadeno.

Zuzana W 4.1.2007 19:04

Re: Važená Harpyje:

Vy totiž vlastně říkáte, že ten totalitni, zlodějský režim byl správný. Komu se jeho zákony i konfiskaci majetku exulantům nelíbily, ten měl se měl držet poslušně doma svého majetku a hlídat, aby mu ho komunisti neukradli. A v pořádku z vašeho hlediska je to i teď, kdy se ČR prohlašuje za svobodnou zemí, ale staré zločinné komunistické zákony platí dál. A jediný, kdo na tom zase vydělává jsou ti, kteří tam kradli od 68-teho a dneska se těm okradeným vysmívají do obličeje.

Zuzana W 4.1.2007 19:20

Re: Re: Važená Harpyje:

Oprava, kradli samozřejmě už od 48-tého.

miklik 4.1.2007 14:47

Re: viděno jinak

No jak se dívám na ostatní státy bývalého RVHP,kde nebyla kuponová privatizace,tak to tam není slavné.Ani bývalou NDR nejsou jejich Kriegskamaraden schopni postavit na nohy,jak si představovali po pádu berlínské zdi.Nazdar!

Bloud 4.1.2007 15:45

Re: viděno jinak

Tak že v předrevolučním období jsme se EU platově rovnali ? No to jsou mi věci. Nějak jsem si toho nevšiml.

jirka.s. 4.1.2007 18:27

Re: viděno jinak

Píšete:"A za to, že dodnes máme ná důležitých postech bývalé pracovníky STB a jiných organizací, může lustrační zákon." Samozřejmě že za to "může" zákon. Nebo si snad myslíte, že se k odpovědnosti přihlásí oni haj*lové, kteří ho tak zmršili? 

ICHoCVH 4.1.2007 13:56

Typický blábol, který již není aktuální, neboť to, že za všechno mohou estébáci

komančové a čtyřicet let morální devastace překonávají modří bolševici z ODS tanečkama mezi hrobama, předvolebníma akcema a lidmi typu Kubice. Mimo jiné, tatínek Krejčíře se jmenoval Lambert a ne Leonard, ale to pisateli asi až tak nevadí. 

strejda 4.1.2007 14:12

Re: Typický blábol, který již není aktuální, neboť to, že za všechno mohou estébáci

Nějak se dere otázka. V které straně byl tatínek Václava Klause a maminka Mirka Topolánka? Čí je to vina, že bývalí komunisté z části ovládají politický život? Těch komunistů, nebo zkorumpovaných antikomunistů?

VLK 4.1.2007 21:04

Re: Typický blábol, který již není aktuální, neboť to, že za všechno mohou estébáci

A proto se Paroubek tak snazi o aktualizaci deju a skutecnosti popisovanych v tom podle vas blabolu. Jenom proto chce vladnout s komunisty aby se lidi mohli znovu presvedcit, co jsou i ti dnesni komunisti zac.

Jaromir 4.1.2007 13:30

ZDRAVIM

Dobry den>-

jan 4.1.2007 12:50

Autor

nepochopil jednu zásadní věc, že policajta bude vždy dělat jen určité % populace, a to bez ohledu na vládnoucí režim, takže jeho podiv je trochu moc naivní

jirka.s. 4.1.2007 18:32

Re: Autor

Pravděpodobně jste na to, jane, kápnul. % parchantů v populaci je zřejmě stále stejné a policajti se skutečně rekrutují  jenom z těchto %. Být policajt, na to musí mít člověk kachní žaludek za každého režimu.

baci 4.1.2007 12:26

komunismus +nacismus

Dnešní doba rozdělena na 100 a100 " halb und halb"kličkuje mezi srovnáním totalitní režimů nacismu a komunismu.Jedna strana klade rovnítko mezi nacismem a komunismem a druhá hovoří o jejich naprosté rozdílnosto.Václav Bělohradský se kloní k druhé variantě:

"S dnešním „postkomunistickým antikomunismem“, s mladofrontním diskurzem, s honičkou na českého komunistu nechci mít nic společného. Jen idiot může cpát komunismus a nacismus pod jednu, ve studené válce narychlo postavenou střechu s názvem „totalitarismus“ a pak klást křivé rovnítko mezi lidi, kteří bojovali za sociální rovnost, za emancipaci dělnické třídy, a rasisty, kteří vyhlazovali Židy a Slovany a budovali árijskou říši od Uralu až k Atlantiku."

Proto si dovoluji s ním polemizovat ."Patřím mezi ty idioty,kteří cpou komunismus a nacismus pod jednu střechu..Myslím si ,že budu v dobré společnosti-jako H.Arendtová v Původ Totalitarismus nebo K.Poppera v jeho Otevřené společnosti a její nepřátelé,myslím si,že by mohl zde býti i Orwell a jeho 1984,který psal těsně po válce.Dáleby zde mohl býti i R.Aron a v neposlední řadě vynikající historik z Harvardu R.Pipes,který dokonce psal že bez bolševismus a komunismu by nebylo nacismu./Vixi,Rusko, historie starého režimu a Dějiny ruské revoluce/Tento pán se dokonce stal tvůrcem Reaganovy doktríny o říši zla."

http://baci-blog.blogspot.com/

jan 4.1.2007 12:51

Re: komunismus +nacismus

řadíš-li se k idiotům, tak běž s nima diskutovat

*.* 4.1.2007 13:07

Re: Re: komunismus +nacismus

Milé to,  ono Baci, není Vám divné, že na Vašem blogu je u každé Vaši slátaniny interesující nápis:

0 comments ??? Tvrdý chleba pro tvůrce. Prostě nestojíte nikomu za námahu. Holt, asi síla myšlének. :-D:-P;-);-P;-D

Vraník 4.1.2007 11:50

článek je snůškou lží, účelově vytrhávaných polopravd vydatně špikovaných demagogií

Rozhlédnu-li se po svém příbuzenstvu, tak komunisté v mém okolí mají v drtivé většině vysoké školy (přírodovědného či technického směru), tedy až na jednoho stalinistu dělnického původu, co šel dobrovolně na deset let těžit uran a těší se dle jeho slov díky tzv. jáchymovskému peklu zdraví v požehnaném věku 86let. Naopak tři zarytí voliči ODS jsou vzdělání nejvýše vyučen, nejstarší je středně těžký alkoholik s citově incestními sklony ke své dceři a vnučce, typická hospodská zakomplexovaná pivní socka, pracují příležitostně a žijí od výplaty k výplatě, ať berou kolik berou, zato velmi dobře ví, na co všecko mají nárok a somrují nepřímo i po příbuzenstvu a to i výroky, že my jsme ty bolševický šajby a naší povinností je jim solit prachy protože oni za bolšána tolik trpěli a nesměli studovat - tchán se mnou nemluví od doby, kdy jsem mu namítl, že komunisté dávali maturitu nikoliv za otvírání piv, nýbrž za otvírání knih.. a včil mudruj!

Lucifer 4.1.2007 12:31

Re: článek je snůškou lží, účelově vytrhávaných polopravd vydatně špikovaných demagogií

za otvírání knih marxismu-leninismu ... tenhle příspěvek nemá chybu ;-D

Fanouš 4.1.2007 12:51

Re: článek je snůškou lží, účelově vytrhávaných polopravd vydatně špikovaných demagogií

Pokud by Lidové noviny byly objektivní, vyhledaly by odborníka z druhé strany, třeba pana Ransdorfa, Dolejše, Filipa  a daly by prostor k vyjádření také jim. Takhle je to jen nenávistný článek pana Rainiše, podněcující tu studenou válku mezi lidmi, tak jak o ní na Nový rok hovořil náš pan prezident.

nnn 5.1.2007 15:25

Re: článek je snůškou lží, účelově vytrhávaných polopravd vydatně špikovaných demagogií

nesnaž se,  marně vzbouzíš lítost, všichni víme že komunisti jsou vrazi a zločinci a nikdo jim to neodpáře a především nezapomene!!

VUMLů samozřejmě můžeš mít kolik chceš, ale to z tebe nedělá vzdělaného člověka,

a mimoto samozřejmě i v tomhle lžeš, tvoje příbuzenstvo znám a není to tak jak píšeš, bolševiku

honza 4.1.2007 11:38

První republika

byla skutečně vyspělý stát. Ale zapoměl jste autore, že většinu majetku vlastnili a řidili průmysl němečtí a židovští obyvatelé. A ti už tady, bohužel nejsou. Pochybuji, že je plnoprávně nahradili třeba slovenští romové.

huhu 4.1.2007 20:03

Re: První republika

vaše statistika neplatila už ani na konci Rakousko-Uherska, natož za 1. republiky a v 30. letech....největší dynamiku měl nejpozději od 70. let 19 století český národní kapitál....

richard iii. 4.1.2007 11:38

nejen komunisté

Problém je v tom, že mentalitu komunistů mají i jiní. I ti jsou nesmiřitelní, i ti jsou přesvědčeni o své "pravdě" natolik, že jsou ochotni potlačovat kvůli ní práva ostatních - a nejspíš nejen práva ale i ty jiné jako osoby.

Ani názorově nejsou komunisté tak osamoceni. Je tu řada politických skupin a dokonce celé strany, které jsou přesvědčeny, že ten komunismus není špatný, naopak, že to jen Stalin (Gottwald popř. někdo jiný) tak zvoral.

A protože z euroatlantické civilizace miz zápal pro její původní hodnoty, mizí ochota k oběti, k odříkání, tak nás výše zmíněné názory musí nutně dovést ke krachu, z něhož se zas budeme někalik staletí vzpamatovávat. Podobně jako po pádu Říma - i když vím, že tohle srovnání kulhá, protože Řím nesahal dnešní západní civilizaci ani po kotníky.