26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
jirka.s. 23.12.2009 23:26

Re: Teda číst tady tu diskusi, to je fakt síla.

Soudruh "signálka" byl evidentně hrdinný ochránce hranic tábora socialismu, že??? :-/

historik 23.12.2009 20:55

Re: Teda číst tady tu diskusi, to je fakt síla.

Nazývejto to čím chcete. Ale co ty ostnaté dráty? Jak je nazvete?

Jura Jurax 24.12.2009 12:28

Re: Teda číst tady tu diskusi, to je fakt síla.

No jo, hafusaku, Vy jste asi jeden z těch mála blbů, co věřili, že ty dráty na hranicích tu byly proto, aby k nám masově nevtrhli zbídačelí a hladoví proletáři z Rakous a NSR a nevyžrali nám tu všechen blahobyt, jemuž jsme se pod vládou pracujícího lidu a KSČ těžili ...(Y)

lesov 23.12.2009 20:04

Re: Teda číst tady tu diskusi, to je fakt síla.

O těch ostnatých drátech, prakticky nikdo nevěděl, tak daleko nikdo pro mlíko nechodil ani tenkrát. ;-)

ps 23.12.2009 20:13

Re: Teda číst tady tu diskusi, to je fakt síla.

A ti co to věděli to nikomu neřekli poněvadž byli mrtví.

Hm 23.12.2009 20:24

Re: Teda číst tady tu diskusi, to je fakt síla.

Zrejme o tech dratech nemel ani poneti ani pan Hafusak 2. A tech druzstevnich bytu bylo tolik. ze zbylo i na ty co nebyli v KSC banany se fasovaly s novinami a fronty byly jen aby lide meli bohatsi spolecensky zivot. A Hafusak 2 se narodil vcera a je to genius ktery nam to vse vysvetli kdyz jsme tak neinformovani ! ;-D;-D

Pametnik starejch dob 23.12.2009 23:00

Co to žvaníte, o ostnatých drátech na hranicích pod proudem věděl úplně každý

já jsem je ostatně viděl, Jejich existence byla známa i žákům vyššího stupně základní školy. A protože roku 1969 emigrovali čtyři vojáci českokrumlovské posádky s obrněným transportérem, byla následně hraniční závora dimenzována tak, aby snesla NÁRAZ TANKU. Samozřejmě, nešla zvedat, nýbrž byla odsunována na kolečkách. V některých zpravodajských relací z té doby ji lze dokonce vidět.

jirka.s. 23.12.2009 23:39

Re: Teda číst tady tu diskusi, to je fakt síla.

Idiote !!! ;-(

Pamětník starejch döb 23.12.2009 22:46

Vždyť to řekl už Kennedy

"Svoboda má svá úskalí, demokracie není dokonalá, Ale nikdy jsme nemuseli stavět žádnou zeď abychom lidem zabránili odejít, aby se nedostali VEN."

Byly tam ostnaté dráty pod napětím 3000 V, a roku 1952 se dokonce pokládaly nášlapné miny. Byla vyšlechtěna dokonce i nová rasa psa, křížením německého ovčáka s vlkem. Tento pes byl vyšlechtěn speciálně proti těm, kteří by chtěli z komunistického ráje odejít. Tím komunmisté překonali nacisty, těm ten německý ovčák stačil. Psí smečky byly natolik početné, aby je případný uprchlík nestačil postřílet z pistole.

Mimochodem, ta železná opona byla ještě dost daleko od skutečné hranici, kdo překonal překážky, neměl ještě zdaleka vyhráno.

Pavel 23.12.2009 23:07

Re: Vždyť to řekl už Kennedy

Buď rád, nebýt plotů, jsou u moci dodnes.

Větší vlastenec 23.12.2009 20:51

Nepřátelé míru a pokroku opět řádí !

No moje řeč, příteli a soudruhu Druhý Hafušáku, moje řeč ! Pravičáci a jim podobní zrádci vlasti se zoufale snaží snaží zachránit krachující kapitalismus a demokracii, hystericky propagují buržoasní, protilidové pojetí "svobody", dnešní bídu a strádání proletariátu se snaží vydávat za pokrok. HNUS !!!

My pokrokoví, levicově založení k této prolhané propagandě nemůžeme a nesmíme mlčet ! Musíme neustále opakovat a prosazovat naši třídní pravdu : Socialismus je skvělý ! Socialismus je jediný doposud existující spravedlivý společenský systém ! Do vybudování komunismu je socialismus ideálem všeho pracujícího lidu !

Naše mládež není hloupá, nenechá se obloudit lživým pozlátkem kapitalismu a demokracie. Naše mládež si dokáže najít pravdu o letech 1948 až 89, pravdu o konci vykořisťování člověka člověkem, o blahu všeho lidu, o bezplatném zdravotnictví a školství. Naše mládež ví, že ve věznicích a pracovních táborech byli jen nepřátelé míru a pokroku. Že na šibenici skončili jen agenti imperialismu.  Rv  Naše mládež ví, že minová pole a dráty na našich státních hranicích (ostnaté i s vysokým napětím) byly na ochranu klidného spánku našich dětí. Že střela ráže 7,62 v zádech prchajícího zrádce vlasti byla lepší alternativou pro něj, lepší než pomalé umírání zoufalého emigranta někde v pekle prohnilého Západu.

A kdo z mladých toto neví, tak není náš. Po našem vítězství takovou osobu buď o naší pravdě přesvědčíme po dobrém, nebo ... Po dobrém je to každopádně lepší, mládeži, věřte mi.

Volte návrat socialismu se všemi jeho výdobytky !   >-   Volte ČSSD a KSČM !

Anton 23.12.2009 23:14

Re: Nepřátelé míru a pokroku opět řádí !

Správně, odmítáme být pokusnými králíky, vraťte nám naši ohrádku.

Budař 23.12.2009 23:58

Re: Nepřátelé míru a pokroku opět řádí !

Máte pravdu. Já si pamatuji, jak ti lidé z prohnilého, kapitalistického západu, utíkali k nám a do jiných socialistických států, jenom proto, aby měli práci a sociální jistoty. Dělníci z NSR k soudruhům do NDR, obyčejní lidé z J.Koreje  do S. Koreje, nezaměstnaní z USA na člunech na Kubu, atd. Vždyť tam je kapitalisté nechávali umírat na ulicích, kdo neměl peníze, tak žádná zdravotnická pomoc. OH, které se konaly v Soulu / J. Korea /, to byla jen propaganda, od té doby tam nemají co jíst. ;-(

hafusak2 23.12.2009 21:28

Re: Teda číst tady tu diskusi, to je fakt síla.

Doba předplyšáková byla také o tom, že největší strach šel z politicky uvědomělých omezenců hlásajících svůj monopol na tu "jedině správnou pravdu". Ta doba sice pominula, ale nastoupila nová generace toho samého, jen s opačným znaménkem. Bohudík, dnes mi jsou tito šašci už jen k smíchu, ale ta jejich snaživost je fakt obdivuhodná.

Větší vlastenec 23.12.2009 22:09

Nepřátelé míru a pokroku opět řádí !

Opět máš pravdu, příteli a soudruhu Druhý Hafušáku !  R^

Já jsem to tvrdil ještě před násilným protisocialistickým pučem, že s lidmi musíme diskutovat, radit se s nimi po vzoru sovětských soudruhů (radit se -> sovětovať). Ale soudruzi z SNB mi odpovídali, že to není třeba, že situaci držíme pevně v rukou.  :-/

No a jak to dopadlo, všichni víme. Místo leninského řešení krize, které na jaře 1989 použili čínští soudruzi, jsme ustoupili bez boje.  ;-(  (A přitom by stačila pár desítek tanků, stíhacích bombardérů a nějaké to dělostřelectvo, a co by zbylo z těch kontrarevolucionářů na Letenské pláni ? My členové Strany jsme byli připraveni ten zbytek pochytat nebo rovnou zneškodnit, ale vedení nás zradilo.)

Nu, dnes už je jiná situace, naše Strana jde nezadržitelně k vítězství. Příští rok obnovíme socialismus, a ty pravicové šašky, o kterých správně píšeš, rychle připravíme o úsměv.  :-D

Volte obnovení bezplatného zdravotnictví a výjezních doložek !   >-   Volte ČSSD a KSČM !

andrej 23.12.2009 23:46

Re: Nepřátelé míru a pokroku opět řádí !

Pod toto by se vám žádný s představitelů ČSSD , ale ani, ! považte ! , KSČM, nepodepsal...neboť jste úchyl a měl by jste se léčit........

Větší vlastenec 23.12.2009 23:59

Re: Nepřátelé míru a pokroku opět řádí !

Zdravstvuj, tovaryšč Andrej !

Soudruhu Andreji, nevím, jaké jsi národnosti, ale česky neumíš.  :-/

Buď tedy tak laskav, a pro komunikaci se mnou použij jiný jazyk, např. koiné mezinárodního proletariátu.

A hlavně - než příště zkritizuješ text v jazyce Tobě nepříliš blízkém, poraď se s odborníkem. Děkuji Ti předem.

Učit se, učit se, učit se ! (V.I.Lenin)   >-   Volte ČSSD a KSČM !

Větší vlastenec 24.12.2009 0:05

Re: Nepřátelé míru a pokroku opět řádí !

Příteli a soudruhu Andreji, nevím, jaké jsi národnosti, ale česky každopádně neumíš.  :-/

Buď tedy od té lásky, a komunikuj se mnou jazykem jiným. Můžeš kupříkladu použít koiné mezinárodního proletariátu.

A hlavně - než příště podrobíš kritice text v řeči Tobě nepříliš blízké, prosím, poraď se s odborníkem. Děkuji Ti předem.

Učit se, učit se, učit se ! (V.I.Lenin)   >-   Volte ČSSD a KSČM !

Pamětník starejch dob 23.12.2009 23:07

Re: Teda číst tady tu diskusi, to je fakt síla.

Na družstevní byt se čekalo ve velkých městzech 20 LET. A protože se v těch pořadnících ještě šoupalo, bylo téměř pravidlem, že mladí meanželé žili několik let u rodičů, aby je nepředběhl někdo "potřebnější." Přidělení bytu bylo pro komunisty též prostředkem, jak přimět lidi, aby vzali nevábnou práci ve vzdálené lokalitě, když už třeba měli děti a nechtěli dále čekat.

jirka.s. 23.12.2009 23:30

Re: Teda číst tady tu diskusi, to je fakt síla.

Nu, flusáku, tvá starost o mladou generaci je vskutku dojemná! Ať si ti mladí konec konců myslí co chtějí, ale majzla by si měli dávat především na takové ksindly jako jsi ty!!! ;-O

Autor: hafusak2 IP: 88.102.122.xxx Datum: 29.06.2009 13:01

  Kašlu na vás vy bando šašků i na vaše přisluhovače a hlásné trouby. Já chci konečně žít podle svého a ne podle rad nějakých politruků. A jestli mám dnes něco prožrat na úkor příštích generací - klidně to prožeru, protože vím že i ty další generace budou oblbovány úplně stejně.

Jura Jurax 24.12.2009 12:25

Re: Teda číst tady tu diskusi, to je fakt síla.

Oni ti mladí / i když většina z nich  má dějiny tzv. "na háku"/ zase až tak pitomí nejsou.

Nejsou. Jsou ještě mnohem pitomější a nedotčení věděním o vládě pracujícího lidu pod vedením předvoje téhož - KSČ. No a prožitek se zpětně poskytnout nedá - to by se vyděsili ...

 A když se navíc dozví, jak se obyčejný člověk dostal k družstevnímu bytu ... voni blbe (Y), o dostání se k družstevnímu bytu toho dost vím - nakonec jsem si jej musel vlastnoručně postavit ... ;-€

a kolik věcí bylo samozřejmostí a zadarmo, tak se nedivte - ano, samozřejmostí byly gumičky do stěračů, jižní ovoce jindy než před vánoci, maso na krámě bez front  a kdykoliv, jakož i barevné televizory a možnost studovat i s blbým kádrovým posudkem ... a zadarmo nebylo nikdy nic, zaplatilo se to z daní ...

Hafusaku2, voni jsou blbej jak daleko vidí a to zjevně nejsou krátkozrakej, když tohle můžou napsat ... (Y)

hafusak2 24.12.2009 18:25

Re: Teda číst tady tu diskusi, to je fakt síla.

Ó studnice moudrosti, nechci si kazit večer odpovídáním na nadávky. Diskuse zřejmě nejste schopen.

Jura Jurax 24.12.2009 22:14

Re: Teda číst tady tu diskusi, to je fakt síla.

No, odskočil jsem si od stromečku  zakouřit do kuřáckého salonku k počítači - a náhodou jsem se podíval ... nuže, to byla diskuze s použitím argumentů, jimž byste mohl - soudím-li podle Vašeho článku - rozumět. Na takovou snůšku peachovin může jedinec, co to zažil, reagovat jen obhrouble. A takovou snůšku peachovin může napsat jenom jedinec, který žil v jiné ČSSR než já.

A nakonec - Vy jste to, co jste napsal, opravdu myslel vážně? Ne jako obmyslnou provokaci? Nechci vyzvídat, ale kolik Vám je?

Aleš 23.12.2009 19:13

Opět se potvrdilo II!

Ale nejen povrdilo, ale naplnilo mé očekávání, že většina replik, bude obsahovat místo konkrétních argumentů prézdné invektivy, a hulvátské výrazy typu:"tupá hovádka, bolševičtí tlučhubové, depil  (citováno doslovně), tupé stádo a pod.Pánové, anichž bych zkoumal úroveň vašeho vzdělání, je nasnadě, že jednou významnou vlastností vás příroda ani výchova neobdařily-slušností!Je věru dominantní, že většinu takovýchto hulvátů tvoří obhájci současného režimu, aniž by si uvědomili, že mu poskytují medvědí službu!Těm pár slušným pak děkuji, i když i jejich repliky byly bez argumentů.Těch se oběma skupinám opravdu nedostává.Ale chápu, kde je brát, když nejsou!Za ty vykřičníky se omlouvám, ale přiznávám, mám v nich oblibu.A nakonec máme demokracii, tak proč bych ji alespoň tímto způsobem ndevyužil.Přeji příjemné svátky s okolím plným slušných lidí!

lesov 23.12.2009 20:06

Re: Opět se potvrdilo II!

Tak jestli už se "naplnilo očekávání", tak jsi nejspíš porodil, otevřete okna...! ;-D

tich@dohoda 23.12.2009 17:42

Opuštění ČSSR bylo možné, pokud jste nebyl nositelem státního tajemství, docela dobře na vystěhovalecký pas. Stačilo o něj požádat, zaplatit cca 20000.- za jeho vystavení, zaplatit náhradu za bezplatné studium a střední a vysoké škole, potíž byla jen

viz titulek, soudruh Novak, zrejme rudobolsevik/. Soudruhu Novaku nelzete, protoze ja jsem to v roce 1979 udelal, tedy zazadal o vystehovani, cca 70% rodiny zilo v kapitalismu. Zadost mi soudruzi/rudi/ zamitli a nasledovalo 10 let sikanovani, zakazu temer vseho, tedy abych byl spravedlivy nebylo to 10 let, protoze po nastupu Gorbacova uz mi docela zacali ulevovat a kazdym rokem blize k sametu to bylo lepsi. To ale nic nemeni na faktu, ze vy lzete. Cest :-)

mik 23.12.2009 17:45

Re: Opuštění ČSSR bylo možné, pokud jste nebyl nositelem státního tajemství, docela dobře na vystěhovalecký pas. Stačilo o něj požádat, zaplatit cca 20000.- za jeho vystavení, zaplatit náhradu za bezplatné studium a střední a vysoké škole, potíž byla

Dohadů s těmi placenými bolševickými provokatéry už bylo dost, je načase přestat být sametoví. Komunisti jsou největší zloději a vrazi v historii lidstva a podle toho by se s nimi mělo zacházet.

lesov 23.12.2009 18:58

Re: Opuštění ČSSR bylo možné, pokud jste nebyl nositelem státního tajemství, docela dobře na vystěhovalecký pas. Stačilo o něj požádat, zaplatit cca 20000.- za jeho vystavení, zaplatit náhradu za bezplatné studium a střední a vysoké škole, potíž byla

Však se tak děje! Ty by ses odvážil, byť jen křivě pohlédnout, na "největšího zloděje a vraha v historii lidstva", bez bázně a hany?! Tak šup, šup, ať už to lítá... R^

Pamětník starejch dob 23.12.2009 23:31

Jako obvykle u bolševických žvástů to bylo "poněkud" vlastně úplně jinak

O "legální vystěhování" si mohl zažádat ten, kdo už předtím utekl, žil v cizině a měl už tamní občanství. Říkalo se tomu "zlegalizování pobytu v cizině" a jediný efekt, který to pro dotyčného mělo, byl fakt, že mohl navštěvovat své příbuzné v ČSSR. Stát zato ovšem inkasoval valuty. Ale tato možnost tadz byla až v 80 letech a po roce 1989 mnozí zjistili, že své peníze vyhodili zbytečně.

A vlastně tady ještě počátkem 60 let existovala další možnost. Vystěhování bylo umožněno Českým Němcům, kteří nebyli po roce 1945 odsunuti a dodatečně se rozhodli odejít do Západního Německa. Také jsem takové znal.

hugo 23.12.2009 17:24

nemají to snadné naši mladí....

žádný komunismus nechtějí,ani to není možné,ale podle dnešních "pravidel" žít také nechtějí....cítí že nemají budoucnost,ti co šli do učení vidí,že sice mají maturu ale řemeslo nemí,ti co šli na studia,vystudovali aniž by museli přečíst jedinou knihu a stejně dělají nějakou jinou práci ,jejich život nemá žádný systém,perspektivu,na příkladu svých rodičů vidí jak ze sebe dělají pitomce jenom aby neztratili práci a když ji po padesátce ztratí tak jsou vyřízení......