4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
p 20.1.2010 21:15

p

Mirco1 20.1.2010 9:53

Autore, jako ateista říkám...

... že o ateistech víte houby a ve svém příspěvku žvaníte nesmysly, čímž ho degradujete.

hh 18.1.2010 12:15

super

Skvěle článek, křik místních dementů ( vodník, mke atd ) to je potvrzuje :-).

Josef 17.1.2010 20:54

Kam kráčíš Evropo?

Kam kráčíš Evropo a my s tebou? Známý německý existencialista Karl Jaspers (1883-1969)napsal: "Bible a biblické náboženství jsou základy našeho filosofování, stálá orientace a pramen našich názorů". Mám silné obavy, že to, co Jaspers tvrdí, platí stále méně a méně. A přitom, co je v Bibli napsáno, je psáno pro člověka a jeho každodenní život. Stále hlasitěji se ozývají hlasy, že současná Evropa ztrácí svou tvář, že se vzdává svých kořenů. Postupující sekularizace a přemrštěná liberalizace ji nebezpečně mění v jakýsi konglomerát neurčitých zvyklostí prostoupených zcela cizorodými prvky, které jsou Evropany nebezpečně akceptovány.Stále se nepochopitelně ustupuje zlu a biblická ponaučení slábnou.Evropské západní země to pod zhoubným vlivem neomarxistů (stoupenců tzv. Frankfurtské školy) a extrémních liberálů přehánějí s tolerancí a nebezpečně ustupují cizím vlivům, takže dochází k infiltraci zejména islámského světa do našich poměrů. Levičáci postupují podle tzv.kritické teorie, to znamená, že si vzali za cíl jenom kritizovat hanobit a zesměšňovat naše kulturní dědictv. Tím chtějí posílit své vlastní pozice a vůbec jim nevadí, že kydají hnůj do vlastního hnízda. V 60. letech minulého století rozpoutali tzv. kulturní revoluci s cílem zničit naši křesťanskou civilizaci. Americký publicista Patrick Buchanan to charakterizuje následovně:"Komunismu byl bůh, který selhal, proto je třeba se poučit. Když poznali, že klasickými prostředky marxismu, tedy násilným zvratem nedosáhnou svého cíle, rozhodli se, že Západ podvrátí zevnitř tím, že znič jeho kulturu. Vítězství se dostaví tehdy, až z duše západního člověka zmizí křesťanství.Pod jejich vlivem došlo k přehodnocení všech hodnot. To, co bylo včera správné a pravdivé, je špatné a falešné. Nejvíce se zaměřili proti rodině. Promiskuita, potrat, eutanazie,sebevražda, feminismus, homosexulita atd. to vše se stalo najednou pokrokové a chválihodné. Důsledek? Katastrofální pokles porodnosti vymírání Západu.

Machi 17.1.2010 21:05

Re: Kam kráčíš Evropo?

"Promiskuita, potrat, eutanazie,sebevražda, feminismus, homosexulita atd. to vše se stalo najednou pokrokové a chválihodné."

Zvláštní. Toho jsem si rozhodně nevšiml. Pokud ztotožňujete toleranci s podporou (a to snad jen u půlky z toho co jste jmenoval), pak jsem rád, že vám podobní už nevládnou.

expat 17.1.2010 23:08

Re: Kam kráčíš Evropo?

............tolerance je prvním krůčkem k přijetí špatného.........kamarád fajka........

Josef 17.1.2010 23:50

Re: Kam kráčíš Evropo?

Abychom si rozuměli: tvrdím, že tolerance je dvousečný meč a že je zneužívána multikulturalisty k pozitivní diskriminaci. Tato pozitivní diskriminace vede k posilování islamismu, což je pro naši civilizaci nebezpečné.Nemohu být tolerantní k někomu, kdo ohrožuje moji svobodu.

Emil XX 17.1.2010 21:07

Re: Kam kráčíš Evropo?

Máte pravdu.

Vlado Z 17.1.2010 19:47

rytíř a chamtivost

Myslím, že G.W.Bush skutečně věřil v to, co dělal. Byl to však omezený venkovan, sekterým jestříby ve Washingtonu dělali, co chtěli. To s rytířem je trefné -je to nutné jen konkretizovat -měl jste na mysli Dona Quiota - člověkaplného dobrých úmyslů ovšem zcela mimo. Boj proti větrným mlýnům, osvobozování krásných žen od zlých obrů...

Souhlasím s Vámi v tom úpadku a jako příčinu udávám chamtivost - máme hodně, chceme stále víc.Zapeníze jsmeochotni prodat vše.Lezeme do zadku Číně a v předkolnu, jen abychom si vydělali pár miliard dolarů navíc -který z vyspělých států tam neinvestuje? Jak vypadá náš tlak na muslimské státy, aby dodržovali lidskápráva,o které nám, údajně, jde? S wahhábisty obchodujeme, jakoby se nechumelilo. Jdepředse o ropu a o peníze. Výmluva se vždy najde.

Křesťanství je nemocné samo sebou a církev nemá sílu se obrodit, původní, nehypertrofované a nekarikované principy humanismu stále existují, jen nikdo nemá sílu je zvednout a následovat. Jediné,co zůstává vldcům společnosti, je modla zlatého telete. Ovšem pozoruji, že poslední roky je stále více lidí nespokojených se současným vývojem a tak se utěšuji, že ještě máme čas a šanci tento vývoj zastavit dřív, než bude pozdě. Každý ať začneme u sebe a svého nejbližšího okolí. Držím palce!

logik 17.1.2010 22:00

Re: rytíř a chamtivost

I já Vám držím  palce. A zavidím Vám ten optimizmus. Jsem v depresi a přemýšlím, lak spáchat nějaký dobrý skutek.

SW 17.1.2010 23:22

Re: rytíř a chamtivost

Pošlete vejplatu na Haiti... To Vás natuti dostane z deprese    smajl

Pasáček koz ve Vermontu 17.1.2010 17:42

Svaté důvody křesťanského rytíře Bushe

Mr. Alan Greenspan byl 18 let ředitelem Federální Rezervní Banky (tedy hlavním ekonomem USA), která určuje americkou ekonomickou a peněžní politiku.  V září 2007 vyšla jeho kniha The Age of Turbulence: Adventures in a New World (Čas neklidu: dobrodružství v novém světě). V této knize mimo jiné napsal:

I’m saddened that it is politically inconvenient to acknowledge what everyone knows: The Iraq war is largely about oil.  (Jsem zarmoucen, že je politicky nepohodlné přiznat to co každý ví: ve válce v Iráku jde hlavně o ropu).  V rozhovoru s novináři listu Washington Post pak prohlásil, že agrese proti Iráku byla nezbytná pro zabezpečení světových ropných zdrojů a pro rozvoj globální ekonomiky. Sám tuto agresi americké vládě doporučil.  Ministr války Robert Gates to komentoval takto: Velmi si vážím Mr. Greenspana, ale nesouhlasím s ním. Nevěřím, že v Iráku jde o ropu. Napadli jsme Irák proto, aby byl Střední východ stabilní.  Což, jak každý vidí, se opravdu plně podařilo

Pasáček koz ve Vermontu 17.1.2010 17:43

Re: Svaté důvody křesťanského rytíře Bushe

Mr. Greenspan se zajisté mýlí. Irák byl napaden, protože svými zbraněmi hromadného ničení ohrožoval USA a celý svět (viz http://www.msnbc.msn.com/id/7634313/ ). Šlo tedy pouze o nutnou sebeobranu svobodného a demokratického světa. Říkal to prezident Bush a ten nikdy nelže. To ví každý pokrokový a inteligentní člověk, pouze zaostalí hlupáci si myslí něco jiného.

Kdyby USA napadly Irák pro ropu, podle mezinárodního práva by to byl válečný zločin.

madrid resiste 17.1.2010 16:18

válka je mír...

pacifismus je cesta k válce? To zní ja válka je mír, svoboda je otroctví, kdepak jsem to četl? Takovýto fašistický pamflet může vyjjít pouze na neviditelném psu, kde publikují niemandi a zakomplexovaní chudáci, co nemají na víc, než psát do tohoto pseudomédia

Milazly 17.1.2010 16:53

Re: válka je mír...

 cesta k válce je rezignace! Co je na článku fašistického - zkuste být konkrétní.

Paměrník starejch dob 17.1.2010 17:06

Pacifismus JE skutečně cesta k válce

Nejlépe se to ukázalo roku 1938/1939. Chamberlain a Daladier jednali v situaci, kdy byly jejich země zasažené pacifismem a násleky jsou známy.

Diktátorský režim je totiž vůči pacifismu imunní, demokratický nikoliv.

Mám schovaný článek z roku 1938 !!! kde se píše. "Zkušenost mě poučila, že existují zlí lidé. Tito lidé se někdy zmocní celých národů a udělají z nich zlé národy. Zlým národům mohou ostatní čelit pouze vojenskou silou."

Myslím, že někteří z těch, kteří roku 1938 nechtěli bojovat, se ze svého omylu probrali nakrátko až v plynové komoře.

Milazly 17.1.2010 14:31

děkuji

děkuji za skvělý článek - moc prosím víc a víc takových článků

Alex 17.1.2010 13:52

vynikající článek.

konečně někdo statečný, kdo se nebojí říct pravdu nahlas a podepsat se, i když mu te´d bolševická lůza začne spílat a vyhrožovat.

piglet 17.1.2010 14:31

Re: vynikající článek.

No jistě, kdo není katolík je bolševická lůza. Kdo asi nenávidí ateisty víc, křesťané nebo muslimové?

RZ 17.1.2010 14:41

Re: vynikající článek.

Nějak jsem si nevšiml, že by tady některý věřící křesťan vyjadřoval nenávist k ateistům.

piglet 17.1.2010 15:19

Re: vynikající článek.

CITUJI Z ČLÁNKU: Ateisté dokonce rozšíření islámu vítají, protože podporuje jejich tezi,

že jakékoliv náboženství je špatné a násilnosti konané islámskými

teroristy je utvrzují v domněnce, že jen ateismus má řešení. Do

budoucnosti chtějí, aby náboženství zanikla, a proto je jim jedno, zda

nyní je někdo křesťan nebo muslim. KONEC CITÁTU

ignorant 17.1.2010 22:02

Re: vynikající článek.

Samozřejmě že muslimové. Pro ně jsou ateisté odpudivý nepřirozený úkaz. Od křesťanů byste se nejspíše dočkal shovívavého pochopení, že není každému dáno...

piglet 17.1.2010 22:28

Re: vynikající článek.

A můžete mi prosím říci, od kdy se u křesťanů objevilo to shovívavé pochopení? Např. Španělé v jižní americe se projevovali vším možným jen ne shovívým pochopením (jeden příklad za všechny).  Není to náhodou úplně jinak a to, že církve bylo nutno zbavit světské moci, aby se Evropa stala tím nejlepším místem k životu v dnešním světě?

expat 17.1.2010 23:15

Re: vynikající článek.

.......a to se Ti stalo kdy??? 

ignorant 18.1.2010 14:49

Re: vynikající článek.

Zhruba máš pravdu, ale zjednodušování v těchto záležitostech vede přesně k tomu, o čem je článek - tj. relativizování zásluh a předností křesťanství a s tím spojené sebemrskačství a ustupování zaostalým civilizačním tendencím.

Vodník 17.1.2010 13:06

Ten rozdíl mezi domočechy a emigranty je do očí bijící.

I zavilá sionistka Harpyje dokáže napsat naprosto stručný a jasný přehled problému emigrantů, protože žije v Německu a má to z první ruky. Zatímco nick "Informace" si přečetl někde po internetu, jaká je to v Holandsku mela, a hned si buduje svůj xenofobní zámek hrůzy. Ano, spousta věcí je v Holandsku špatně (a jsou tu horší věci než  problém immigrantů), ale jaký je skutečný celkový stav věcí, to se z internetových informací sestavit nedá.

dhimmi 17.1.2010 14:44

Re: Ten rozdíl mezi domočechy a emigranty je do očí bijící.

Jistě,že jsou v Holandsku horší věci,např. těch 8 Židů v Amsterodamu a 12 v Haagu jsou pro pana Vodníka  větším problémem,než milion uctívačů pedofila a podVodníka Mohameda.Vodník je taková raritka,je to jeden z mála židobijců -nemuslimů,kteří mají IQ vyšší než 100.Mezi muslimy je ale samozřejmě těchto poměrně inteligentních tvorů celkem dost,klasickými příklady jsou třeba ing.Bin Ládin nebo MUDr. Zavahrí... 

Vodník 17.1.2010 15:44

Re: Ten rozdíl mezi domočechy a emigranty je do očí bijící.

Vy jste se nám zase rozpovídal. Hlavu to nemá, patu, taky ne, k věci to není - výsledek: mluviti stříbro...

dhimmi 17.1.2010 16:59

Re: Ten rozdíl mezi domočechy a emigranty je do očí bijící.

Ještě bych se vám chtěl omluvit pane Vodníku za to,že jsem vás před pár měsíci nazval "špinavým muslimským prasetem",protože muslim pravděpodobně nejste,spíš jen takový smutný stárnoucí pán v emigraci,který nesnáší Židy a rád poučuje ty hloupé domočechy o tom ,jak to světě chodí.

Thyronx 17.1.2010 18:53

Re: Ten rozdíl mezi domočechy a emigranty je do očí bijící.

Nemyslim, ze jste hloupi. Nekteri mozna ano, ale vetsina je pouze neinformovana.