2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vlad. 3.11.2008 23:44

Nesouhlasím..

Ne ten pán co to píše se mi určitě nelíbí, nelíbí se mi jeho názory, nelíbí se mi jeho nabubřelost čišící z jeho slov, manžel je též podnikatel, cca v jeho věku, sledují prostředí, které je těžké pro podnikatele, vidím zároveň neprofesionalitu vládnoucích, hýření financemi z veřejného rozpočtu a na druhé straně odepírání slušného života pracujícím lidem. Ne, pane, nemáte pravdu v mnoha bodech! Vaše slova jsou propagandou ODS, nemám ráda takové přikyvovače, jste jako ti, kteří stáli za premiérem a slintali, protože žijí z jeho úspěchu....... Rovněž si dovoluji nesouhlasit s odstupným senátorům ve výši 400 tis. a současně odepírání podpor postiženým!

Emilio Cp. 3.11.2008 16:18

povinnou volebni ucast

maji napr. v Australii, tady by to byla potreba take, i kdyz si umim predstavit ze ti co k volbam nechodi by schvalne volili Sladka nebo Paroubka a Falmra, to proto aby povinna ucast ve volbach byla napriste zrusena, tak , to je udel demokracie, kdepak pane, musi to jit prirozenou cestou, musime pockat na jinou generaci i kdyz nevim na kterou.

st 1.11.2008 22:07

důvod k emigraci

Doufám, že už balíš.

Kolář 1.11.2008 5:53

Povinná volební účast?

No, já být Paroubek nebo Filip, tak bych se pokusil povinnou volební účast zavést. Vždyť ti, co nec hodí k volbám jsou často nízkopříjmové vrstvy, tedy jejich voliči. I v těchto volbách se potvrdilo, že vysoká volební účast rovná se téměř jisté vítězství levice. Pokud jde  o kupříkladu Francii, kde to fubguje, nesmí nás triumfy pravice zmást. Ona francouzská pravice je z českého pohledu vlastně levice, francouzská levice ultralevice. Já myslím, že soudruh Sarkozy by u nás i v ČSSD byl považován za příslušníka levicového křídla.

franta 30.10.2008 12:35

Konečně rozumný nápad !

Povinná účast ve volbách a potom už zbývá jenom jednotná kandidátka s ODS v čele ! 

franta 30.10.2008 12:32

Drahý autore

když už jste nám vysvětlil  a vypočítal jak málo lidí vlastně volilo ČSSD, mohl byste nám udělat podobný výpočet i pro volby v roce 2006 ? Děkuji.

Mell 28.10.2008 8:26

Souhlasím s pisatelem článku,

jen dávám přednost tomu, aby celoplošné změny, které se dotknou všech obyvatel, dělali lidé co rozumí marketingu. Nestačí, aby rozumněli jenom technické stránce problému. Pokud chtějí uspět, musí lidi o kladech změny přesvědčit. Doba, kdy se dávaly jenom příkazy je dávno pryč. Pokud by se celý systém poplatků předložil formou podobnou, na kterou jsou důchodci  zvyklí z jejich obchodů, slevy,bonusy, kartičky, kde by si uměli sami překontrolovat, kolik ušetřili, asi by měl nový systém více šancí. Také by se měl najít méně komplikovaný systém placení.Když si může dovolit i regionální ČSAD využívat systém nabíjecích karet, kdy pak nemusí lidé platit v autobusu hotově, nemuseli by sebou lidé nosit  k doktorovi drobné po kapsách, proč také platit vícenásobně při jedné nemoci, když dělá povinné kolečko po specialistech. Pokud někdo uvádí jako důvod zavedení poplatků působit na lidi, aby omezili zbytečné návštěvy u doktora, měl by tuto filozofii držet a nepodstrkovat do systému další zakryté důvody, které řádně nevysvětlil. 

Josef 28.10.2008 11:59

Re: Souhlasím s pisatelem článku,

Melle, je vidět, že to máš docela zmáknuté, a hodně o věcech přemýšlíš. Jenom nevím, jestli hlavou. Jsou u nás 3 miliony důchodců, z toho asi dost takových, kteří nemohou ani vyjít z domu bez cizí pomoci, a už je vidím, jak si chodí pravidelně nabíjet čipové karty, a už také  vidím kdejakého felčara, jak si pořizuje ne ně nějaký terminál. Vždyť to bylo svého času řevu kvůli registračním pokladnám. Daleko jednodušší je přece vyptat si 30 korun na místě a to i v případech, kdy se to platit nemá (osobní zkušenost). A co ti staří chudáci, kteří zemřou dřív, než si vyčerpají limit na kartě ? Asi si řekneš, že je už to stejně trápit nemusí a přebytek by mohl propadnout třeba ve prospěch vyrovnaného státního rozpočtu.

Vlad. 3.11.2008 23:47

Re: Souhlasím s pisatelem článku,

 s Vámi naopak souhlasím!

Tůček 27.10.2008 22:30

husáku husáku

Husáku, Husáku, Vaše ODS už prohrála dávno a volby to jen potvrdily.Velmi výstižně jste popsal Vaše myšlení, aroganci a scestné úsudky o ostatních lidech.Moc Vás prosím neotálejte s Vaší emigrací.Hodně štěstí na Vaší ceste, a hlavně nezapomeňte vzít svého "čestného" předsedu.

Mirek.

Mell 28.10.2008 8:33

Re: husáku husáku

Už k vůli takovýmto Mirkům, kteří mají plnou hlavu bolševického myšlení, se vyplatí v republice zůstat a bojovat proti přetrvávající rudé tuposti, kterou si velká část nádoda nese ve svých hlavách z doby budování komunismu.

Fišta 28.10.2008 23:33

Re: husáku husáku

R^

Tůček 29.10.2008 10:49

Re: husáku husáku

Bolševické myšlení se zdá máte Vy.Argument, že kdo nejde s námi jde proti nám jsem často slýchal v časech, kdy jsem jako aktivní antikomunista kritizoval komunistický režim.Tenkrát se ovšem za kritiku tvrdě platilo!Vy jste určitě držrl pusu a krok ,že? .Tak si prosím najděte jiný argument.Mirek

tak 27.10.2008 22:05

Ostatně si myslím.......

že emigrace pana Husáka by zůstala nikým nekomentována.Soudě podle kategorizace,jakou

nám předložil pan Husák by určitě se stal slavným.Vždyť s něčím tak slátaným se člověk jen

tak nesetká.Bůh s Vámi pane Husáku.

Míla 27.10.2008 22:00

ČSD u moci - důvod k emigraci?

Pane Václave, souhlasím s Vámi, ale ODS si volby prohrála sama. Že je Topolánek topol, o tom snad není diskuze a svou arogancí, nadřazeností nad každým a vším,  zahrabal demokracii hodně hluboko.  Možná že ji vrátil na začátek. Pro naši generaci určitě. Je mi 61 let a věčné boje o koryta ve vládnoucí elitě jsme zažili dost.  Pro většinu národa se nezmění nic. Poplatky ve zdravotnictví, které pomohly vyhrát volby ČSD ukazují, jak je lidem jedno kdo vládne, protože důsledky moci dané do ruky  "elitě ČSD" si obyčejný člověk nepřipouští, protože žije (a někdy ani nežije) z měsíce na měsíc. Poplatky ve zdravotnictví jsou určitě dobrá věc, ale ne takto  nastavené. Když poplatky tak do zdravotnictví a ne soukromým subjektům. Proč by měl soukromý lékař, či lékárník navyšovat svůj příjem. Dává Vám, či mě někdo všimné? Poplatky kojencům není snat nutné komentovat.          Důvod k emigraci snad není, jenom by to prospělo těm, kteří tuto situaci zapříčinili a také těm, kteří chtějí tuto zemi dovést do záhuby. 

 

Kačena 27.10.2008 23:11

Re: ČSD u moci - důvod k emigraci?

Poplatky jdou do zdravotnictví. Nebo  soukromý lékař /lékárník nejsou zdavotníci? Pojišťovna jim snížila platby  / marže.

Fišta 28.10.2008 23:32

Re: ČSD u moci - důvod k emigraci?

A právě tady je nejvíce vidět ta chybějící informovanost. Je až neskutečné, kolik lidí právě tohle neví.

kudlanka 31.10.2008 4:48

Re: ČSD u moci - důvod k emigraci?

Fišto, vždyť se mu nedivte, on si dokonce plete ČSD ( České státní  dráhy) s ČSSD.

Frank 27.10.2008 21:58

Co Husák, to magor.

Nejsou oni nakonec z rodiny?

mir 27.10.2008 21:25

nebo uteč do Spojených států

Uteč do USA. Tam daňoví poplatnícj zachraňují banky, které jejich majetníci roztočili. Za chvíli to budeme platit taky. Škodovka už začala.Nakonec je budete třeba sami znárodňovat

Pametník 27.10.2008 21:17

Modrý Gustáve V. Husáku

To čo táraš, táral aj tvoj predchodca. Budovanie rozvinutého kapitalismu zadrhlo ako sa ti marí len na hrstke dochodcov ztroskotancov a stačí zomknút modré rady a vítazstvo bude naše. Mýliš sa mladý dochodca

Fišta 28.10.2008 23:34

Re: Modrý Gustáve V. Husáku

Akou řečou ste terazky hovorili?

Radajan 27.10.2008 21:01

Emigrační ráj

Panu Husákovi doporučují emigrovat na Seychely. Náš poctivě pracující podnikatel Krejčíř tam má dosud volnou haciendu přímo u moře a tam je ten ztracený ráj na zemi.

dodac 27.10.2008 20:16

ano

jen ty volby , jinak souhlasim ;-)

babinnna@seznam.cz 27.10.2008 19:20

bolševik Husák

Máte příznačné jméno to by tak scházelo povinné volby to už tu bylo děkujeme. Taková blbost by mě nenapadla ani po výhře čssd nechcete také povinně na 1.máje do průvodu? Na takovou blbost jsem neslyšela ani od současných komoušů.Nechte si svoje pitomé nápady vy RUDÝ PODNIKATELI!!!!!

F.VÍZEK 88.100.57 27.10.2008 19:15

Emigrace? Když EU spravují i sociální demokraté přes 50 let ?

Není rozdíl mezi komunisty a sociálními demokraty?  Emigrace hrozí, bude-li ČSSD u moci? ? Pane Husáku, napište  jedinou zemi na zeměkouli, kde sociální demokraté zavedli po vítězných volbách totalitní režim -  vládu jedné strany.   

ČSSD má 130 let a je naší nejstarší stranou.  Pracovala i za nacismu i za "komunismu" v emigraci.  Pravda, zrdáci v ní také byli, ale ti jsou i našich stranách "předškolního" věku, že ?

5P 27.10.2008 22:09

Re: Emigrace? Když EU spravují i sociální demokraté přes 50 let ?

Československá socialistická republika.:-/

Fišta 28.10.2008 23:35

Re: Emigrace? Když EU spravují i sociální demokraté přes 50 let ?

Není rozdíl mezi komunisty a sociálními demokraty. Jste jedna banda. ;-€

karel 2.11.2008 17:10

Re: Emigrace? Když EU spravují i sociální demokraté přes 50 let ?

aaaa fanda pronesl moudro...neni rozdil mezi oranzovim a tresnickarem......staci se podivat jak rukou spolecnou valcovali v minulem parlamentu sve koalicni partnery...tak nemel nesmysli fando vizku:-/Rv

Ladislav N 27.10.2008 19:11

„...Chceš čerpat nějaké služby od státu? Tak jdi k volbám!..."

Proboha, jenom to ne!!Vždyť skoro takhle to fungovalo za komunistické totality!!

Já si naopak myslím, že volební právo by měli mít jenom ti, kdo do státní pokladny více přispívají, než z ní berou. + důchodci s kladným celoživotním ( v době výdělečně činné)  finačním výsledkem vůči státu.