29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

SLOVO OMBUDSMANA: Migrační invaze a právo pro všechny

Izraelsko – palestinské střetnutí je konflikt, který přeměňuje nejen Orient, ale zdá se i Evropu. Reakce na něj v několika významných evropských státech však ukázaly to, co se zdá být nějakou dobu již zřejmé, ale před čím politici jakoby zavírali oči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Sura 24.11.2023 15:05

Bylo by nanejvýš potřebné nové definovat, co je "uprchlik před válkou ". Protože jedná-li se o vzájemné vraždění natlakovych skupin uvnitř státu, NENÍ TO VÁLKA !! Jak by se jinak muselo hodnotit, když Rus přepadne Ukrajinu ??

P. Skřivan 24.11.2023 20:52

I občanská válka je válka.

P. Sura 25.11.2023 15:26

Jo, ale jejich !! Tu si musí vyřešit sami. Vzpoměňte na Afghanistán, Irák, Syrii ....

J. Jurax 24.11.2023 13:47

No, článek páně ombudsmanův je leda neobyčejně opatrná kritika EUropského zacházení s nelegálními imigranty a imigrací muslimů, jakož i zacházení s muslimy ve státech přes rozumnou a únosnou míru zamuslimených.

Holt ani ombudsman nemůže/nechce/nesmí říct naplno, že přijímat muslimské imigranty je asistovaná sebevražda, při níž asistuje zblblá EK i zblblý putovní cirkus EP a pobóchaní aktivisté, že asimilovat muslimy po dobrém nelze, neboť nechtějí a neboť islám, jehož se nechtějí vzdát, že účinně bránit hranice EU nelze bez násilí a omezení lidských práv invazorů a že zatočit s agresivními muslimskými pátými kolonami, jež si státy tzv. Západu ve své blbosti vypěstovaly, taky už nelze bez násilí a omezení lidských práv členů těch pátých kolon.

A že na lidská práva palestinských teroristů, jejich pomahačů a příznivců nemá smysl se ohlížet. Žádné ohledy si nezaslouží.

A že nesmíme dopustit, aby naše země byla z vůle bruselských blbečků a skrze podpis našeho ministra zamuslimena "spravedlivým" přidělováním nelegálních imigrantů, proti nímž EU nejen není schopna uchránit své hranice, ale jejichž příchod dokonce nepřímo přes tolerování až podporu neziskovek spolupracujících s pašeráky podporuje.

P. Sura 24.11.2023 14:55

Proč by to tam pan doktor musel psát, když se to v textu tak snadno dá najít?

D. Laurencikova 24.11.2023 17:09

EU neni predevsim ochotna zavrit sve hranice pred ilegalnimi migranty. Rikaji, ze to nejde... Ze "neexistuji jednoducha reseni pro komplexni problemy". Na priklade corony jsme videli, jak to jde! Najednou vsude zavory a nepropustne hranice. Pro nas, normalni lid. Pro migranty to ani tenkrat neplatilo.

J. Prikner 24.11.2023 12:29

Nacpat do již upadajícího česka se souhlasem EU a vykulence na MV tisíce palestinců spolu s bojovníky hamasu bude poslední rána do vazu republiky, ne vlastně kolonie česko.

P. Dvořák 24.11.2023 16:11

Ne kolonie, ale 3. protektorát.

D. Rakous 24.11.2023 12:28

Konečně. Někdo, v tomto případě dr.Křeček upozorňuje na to, co se nedá vůbec přehlédnout. Jen by měl, vzhledem k nedotknutelnosti svého věku, odvážně a jasně precizovat ten "souhas mnohých" a přidat čím přispěním.

Invazi Palestinců, muslimů, milionů afrorabských imgrantů do Evropy přece někdo organizuje, financuje vč. logistiky, lifruje s nějakým úmyslem a účelem. Tito imigranté pak mohou, za určité situace a zdánlivě paradoxně, proti nim i demonstrovat a ONI jsou z toho vedle.

Kdo podporoval nsmyslnou ideologii Multi-kulti a kdo se snaží Evropu rozvrátit ekonomicky, kulturně, demograficky ..... ?

Odpověˇje pro někoho poněkud nekrektní a nepříjemná, ale velmi snadná.

Evropu nemají rádi a a tito parazité jí škodí stejně, jako po celém světě. Nakonec škodí i svým hostitelům!

P. Princ 24.11.2023 12:07

Argumentace pokrokové levice, která se stále důrazněji vymezuje vůči kapitalismu, je typickou ukázkou salámové metody :

Právo na život

Právo na důstojný život (sic!)

Právo na důstojný život pro všechny (sic!!)

J. Hajský 24.11.2023 11:34

M.Macek: Chybou bylo (a stále je) dopustit, aby existovaly dva kmeny s rozdílnou kulturou na jednom území. Nikdy v historii to nedopadlo dobře, a my bohužel zažíváme sebevraždu Evropy v přímém přenosu.

B. Rudolf 24.11.2023 10:13

Na článku se mi hodně nelíbí, že ideologicky do sebe matlá věci, které spolu sice souvisejí, ale které jsou hodně komplikované. A autor si z každé oblasti skutečnosti vybere to, co se mu zrovna hodí, zformuluje to nedbalým a zavádějícím způsobem a stejným způsobem z nich vyvozuje to, co se mu hodí a co ví, že se bude líbit.

Když si uvědomím, že autor článku má být "vrcholný ochránce lidských práv", připomíná mi to orwellowský doublethink: "Válka je mír, Svoboda je otroctví, Nevědomost je síla".

L. Burget 24.11.2023 10:25

Mohl byste kromě dost hrubému vymezování se vůči autorovi uvést konkrétní důvody? Ten jeden, který uvádíte níže zdaleka nestačí. Jinak to tvrzení pana Křečka zcela logicky vyplývá z nastíněné situace: Nemůže existovat stát s jednotným právním systémem, ve kterém si jedni představují žít dle zákonů třeba České republiky a druzí dle práva Šaría, protože tyto právní systémy si jaksi odporují. Má-li tedy právní systém být jednotný, pak z toho jednoznačně vyplývá, že práva jedněch nebo druhých by musela být omezena.

B. Rudolf 24.11.2023 10:44

Máte pravdu v tom, že pouhé osočování bez uvedení konkrétních důvodů, je obecně nevhodné. Samozřejmě jsem očekával, že budu vyzván, abych uvedl konkrétní výhrady. Jen to bude trochu pracné a bude to vyžadovat samostatné příspěvky.

Omezena musí být práva všech lidí. Tak to prostě je. To, že se nehodláme smířit s možností, že by u nás měla platit práva šaría, je v naprostém pořádku.

Před chvílí jsem dočetl článek pana Kechlibara níže. Souhlasím s ním přinejmenším v tom, že bychom měli omezit štědrost vůči imigrantům. Lidé, kteří utíkají před válkou, potřebují zachránit životy a zdraví a nějak přežít. To jim lze poskytnout, ale již nikoliv pohodlí bez práce. Ústavní systém by měl možná výrazněji chránit sekulární charakter našeho státu.

L. Burget 24.11.2023 10:52

Ok, vidím, že o věcech realisticky přemýšlíte a to mě těší.

P. Princ 24.11.2023 12:00

Argumentovat pomocí prchajícím před válkou je emotivní a tudíž zavádějící, protože :

1. Tito prchající jsou především občané svých států a jako takoví mají povinnost udělat si doma pořádek. Války je třeba vůbec nevést, a případné konflikty rychle ukončit - ne před nimi prchat ! Intelektuální potenciál na to Afričané, Syřané, Iráčané ... mají. Po dlouhá desetiletí jich tisíce studují na amerických, evropských a indických universitách, není těžké si to vyhledat.

2. Zdaleka ne všichni nelegální migranti prchají před válkou.

3. Nemohu být štědrý k individuu, které bytostně vyznává ideologii, jež je smrtící vůči mé kultuře.

Co s tím ? Přehodnotit celosvětově platná pravidla o migraci, sestavená v poválečné době, kdy lidé migrovali jednotlivě, nebo maximálně po stovkách. Zatímco dnešní stav směřuje ke stěhování národů. Výměně obyvatel, chcete-li.

P. Diviš 24.11.2023 15:53

Má to háček. Obecná pravidla sice všude existují, ale v no-go-zonách, nebo jen v částech aglomerací s většinově nekompatibilním obyvatelstvem je jejich vynucování prakticky vyloučeno, technicky i politicky.

Závěr: Počet nekompatibilního obyvatelstva nesmí překročit únosnou mez (někde kolem ± 5 procent).

L. Kuča 24.11.2023 20:56

V takových zónách by mohla vymoci dodržení zákona snad pouze armáda, což je ale jednak z dlouhodobého hlediska zbytečné a přitom nijak laciné břemeno a také vystavování vlastních lidí zcela zbytnému riziku. Jak tyhle zóny jednou vzniknou, je jejich likvidace určitě krajně obtížná věc. Snad lokálně právní cestou nařízeným neobnovováním smluv (nepředpokládám, že muslimáčci ty nemovitosti skupují, ale třeba se mýlím) a pochopitelně aplikací morálně velmi těžko zpochybnitelného principu "Nevložil's do systému nic ač nejsi invalida - tedy nedostaneš nic." Otázka je, zda by je to nahnalo do práce nebo minimálně na počátku do ulic. Tipuji to druhé.

S. Stoklásek 24.11.2023 16:10

Tak to jste se s konkrétní kritikou pana Křečka moc nepochlapil. Ale člověk si v dnešní době může plácat, co chce. Pochopení textu není podmínkou.

B. Rudolf 24.11.2023 10:03

Fascinuje mne poslední věta článku, kterou napsal takzvaný "ochránce lidských práv":

"Pak na práva v š e c h bude třeba zapomenout."

Všichni lidé by ve skutečnosti měli mít nějaká základní práva. Co to jsou základní lidská práva, může být předmětem debaty. Ale podle mne už nemůže být předmětem debaty to, zda se tato základní práva týkají všech, nebo, zda pouze některých.

J. Hajský 24.11.2023 10:21

Já té větě rozumím dobře. V Evropě je mozno stavět mešity a v no-go zonávh vládne právo šaria, ale v muslimských teokraciích se křesťanské kostely stavět nemohou a ženy musí chodit zahalení a jsou méněcenné než muži, o osobách LGBT+ ani nemluvě. Proto s nárustem muslimského obyvatelstva v Evropě budou muset nynější Evropané na svá lidská práva zapomenout.

B. Rudolf 24.11.2023 10:32

To, o čem píšete, souvisí s tím, která lidská práva jsou základní, a která již nikoliv.

J. Hajský 24.11.2023 10:43

Podle mne jsou si všichni lidé rovni a mají stejná práva (omezitelná jen zákonem). S tím ale stoupenci Islámu ZÁSADNĚ nesouhlasí. Podle nich ateisté a jinověrci jsou naprosto bezprávní a ženy poloprávné.

B. Rudolf 24.11.2023 10:53

V zásadě máte pravdu. Je to trochu složitější v tom, že islamisté jinověrce rozlišují na tzv. lidi knihy (ti to podle nich mají o něco lepší) a na ostatní. Nicméně to tak nějak je.

Moje výhrada se týkala upírání základních lidských práv některé skupině lidí. Je to blízké tomu dělat z nich "čisté zlo", což se často v současnosti děje.

B. Rudolf 24.11.2023 10:59

Celý ten problém je tak zamotaný, že je velmi obtížné o něm realisticky přemýšlet.

Jdou v něm proti sobě dva základní principy "moderního myšlení": ochrana základních lidských práv a nutnost řešit podstatu problémů včas a relevantním způsobem.

A do toho se nám promítá možnost, že si zaděláváme na další velkou (možná světovou) válku.

D. Rakous 24.11.2023 12:58

Není to moc složité. Chce to však odvahu napsat/říct, že jest to organizované. Kým? To si odpovězte sám. Postačí Cui bono?

Komu a vadí a kdo chce zlikvidovat Evropu ekonomicky, kulturně, demograficky ....

Máte představu kdo žene ty afroarabské masy do Evropy? Kdo to financuje, logistika ... . Kdo zařídil, aby Evropa nebránila své hranice - především námořní, Kdy je dosazena Meloni, okamžitě otočí a za ní se dováží jěště více. A Salvinimu hrozí vězením. Dtto Fiala před zvolením a po.

Jedině probuzením většiny ovčího lidu a jeho odvahou lze tomu bránit a zabránit!

To znamená eliminovat členy Aspen Inst. z pozic a koryt. U nás trpí odboráři blahobytnou Aspen žábu Středulu. A teď jak je 5K ze stávky vyděšena.

Nově se vzbouřilo Holandsko, kde jim likvidují zemědělství, v D AfD, v F FN, Fico v SK, GB ......

V. Kuhaj 24.11.2023 11:17

To o čem píše, souvisí s tím, že obě kultury jsou naprosto nekompatibilní.

R. Langer 24.11.2023 11:43

Žádná "lidská" práva NEEXISTUJÍ. :-P

R. Lávička 24.11.2023 11:58

Kozomrdi řvou cosi o lidských právech ale až jich bude více než nás,tak se na vaše práva vyséřou. Ale to už bude pozdě plakat kam jsme to nechali dojít.

R. Doubravský 24.11.2023 12:43

Především je třeba zapomenout na nějaké "právo na šaríju". Je to logický nonsens typu "právo na bezpráví".