1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pavel72 10.12.2007 13:18

Re: Re: Re: "Reforma školství" - největší krize za posledních 60 let...

Ja si plany delam celou dobu co ucim IVT (11 let) sam porad a vicemene ani neni mustr, kteryho by se dalo chytit a navic musim obsah i formu vicemene menit (proti stalosti zakladnich poznatku F na ZS muzu pouzit souslovi "den ze dne"). Presto se s pozadavky, ktere jsou, nedokazu vnitrne srovnat, papirove to udelam tak, aby by mel "nekdo" klid a dal si to resim podle sebe.

portwyn 10.12.2007 14:19

Re: Re: Re: Re: "Reforma školství" - největší krize za posledních 60 let...

Jo, to já taky. Učíme se psát mezi řádky.

Rpuť 10.12.2007 7:40

Tak nevím jestli je to tím novým rámcem,

ale v poslední době zaznamenala jsem na zdejší škole nový trend. Žákum se zadá "samostatná práce" (která se nekontroluje) a pí.uč. odeberou se do kabinetu na kafe. Vzhledem k tomu, že frekvence podobných hodin houstne, soudím, že po vánocích se již žáci budou učit úplně sami a pí. úči si konečně pořádně odpočinou....;-P

portwyn 10.12.2007 12:14

Re: Tak nevím jestli je to tím novým rámcem,

Jestli to dělají (jakože někde se to bohužel děje), je to chyba vedení. Pracovník bez kontroly se fláká - je třeba, aby zástupci neseděli v kanclu, ale občas nakoukli do tříd. Taky to u nás pamatuju, na I. stupni za bývalého vedení.

Rpuť 10.12.2007 14:17

Re: Re: Tak nevím jestli je to tím novým rámcem,

panu řediteli přerostla ta smečka jezinek přes hlavu a už to dávno vzdal....:-(

portwyn 10.12.2007 14:19

Re: Re: Re: Tak nevím jestli je to tím novým rámcem,

Chce to nové koště - ředitele, který zvládá svoji práci.

Jámamka 10.12.2007 15:13

Re: Re: Re: Re: Tak nevím jestli je to tím novým rámcem,

Vždycky může přijít ještě větší blbec...

Tedy pardon, o5 vlastní zkušenost.

Starý kantor 10.12.2007 7:27

Reformy ve školství

a školství řídí, ve výzkumných ústavech pracují lidé, kteří by za katedrou nutně zkrachovali, protože učit neumějí nebo to nikdy nedělali.

portwyn 10.12.2007 12:12

Re: Reformy ve školství

R^

honzak 10.12.2007 6:41

nevím proč, ale

newspeak, do kterého se paní učitelka právem strefuje mi připomíná slovník systému kvality ISO 9XXX. Obávám se, že obojí je zase jedna z eurohujerských Potěmkinových vesnic.

Musím vzpomenout některé mladé učitelky, které mě před lety cca 45 učily na základce. Až dnes mi dochází, jak nastoupily plné ideálů a elánu a systém je během 2 let semlel do podoby standardních hysterek. Tenkrát se to svádělo na komunisty, ale hlavní příčinou byli, jsou a budou ÚŘEDNÍCI!!!!

MV 10.12.2007 1:07

Rad bych oponoval

resp. ne ja.

Mam nekolik pratel ucitelu ( 23 - 38 let ) a kdyz jsem s nimi ramcovou vyuku probiral, byl jsem poradne prekvapen. Oni to kupodivu vidi jako vyzvu a dokonce se jim navrhovany system ramcu libi... Rozdil je asi v tom, ze oni to uchopili jako vyzvu a moznost delat neco noveho a jinak.  Narozdil od autorky, ktera at mi promine, jenz se zmohla na sarkasticky a ironicky pamflet. Nic jineho ten clanek totiz podle me neni. Snad jsem se nikoho nedotkl

Honza42 10.12.2007 2:06

Re: Rad bych oponoval

No jo, rozdíl je v tom, že oni "uchopili výzvu a moznost delat neco nového a jinak", zatímco ta nebohá autorka článku chce jen normálně učit. Tak mne napadá, to "uchopili výzvu" jste řekl fakt pěkně. Nejste z ministerstva?

MV 10.12.2007 3:09

Re: Re: Rad bych oponoval

Verte si cemu chcete, to co jsem napsal je pravda. Dokud jsem o tech ramcich nic nevedel, nemyslel jsem si o nich taky nic moc. A pak jsem si pripadal jak idiot, kdyz jsem se rozohnil a kamos ucitel mi rekl, ze jemu se ta zmena celkem zamlouva.

Ten komentar jsem napsal z techto duvodu:

1. Nelibil se mi  styl, jakym autorka odkopla novou vec, aniz by ji treba nechala proverit casem po pripadnem vychytani nedostatku (urcite se nejake najdou). To mi vadi obecne v  nasem state obecne

2. Citil jsem potrebu upozornit, ze jsou ucitele ( ZS ), kterym se ta zmena libi. Casem mozna zmeni nazor, nevim, nicmene jejich pristup je mi daleko sympatictejsi

Tot vse, na ministersvtu nedelam ani nemam zadny vztah ke skolstvi a v problematice se moc neorientuji. Duvody reakce mate vyse

Pavel72 10.12.2007 7:10

Re: Re: Re: Rad bych oponoval

"Tot vse, na ministersvtu nedelam ani nemam zadny vztah ke skolstvi a v problematice se moc neorientuji."

Ano, to bude asi pravda. Proto nechapete, co autorka pise a proto nechapete, ze mezi autorkou a Vasimi znamymi nemusi byt zadny rozdil, co se tyka kvality vyuky, tak jako mezi hromadou dalsich ucitelu. Presto nekteri odmitaji zpusob, jakym se reforma vytvari a navic rada ucitelu vubec zadnou reformu nepotrebovala a rada ucitelu i pres 50 reforem bude ucit porad stejne blbe.

MV 10.12.2007 9:35

Re: Re: Re: Re: Rad bych oponoval

Uvedomujete si, ze reagujete na neco co jsem ani nenapsal ani si to nemyslim? Takze pro poradek... NEOBHAJUJI REFORMU. Na to nemam potrebne znalosti dane problematiky. Co mi na clanku vadi jsem taky uvedl vyse. Moc nechapu, na co tedy vlastne reagujete. Nikde jsem nenapsal kdo je lepsi ucitel nebo zda je reforma v pohode. Jenom jsem napsal, ze mezi uciteli jsou lide (a neni jich malo) co se jim ramce libi... tedy asi mezi cca. 10 uciteli co znam je to tak pul na pul.

nemusite se me tudiz snazit zadupat do zeme ;-). Ja mozna nechapu reformu, ale vy jste nepochytil zase smysl meho prispevku. Preji pekny den a odchazim na ministerstvo :-D:-D:-D:-D. No tak na kafe, jsem doma na nemocenske a nudim se;-D, proto si hraji na ministra

Pavel72 10.12.2007 9:49

Re: Re: Re: Re: Re: Rad bych oponoval

Prectete si svuj prvni prispevek jeste jednou.

Pavel72 10.12.2007 0:15

Ano, pravdive popsana

realizace reformy. Jenze to nikdo krome ucitelu nevidi, v co se to zvrhava. Nicmene dle VUP je to dokonale, nedokonali jsou ucitele.