19.5.2024 | Svátek má Ivo


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Krab 25.7.2007 2:52

Re: Zakážeme každému cizímu vojákovi (potažmo každému cizímu vojenskému zařízení), aby nám sem lezl, a tím se vyhnem všem válečným konfliktům.

proc si myslis, ze pani Chytilova je inteligentni? Fakt by me to zajimalo. Podle me je naprostej primitiv, prumernej gymnazista je schopen lepe argumentovat a ma vetsi rozhled.

Podle me to rikas jen proto, ze je znama reziserka. Necham stranou uroven jejich filmu, podle me ubohych a uchylnych, ale to je vec nazoru a nikomu ho necpu.

Ale i kdyby byla reziser typu Formana, tak to je jedna vec, ale to automaticky z ni nedela chytrou. Stejne jako z Jagra nedela chytryho to, ze byl nejlepsi a furt je jeden z nejlepsich hokejistu sveta.

Nedavej ji zasluhy, ktery si nezaslouzi. A nepovysuj se nad jiny, jen proto, ze nemeli sanci svoji inteligenci ukazat.

Tu Chytilova mela v tom poradu na CT24. A ukazala.

BERAN 25.7.2007 5:44

Názory na inteligenci člověka a kvalitu jeho práce nemusí být vždy shodné

Možná budete brát jiný příklad o tom, že odpor k radaru mohou mít i lidé inteligentní. I když v tomto případě se směsí emocí, demence a senility.

Nebo platí podezření jistého glosátora: Chytilová = tajná zbraň zastánců radaru;-D

Borek@exil 25.7.2007 18:08

Re: Re: Zakážeme každému cizímu vojákovi (potažmo každému cizímu vojenskému zařízení), aby nám sem lezl, a tím se vyhnem všem válečným konfliktům.

Ona je vdaná?.....pokud ne, tak snad slečna?

Jana 25.7.2007 1:26

souhlasím

Vaše pocity z paní Chytilové mám již několikátý rok. Zdravím.

Borek@exil 25.7.2007 18:07

Re: souhlasím

Ona je vdaná?.....pokud ne, tak snad slečna?

Borek@exil 25.7.2007 0:59

Chytilová ve zmíněném pořadu tvrdí, že za rok 1948 a 1968 jsou přímo odpovědní Američané, páč pro nás nehnuli prstem....hehe..

NevericiTomas 25.7.2007 1:14

Re: Chytilová ve zmíněném pořadu tvrdí, že za rok 1948 a 1968 jsou přímo odpovědní Američané, páč pro nás nehnuli prstem....hehe..

Ta sama zenska, ktera nemel dost odvahy nepodepsat komunistum antichartu by klidne nahnala par americkejch rednecks pred ruskej kulomet...zvedl se mi kufr, kdyz jsem to slysel...Rv

Krab 25.7.2007 2:57

Re: Re: Chytilová ve zmíněném pořadu tvrdí, že za rok 1948 a 1968 jsou přímo odpovědní Američané, páč pro nás nehnuli prstem....hehe..

A i rikala, ze 1968 nas Americani nechali Stalinovi, kterej tou dobou byl uz 15 let mrtvej, necht je mu zeme tezka.

Lipo 25.7.2007 0:14

Pred americkym ohrozenim

nas branila sovetska armada. Byla to tehdejsi geopoliticka nutnost. A dnes, kdy karty se obratily a Moskva nas ohrozuje, tak bezpodminecne musime mit armadu americkou. Bohuzel je to smutny osud vsech trpasliku, kam i CR patri. Proto jak radar, tak americkou armadu k nam. Navic bychom mohli zdokonalit hospodarske vazby na Spojene Staty, oni se nam odvdeci a budou nas branit.

Jožin 25.7.2007 0:31

Re: Pred americkym ohrozenim

Mohl byste mi laskavě připomenout v které době nás bránila sovětská armáda před americkým ohrožením, asi mi nějak neslouží paměť.

conqueror 25.7.2007 0:40

Re: Pred americkym ohrozenim

Co to plácáte o "americkém ohrožení"???

Homolka 25.7.2007 0:49

Re: Pred americkym ohrozenim

  ..Moskva nas ohrozuje..

Co to plácáte člověče,Teherán a Pjongjang nás ohrožujou přeci.

Borek@exil 25.7.2007 0:57

Re: Re: Pred americkym ohrozenim

A já se tehdy tak těšil, že by třeba ta americká armáda přece jenom mohla přijít.

Rudla 25.7.2007 5:55

Re: Re: Re: Pred americkym ohrozenim

já a mnozí další jsme proti americké armádě už bojovali,bylo to v době základní vojenské služby,když pri cvičení v terénu jsme na ni útočili( zapíchnuté klacky  v zemi s cedulemi ,na kterých byl nápis 8 Americká armáda

Lipo 25.7.2007 1:17

Re: Pred americkym ohrozenim

Americane byli pro nas ohrozenim, jako pro vsechny zeme vychodniho bloku. Predstava, ze nemeli plany na utok na Varsavskou smlouvu jsou velmi naivni.

Nasi predstavitele rozhodli, ze nase zeme bude patrit na nejaky cas Vychodu, bylo to i podmineno vdecnosti za osvobozeni. Bylo by neslusne osvoboditeli nekyvnout na jeho plany. Momentalne se ale situace obratila. To Moskva na nas miri rakety a my musime mit silneho partnera v obrane. Navic osvobodili cast naseho uzemi a proto jim patri nas vdek.

kacir 25.7.2007 1:36

Re: Re: Pred americkym ohrozenim

to je ale blábol...........SSSR nás bránil ???

Sověti by nás rádi obětovali klidně jako první, v případě jaderného útoku měli Češi projít zamořenou SRN a dojít k Lyonu , jak naivní. 

Sověti nás nebránili, ale ždímali (uran) a vydírali s ochotou zdejších komunistických ševců...;-O

Lipo 25.7.2007 1:45

Re: Re: Re: Pred americkym ohrozenim

Sovetsky Svaz nas osvobodil a pote nas branil. Jen diky moudrosti nasich zastupitelu z nejsilnejsi strany po volbach, jsme se mohli SSSR odvdecit za osvobozeni, lide by to mozna nechteli, ale lide jsou hloupi a nedokazou pochopit globalni situaci a ruzne tajne materialy, proto je dobre, ze se jich tehdy nikdo na nic neptal.

Dnes ale situace je jina, byvaly Sovetsky blok se rozletel a my potrebujeme noveho silneho patrona. A uz pred par lety jsme se rozhodli, ze Amerika, bude lepe pracovat pro nasi obranu a bude to jeji priorita.

Dadaista 25.7.2007 3:40

Re: Re: Re: Re: Pred americkym ohrozenim

Jak říkají Japonci, kolik višní, tolik třešní. Nespadl jste náhodou z višně??

zk 25.7.2007 8:44

Re: Re: Re: Re: Pred americkym ohrozenim

Tak tak, jen díky "velké a moudré straně" jsme se mohli odvěčit SSSR za "osvobození" 40 lety drancování a likvidací našich lidí. Lidé jsou hloupí a nedokážou nic pochopit, proto je musela ta "moudrá" strana v čele s KG a dalšími "moudrými" vést. Lipo, vy jste spadl z višně rovnou na hlavu, ne? Vy jste totiž nejlepším příkladem toho hloupého, který ničemu nerozumí a proto se musel nechat vést. Ale mluvte prosím pouze za sebe.

jk 25.7.2007 10:01

Re: Re: Re: Re: Re: Pred americkym ohrozenim

  No, já spíš myslím, že Lipo si chtěl udělat legraci, a když mu to napoprvé tak báječně vyšlo (naletělo vás dost, co jste to vzali vážně), tak jen pokračuje.

Lipo 25.7.2007 14:39

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pred americkym ohrozenim

Bingo :-D

nevim co tak tady lide protestuji, moudri a nami placeni zastupitele rozhodovali prece vzdy lepe nez blby lid a nesli za to zodpovednost

a to ze velmoc nas miluje a bezistne chrani je samozrejme, tak jako to, ze retorika velmoci je vzdy pravdiva

Borek@exil 25.7.2007 3:22

Re: Re: Re: Pred americkym ohrozenim

Jistěže nás CCCP chránil...před námi samými, přecik.

wow 25.7.2007 4:43

mam rad lidi jako je LIPO!

mne se vcera podarilo zblbout komenatora "nicka Zulovy Aston aka Ass toon"

tak ze si pletl pate pres devate vcetne Skeptika ze septikem. Lipo je muj muz! Se Sovetskym svazem do vecnych lovist a nikdy jinak!

A ty Volariku jednou provzdycky pochop, ze u nas imperialistum psenka nepokvete!

Jednou poslali mandelinku bramborovou a ted by zase chteli na nas svitit mikrovlnkou. Tudle nudle!

Borek@exil 25.7.2007 6:31

Re: mam rad lidi jako je LIPO!

Kaji se....mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!

Harry 25.7.2007 8:32

Re: mam rad lidi jako je LIPO!

mandelinka bramborova

americkej brouk

kdyby na ni hajnej prisel

dal by si ji za klobouk

Harry 25.7.2007 8:30

Re: Re: Re: Pred americkym ohrozenim

my jsme meli dojit akorat k Rynu, ten Lyon by byl lepci, jeste nikdy jsem nejedl ustrice, jako vitezove bychom se jich jiste mohli prezrat...

zk 25.7.2007 8:40

Re: Re: Pred americkym ohrozenim

Naopak Varšavská smlouva a především SSSR měly plány na útok na západ, kde naše země figurovala jako území, kde by se nejvíce bojovalo a ze kterého by se útočilo na západ. Plán počítal se zničením tohoto území. Proto se Rusáci tak snažili sem dostat už před 68. Naivní jste Vy a to hodně. A to, že se komunisté dostali k moci v 48 a rozhodli se, že budeme pod vlivem SSSR nebylo podmíněno vděčností za osvobození, ale důsledkem rozdělení světa po 2ww. Protože kdyby si SSSR nevymohl ve smlouvách, že toto území může osvobodit pouze on, spojenci ze západu by došli do republiky dříve a alespoň Čechy mohly být osvobozeni jimi a ne RA. A o slušnosti nelze mluvit v případě Stalina  a spol. A další vaše výlevy nemá cenu komentovat, máte svůj názor, který vychází z neznalosti historie, ale to už je Váš problém

555 25.7.2007 9:38

Re: Re: Pred americkym ohrozenim

Heledte, trochu dejepisu by Vam neuskodilo.

Cituji: "Nasi predstavitele rozhodli, ze nase zeme bude patrit na nejaky cas Vychodu, bylo to i podmineno vdecnosti za osvobozeni." To je absolutni nesmysl. O tom, ze vychodni Evropa bude patrit do sfery vlivu SSSR, se rozhodlo na Jaltske konferenci v roce 1945. Komunisticky prevrat v CR tuto situaci do jiste miry "legalizoval". Ale i kdyby neprobehl, Stalin by bezpochyby nasel cestu, jak zde prosadit sve mocenske zajmy.

Prectete si treba http://en.wikipedia.org/wiki/Yalta_Conference . Cituji: "... Churchill was pressing for free elections and democratic institutions in Eastern Europe (specifically Poland), while Stalin was attempting to establish a Soviet sphere of influence in Eastern Europe which the Soviets thought was essential to their national security." Zapadu se Stalinova koncepce ohledne vychodni Evropy nelibila, ale nic proti tomu nehodlal delat. To dalo Stalinovi volne ruce ... Vdecnost, osvobozeni - tahle slova se pronasela v pionyrskych krouzcich, ale historicka fakta jsou jina.

Lipo 25.7.2007 14:49

Re: Re: Re: Pred americkym ohrozenim

 while Bush was attempting to establish a American sphere of influence in Eastern Europe which the Americans thought was essential to their national security.

zk 25.7.2007 8:33

Re: Pred americkym ohrozenim

Kdyže nás bránila sovětská armáda? A o jaké geopolitické nutnosti to hovoříte? Vy o historii moc nevíte, že? Asi tak hodně jako paní Chytilová, že? Stalin v roce 68 a podobné nesmysly. Měli byste se s paní Chytilovou začít trošku vzdělávat nebo se raději nevyjadřovat k věcem, kterým nerozumíte!!