23.5.2024 | Svátek má Vladimír


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pasáček koz ve Vermontu 19.3.2007 17:59

Re: Co nestihl Hitler...

Pane Brodský,

co máte proti vítěznému tažení americké svobody a demokracie světem. To Vám nějak vadí, když Američané přepadají jiné národy, zabíjejí jejich občany a ničí jejich majetek ? Vy jste asi bolševik !

P.S.  Ano, máte pravdu, při čtení tohoto manifestu amerického militariznu mrazí v zádech. To nedopadne dobře, americký vojensko průmyslový komplex už nelze zastavit. Je dobře, že jste část článku přeložil, většina diskutujících na tomto webu to číst nemůže. A ani se o to nezajímá, mají mozky již vymyté.

S pozdravem   Trvalými válkami za trvalý mír   P. K.

KiR 19.3.2007 17:57

Re: Po 7 Becherovkách bych si toho všiml také.

Jasně, u raket je přece vždycky lepší volit delší dráhu letu. Aspoň se tím vyplácá vice toho zbytečného paliva a protivník má více času se kochat pohledem na radar. Posílat rakety po nejkratší dráze, aby zasáhly cíl dříve, než se aktivizuje obranný systém protivníka, to dělá jen hlupák.

jirka.s. 19.3.2007 17:55

Re: AeroKarle, poněkud alternativní jste Vy,

A pod copak ses, septiku, asi tak na té univerzitě, co tě tam mají tak rádi, podepsal ty? Asi nejspíš na fakruru od TETY, že jsi převzal čistící prostředky, že?

J.G. Pašek 19.3.2007 17:47

Klimatologie a radar to je žůůůůžo . . .

nic tak nerozžhaví vášně . . .

ludva 19.3.2007 17:38

Re: Nepotřebujeme americký radar

Jasně že máte pravdu, tady Vás ovšem prokádrují . Nejsou jako oni - jsou horší. Jednoduché myšlení typu chci radar jsem demokrat a lepší, nechci radar jsem komunista a podřadný jim plně vyhovuje. Nechtěl jsem to komentovat, ale tady je skupina, která argumentuje jen kádrováním pisatele, protože jinak to neumí. Naštěstí už dost lidí 70% pochopilo, že další navěky umístěné cizí vojáky na svém území nepotřebujeme.

Mirek 19.3.2007 17:19

Článek jen potvrdil fámu č.1

Článek jen potvrdil fámu č.1, tak nevím, proč stale hovoří o fámě. Jinak je můj postoj k radaru nevyhraněný.

F. Čech 19.3.2007 17:11

Re: Re: Re: AeroKarliku, už i ten Castro se alespoň pokusil

Kubánci se s Castrem v čele dostali 50 let zpět vlastním přičiněním a drží je na úrovni padesátých let jenom dolary posílané jejich příbuznými, kteří na pneumatikách utekli do USA!

gerontusinza 19.3.2007 17:11

Harry, to je zapálený diskutér, ale technika nic moc. Nedočkáte se.Re: Re: Re: Radar bude schopen velmi účinně monitorovat dění ve vzdušném prostoru Ruska"

F. Čech 19.3.2007 17:09

Re: rozšířit základnu na celé území ČR

Dobrý nápad, ale žel Bohu nereálný.

F. Čech 19.3.2007 17:08

gerotovi

Vy předposraní staříci jste nás přivedli tam, kde teď jsme. Nebýt vás, a vašich soudruhů z Ruska,nedívali bychom se na dříve primitivní západoevropské státy Španělsko a Portugalsko ze spodních míst evropského žebříčku!

Stanley 19.3.2007 17:08

Milý pane

Leninský svaz mladých existoval! Na tom vy nic nezměníte! Milicionáři možná nevyskakovali, jen byli v roce 1969 hlavními aktéry, kteří stříleli do protestujícího davu a to např. na Václavském náměstí , nebo v Brně. Víte prd a je pravdou, že blb zůstane blbem což mi potvrdil Váš příspěvek. (Y)

F. Čech 19.3.2007 17:04

Rysovi

Vy jste hochu buď velký trouba nebo podvodník matoucí laickou veřejnost.. Ochranu proti raketám z Iránu potřebujeme. EU ani NATO protiraketovou technologii nemají ani na ni, stejně jako my, nehodlají vydávat peníze. Od USA ji můžeme mít zdarma. Takže co je tu k řešení? A jestli tady někdo roztáčí nové kolo zbrojení tak je to Rusko, které hodlá zavést letos do výzbroje nových 21 raket SS-25 Topol, každou z 10ti multihlavicemi o síle až 500 kilotun TNT (tzn. 210 nových útočných jaderných hlavic jen za tento rok). Americká protiraketová základna v Polsku s deseti antiraketami s naším naváděcím radarem je (při jejich 50-70% účinnosti) schopna sestřelit 5-7 multihlavic - tzn ani ne tolik co vynese do kosmu jedna z 21 letos nových ruských útočných raket. Je tedy schopna zastavit případný útok 5-7 z celkového počtu nových 210 jaderných hlavic o něž jen letos zvyšuje Rusko svůj útočný jaderný potenciál. Základna bude navíc funkční až v roce 2011 a do té doby Rusové nejspíš přidají ke svým 10 000 jaderným hlavicím ne jenom 210 letošních, ale dalších 1000 jaderných hlavic. Mohou už dnes zničit svět desetkrát, ale pořád je to ruským postbolševikům málo!  Aby raketová obrana stačila tomuto zuřivému tempu ruského jaderného vyzbrojování musely by se do roku 2011 postavit ne jedna ale 150 a ž 200 takových protiraketových základen (na každou vyrobenou útočnou traketu jedna další základna. A to ještě nemluvím o obraně proti 10 000 stávajících ruských hlavic, které by zadrželo jedině2 000 dalších základen s radarem. Vy jste člověče úplný imbecil! Jinak byste si spočítal na prstech, že to není možné, že to  není a nemůže být proti Rusku a uvěřil byste tomu, že 10 antiraket dokáže zachytit jedině ojedinělý útok primitivních balistických střel z iránu, nebo odjinud z nevypočitatelného Blízkého východu. Jestli vám mohu poradit milý Rysi, vraťte se do lesa mezi ostatní rysy a nepleťte se do debat o věcech o nichž nevíte naprosto nic!

BORG 19.3.2007 17:03

Re: Ten Mashalův plán odmítli obdobní zanícení čeští pitomci jako vy. i Re: Čím větší americká přítomnost v Česku, tím lépe

NA TAKOVYCH JAKO JSTE VY ? NO TO BY TO DOPADLO.

honzak 19.3.2007 17:02

Re: Re: Propaganda

"kteremu vlivem silneho elm pole zdechne motor" - to by musel být hodně blízko!!!! Čím přesnější radar, tím užší impulz, že?Mobil a palubní radiostanice jsou frekvenčně minimálně o dekádu nahoru takže jim to vstupy nezahltí.

gerontusinza 19.3.2007 16:56

Babko překlep je možný i v číslech Re: no pardon pánové - ale něco se mi plate, že ta první byla od března 1938- opravte mne - mýlím-li se

V té době byl i Franco ve Španělsku vítězem. Tak je to jasné. Hezký den.

gerontusinza 19.3.2007 16:52

Ten Mashalův plán odmítli obdobní zanícení čeští pitomci jako vy. i Re: Čím větší americká přítomnost v Česku, tím lépe

Jenže z druhé strany. Vaqše pitomost a ubohost je zcela obdobná. Jímá vás hrůza z vlastní osamělosti a neschopnosti. Pokud se bojíte nechte to na druhých p o s e r o.

Cato 19.3.2007 16:51

Nepotřebujeme americký radar

potřebujeme především efektivní systém ochrany proti teroristům, proti odhodlaným jednincům, kteří mají pasy EU a na bombu si našetří. Potřebujeme obranu proti lidem, kteří je zfanatizují a pošlou na smrt. To je hlavně o lidech a zpravodajství. Jenže tohle naše vláda asi nebude chtít slyšet, protože to potřebuje řadu špičkových odborníků, kteří musí být slušně placení aby to dělali bez existenčních tlaků. Jenže na lidech zbrojařské americké firmy nezbohatnou a kdo by potom financoval nadcházející prezidentskou kampaň v USA? Přítomnost odborníků ve státní správě je také nebezpečná pro ostatní, protože je potom vidět jejich nedostatečná kvalifikace. A tak je nejsnadnější všechny, co nesouhlasí ocejchovat jako komunisty. 

gerontusinza 19.3.2007 16:48

Byli vynikající. Když o něco začalo jít hodili nás přes palubu a drželi hubu, když Hitler dokončil dílo PROTEKTORÁTEM.Re: Každou chvilku, ale zatím to nějak nefungovalo a když, tak divně

Pak fascinovaní přihlíželi jak si Hitler se Stalinem rozdělují Polsko a pak vyhlásili válku na kterou nebyli připraveni. Naštěstí  Hitler byl ve svém velikáštví natolik blb že vyhlásil válku USa. To nás sice zachránilo před vyhlazením ale USA ovlivnili poválečné uspořádání takovým způsobem, že nás i Poláky šouply do Stalinova vlivu, přes protesty jejich zahraničních vlád. Jen trouba to nevidí a myslí si že ho zachrání svatý radar..... Svatý radare jenž si na Brdech, u mojí zahrádky, oroduj za nás, .......:-(:-/;-(8-o(Y)To je ale hrdinů, kteří se nebojí obětovat polovinu občanů této země pro maximální uspokojení USA administrativy. Inu jsou to hrdinové....

Václav 19.3.2007 16:46

Re: Strach má veliké oči

No, tak snad s výjimkou Německa, kde už asi demokracie zakotvila dost pevně, a navíc jde o stát NATO, se v tom seznamu zase až tak moc škrtat nemusí. Problém většiny levicových intelektuálů, pacifistů a aktivistů všemožného ražení, a dalších užitečných idiotů, jak říkal už Lenin, je v ton, že oni jsou přesvědčeni, že všechno vyřeší mírová ratolest a skandování "máme holé ruce". Bohužel, kdo se jen trochu zajímá o dějny, tak ví, že podobný postup velmi často skončil masakrem těch holorukých. Nevím jak Vy, ale já o mučednický osud moc nestojím. Osobně preferuji stát na tom konci zbraně, kde je závěr a nikoliv ústí.

TTSO 19.3.2007 16:45

CG 67 SHILOH se v době o které hovoří pan René ve svých spiscích pohyboval v v Arabském zálivu

co by člen "ochranky" letadlové lodi Abraham Lincoln - rozhodně se nepodílel na akci v bývalé jugoslávii ....

René se o něj zajímal asi proto, že od roku 1999 se Shiloh podíle na testech protiraketové obrany v okolí Havaje ....

Stanley 19.3.2007 16:40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co je v požadavku USA tak špatného?

 Proč bychom hned nadávali a vystrkovali na sebe zadky  ? Kosovo je velký problém a soudě podle posledních událostí nebude jen tak hned vyřešen ! Mám na mysli otázku jeho samostatnosti nebo polosamostatnosti pod patronací  OSN, nebo setrvalý stav ve svazku se  Srbskem . UCK a  Čečenci používají teroristických praktik ve svém domělém boji za svobodu! Palestinský problém také není jednoduchý, ale proč používáte termín " zlotřilé židovské ženy a děti , to opravdu nevím  ?!  Izrael má právo na svou existenci !   AL Kajda je bezesporu teroristická  organizace a Taliban se svým režimem, který udržoval v  Afganistánu rovněž !!!

F. Čech 19.3.2007 16:36

Čím větší americká přítomnost v Česku, tím lépe

Pak už nebude tak snadné nás zase připojit k Rusku nebo Německu což se může stát bez USA prakticky ze dne na den. Mohli bychom si pak sice stěžovat v OSN ale těch pár rezolucí co by tato směšná organizace vyplodila by mělo nanejvýš cenu papíru na němž by byly vytištěny. Kdybychom svého času na Stalinův povel neodmítli Marshallův plán, mohli jsme být dnes tam, kde jsou státy, které ho tehdy přijaly.

gerontusinza 19.3.2007 16:34

Ano taky v 50 letech tady volali komouši abychom se staly státem CCCP. Re: rozšířit základnu na celé území ČR

Tato potrefená husa se chová naprosto stejně, přebarvená na modro.:-/(Y)

gerontusinza 19.3.2007 16:32

Ano pane ano zdvořilost evropana vám není dána. Re: Re: Stanley vy nejste náš, vy to máte vyčtené a ještě blbě ze zahraničního tisku.Re: Re: fáma nefáma

I ten Sudeťák by onikal a netrval, že on čte jen texty bez překlepů. Trhněte si, tady žádná "Leninský svaz mladých" jako organizace nebyla a pokud, tak ani v praze se to nerozkecalo natož u vás. Leda byste byl člověk se známými u STB, tam totiž registrovali všechny. A po 68, chlape vy jste se zbláznil, ti lidé by dlouho nevydrželi se svými spolupracovníky. A v té době mě bylo 26 let tak vím o čem mluvím. Ani pánimilicionáři již tolik nevyskakovali, i když tady měli Rusy. To jen v ODS se objevují vládní kreatury, které vstupovali do KSČ (ze SSM) v letech 85-89. ;-);-D Inu kdo umí ten umí a jen blb to nevidí co umí.:-/

Rys 19.3.2007 16:27

Mlzeni a zatloukani

Zatimco v CR se porad kolem statutu zakladny obchazi jako kolem horke kase v Polsku uz je na taliri jak to USA chteji. Zakladna ma mit exteritorialni status.

Protoze se kvuli odporu velkych zemi NATO rysuje ze nepujde o zakladnu NATO ale jenom zakladnu USA pod jejich vylucnym velenim nebude se moci mluvit o nejakem NATO SOFA juristickem zakladu.

Vlada CR tim co dela prebira velkou zodpovednost nejenom vuci svym obcanum ale lidstvu vubec protoze bude spoluzodpovedna za nove kolo zbrojeni.

 

táňa 19.3.2007 16:22

rozšířit základnu na celé území ČR

vč. americké jurisdikce a dolaru, než to naši korupčníci rozdají Němcům.

harry 19.3.2007 16:14

Re: Strach má veliké oči

az si prozijeme prvni velky teroristicky utok u nas doma tak se nam oci trochu zvetsi, jde jen o to, aby nebylo pozde. nektere veci se spatne dohaneji.

harry 19.3.2007 16:13

Re: Re: Radar bude schopen velmi účinně monitorovat dění ve vzdušném prostoru Ruska"

No ja jsem laik, ale pokud vim letecky provoz Ruska je monitorovan uz davno a to americkymi druzicemi, stejne tak jako jiny provoz. nevim, proc radar ma byt lepsi nezli drizice, mozna neumoznuje zamerovat antirakety ci neco podobneho. poucte me.

harry 19.3.2007 16:11

Re: Ať si umírají US hoši, kde chtějí, Marate, je to jejich volba

Do tedka jsem netusil, ze radarem se da cucat nafta, ale holt technika padi. Urcite USA sleduji vlastni zajmy (svobodny trh napr.) a otazka je do jake miry jsou zajmy USA a nase shodne nebo se prekryvaji. Pro me ano, zatimco s Ruskem mam spatne zkusenosti. Howgh.

Dag Badman 19.3.2007 16:08

Re: Re: Re: Re: Re: Dejme tomu.

rozhodnutí o okupaci není vojenské, ale politické. Takže obviňujte politiky.