18.6.2024 | Svátek má Milan


Diskuse k článku

PRÁVO: Zákaz kouření jako další krok k nesvobodě

Nejsem kuřák cigaret, tento zvyk jsem opustil před 25 lety. Kuřáci mi však zásadně nevadí, pokud mi nefoukají svůj dým do obličeje, většina solidních podniků má natolik dobré odvětrávání, že kuřáka u vedlejšího stolu necítím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Langer 4.6.2015 11:32

Re: Však vono to pude :-))

Ale to víte že je...

O. Uživatel 4.6.2015 12:01

Uživatel požádal o vymazání
I. Lyčka 4.6.2015 11:28

Re: Však vono to pude :-))

http://www.rochdaleonline.co.uk/news-features/2/news-headlines/71125/smoking-ban-misery nebo abyste neřekl tak http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/1943-britske-starosti-se-zakazem-koureni-kazdy-tyden-mizi-52-hospod-52-srdci-mistnich-spolecenstvi.aspx

O. Uživatel 4.6.2015 12:05

Uživatel požádal o vymazání
S. Donát 4.6.2015 12:24

Re: Však vono to pude :-))

Když je nekuřácká restaurace tak skvělý byznys a je jich na trhu tak málo, proč ti hloupí hospodští stále trvají na kouření? Proč se někdo na tuhle "díru na trhu" nevrhne?

O. Uživatel 4.6.2015 12:27

Uživatel požádal o vymazání
I. Lyčka 4.6.2015 12:33

Re: Však vono to pude :-))

Tak si to do brusele najděte sám. Umíte snad hledat, ne? A pokud na to nemáte, nepouštějte se do diskusí.

O. Uživatel 4.6.2015 12:43

Uživatel požádal o vymazání
B. Uhlich 4.6.2015 11:26

Re: Však vono to pude :-))

Dobře, ale tohle je trend poslední doby.. Že lidé prostě z hospod utíkají s tim se nic nenadělá .To je důsledek nesmyslné obchodní politiky pivovarů a taky tim, že lidi se poněkud ekonomicky potácejí. Samy pivovary to priznavsji, že se výstav rok od roku snižuje... myslí se tím výstav točeného piva. Lahvové neklesá.. naopak. To je právě ten důsledek...

Z. Rychlý 4.6.2015 12:04

Re: Však vono to pude :-))

Pane Frauknechte, je to jisté řešení jak obejít EET, ale je tu jistý problém se škodolibostí a závistí. Tohle bude fungovaat jen do doby, kdy toho soukromníka někdo (třeba i neprávem) z nějaké nákazy, či jiného problému, který skončí u soudu. Ten by nemusel pro provozovatele soukromé uzavřené nálevny dopadnout dobře. Je to o tom, jakou míru rizika dotyčný podstoupí. Oni brzo nastoupí právníci typu USA, kteří se soudí vždy a všude.

R. Langer 4.6.2015 13:22

Re: Však vono to pude :-))

Nenastoupí, u nás je nemá kdo platit...

Z. Frys 4.6.2015 10:05

Naprostý souhlas

s článkem. Zákaz kouření je jen logickým pokračováním omezování svobody každého člověka socialistickými (kolektivistickými, fašistickými) dobrosery. Dále to pokračuje sledovacími dopravními kamerovými systémy, elektronickou evidencí tržeb, implantací sledovacích čipů atd., abychom se co nejvíc přiblížili Orwellově dystopii.  Nepohodlný občan, vlastněný státem, bude vaporizován. Je zvláštní, že se najde spousta jedinců, kteří nad každým omezením  svobody ještě hýkají nadšením.

Svoboda je otroctví !!!   Nevědomost je síla!!!

O. Uživatel 4.6.2015 10:31

Uživatel požádal o vymazání
Z. Frys 4.6.2015 10:33

Re: Naprostý souhlas

jsem nekuřák. Ale Vy prosím nevydechujete ten CO2...

O. Uživatel 4.6.2015 10:37

Uživatel požádal o vymazání
Z. Frys 4.6.2015 10:40

Re: Naprostý souhlas

pokud bude hospoda státní, tak ať si tam stát zakáže cokoliv, nejen kouření. Ale v soukromé hospodě si pravidla určuje majitel. Většina pravděpodobně zjistí, že je lepší nekuřácká. Ale musí si to rozhodnout sám, nikoliv státním zákazem.

O. Uživatel 4.6.2015 10:44

Uživatel požádal o vymazání
Z. Frys 4.6.2015 10:49

Re: Naprostý souhlas

Pane Rysi, zdá se, že vůbec nechápete liberální pojetí negativně vymezené svobody. Diskuze je asi marná. Jinak souhlas s panem Langerem, Švejnochem, Švrčkem, Lencem, Burešem a dalšími, kteří chápou, co je to svoboda a jak je cenná.

O. Uživatel 4.6.2015 10:52

Uživatel požádal o vymazání
Z. Frys 4.6.2015 10:58

Re: Naprostý souhlas

ano, Vaše svoboda končí tam, kde začíná svoboda majitele restaurace stanovit pravidla. Ovšem Vy nejste majitelem restaurace, kterou chcete navštívit, tak nemáte žádné právo rozhodovat o pravidlech. Můžete se rozhodnout, jestli ji za majitelem stanovených pravidlech navštívíte či nikoliv.

O. Uživatel 4.6.2015 11:08

Uživatel požádal o vymazání
P. Švejnoch 4.6.2015 11:23

Re: Naprostý souhlas

To, zda dostanete "jedlé jídlo" nejste schopen rozeznat ani z nápisu na dveřích, ani z jídelního lístku a dokonce ani z toho, jak to jídlo vypadá - řekněme tedy, že zde je jakýsi předpis na místě.

Ovšem budete-li mít na hospodě nápis kuřácká, na jídelním lístku rovněž, na stolech budou popelníky a hosté budou kouřit, pak na základě těchto indicií poznáte, že jde o kuřáckou hospodu, domnívám se, dokonce i Vy.

Vaše argumenty jsou hloupé a neobhajitelné. Tlacháte tu dokola stejné nesmysly - a celé je to postavené na zcela chybném předpokladu, že Vy máte nějaké právo rozhodovat o cizím majetku. To socanovství je ve Vás jak v koze, z Vás a Vám podobných je mi na zvracení.

Obvykle končím debaty s podobnými ignoranty frází "buďte neobyčejně zdráv", ale nechci Vám lhát - nic takového Vám nepřeji... ;-)

O. Uživatel 4.6.2015 12:23

Uživatel požádal o vymazání
R. Langer 4.6.2015 11:34

Re: Naprostý souhlas

Ten prostor není veřejně přístupný, někomu patří, ale máte tam dovoleno vstoupit. S určitými pravidly.

O. Uživatel 4.6.2015 12:21

Uživatel požádal o vymazání
R. Langer 4.6.2015 13:47

Re: Naprostý souhlas

... s určitými pravidly.

R. Langer 4.6.2015 11:00

Re: Naprostý souhlas

Ano, a ta vaše svoboda končí tam, kdy zcela svobodně nemusíte chodit do jakkoliv zakouřené putyky.

O. Uživatel 4.6.2015 11:11

Uživatel požádal o vymazání
P. Švejnoch 4.6.2015 11:15

Re: Naprostý souhlas

A ta možnost Vás děsí, viďte - ještě to tak, aby si prohnilý majitel mohl se svým majetkem dělat, co uzná za vhodné on, a ne nějaký prostoduchý trumpeta...

O. Uživatel 4.6.2015 11:18

Uživatel požádal o vymazání