26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

PRÁVO: Třetí den procesu Nagyová-Babiš

Zájem o kauzu Jany Nagyové a Andreje Babiše postupně slábne. Projevilo se to i na dnešním, třetím dnu jednání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Sura 15.9.2022 17:08

To ste teda pašák. To se k šikmejm vočim hodí.

V. Čermák 15.9.2022 17:15

Tak kromě Závisti a Nenávisti ještě Rasista? Ale budete za to potrestán vašimi Neuměteli Signalisty, že Budete platit Energie jako mourovatý, a Rád, za to, že jste je ze Závistivé Nenávisti k Babišovi, VOLIL...;-D

L. Netolická 15.9.2022 17:53

Ale jednoho bolševika a dokonce STB, který určitě si nenechal ujít být svazákem, vy bezbřeze milujete. Že ANO, pane Čermáku?

P. Molík 15.9.2022 12:24

Stále víc se mně v souvislosti se soudní kauzou Babiše vkrádá do mysli pojem "soudní fraška". Nezbývá zatím nic jiného, než čekat aspoň na vynesení nepravomocného verdiktu, ale ti nepřátelé demokracie, kteří správným načasováním projednávání čapího hnízda u soudu se mylně domnívali, že na onom čapáku posbírají nějaké ty preferenční bodíky, se radují předčasně, neboť nimbus mučedníka neprávem sekýrovaného již teď patří Babišovi, kterému tak budou preference ještě strměji stoupat. Babiš není povinen nic dokazovat, ač se o to moc snaží, ono důkazní břímě spočívá na bedrech žalobce a nějaké marketingově-propagační akce politických hochštaplerů typu jakéhosi údajného happeningu milionchvilkových politických nezbedníků jen paradoxně zvyšují volební preference babišovců. Kdyby nebyl Babiš částečně myšlenkově paralyzovaný strachem z neznáma, tedy strachem z možného výkonu trestu odnětí svobody, tak by mohl proces propagandisticky využít ve svůj prospěch do poslední mrtě. Vzpomínám si v této souvislosti na Göringa, který trapně exhiboval v lipském procesu a chtěl podobně jako naši milionchvilkoví darebové soudně ukřižovat vybraného pachatele coby obětního beránka, podobné procesy nyní v sofistikovaných podobách probíhají a i se chystají proti těm, kteří si chtějí zachovat soudné myšlení, nechtějí se nechat zdegradovat na úroveň cvičené opičky, která poslušně opakuje zprofanovaná propagandistická klišé z bruselské propagandistické centrály. Mám obavy z toho, aby se soudní proces s Babišem nestal mocensko-propagandistickým cvičením nepřátel demokracie ve spojení se soudní mocí proti posledním zastáncům civilizačních hodnot.

V. Čermák 15.9.2022 17:02

Tak dost se mluví o Soudcovské mafii a též o Škůdcích v taláru. Také jsou soudci neIdeologičtí, nepolaplatní vládnoucí Ideologii, držící se striktně zákonů. Uvidíme, do které skupiny soudce Šott patří...;-DRv

P. Beneš 15.9.2022 11:56

Jojo, kdopak si ještě dneska vzpomene, že před Čapím hnízdem byla na Babiše vytažena kauza "Korunové dluhopisy"? To se tenkrát pan Kalousek rozčiloval, jaký že je ten Babiš podvodník... než vyšlo najevo, že pouze zneužil špatně sepsaný zákon právě z dílny Kalouska. A že Babiš rozhodně nebyl sám. A že to (pravděpodobně) dělali i další podnikatelé, blízcí pravicový stranám. A že by se museli odsoudit i tihle. Tak se holt našlo něco jiného...

P. Sura 15.9.2022 12:21

Vy jste milej! On NENÍ podvodník, on JENOM zneužil zákon ke svému obohacení ....

D. Hrubý 15.9.2022 13:24

Nepochopil jste pointu. Zkusím dát příklad, co mě napadl teď. Žhář zapálí sklad. Vy máte na zahradě sud s olejem a jste taky pěkně vychytralý. Říkáte si, že když to hoří, tak se tam ten sud ztratí. Ale cestou si vás někdo všimne a tak se s tím sudem raději vrátíte domů. Ten žhář, o kterém všichni vědí, že dělá pojišťovací podvody, vás obviní, že jste chtěl spálit sud v požáru, o kterém ale všichni vědí ( nebo tuší ), kdo ho založil. Roky nikdo nebude mluvit o ničem jiným, než o tom, že jste chtěl jen uklidit sud s olejem a žhář, co to zapálil, nikoho nezajímá. Protože má vliv a moc. Jako třešničku na dortu ale nakonec zjistíte, že známí toho žháře v tom požáru pár sudů nechali. A nikdo je neřeší. Protože obecním novinám šéfuje bratranec toho žháře a lidi budou číst, co potřebuje ten žhář, abyste četl. /// Opravdu si myslíte, že Babiš je zločinec, protože využil zákonem povolenou možnost? Jak dlouho ta možnost podle vás existovala? A kolik takových přepisů muselo proběhnout, než to piráti práskli na toho Babiše? A proč se to vleče tak dlouho? Na Nabiše někdo podal trestní oznámení. Tak to řešit musí. Ta ostatní zneužití, která prošla bez povšimnutí, jsou nejspíš promlčená.

J. Červený 15.9.2022 23:58

R^

M. Grundmann 16.9.2022 0:45

Dokonce zákon ani nezneužil. Jeden člověk může mít za určitých přesně daných podmínek současně velký koncern a malý podnik. Babiš tyto podmínky splnil, nicméně nevěřil svým právníkům a přidal do Čapího hnízda různé bílé koně. Ty však ve skutečnosti nepotřeboval a tak se žádného trestného činu nedopustil. Proto je to fraška.

P. Sura 16.9.2022 1:03

Jestli zneužil nebo nezneužil, je irelevantní. Podstatné je to, že šíbr bude dělat zase jen šíbrovskou politiku a proto se takovým politika musí umět bránit. A jak vidíte, neumí. Naopak tomu půlka národa tleská. A je jí úplně jedno, že takováhle politika je později semele. Snažíte se hezky pane Grundmanne, všechna čest a souhlasím s Vámi, že všechny tyhle tanečky jsou na prd, protože jen ztrapní své autory a ke zlepšení politiky nevedou.

M. Grundmann 16.9.2022 1:11

Analyzuji pouze právní stránku věci. Podle mého názoru se dotačního podvodu nedopustil a dokonce ani nejednal na hraně zákona. Proto by mě překvapilo, kdyby ho zrovna na této kauze dostali. Vůbec netvrdím, že by Babiše nemohli odsoudit v nějaké jiné kauze. Možná se tato kauza Babišovi naopak hodí proto, že se všichni soustřeďují na kauzu, kde mu nic nehrozí. Navíc bude vypadat jako nevinný mučedník a oběť.

P. Sura 15.9.2022 12:22

Nikoho neokradl, jen stát! A to se cení!!

P. Beneš 15.9.2022 12:38

Pane Suro, jestliže Babiš neporušil zákon (a upozorňuji, že stále mluvím o korunových dluhopisech), neokradl nikoho, ani stát. Jinak mně je Babiš úplně u prdele. Já jsem nikdy nebyl a nebudu jeho volič. Jestli mu soud prokáže vinu, ať ho klidně odsoudí třeba na doživotí. Chybět mi nebude. Jen mě štve, že všechny tyhle kauzy byly vytaženy až poté, co se Babiš úspěšně dostal do politiky. A že kdyby zůstal jenom "obyčejným" podnikatelem, nikoho by nezajímaly. A všichni ti politici, kteří se už několik let rozhořčují na Babišovou nepodstivostí, jsou obyčejní pokrytci.

P. Sura 15.9.2022 13:43

Pane Beneši, nepřu se s Vámi. Svoje výhrady k Babišově politice jsem se pokusil shrnou 12"45 nahoře. Nevím jak pro Vás, ale podle mě, když někdo použije zákon způsobem, který zákon nepředpokládal, k OSOBNÍMU obohacení, tedy ho ZNEUŽIL (vydání korunových dluohpisů mělo přinést peníze do státní pokladny), je to stejná kategorie, jako když státní úředník přijme úplatek. A to trestné pokud vím je. Ale nevím, proč bychom se o tom měli tady hádat my dva, když to neovlivníme a profesionálním machrům přes právo to nevadí.

V. Čermák 15.9.2022 17:10

Pane Suro, vy normálně Závidíte. Zákonem šermujete jako obyčejný Havloid šermuje Pravdou a Láskou, ale přitom Lže a Nenávidí. Schopní holt Umí a neschopní, což je váš případ, Čumí a Pomlouvají... ;-D

P. Sura 15.9.2022 20:27

Čermáku, nejste Beneš.

L. Netolická 15.9.2022 18:01

Jenomže,jakmile dosedli Babišem jmenovaní policejní špičky jménem Dragoun a Mazánek, ihned byly korunové dluhopisy odloženy. No, pánové, kdo z vás to má, aby si mohl takovéto vrchní panstvo na policii jako obviněný dosazovat?;-O A navíc, žádný klasický audit neproběhl, pouze auditorská firma Ernst and Young sečetla položky,které jí předložil Babiš a sama to přiznala. No a on potom rok co rok pobíral osmdesát milionů nezdaněných .

L. Netolická 15.9.2022 18:07

A totéž ti, které Babiš do policie dosadil, odložili i reklamy na ČH. Takto funguje náš oligarcha. A hlupci se ho zastávají a volí ho, aby mu umetli cestu k převzetí celé ČR.

M. Grundmann 16.9.2022 0:41

Přesně tak je tomu i u Čapího hnízda. Velmi pravděpodobně se ukáže, že se Babiš žádného podvodu ve skutečnosti nedopustil. Detailně to vysvětluji v jiných komentářích. Šaroch totiž ve skutečnosti na Babiše v této kauze nic nemá a pouze zbytečně mlží. Šaroch to ví už několik let a pouze kvůli vnějším tlakům věc nevzdal.

P. Kozelský 15.9.2022 11:37

Politicky motivované procesy už zde byly, pokud by česká justice opravdu fungovala, je celá vláda a parlament se senátem na Mírově.[>-]

J. Kalina 15.9.2022 10:04

Představte si 20 různých firem a každá to má jinak uspořádaně. Začne se připravovat zákon, dle kterého je možné získat dotaci 50 melounů. Oněch 20 firem udělá změny, aby vyhovovaly znění zákona a dotaci obdržely. A pak požádají. Vše je o.k. a pravdivě uvedeno. Není proč lhát.Co není o.k. je to, že některé z nich se na znění a přijetí zákona podílely, "podpořily" tvůrce a poslance, aby to bylo navrženo "vhodně" a byly první na startu se žádostí. Toto je zhruba mechanismus jak se na západě krade roky dle zákona z veřejných peněz a k nám tato "politická kultura také došla". Zloději jsou nepostižitelní. Akorát se vymklo, že jeden z nich se dal na politiku a přestal platit dosavadním strukturám, porušil hezky fungující plynutí peněz a vlastními poslanci omezil počet poslanců jiných stran (rozuměj příjemců úplatků) a mohl si jako vládní představitel dělat zákony sobě na míru. Proto ten řev. Neuváženě jim do toho hodil vidle a podcenil je. O Čapí hnízdo vůbec nejde, těch jsou u nás stovky a je ticho po pěšině.

Ostatně vidíme v mnohem větším měřítku že Rusko (Putin) si něco myslelo, něco udělalo a netušilo ani ve snu jak se to zvrtne.

Špatný odhad.

V. Čermák 15.9.2022 11:50

Tak ano, Babiš politickým stranám přišlápl penězovody ze SR kdo jejich pokladen. Ale šermování Zlodějem je laciná pomluva a Putinovo myšlení, netušení ani ve snu, udělání a zvrtnutí je myslím předčasné. Může se to brzo zvrtnout jinak. A špatný odhad se může stát lepším odhadem...;-DRv

B. Mráz 15.9.2022 9:24

Babiše nevolím a nesnáším, přesto nejde o odsouzení, ale o proces sám, načasovaný před volbami. Politicky načasovaný proces je politický proces.

V. Čermák 15.9.2022 17:20

S procesem máte pravdu, ale k Nesnášenlivosti k Babišovi patří i to, že si myslíte, že on je Neschopný, zatímco 5kola je schopná a v energetické krizi si vede dobře?

D. Hrubý 15.9.2022 8:32

Tak nějak začínala Ulice. U třetího dílu to ještě vypadalo koukatelně. Dnes už se to vysílá ( nebo už snad ani nevysílá ), aby se do toho mohly nacpat reklamy, herců ( převážně mizerných nebo za zenitem) máme dost a k lopatě je nepošleme. Budu překvapený, když se nedočkám 568 dílu pokračování toho procesu. Spíš jo, než ne. A někdo na tom vydělá. Pokud to bude proces politický a na zakázku jako u Vitáskové, Babiš půjde do tepláků. Pokud se bude řešit tehdejší platná legislativa, není soudce, který by ho bez zkorumpování odsoudil. Tak to prostě je. Přepis majetku na třetí osobu kvůli získání dotace je svinstvo. Ovšem je z pera ODS. A nevymysleli to kvůli Babišovi. Vymysleli to to ( stejně jako třeba zákon o osobě blízké) pro svoje kámoše a tím, že to vyhulenci rozmázli a ovce se chytily, to museli změnit. Ostatně ten zákon o osobě blízké se zrušil také, protože už ho začali používat všichni. Já osobně jsem osobu blízkou použil několikrát. Zákon vymyšlený pro kámoše těch, co ho schválili. A byla to nepřekvapivě ODS a spol. Taky mě zažalujete? Protože jsem ho zneužil? Nebo jsem prostě využil možnosti dané legislativou? Ono se to hezky kváká o morálce. Ale proč bych to neudělal a platil pokutu za selhání ( a z hlediska svědomí spravedlivou ), když se nám od převratu vsugerovává, že trestným činem se to stává až po odsouzení? Dnes chytí prokazatelného vraha a je pouze podezřelý. Protože pořád je šance, že ho z toho právníci vysekají nebo se soud potáhne roky a vrah si bude užívat svobody a nakonec přijde amnestie...

F. Kusák 15.9.2022 8:10

Je dobré, že pan Jemelík nás informuje o pseudoprocesu s AB. Že je na Babišově straně, no a co, není soudce. A pak, kýble špíny a nenávisti, které na Babiše neustále tečou z médií, od vládních stran a aktivistů bez jakýchkoliv věcných argumentů je alespoň vystřídáno střízlivým komentářem.

P. Jánský 15.9.2022 8:07

pane Jemelíku

z vašeho psaní je zřejmé že jste na straně obžalovaných..

J. Hanzal 15.9.2022 8:12

;-D;-D;-D dobrej vtip po ránu;-D;-D;-D!

R. Langer 15.9.2022 8:32

Vidíte, a já bych ani neřekl. Zato není pochyb, na čí straně jste vy. ;-D