6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
oldold 6.3.2008 14:46

Provokace

poloviční pravda = úmyslná ležR^

Tyto příspěvky pana poslance jsou uveřejňovány pouze jako bezpečnostní ventil a průzkum zájmu. Křeček ví, že si ho někdo všimnul, okrádaní si zanadávají a skutek utek. Navíc pokud se toho chytnou majitelé domů, určitě mu přibudou nějací klienti (nebo bráchovi). Po 14 dnech se bude možná vědět, že napsal něco o rozdělených bytech, reakce budou zapomenuty.

Nevolit, ignorovat, dohodnout se s nájemníky bez právniků a soudů- jde-li to.??

anubis 6.3.2008 14:31

Re: lžidoktore

.............jsi se myšlením........

anubis 6.3.2008 14:29

lžidoktore

Křečku, ty jsi myšlením ještě z padesátejch let nevyhrabal !Rv(Y)Rv(Y)

ocelin 6.3.2008 14:23

Pokus si pomatuji,

tak některé cikánské rodiny co si k sobě nastěhovali příbuzné příbuzných příbuzných problémy s hygienikem měly.... zapněte si orloj, na vás tak leda Zikmunda, budík nestačí....

Lukas 6.3.2008 14:22

Re: zlodej krici

Souhlas :)!

ocelin 6.3.2008 14:20

No, když tu housku sám sobě

zaplatíte, berte housky plnými hrstmi. Nebo si nabrané housky dáte do daňového nákladu, náklad vylnaložený na udržeí přijmu ?No nejlepší je nabírat housky na náklaďák, krmit s tím králiky a zakazníkům zvednout ceny, ty zhoubo tržního kapitalismu volné soutěže....

Alenka Šklíba 6.3.2008 14:11

Podnikat v nájemném bydlení a pak dodržovat nějaké podmínky a pravidla, stanovená zákonem nebo chce umísťovat svoje děti. A ty děti budou platit tržní nájemný

jistě. A když budeš prodávat housky a dostaneš hlad, tak si nebudeš smět vzít ze své pekárny, ale půjdeš si ji koupit do hypermarketu.

Teda na některý tvý nápady si netroufl ani ten velký Stěhovač Národů.

Pavla B. 6.3.2008 14:02

Re: Budíček !

Silně pochybuju, že nějaký předpis o minimální podlahové ploše na osobu v bytě existuje! Máte odkaz nebo žijte v minulém století? Když tak si opravdu dejte budíček...

Allf 6.3.2008 13:53

Křečku - ven z regulovýho nájmu

soudruh Křeček bylí v regulovaném nájemním bytě. Sysel jeden

Ailuropoda 6.3.2008 13:37

Re: Vy to tady pane Křečku zase schytáte

Nevlastním činžák a bydlím ve svém, ale ta Vaše charakteristika lidí, kteří by nechali na sebe jen platit, mi nejlépe přiléhá na regulované nájemníky.

pavel 99 6.3.2008 13:31

Re: O někom bych věděl,

hygienik je bude kontrolovat, jestli nemají vešky či blešky.;-D

Pavel 6.3.2008 13:28

Re: Opakování matka moudrosti

My to máme na paměti. Vy pane Alfons - radši si to 100 x napište, ať Vám to vleze do rudé makovice. Tak hybaj do práce - ještě nám to napište 99 x.;-D;-D;-D

Ivča 6.3.2008 13:25

Re: To jste celý Vy soudruhu Křečku!

Neznám žádnou rodinu, která má přidělený byt, ve kterém obývá 1 místnost a má společné ostatní příslušenství s ostatními nájemníky. Snad ve velkých městech jsou to studenti, kteří mají obdobu kolejí, nebo mladí lidé, kteří ještě nemají rodinu a vlastní bydlení.

Vzpomínám si, že takový byt, o kterém je řeč, tedy že je společné WC, čí spíše suché toalety jsem jako dítě užívala se svými rodiči před zhruba 40 lety. A neměli jsme koupelnu (ani společnou!). Pak jsme se přestěhovali do jiného většího bytu (opět bez koupelny). Když jsem chtěla bydlet v dospělosti sama s rodinou, postavili jsme si domek, který jsme mnoho let spláceli. V porovnání s náklady na stavbu a s tehdejšími platy, vyšlo to obdobně jako dnešním mladým rodinám. Řadu let jsme nejeli na dovolenou, protože na to nebyly peníze, atd. Lidé s regulovaným nájemným v panelových městských bytech si po celou dobu mohli ušetřit jak na nákladnou dovolenou, tak na jiné potřebné věci. Ať dnes nikdo nebrečí a hledí se postarat o své bydlení. Proč mají panelové byty příspěvek na fasády domů? Proč si to nezaplatí ze svého? Kdo na to nemá, může si vzít hypotéku. Ti, kteří se museli o sebe sami postarat žádný příspěvek nedostanou. Kde vezmou na opravy vůbec nikoho nezajímá.

Petr 6.3.2008 13:13

Křečku Křečku, jsi snad blb?

Je zajímavé, že tento kryptokomunista jako králíky z klobouku vytahuje případy za dob vlády socanů a pranýřuje je tady jako důkaz asociálního jednání vlády současné. Důležité věci však neřeší. Pane Křečku, každý majitel nemovitosti může se svým majetkem naložit dle svého uvážení, nikoliv dle toho, co si myslíte vy. Co takhle skoncovat se skandálním regulovaným nájemným? Vy socani jste všichni stejní podvraťáci.

Jana 6.3.2008 13:11

Re: Křečku!

poprskala jsem si monitor, to mi nedělejte;-D

ocelin 6.3.2008 13:10

O někom bych věděl,

co je mu do toho. Hygienik.

jas 6.3.2008 13:03

Re: Tak co pan domácí vlastně chce ?

Je to svobodné rozhodnutí obou smluvních stran - pokud nájemce touží bydlet v jedné místnosti s 5ti lidmi a majitel to takhle akceptuje, tak co je komu do toho.

ocelin 6.3.2008 12:58

Tak co pan domácí vlastně chce ?

Podnikat v nájemném bydlení a pak dodržovat nějaké podmínky a pravidla, stanovená zákonem nebo chce umísťovat svoje děti. A ty děti budou platit tržní nájemný ?!;-DBacha na ty hrabě...

pirat 6.3.2008 12:53

články které píše zloděj nečtu

ať si svou zlodějinu obhajuje jak chce pro mě zlodějem zůstane.

I-Worm 6.3.2008 12:47

Re: Budíček !

a co když nechce? Co když tam chce umístit svoje děti, které mu mezitím dospěly?

ocelin 6.3.2008 12:41

Budíček !

Pokud chce někdo provozovat službu nájemného budlení, nějaká pravidla dodržovat musí.Nebo minimální podlahová plocha na osobu se vztahuje jen na vězně v base ? Bacha na ty hrábě....

Afons 6.3.2008 12:39

Opakování matka moudrosti

Nezapomínat !!! Za všechno můžou komunisti !!! ;-D:-)8-o

Vláďa 6.3.2008 12:25

zlodějský křečku,

znemožňující vlastníkům disponovat s jejich majitkem, táhni konečně do pr....!

Pavla B. 6.3.2008 12:17

Re: Správně, majitel může se svojí nemovitostí nakládat jak chce,

No a nemůže? Nebo musí dělat to, co se líbí vám?8-o

Mimochodem studenti si vícepokojové byty s jedním příslušenstvím pronajímají místo ubytování na kolejích docela běžně... zase jste zaspal dobu.

J. Martin 6.3.2008 11:58

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tady zavládlo veliké rozčilení zřejmě z nepochopení,

Ano, ale platí mizivě, v mém domě platili průměrně 2900 kč za byt 2+1. Po odečtení nákladů zbyde...prd. Proč by nemohli platit normální nájem? Už patnáct let se mluví o deregulaci, takže psychicky na to jsou připraveni dostatečně a měli čas se připravit. Kecy o tom, že na to nemají, se dají pochopit u starých osamělých důchodců, ne u pětičlenných rodin s dvěma a více platy.

Pytel 6.3.2008 11:49

Re: Re: co se divíte

Za Husáka se milióny v tomto státě přestěhovaly do bytů, které svými rozměry a vybaveností dodneška předčí ty, ve kterých se tlačí pracující lidi v Anglii. A jsou to byty panelákové! Poté, co se v naší krásné zemi od roku 1990 za hubičku vyprodávají veškeré ziskové výrobní procesy zahraničnímu kapitálu, pak tento kapitál v této krásné zemi našel levnou pracovní sílu, kterou měl okamžitě k mání, a nemusel ani hnout prstem pro to, aby ji ubytoval a vzdělal - to pro něj udělali komunisti. Za bezmála dvacet let zde pracující dál žijí v panelákových bytech, jiní se zadlužili na celý život, aby získali PRIVILEGIUM života ve vlastním domě - a pozor - vlastnictví panelákového bytu už se také stalo PRIVILEGIEM - podívejte se na ty ceny  a na ty hypotéky, které si musí člověk vzít, aby mohl bydlet. Že se pracující lůze daří hůř než kdysi? To nevadí, hlavně že ekonomika vzkvétá a že se vládnoucí privatizátorská menšina povznesla mezi světovou boháčskou elitu!

ocelin 6.3.2008 11:43

Správně, majitel může se svojí nemovitostí nakládat jak chce,

třeba rozdělit 5 pokojový byt na 5 bytů po 1 pokoji se společným příslušenstvím a do každého takového bytu 5x5 metrů nastěhovat třeba 10 ukrajinců nebo 20 vietnamců, ty jsou skladnější. Kapitalismus si rozvracet nedáme !

tosek 6.3.2008 11:06

Re: Re: Re: Re: Re: Tady zavládlo veliké rozčilení zřejmě z nepochopení,

Zapomínáte, že nájemníci platí nájemné. A není jejich chybou, do jakého bytu dostali před 20 a více lety dekret.

Starý J. 6.3.2008 10:58

Re: co se divíte

Není nad to, když byty přiděluje ÚV podle zásluh! Nemám pravdu?

Tak to by se za Klémy nemohlo stát, dokonce ani za Husáka!

I-Worm 6.3.2008 10:56

Re: Re: Re: Re: Tady zavládlo veliké rozčilení zřejmě z nepochopení,

ano, at ty domy prodají uvědomnělým soudruhům - potom bude možné regulované nájemné zrušit!