6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Diskuse k článku

PRÁVO: Skandální rozsudek připomíná heydrichiádu

Člen KSČM Michal Kesudis z Ostravy vyfasoval u obvodního soudu pro Prahu 6 roční trest vězení podmíněně odložený na 30 měsíců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Hejna 2.9.2015 10:43

Re: Už nejsme Charlie?

Jest se obávati, že paní soudkyně jednala z vlastní hlavy.

P. Štěpánek 2.9.2015 7:31

Afganistan je krasny priklad totalniho znasilneni

Chude zeme svetovymi mocnostmi nehprve usa a pak rusakama, zacatek vseho toho zverstva je pekne popsan v serialu americke stoleti. Ti 4 hrdinove ze zeme co afgancum nikdy nic zleho neudelala uz jsou jenom smutnym finale... A verte mi, ze i ten bombo nosic je ted nekde jako hrdina veleben, ze nezemrel zbytecne. Ovsem nikoho uz nezajimaji ti chudi afganci, kterych zahynulo pri tom utoku zdaleka nejvic, jak typicke!

E. Erat 2.9.2015 7:18

Jsem zvědav jestli bude stejně

postupováno s výroky pana Kalendy. Které jsou svou "kvalitou" a hlavně hustotou zcela srovnatelné.

D. Stirský 2.9.2015 7:01

O limitech svobody slova resp. projevu

diskutovat lze. Ale přece jen: Autor by si měl uvědomit, že srovnávání s heydrichiádou je přece jen nemístné. Snad jen jeho věk jej omlouvá, neboť si není vědom toho, o jakou se jednalo hrůzu. Mnozí ta činí obdobně: Rath přirovnává svůj proces k 50. létům apod.

I. Brezina 2.9.2015 7:24

Re: O limitech svobody slova resp. projevu

Že jde o srovnávání nestovnatelného si samozřejmě uvědomuju a v textu to uvádím. Jde mi jan o princip, respektive o tu formulaci "za schvalování atentátu..."

M. Koutný 2.9.2015 7:46

Re: O limitech svobody slova resp. projevu

Už to, že chcete o "limitech svobody" diskutovat, znamená jediné: svobodA je vám cizí. Jediným limitem svobody je svoboda druhého.

P. Zdenek 2.9.2015 12:51

Re: O limitech svobody slova resp. projevu

Definovat svobodu jako ohraničenou svobodou druhého vede k logickým nesmyslům. Například, mám svobodu projevu, ale můj projev uráží druhého. A druhý má svobodu nebýt urážen? Mám svobodu nosit hnědou košili, ale někoho uráží hnědé košile. Kde je ta hranice?

Jediná definice svobody je "Žádný člověk nesmí útočit na jiného člověka ani jeho majetek".

Zároveň platí, že smysl dávají pouze majetková práva, duševní vlastnictví je nesmysl, protože omezují majetková práva.

R. Langer 2.9.2015 14:36

Re: O limitech svobody slova resp. projevu

Ne, ta svoboda spočívá v tom, že druhý má možnost svobodně vaši hnědou košili ignorovat a nemusí si ji oblékat, ani na ni povinně civět. Po vaší košili je mu totiž houby, to je vaše svoboda. Urážet se pochopitelně může zcela dle vlastních potřeb, ale to je asi tak všechno, co s tím může dělat. A v normální společnosti se mu za to každý leda vysměje.

J. Šimek 2.9.2015 14:42

Re: O limitech svobody slova resp. projevu

Motáte do kupy svobodu slova a symboly.

R. Langer 2.9.2015 14:47

Re: O limitech svobody slova resp. projevu

Něco tady motáte pořád dokola jenom vy. Protože vůbec nechápete, o čem je řeč.

P. Zdenek 2.9.2015 16:29

Re: O limitech svobody slova resp. projevu

Platí to i pokud na tu hnědou košili přibude hákový kříž? Taky ji mohu svobodně nosit a ostatní ať se klidně vzteknou?

A. Richter 2.9.2015 23:19

Re: O limitech svobody slova resp. projevu

A co bílá košile s rudým šátkem.

A co černé triko s nnásobným vrahem Dr. Che Guevarou (jako velitel věznice střílel bez soudu na dvoře své věznice "intelektuály" ranou z pistole do týla (popsáno asi 550 kusů))?

No, jsou to holt symboly stejné jako hákový kříž, ale naši soudci je tolerují, protože přece neodsoudí svou minulost.

.... *8-D

J. Plzák 2.9.2015 8:26

Re: O limitech svobody slova resp. projevu

Srovnávat můžu všechno, i Heydrichiádu s Afghánistánem. Ať to byla hrůza jaká chtěla.

J. Bruner 2.9.2015 1:46

byla někde zjištěna

příčinná souvislost mezi členstvím v KSČM a výrokem p.Kasudise? Je tato souvislost součástí rozsudku? Jinak plný souhlas s autorem a navíc se ukazuje, že tučný plat soudců  z nich neudělá chytráky. Hlupák může brát miliony a přessto zůstane hlupákem, jako tato soudkyně.