18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
previt 14.7.2009 9:47

Komplic p. Nováka

Ing. Martin Kuťák, r.č. 680408/1009

Jablonec nad Nisou, Mírové náměstí 3100/19, PSČ 466 01

Stačí zadat r.č. do vyhledávání osob v OR. Jedou v tom spolu.

bezocasý obojživelník 14.7.2009 13:09

Re: Komplic p. Nováka

No tedy, zveřejňovat rodná čísla v článku i v diskuzi. Nestydíte se?

Petr 14.7.2009 9:47

Trefa do černého

!!Plk. v.v. Jan Kubice, velitel ÚOOZ odhaluje politické vlivy na vyšetřování závažných kauz : http://www.webvize.cz/play.php?vid=416

hlava22 14.7.2009 10:02

Re: Trefa do černého

vždycky, když slyším nějakého cajta povykovat, jak se mu házely klacky pod nohy, tak si vzpomenu na kausu Krejčíř, na to, jak se jihoafrický soud vyjádřil ke znalostem benga, který si udělal pěkný výlet za veřejné prostředky. To mi stačí.

I-Worm 14.7.2009 9:18

Českej Honzo, s těmi dopravními nehodami

je to fakt těžký - nejrizikovější skupinou řidičů je totiž náš zákonodárný sbor. Takže takovej policajt má strach, že když vypátrá viníka, je dost pravděpodobné, že bude stejně kryt posraneckou imunitou a jemu z toho ještě vzniknou problémy. Kdo by se potom hnal do takové práce...

Veteran 14.7.2009 9:40

Re: Českej Honzo, s těmi dopravními nehodami

Policisté to nemají lehké. Musí si dát pozor, aby  nepostihli poslance, senátora, ministra, jeho nejblížší, známé poslance. Dále musí ignorovat chování a jednání Cikánů, aby jej někdo neoznačil za rasistu. Musí si dávat pozor na zuřivé političky, které chtějí přes něj do parlamentu a v neposlední míře se vyhýbat narkodílerům, protože to je doména a zdroj příjm cizinecké policie.

Ludva 14.7.2009 9:45

Re: Českej Honzo, s těmi dopravními nehodami

Jo, a proto je třeba nejpřísněji trestat ty, co mají v lékárničce staré obvazy nebo zaparkují u supermarketu na místech pro invalidy, kterých je tam už téměř více než těch ostatních. A vždycky prázdných.

jirka.s. 14.7.2009 14:46

Re: Českej Honzo, s těmi dopravními nehodami

To musí být stejně ale zajímavý supermarket, ten u vás!!! U nás, například v Tescu, je v třípatrovém parkovišti těch míst pro invalidy  dvanáct z celkem cca 1200 parkovacích  míst! No, ale pokud tomu tam u vás skutečně tak je, tož si nech, třeba hned na tom parkovišti, přejet hnáty, dostaneš invalidní důchod a budeš si moci parkovat jak ti bude libo!!! ;-D

Ludva 14.7.2009 16:36

Re: Českej Honzo, s těmi dopravními nehodami

Jsi to nepochopil. To byl jen příklad, jak se policajti zaměřují na nepodstatné, leč lehce pokutovatelné přestupky. Namísto aby honili piráty silnic jezdící dvoustovkou a předjíždějící na plnou čáru. Chápu ovšem, že je nedohoní.

jirka.s. 14.7.2009 16:39

Re: Českej Honzo, s těmi dopravními nehodami

Ale ludánku, nevokecávej to, vždyť takovéhle pitomosti tady píšeš dnes a denně! Jeden by tě politoval! Už lítáš z chaty do lesa helikoptérou??? ;-(

Ludva 14.7.2009 17:04

Re: Českej Honzo, s těmi dopravními nehodami

Totéž se dá říci o tobě. Žádná vlastní myšlenka jen komentování a kádrování pisatelů. Obvykle ještě urážlivé. No jo, kde v hlavě nic není, ani čert nebere.

jirka.s. 14.7.2009 21:54

Re: Českej Honzo, s těmi dopravními nehodami

;-D;-D;-D" Jo, a proto je třeba nejpřísněji trestat ty, co mají v lékárničce staré obvazy nebo zaparkují u supermarketu na místech pro invalidy, kterých je tam už téměř více než těch ostatních. A vždycky prázdných."

Toť vskutku "myšlénka" hodná duševního giganta!!! ;-D

vladimír ondys 14.7.2009 9:13

V socialistickém státním systému s byzantinismem české po(b)litiky

to máme těžké. Začnete třeba obchodovat se státní institucí, která Vás svou nekázní dostane do platební neschopnosti a co na to finančák? Začne Vás penalizovat!Rv;-DR^

http://ondys.wordpress.com/2008/01/19/byzantinismus-v-ceske-poblitice/text

I-Worm 14.7.2009 9:20

Re: V socialistickém státním systému s byzantinismem české po(b)litiky

anebo s Kocábem

Ludva 14.7.2009 8:28

Co si myslet o státu,

který umožňuje lidem v supermarketu beztrestně se zadarmo najíst nebo i opít. Kde se odsouzený může roky vyhýbat nástupu do vězení. Kde tisíce odsouzených prostě do vězení nenastoupí a státu je to jedno, protože je stejně nemá kam dát. A stará se hlavně, aby vrazi měli volební právo. Kde můžete jezdit bez řidičského průkazu, opilý a zdrogovaný a když někoho zabijete, tak vyváznete se směšným trestem. Kde vám obstaví několikamiliónový majetek, protože vás nikdo neinformoval, že je vedena exekuce pro nezaplacení dvěstěkorunové pokuty. Kde vám zabaví osobní věci, protože ani nevíte, že se k vám někdo přihlásil k trvalému pobytu. Kde vám na katastru seberou nemovitost, aniž by vás viděli. Kde si zaplatíte službu, třeba zájezd, a peníze ani službu už neuvidíte. Máme co zlepšovat.

Bolek 14.7.2009 9:30

Re: Co si myslet o státu,

Bohužel, máte naprostou pravdu. Je mi z toho na zvracení.

Petr 14.7.2009 9:49

Re: Co si myslet o státu,

a zapomněl jste přidat také, že poctiví podnikatelé nemají moc šancí vymoci pohledávky vychytralých "podnikatelů"

Luboš 14.7.2009 10:45

Re: Co si myslet o státu,

Máte naprostou pravdu, ještě je ovšem potřeba dodat, že jediné, na co stát dohlédne je výběr daní, aby měl dosta prostředků na vámi popsané fungováníRv

tarka 14.7.2009 12:02

Re: Co si myslet o státu,

a kde se  fakulty a rektorátní pracoviště univerzit  plní darmožrouty, které naprosto nikdo nekontroluje, nic nedělají a jejichž hlavní kvalifikací jsou "přátelské vazby" na někoho z vedení, který je na místečko prosadil.  výuku pak zajišťují externisté nebo doktorandi.

jarda 14.7.2009 8:20

No pane, to jste si teda nabehl

Zverejnil jste rodne cislo dluznika, takze asi pujdete do lochu

clavi 14.7.2009 8:03

autor brečí místo toho, aby konal

Autor používá nepřesnou terminologii, takže těžko říct, o co přesně šlo. O jaký prodej "firmy" šlo, šlo o převod obchodního podílu či prodej podniku?

Ale obecně lze říct, že pokud se osoba dlužníka zbavila majetku a nebylo možno uspojit pohledávku věřitele, mohlo by jít o tr. čin poškozování věřitele dle § 256 tr. z. Toto se běžně u nás stíhá a autor nemá důvod nadávat na neschopný stát. Dokonce je možno zajistit majetek, který byl vyveden apod.

V civilní rovině lze uvažovat o odpůrčí žalobě apod.

Autore, musíte se alespoň trochu snažit, min. to trestní oznámení podat, nejenom brečet. Pokud to, co popisujete, je pravda, je to učebnicový příklad jednání poškozujícího věřitele, takže dokazování nebude složité.

Ostatně to, co popisuje autor, vypovídá spíše o úrovni podnikatelského prostředí u nás než o (ne)schopnostech státu.

Pišta 14.7.2009 9:18

Re: autor brečí místo toho, aby konal

Mám pocit, že si to představuje jak Mánička měnovou reformu. Jak chcete donutit policii aby "konala" když se jí nechce.Jak chce aby soud soudil. když se soudci také nechce. Měli jsme dlužníka v Karlových Varech.Jednalo se asi o dvacet tisíc. Kupodivu to skončilo žalobou u soudu. První jednání bylo stanoveno u soudu (ve Varech) na osm hodin ráno. Protože to  máme přes celou republiku, museli jsme si přivstat.Obžalovaný se nedostavil.  Jednání bylo odročeno asi o čtrnáct dní, opět na osm hodin ráno. Obžalovaný se opět nedostavil (.Bydlel asi kilometr daleko )Pan soudce s pobaveným úsměvem .konstatoval, že se jednání opět odročuje.Abych to zkrátil. Odsouzen byl, ale dlužil kde komu , tak jsme stejně nedostali ani korunu. Že by také podnikatelská neschopnost? Jiný dlužník (tentokrát ze Slaného) dlužil asi 100 000 korun. Než se věc dostala k soudu zaplatil nám  5 000 korun.Bylo konstatováno, že dlužník "projevil ochotu platit" a celá věc tím skončila. Ochota platit ovšem také.

JoJo 14.7.2009 12:02

Re: autor brečí místo toho, aby konal

Je vidět, že máte bohaté zkušenosti. Možná mne vyvedete z mylných představ, napište mi , prosím, odkaz na byť jediný pravomocný rozsudek za zvýhodňování či poškozování věřitele, odsuzující drbana "natvrdo", nebo alespoň na významnou podmínku.

clavi 14.7.2009 13:47

Re: autor brečí místo toho, aby konal

V ČR je ročně pro trestný čin poškozování věřitele dle § 256 tr. z. odsouzeno několik stovek lidí. Sám několik pravomocných rozsudků i k NEPO OS znám, na internetu ale nejsou, já zveřejnit nic nemůžu jsa vázán mlčenlivostí.

Zdůrazňuji, že případ zveřejněný autorem je natolik zjevné poškození věřitele, že důkazně jde o banální věc.

I-Worm 14.7.2009 16:20

Re: autor brečí místo toho, aby konal

že by u nás byly až stovky lumpů, kteří nemaj nikde známý? Já sám jsem policii na jednu takovou smlouvu, uzavřenou jistě s tímto úmyslem poukázal - odpověď: muselo by se prokázat, že ji s tímto úmyslem uzavíral! A to šlo o zvýhodnění příbuzného (a poškozeným VZP)!

Mistr Jan Hus 14.7.2009 6:34

Koho, no přece pachatele trestné činnosti a cikány, tak tomu chodí v dééémogracii!

;-D

Pavka 14.7.2009 6:33

Nebát se a nekrást

Jsem přesvědčen, že naši poslanci "napříč politickým spektrem" (neuvěřitelně stupidní obrat, o to častěji používaný...) si tatíčka Masaryka vykládájí po svém: "Nebát se krást!" Hezký de všem!

Kiri 14.7.2009 6:09

Dalo by se to vyřešit snadno!

Dalo by se to vyřešit snadno!  Zavést tělesné tresty. Prvních padesát ran holí by dostal v prvním kole dlužbík a exekutor pro začátek třicet ran bičem. Oba by byli oděni v mako pyžama a řádně namočeni.  Poté by šlo vše opravit do jednoho týdne. Následné kolo by se v případě nezaplacení pohledávky opakovalo s dvojnásobnou dávkou. Další kolo za tři dny atd........  

Stačilo by jim rozsekat prdel vážení a ono by je to napříště přešlo !!!

marek 14.7.2009 8:22

Re: Dalo by se to vyřešit snadno!

to je setsakramentská pravda R^

Pepa Vlk 14.7.2009 17:27

Re: Dalo by se to vyřešit snadno!

A co takhle ,historicky ověřené , vězení pro dlužníky . Dokud nezaplatíš budeš sedět v lochu . a to by jste se divili jak by byly dluhy uhrazovány.