23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ladislav N. 26.1.2007 4:30

Naprostý souhlas s obsahem článku.

ČR není právní stát.

Franta 26.1.2007 19:01

Re: Naprostý souhlas s obsahem článku.

Za třicet let už možná bude.

saša 26.1.2007 4:27

Mlynář je obžalován neoprávněně,

nedopustil se žádného trestného činu, což pochopí každý, kdo má potuchy, co je právní řád a není předem předpojatý. |Navíc znám Mlynáře a vím, že je to čestný člověk - pokud o něco šlo, pak o nedodržení nějakých úředních předpisů. Je zajímavé, že milionové krádeže a povody nejsou stíhány, nebo se procesy vlečou a nikde konce nevidět.

Ozývají se "komentáře" lidí, kteří nemají tušení, o čem se vyjadřují a jen štěkají

LJG 26.1.2007 8:11

Re: Mlynář je obžalován neoprávněně,

Nedodržení předpisů - není tedy na čase aby byly předpisy konečně srozumitelné? Když se v nich nevyzná ministr s horou právníků a poradců za zády,  jak se v nich má vyznat třeba pekař v Horní Dolní?;-P

Dan 26.1.2007 9:15

Re: Mlynář je obžalován neoprávněně,

No tim cestnym clovekem bych se tu zase tolik neohanel. Co si pamatuju, tak Mlynar jako novinar rozkryval utapeni milionovych dotaci pro kamarady Josefa Luxe a najednou ze dne na den konec investigativni zurnalistiky a mame tu noveho ministra informatiky.

jinak by tekly miliony 26.1.2007 3:13

Kajinek, Roztocil, Hucin jsou o dva rady zavaznejsi kauzy

Pan Vlk si z nas tentokrat dela srandu - kdyby se vec neprosvihla, tak by to byl bajecny PENEZOVOD ze statniho rozpoctu do kapes par chytraku. Jinak, kauzy jako Kajinek, Roztocil, Hucin, ... jsou dulezitejsi nez kauza Mlynar, ktery nakonec stejne dostane jen podminku, protoze patri k pravde a lasce.

saša 26.1.2007 4:30

Re: Kajinek, Roztocil, Hucin jsou o dva rady zavaznejsi kauzy

Jak si opovažujete přiřazovat Hučína, který byl, což asi nevíte, zproštěn obžaloby a je to čestný člověk, k nějakým kriminálníkům? Nevcíte, o čem tlacháte

Ada 26.1.2007 3:03

Mlynář public relation

1. co je v založení sro, která měla obcházet omezení pro  rozpočtové nebo příspěvkové organizace, politickým rozhodnutím.

2. samo založení sro stálo peníze daňových poplatníků a i přes její krátké působení stačila sro přidělit milionové zakázky bez výběrového řízení.

3. nejednalo se o činnost nějakých úředníků, kteří něco předloží ministrovi k podpisu ale přímo o iniciativu ministra a jeho odsouzených kamarádů, kteří si v sro rozdělili posty.

Pokud Mlynářova obhajoba použila podobné argumenty jako v tomto článku pak se nedivím výši uděleného trestu.

doxtan 26.1.2007 6:31

Re: Mlynář public relation

Souhlas, navíc bych přidal, že ony funkce určitě nebyly zadarmo. Peníze za jejich výkon však byly vzaty ze rozpočtu. Hlavní problém je v tom obcházení rozpočtových pravidel. Neznám argumenty soudkyně a doufám, že p. Mlynář všechny protokoly zveřejní, jak slibuje, myslím ale, že soudkyně vcelku správně pojala tento případ jako exemplární, pokud by to mělo projít, založí si každý ministr pár sro a za peníze občanů tam uklidí spoustu svých kamarádů.

Kiper 26.1.2007 7:12

Re: Re: Mlynář public relation

Od kdy je za porušování rozpočotvých pravidel 5,5 roku na tvrdo. To byste musel pozavírat většinu starostů a ministrů. Plácáte blbosti.

Rudolf 26.1.2007 7:39

Re: Re: Re: Mlynář public relation

Od té doby, co byl přijat trestní zákon (1964). Mlynář byl obžalován pro tresný čin se sazbou 5 - 12 let odnětí svobody. Takže vyvázl celkem dobře.

Kiper 26.1.2007 13:33

Re: Re: Re: Re: Mlynář public relation

Určitě v terstním zákoně jsou trestné činy s touto sazbou, můžete mi citovat paragraf, v kterém je trestný čin porušení rozpočtových pravidel.

Jiří 26.1.2007 13:44

Re: Re: Re: Re: Mlynář public relation

Je celkem úsměvné, že státní zástupce navrhoval trest do jednoho roku s PO u tr. činu se sazbou 5-12 let . Jestliž soud ( soudkyně a dva soudci přísedící ) dospěl k závěru že čin byl spáchán pak neexistence škody(?) řípadně vrácení peněz může být bráno pouze jako polechčující okolnost. Rozhodně ne důvod ke zproštění. 5,5 je navíc na samé dolní hranici.Tr čin byl spáchán již zneužitím informací nikoli vznikem škody. S využitím informací založím S.R.O. a dám mu lukrativní zakázku a zaměstnám v nšm kamarády = Kamarádi pracují ve společnosti se ziskem = dobré platy a odměny. Kdyby se takto soudilo od 90 roku nemáme problémy. Nechtěl Benda tento § zrušit?

Hanka 27.1.2007 11:38

Re: Re: Re: Re: Mlynář public relation

trestní zákon je zákon č. 140/1961 Sb., ne 1964

honza 26.1.2007 1:35

ale vždyť byl odsouzen za trestné činy

Podle soudu se dopustil zneužití pravomoci veřejného činitele a formou spolupachatelství rovněž zneužití informací v obchodním styku. Myslíte, že by za to neměl sedět? Tak to jste na správné adrese, Ondřej Neff se podílel na krádeži Mladé fronty, ten má pro zloděje pochopení.

saša 26.1.2007 4:33

Re: ale vždyť byl odsouzen za trestné činy

Soudkyně evidentně předpojatá, vykonstruovala sai kauzu a trvá na ní - takoví "soudcové" by neměli mít právo soudit. Odvolání dá jistě zapravdu obhajobě.

LOJR 26.1.2007 7:02

Re: Re: ale vždyť byl odsouzen za trestné činy

sašo, vy jen provokujete, nebo jste skutečně tak alternativně inteligentní? Zkuste nám tady vysvětlit, jak si soudkyně "vykontruovala kauzu" a z čeho dovozujete, že "je evidentně podjatá".

Sumo 26.1.2007 12:00

Re: ale vždyť byl odsouzen za trestné činy

Drahý Honzo, pokud máte důkazy o trestném činu spáchaném panem Neffem, máte ze zákona POVINNOST toto nahlásit orgánům činným v trestním řízení, pokud tak neučiníte, dopouštíte se sám trestného činu.

Pokud toto tvrzení nejste schopen doložit, dopustil jste se na panu Neffovi bezpráví a na Vašem místě bych očekával trest, v tom případě nesporně zasloužený.

honza 29.1.2007 0:42

Re: Re: ale vždyť byl odsouzen za trestné činy

Rád se nechám od Neffa žalovat, což ovšem neudělá, protože o soudní přetřásání té zlodějny nestojí. Dělal to v době, kdy se za takové věci nezavíralo. Ta doba je - doufejme - již pryč, jak se zdá z tohoto rozsudku. Ale nesuď dne před večerem, ještě není  právní moci.

Sebaus 26.1.2007 0:17

Je to marné

Mlynář je a zůstane zrádce ODS a pana profesorissima. A kromě toho se určitě najdou tací, kteří připomenou, že si měl vybrat jiné rodiče.

Takže pro rrud^Wmodrý dav je trest zasloužený. Tečka

Semiramis 26.1.2007 7:17

Re: Je to marné

Sabaus, tedy vy jste tupec k pohledání! Vy toho Klause určitě vidíte, i když otevřete ledničku, co? Mlynáře soudí soudci a ti vůbec, ale vůbec nejsou v žoldu ODS, spíše naopak (viz Brožová).  Ani modrý dav si nemyslí, že by měl být Mlynář trestán. Aspoň ne všichni.

občanka 26.1.2007 0:16

Zavřít ho až zčerná!!!

68 26.1.2007 0:46

Re: Zavřít ho až zčerná!!!

Holka, už si někdy viděla černýho mlynáře? Dyž ne, tak na barikády!

Novák 26.1.2007 6:06

Re: Zavřít ho až zčerná!!!

No, s tím Bursíkem by se mi to líbilo!