1.6.2024 | Svátek má Laura


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ok 20.10.2009 15:32

Re: Zvážil někdo tohle?

Správně jste podotkl, že garantem je český stát (např. naše rodina statek po Němcích KOUPILA od Československého státu, nedostali jsme ho zadarmo, totéž další lidé, kteří nemovitosti kupují v druhé, v třetí řadě).

Lavinu vzájemných kompenzací dnes nikdo spustit nechce, je to všechno jen strašení, které tentokrát spustil Václav Klaus !! . Kdyby to někdo spustil, mělo by to stejně nedozírné následky jako výbuch atomové bomby - a atomové bomby také raději nikdo nepokouší.

Exalvy 21.10.2009 0:09

Re: Zvážil někdo tohle?

Nikdo není tak bohatý, aby nemohl být ještě bohatší.

ferda 20.10.2009 13:54

k uším

Komunisti Klaus Bobošíková Tlustý Železný to je celá revoluce! RUKU V RUCE

A já chci být občan čech v EU- to je jediný pozitivní za 20let a tyto individua to chtějí opět zvrátit

-kdo není iq tykve to snad chápe ! Ne tak autor honění VK

Josef 20.10.2009 15:52

Re: k uším

R^

Bartolom 20.10.2009 17:00

Re: k uším

Ano, toto je přesný popis situace. Za slabé místo pod pasem považuji rozum a zodpovědnost voličů v den voleb. Co se do uren nahází, to z nich vzejde. Proletářka BOBO-šukavá nechť slouží jak příklad. Vším, všude a jedno s kým, chce být .. Jeden tejden na Hradčanském nám. s Klausem proti EU, druhý týden zavěrřila čerstvou krev a brilantní roznožkou hupla k vysloužilým dědkům, kterých se ujal Zeman ..  

I-Worm 20.10.2009 13:09

Tak nevím, nevím...

jestliže "rozhodnutí Soudu je definitivní, bez možnosti nápravy", tak nám asi nějakej dodatek k LS bude na pendrek... Soud prostě rozhodne v rozporu s ním - a bude to definitivní.

Bartolom 20.10.2009 13:39

Re: Tak nevím, nevím...

Přesně tak, přílepkem ke smlouvě se pantátovi zalepí huba, aby měl za Medvědím přikopem pocit vítěze a na cestách Kocourkovem mohl vykládat, jak s EU brilantně vyjebal .. Jeho lid  před ním padne na kolena a s vděčností jemu vlastní, a slzami v očích zanotuje: "Proč bychom se netěšili .."Zvlčilý stařík se nažere a Lisabonská koza zůstane celá .." Ale jinak nám to bude platné, jak mrtvému zimník ..

J.S. 20.10.2009 13:50

Re: Tak nevím, nevím...

Opravdu nevím, bude to zřejmě na dohadování a to na delší dobu. Také mne zaujala poznámka Rakouského presidenta, o nezhoršování podmínek pro vyhnance. Asi to budou reparace jako pro církve, nevím. Z naší prázdné státní kasičky se asi už více nevydoluje. Ale vládě radu dám, máme korunovační klenoty a krále ne. Prodejme je. Máme Karlštejn, stejně tam chodí více cizinců než Čechů, tak ho prodejme taky, no a co Pražský hrad a Vyšehrad no a vystaráno by bylo.

šakal 20.10.2009 13:53

.,..Chi, chi, chi,...

...Tedy, jestliže "...nám to bude platné, jak mrtvému zimník," tak se proto není třeba nijak rozčilovat, že ne?  Ani není nutno z Bruselu vzkazovat, že "rychlé schválení je v našem zájmu", že ne? A už vůbec zapotřebí hrozit, že "blokáda 'Lisabonu' nemůže být bez následků"...

...Jako by mi něco říkalo, že trochu kecáte ;-)

Bartolom 20.10.2009 16:44

Re: .,..Chi, chi, chi,...

Možná že kecám .., možná nekecám, ale na mě přeci nezáleží .., ostatně ona ta slavná LS mě vůbec nezajímá. 

Co si však počne náš věhlasný prezident, který nejdříve pospreyoval a později nakrmil Svět nestravitelnými porcemi o své univerzální neomylnosti a ono mu to pšoukne pod nosem ..? 8-o

Štváč 20.10.2009 12:58

hon na prezidenta to nemůže být,

nic neriskuje, nic mu nehrozí, jen si hraje z dlouhé chvíle a jsem si jist, že ví o tom, že LS nemůže vracet BD. Že to je vůči republice a jejím obyvatelům nesolidní, hloupé, to při jeho ješittnosti jej vůbec nezajímá. Jeho skutečně zajímá jen on sám a když o sobě čte, má zřejmě i menší orgasmus, je-li ho tento zlý člověk vůbec schopen.

ok 20.10.2009 14:05

Re: hon na prezidenta to nemůže být,

Já bych řekl, že z toho má orgasmus.

Ten člověk je ostuda republiky.

hanq bukowsky 20.10.2009 14:42

Re: hon na prezidenta to nemůže být,

ostudou republiky jsou povětšinou prvoplánoví nadšenci jakéhokoliv tzv. modernizmu bez promýšlení důsledků. Jsou na tom stejně jak ochutnávači drig a jako u drog, i tam náklady nesou tí ostatní- viz počátky budování kapitalizmu na češský způsob. Tam má smočeno i Klaus.

Ostudou, svědčící o vrozené, nebo úporně získané tuposti je hnaní se do podpisu jakékoliv smlouvy bez přečtení pouze na doporučení že je dobrá od partnerů.

Štváč 20.10.2009 15:13

Re: hon na prezidenta to nemůže být,

chápu vás h.b., nezbývá nic jiného, než abyste si LS přečetl. Klausovi ji už Jakl chtěl přečíst, ale nejsou u toho fotoreportéři a Tv a tak ho vykop. Ještě by se mohl někdo intrikána na něco zeptat a na to není zvědavý. Miluje monology, nikdo nepozná že je nahý.

šakal 20.10.2009 11:30

...Naprosto přesně to napsal Dirigent...

...Rozhodně se nejde shovávat za nějaký "zákaz retroaktivity"!

Naopak - celý ten promyšlený útok na výsledky Postupimské konference je postaven na tom, že o žádné "retroaktivní" vymáhání čehokoliv NEPŮJDE! Vše bude prezentováno jako náprava TRVAJÍCÍHO  a tedy SOUČASNÉHO bezpráví.

A ještě jedna důležitá poznámka - nejde o žádné "vracení majetků". Takhle to můžou prezentovat jen neinformovaní blbci nebo darebáci, kteří chtějí celou prezidentovu snahu diskreditovat výkřiky typu: "Bojíte se o ty nakradené chalupy, co?!" ;-P

Kdepak, lidičkové, půjde o peněžní kompenzace. Prostě se chystá taková menší smršť stovek a tisíců arbitráží. A protože stát jiné kapsy, než jsou ty vaše, nemá, půjde to z kapes VÁS VŠECH! I z kapes těch, co si "ty chalupy" nenakradli ;-P  ;-D 

Ostatně, když rakouský prezident na požadavek zmíněné záruky reagoval na tiskové konferenci bleskově slovy, že žádné změny Lisabonské smlouvy nesmějí "zhoršovat postavení vyhnanců," nemá, myslím, rozumný člověk nad čím váhat. Rozhodně bych na radu "právních expertů", kteří řeknou, že "je to nepravděpodobné", raději nezkoušel, "co to udělá". Protože "právní experti" to za nás platit ze svého nebudou ;-)

Chris Kelvin 20.10.2009 11:46

Re: ...Naprosto přesně to napsal Dirigent...

Nemyslím si, že by najednou hrozilo více arbitráží než dnes. Tedy prakticky žádné.

šakal 20.10.2009 11:49

...Aha!...

...Další z těch, kdo raději nejprve zkusí, "co to udělá"! ;-P

Ostatně, jestli Vám z nějakého důvodu překáží slovo "arbitráž", možná Vás uklidní, když se to nazve "žalobou na odškodnění za újmu způsobenou..."

...Je to tak lepší? ;-)

Chris Kelvin 20.10.2009 13:25

Re: ...Aha!...

Nejsem další z ničeho. Docela obyčejně si myslím, že nemáte pravdu. Ale Asi je Vám to třeba dávat více polopatě ;-)

šakal 20.10.2009 13:46

...Nu ano, takže tentokrát "po lopatě" Vám:

- Jelikož si myslím, že si o tom můžeme každý myslet, co kdo chceme, a naše mínění bude rozsuzovat až samotný soud, já říkám, že žádnému sodnímu řešení nehodlám vycházet vstříc a jeho možnost jakkoliv přibližovat či usnadňovat.

- Naproti tomu Vy soudíte, že nemohu mít pravdu, a proto ten soud klidně hodláte "risknout".

..."To se nám to hoduje, když nám lidi půjčujou!" ;-)...

...Jenomže Vy ani naši politici tenhle stát nemáte PŮJČENÝ! ;-P

Chris Kelvin 20.10.2009 15:12

Re: ...Nu ano, takže tentokrát "po lopatě" Vám:

Ne, to nemáme. Jenom někteří politici si tento stát přímo přivlastnili....

No tak jo, Šakale, nezbývá nám, než se tady zabarikádovat a ještě zítra vypsat zakázku na stavbu zdi kolem celé republiky. Hodně vysoké. Se střílnami. Jedině tak se můžeme dokonale odříznout od případných soudních rozhodnutí, která, světe div se, mohou reflektovat nanejvýš naši historii (ne vždy černobílou a příliš často pohnutou) a naše zákony (ne vždy dokonalé, tedy někdy spíše nedokonalé). Probuďte se, žijete v reálném světě. Trucování v koutě nám nic nepřinese :-)

šakal 20.10.2009 15:28

...Hm,...

...to je úplně odzbrojující!...

...A pouštějí Vás už samotného nakupovat? Já jen, abyste s podobným přístupem k věci náhodou nepodepsal nějakej ten Homecredit...nebo tak něco ;-)

Historik 20.10.2009 12:04

Re: ...Naprosto přesně to napsal Dirigent...

Samozřejmě, že autor má pravdu. Soudci, natož arbitři jsou "nezávislí" hlavně na zákonu.

MGM 20.10.2009 12:44

Re: ...Naprosto přesně to napsal Dirigent...

"Protože "právní experti" to za nás platit ze svého nebudou"

Skoro bych řekl, že "Právní experti", kteří nás dnes "uklidňují", již zaplaceno dostali a nám nyní zpívají podle pořekadla "Když ptáčka lapali, ..."!

šakal 20.10.2009 12:56

...Nebo i tak!...

...Co myslíte, zastupoval by například proti českému státu nějakého toho zahraničního žadatele o odškodnění kupříkladu takový JUDr. Kalvoda? Ten, který v roce 1998 klidně zvednul v parlamentu ruku pro zkrácení volebního období, a dnes - s třesoucím se hlasem, že by se kámen ustrnul - mluví před soudem ve stejném případě o ústavním zločinu ;-)

I-Worm 20.10.2009 13:11

Re: ...Nebo i tak!...

když jeden dělá totéž, není to totéž!

šakal 20.10.2009 13:54

...Chi, chi, chi,...

...;-)

Poklop 20.10.2009 13:37

Re: ...Naprosto přesně to napsal Dirigent...

ŠakaleR^R^R^

Jouza 20.10.2009 10:58

Dobrá diskuze

Každý chce přispět svoji troškou do mlýna.Každý to vidí jinak.Někteří se hádají i o slovíčka.Jedno je jisté.Moudro nezvítězí nad smlouvou a smlouva nad zákonem.Mnozí jsou znepokojeni a není se čemu divit,když naši politici nemají jasno a lezou mocným do zadku a naše knihovna zákonů se zmítá v nepřehlednosti.

petrski 20.10.2009 10:32

Jaký hon ? Další mezinárodní trapas VK a ČR !

VK v prvé řadě neuznává pravidla hry. Vyjednávání, schvalování, ratifikace mezinárodní smlouvy je  p r o c e s. Případné návrhy, námitky, podmínky (?) mají své místo a čas. Poté, co se souhlasem VK byla smlouva vyjednána a stvrzena předsedou vlády Topolánkem, prošla ústavní většinou u zákonodárců, president svým podpisem stvrzuje nikoliv svůj osobní souhlas, ale řádné splnění všech náležitostí. Nechuť a obecná neúcta k pravidlům je u nás bohužel do té míry populární, že VK je oslavován coby hrdina a poslední brzda našeho vazalství v EU. První zmínka o jakýchsi osobních dodatečných podmínkách VK byla zveřejněna v souvislosti s telefonátem (!) VK se švédským premiérem, vláda v té době o ničem nevěděla ! Co to je za způsoby ??