10.5.2024 | Svátek má Blažena


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Véna 13.8.2007 13:21

Re: Re: Re: Vlk

Potom nechápu, že něco takového zpochybňuje i pan Radek Ondruš bývalý státní zástupce. Zřejmě z praxe ví jak to u našich soudů chodí.

milan 13.8.2007 13:20

Spravedlivý proces ???

To,co se událo právě ukazuje prohnilost pro jisté lidi účelovost rozhodování v naší justici.Ukázalo se,že pro stabilitu vlády je možno udělat cokoli.

Starý J. 13.8.2007 13:18

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mám návrh.

Copak? Něčemu nerozumíte?

Psí vrah Čumil 13.8.2007 12:48

Re: Re: Re: Re: Re: Mám návrh.

Ale pane Starý...;-D;-D;-D

ŽA 13.8.2007 12:32

Re: Re: Re: Vinen - nevinen : konstatuje SOUD !

A stejně nám Čunek nezdanil 2 miliony a pro daleko lidsky cenějšího Hučína, který byl byl souzen v Přerově, se žádná pravicová straně neangažovala - ti prostodušší prostě věří, že Salichov nebyl pod politickým tlakem,. Jejich jest království nebeské..

Starý J. 13.8.2007 12:29

Re: Re: Re: Re: Mám návrh.

PROKURÁTOŘI rozhodují, zda je dost důkazů (bez procesních chyb), které u soudu obstojí. A podle toho rozhodují, zda to k soudu půjde, či ne! Kdo jiný podle Vás o tom rozhoduje? K čemu by jinak byli? Tak navrhněte, aby je zrušili! Jinak Vám nerozumím. Kde jste přišel na to, že rozhodují o vině?

Jinak jsem Vám opravdu připomněl, že "dokládání původu peněz" je u nás legrační, své příjmy nedoložil nikdo, kdo byl v šetření. Největší šlendrián nastal v kauze biolíh, nad kterým Paroubek projevil takové nadšení. Nějak jsem si nevšiml, že byste nad tímto evidentním a směšným skandálem a průšvihem zaváhal. Čunek Vás asi živí.

Starý J. 13.8.2007 12:20

Re: Re: Re: Jesltiže Čunka obvinila nepravidivě Urbanová, proč jí okamžitě nezažaloval??

Čemu nerozumíte?

čtenář 13.8.2007 12:18

Re: Re: Re: Vinen - nevinen : konstatuje SOUD !

Tak, tak. R^

Starý J. 13.8.2007 12:18

Re: Re: Vlk

Pokud obhájce vedoucího stavebního úřadu v Horní Dolní podá stížnost pro procesní chyby nadřízenému útvaru SZ a ten pak procesní chyby zjistí studiem spisu, pak mu nic jiného, než zásah nezbude! A nepůjde o žádnou "angažovanost", ale o pracovní povinnost!

ŽA 13.8.2007 12:17

ČSSD a Komunisty by volilo více lidí než současnou koalici - poslední výzkum

Díky Čunkovi, Welcome radar, zalezlému Topolánkovi a 430 dnům po volbách, kdy nikdo neví, jaké budou daně....Tak modráčci, začněte něco dělat - třeba začněte bojovat za pastelkovné....

čtenář 13.8.2007 12:16

Re: Re: Re: Re: Re: Zajimavy je i vysledek ankety

Parobkovci.

Starý J. 13.8.2007 12:15

Re: Re: Vinen - nevinen : konstatuje SOUD !

P.S. Odeslal jsem omylem. To chcete tvrdit, že každý policii "obviněný" se musí dostat před soud? Jinak je "podezřele očištěn"? A to co platí pro občana, platí i pro druhého nejmocnějšího občana ve státě.

Dozorový sleduje, zda nejsou ve vyšetřování procesní chyby. Pokud byly a pokud dozorový nekonal, musí konat další stupeň. O tom, zda procesníchyby byly, nebo nebyly, nemůžete rozhodovat ani Vy, ani já! Nikdo z nás, dokonce ani z občanů či politiků to nemůže vědět, protože průběh a spis nezná.

Proto je nanejvýš zvrhlé tvrdit, (a také to znamená ze strany politiků jasné ovlivňování kauzy), že procesní chyby nebyly a že NSZ nekonala, jak konat měla. Je to bolševický zvyk řídit kauzy (především politické) a určovat, kdo je vinen a jak musí šetření probíhat. Toto v tomto případě zcela jasně a nezakrytě prováděla ČSSD (KSČM až na Filipa byla daleko umírněnější), především sám Paroubek. Pak byla tvrdá slova Salichova a včera Coufala zcela namístě a pokud by se mělo něco řešit ve sněmovně, pak je to zasahování politiků ČSSD do kauzy tím, že ve veřejnosti vytvářeli a živili pocit jasné viny Čunka. Zcela popřeli nezávislost NSZ a jí podřízených útvarů.

ŽA 13.8.2007 12:14

Re: Re: Jesltiže Čunka obvinila nepravidivě Urbanová, proč jí okamžitě nezažaloval??

???

Véna 13.8.2007 12:14

Re: Vlk

Pan Radek Ondruš v dnešní MF Dnes správně píše, že by ho zajímalo jestli by bylo tak postupováno jako v případě pana čunka kdyby se jednalo třeba o vedoucího stavebního úřadu v Horní Dolní. Pochybuji, že by se paní Vesecká tak angažovala.

Starý J. 13.8.2007 12:01

Re: Vinen - nevinen : konstatuje SOUD !

Můžete odpovědět, k čemu je několikastupňový dozor u státních zástupců? Není naprosto zbytečný, pokud o VINEN - NEVINEN rozhoduje jen soud? Pak je tento dozor skutečně KOMICKÝ!

richard 13.8.2007 11:51

Re: Re: Jeste na doplneni:

myslíte přesně toho, co se Čunkovou causou celé měsíce živí a má z ní největší prospěch - Paroubka. Pak ano souhlasím. 

honza 13.8.2007 11:44

Re: Vinen - nevinen : konstatuje SOUD !

jenom souhlas!

honza 13.8.2007 11:42

Vlk

To je, co? Inu - advokát, měl jsem možnost ho poznat osobně a vlastně mne ten jeho příspěvek až tak nepřekvapil. Advokáti hájí klienty, nikoli právo a už vůbec ne spravedlnost.

Psí vrah Čumil 13.8.2007 11:35

Re: Re: Re: Mám návrh.

Hehehe, pane Starý - ponechávám stranou vaši argumentaci značky Chruščov (Vy zase bijete černochy!) - ale jen tak na okraj - nemáme náhodou jinou vládu, která slibuje, že zatočí s korupcí? Třeba takový pan Langer o tom mluví co chvíli. Ale pan Čunek prostě LEGÁLNÍ původ svého půlmilionu, zdá se, není s to doložit. V tom případě by totiž mohl odejít od soudu s potvrzením své neviny - asi mu to, jak to tak vypadá, nestálo za to... Je hezké, že dnes, v demokratickém státě, PROKURÁTOŘI rozhodují místo soudů, jako v těch dávných časech jisté osmdesátileté stařeny...:-(

Starý J. 13.8.2007 11:27

Re: Re: Obdivovateli lidových milicionářů..

Ty dvě věci nějak souvisí? Vy si snad za práci (pokud nemáte na "poradenskou činnost") také necháte zaplatit. Nebo ne?

A on ten Knižní velkoobchod ukradnul? To snad ne? Jen koupil a výhodně prodal. běžná věc - jako Zgarba s pozemky. Prej to je "podnikatelský zájem" a nic na tom není trestného - tak to vyvětlovali socani. Nakonec ani tomu Mackovi se nic nestalo. A Zgarbovi teprve ne!

F.VÍZEK 13.8.2007 11:27

Vinen - nevinen : konstatuje SOUD !

IP. 88.100.57:  Vlivní a mocní lidé v demokratických zemích svoje funkce před zahájením vyšetřování opouštějí, aby bylo co nejobjektivnější, neovlivnitelné jejich vlivem a jejich mocí a hlavně aby případné očištění bylo vůbec  důvěryhodné.

Právě ony rovné šance – po kterých pan Čunek i pan Štětina trvale volali – by nastaly, teprve tehdy, kdyby vyšetřovatelé policie, státní zástupci a případně soudci věděli, že před nimi nestojí první vicepremiér, ale řadový občan bez vlivu a bez funkce.  Paní nejvyšší státní zástupkyně (kterou jmenuje vláda!) Vesecká si pozdě, ale přece (a ještě včas) uvědomila nebezpečí, které jí hrozí a za pět minut dvanáct začala hrát „škatulata“.

Je-li druhý nejmocnější muž ve státě shledán nevinným nikoli soudem, ale státním zástupcem, je to až komické.  Takové očištění silně „zavání“ – a nemělo by zůstat bez odezvy pro politickou budoucnost nejen pana Čunka, ale i jeho politické strany.  Pan Čunek si zasloužil soud a jeho jasné sdělení, zda vinen či nevinen!

Starý J. 13.8.2007 11:21

Re: Jesltiže Čunka obvinila nepravidivě Urbanová, proč jí okamžitě nezažaloval??

Už ji zažaloval za to "sexuální obtěžování". To by se užaloval. To je jako žalovat Ratha.

Starý J. 13.8.2007 11:19

Re: Re: Mám návrh.

Zajímá Vás "výrobní tajemství" tak běžné u našich politiků? Zkuste vypátrat něco z toho Grossova (kde vzal na byt také "nevysvětlil"), Srbova (kde vzal 15 milionů ani vysvětlovat nemusel), stejně jako Krausova, kterého se nikdo neptal, kde on, nebo jeho matka (nevímkterou verzi teď s Paroubkem preferují) vzali půl milionů dolarů.

Nebo taková Klimkovičová - kam dávala peníze, které vybírala za setkání s Rathem (nebylo to jednou, vždyť na ni šli připraveni s kamerou), kam dával své prachy Doležel (co ležely vždy na stole). Čunkovi přece stačilo (pokud úplatek vzal) mít připravenu směnku (jako půjčku) na půl milionu a bylo vymalováno. Jenže Čunek je opravdu velkou politikou nedotčenej a nemá školení šibalů, a opravdu je trochu pomalejší a do velké politiky se nehodí.

TF 13.8.2007 11:19

Re: Obdivovateli lidových milicionářů..

R^R^R^Skvělé, pokud je to pravda, konkurovat může pouze Viditelný Macek, jež nejdřívě ukradl Knižní velkoobchod a poté zkásnul 10 melounů za "poradenskou činnost" při privatizaci Státní spořítelny. Teď nám káže knížecí rady na swé webové stránce a že by se měl, stydět, ho ani nenapadne.

TF 13.8.2007 11:10

Re: Re: Re: Re: Čunek as pravedlnost...

A vrcholem je jakýsi Salzmann, jemuž když v bance vyberou 8 miliard, tak tvrdí, že on u toho vlastně vůbec nebyl a byl pouhým generálním ředitelem - bručet za to přece půjde ta ženská, které to nařídil udělat. Takové ksindly střílet...

Starý J. 13.8.2007 11:07

Re: manýry policie a státního zastupitelství v kauze Čunek

Těžko ví, co by Vám mohl říct více, než řekli Salichov a Coufal! A to jste snad slyšel, ne? Jestli ne, tak Vám to bude těžko opakovat. Nikdo Vám víc říci ani nemůže, nikdo jiný ten spis nezná. A to, že to ihned komentovala ČSSD má dvě vysvětlení. Buď mají opravdu dokonalého fízla na úniky informací, nebo jen kecají, protože víc nevědí. Jen manipulují veřejnost. Proč, to není těžké uhodnout.

Starý J. 13.8.2007 11:03

Re: Jeste na doplneni:

Vy jste opravdu podivín. Co je na tom zajímavého. Novák byl právní zástupce Urbanové v kauze jejího "sexuálního obtěžování Čunkem". Pokud se dozví o jiném trestném činu (což mu Urbanová sdělila), musí konat a ne si to nechat pro sebe. Kdyby tak učinil, má velkej problém.

Zajímavější je, kde Urbanová vzala prachy na zastupování Novákem. To si obyčejná sekretářka nemůže dovolit ani omylem. Normální občan má potíže zaplatit běžného advokáta při dnešních cenách. Natož bývalého ministra spravedlnosti! Je pozoruhodné, že nikoho nezajímá, kde na to vzala! Nebo za tím byl "vlivný sponzor"??? Třeba takový, co právě kauzu úplatku roztáčel?

milkom 13.8.2007 11:00

je mnohem významnější zveřejnit celý spis?

Pane Vlku, to jste asi trochu přehnal. Jako advokát jistě dobře víte, jak neuvěřitelnou blbost jste napsal.

Starý J. 13.8.2007 10:58

Re: Názor

Nemusí. Někdy je lepší se na nějakou sv ini vybodnout, na každou se vaří voda. Myslím, že toho má za ten bezmála rok plné zuby. Já bych ji také nechal plavat, jednou si hubu nabije.

O´Hafra 13.8.2007 10:54

Začínám mít pocit,

že politika už začíná lézt některým přispěvatelům NP na mozek. Před pár lety tu bývaly diskuse, které byly třebas konfliktní, ale nevyskytovaly se v nich takové bláboly jako modrobolševici atd.