8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

PRÁVO: Cenzura internetu

Václav Klaus junior představil záměr trestat mazání příspěvků na sociálních sítích. Proti tomu se postavili „úředníci a žalobci“, jak ve svém komentáři píše Jan Horák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vintr 20.2.2019 10:30

Re: Je to jednoduché autore.

A proč bych je vyvracel? Ať si každý píše co chce a já si sám vyberu co budu číst a čemu budu věřit.

R. Langer 20.2.2019 10:28

Re: Souhlas a autorem

Tak snad podle toho, jaké zákony platí v jaké zemi, tak to dnes je, ne? A v naší bude platit, že se tady příspěvky prostě nemažou. Například v USA si o nacistech a holokaustu můžete psát a zakládat nacistické strany jak je vám libo, tam to není trestné. To by byl horor, kdyby se u nás mohlo PSÁT O VŠEM, co? Máte z toho strach? Proč? :-D

J. Vintr 20.2.2019 10:27

Re: Je možné

Dezinformačním prostorem jsou především oficiální média.

R. Langer 20.2.2019 10:25

Re: Lidovky jsou velice často "mimo".

Tak to potom s tebou to musí být od narození přímo tragédie. :-D

R. Langer 20.2.2019 10:23

Re: Je to jednoduché autore.

Můžete je svobodně vyvracet. Zatím. Než vám například řeknou, že na pravdivé informace od Islámského státu mají muslimové nárok, protože je to přece jejich kultura a tradice. Pak už ne. :-P

R. Langer 20.2.2019 10:21

Re: Je to jednoduché autore.

Přesně tak.

R. Langer 20.2.2019 10:21

Re: Je to jednoduché autore.

Čí že svědomí? Vaše vlastní?

R. Langer 20.2.2019 10:19

Re:

Hm, a co se vám na tom jako nezdá?

R. Langer 20.2.2019 10:18

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

Ano, vy jste dost blbý na to, abyste věřil hlavně komoušům z EU, a kdo ví komu ještě. My víme, soudruhu. :-D

R. Langer 20.2.2019 10:15

Re: Jan Horák z Lidovek

Ano, musí se řídit zákonem, stejně jako ten FB, proto je zvláštní, že najednou se to někomu zdá divné, když je to tak odedávna. ;-)

R. Langer 20.2.2019 10:13

Re: Cenzura na internetu je nutná, respektive právní dohled

A peníze ne? Zakážeme je také? Co to píšete za hlouposti?

J. Vintr 20.2.2019 10:03

Re: Cenzura na internetu je nutná, respektive právní dohled

A kdo bude určovat, co je zločin? Zločinu může sloužit cokoliv a žádné zakazování ho nezruší.

K. Janyška 20.2.2019 10:01

Re: Cenzura na internetu je nutná, respektive právní dohled

Musí být. Internet skutečně slouží z velké části i zločinu... Dzp.

P. Manda 20.2.2019 9:59

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

senilní pitomečku.

J. Vintr 20.2.2019 9:57

Re: Cenzura na internetu je nutná, respektive právní dohled

Čili jinými slovy, cenzura je nutná a správná.

P. Khail 20.2.2019 9:55

Re: Nejde jen o samotný FB.

Na Echu nejsou diskuze přístupné jen předplatitelům, pokud tedy máte na mysli Echo24.

J. Richter 20.2.2019 9:51

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

:-)))

J. Richter 20.2.2019 9:50

Re: A když jsem se na facebooku zeptal Klause jr.

ach jo...tak znova, Klaus junior v médiích lživě dehonestoval rodinu K. 3varcebérga, že spolupracovala s nacisti. Přitom jeho vlastní dědeček, otec Livie spolupracoval s nacisty na loupení židovského majetku a jejich odsunu. ještě pořád nic?

J. Vintr 20.2.2019 9:49

Re: Svobodu na Internetu - tak jako i jinde NEOMEZOVAT.. Omezova

Tohle jsou přesně argumenty těch, kteří chtějí zavést, nebo přesněji už zavedli cenzuru. To, že existuje bláto, ještě neznamená, že se musím umazat.

J. Vintr 20.2.2019 9:46

Re: Je to jednoduché autore.

Pokud věřím svému rozumu, tak se ani v nejmenším nemusím bát nějakých "škodlivých" nebo "nebezpečných" informací ani mne nemůže absolutně nic "urazit". Uráží se jen blbec.

P. Janoušek 20.2.2019 9:42

Re: A když jsem se na facebooku zeptal Klause jr.

No jo. Ale co s tím má společného Václav Klaus sen. i jun.?

J. Svoboda 20.2.2019 9:38

Re:

Hysterie Klausových fans to ukazuje ještě lépe.

J. Schwarz 20.2.2019 9:31

Re: Je to jednoduché autore.

Vlastní svědomí UI na Facebooku - ve kterém filmu jste to viděl?

J. Svoboda 20.2.2019 9:30

Re: Je to jednoduché autore.

Vám chybí "pravdivé informace" přímo od Islámského státu nebo teroristů z okupovaného Donbasu? Popírání zvěrstev komunistických diktatur? Vyvolávání poplašných zpráv?

J. Schwarz 20.2.2019 9:29

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

Hm, i můj malý mozek stačí na ten váš "velký". Že by vodnatelnost?

J. Richter 20.2.2019 9:29

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

Czééeksit!! Čéksit!!! Svobodum svobodu!!! Júnije nám dyktujé!!! Zdrávstvújtě!!

J. Richter 20.2.2019 9:26

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

Hmmm, já někde psal o mé důvěře v M+M nebo je to jen brilantní dedukce vašeho malého mozku? O velkém u vás ani neuvažuji, po vašich primitivních úvahách tuším, že místo něj máte nasráno, Schwarzi.

J. Svoboda 20.2.2019 9:23

Re: Je možné

Existují např. Parlamentní listu na tomto principu. A diskusní webovky nebo síť si může založit každý. Dokonce i tisk vlastních novin nebo letáků. Strašná cenzura v té EU!! :-DDD

J. Cyrany 20.2.2019 9:21

Re: Cenzura na internetu je nutná, respektive právní dohled

Můžete se bránit u soudu. Jinak nikde se nemluví o bezbřehé svobodě. Jsou tu zákony o hanobení rasy atd.Ty by byla nepřekročitelné.

J. Svoboda 20.2.2019 9:20

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

Jasně, co byste vy papoušci dělali bez imigrantů kolektivně obviněných z islámského teroru, co? Jenže ten fanatici páchají po celém světě, včetně Ruska nebo Indie, vy pašáci. Tam tedy taky nikomu nevěřit? Řekl bych, že vám jde hlavně o to, nevěřit našim partnerům, jejichž spojenectví nám umožňuje netřít bídu s nouzí jako ruskému vazalovi (viz postsovětské -tj. sousedící s Ruskem-) země.