8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

PRÁVO: Cenzura internetu

Václav Klaus junior představil záměr trestat mazání příspěvků na sociálních sítích. Proti tomu se postavili „úředníci a žalobci“, jak ve svém komentáři píše Jan Horák.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
E. Derat 20.2.2019 14:27

Re: Chcete zavřít Neffa? A porušit smlouvu kterou jste podepsali

No, právě proto nikdo za střílení a vraždění na hranici nebyl potrestán, jednal podle zákona. A kontinuitu socialistického práva, které neumožňuje tyto zvěrstva potrestat prosadil soudruh Rychecký, Jičínský a další právníci okolo Charty 77. A dnes jsou ve vrcholných funkcích, a stále ovlivňují život v ČR. Logicky se tenkrát báli, že by možná skončili v teplácích i oni, či jejich kamarádi. Tenkrát proti byla Hana Marvanová, ale byla mladá a Havel více věřil těmto starým kreaturám.

P. Aron 20.2.2019 14:17

Re: Chcete zavřít Neffa? A porušit smlouvu kterou jste podepsali

No jestli se tu někdo zastává cenzury na FB tak jste to vy a tím se zastáváte právě těch bolševických metod. FB se vůbec neobtěžuje napsat v čem smazaný příspěvek porušuje ty zásady. A neobtěžuje se proto, že by to zdůvodnit nedokázal. Oni nemažou a neblokují za porušování zásad ale pro nesprávné politické názory a na základě hromadných udání. A novodobí bolševici se těmi udáními ještě chlubí. A FB nesmí uzavírat smlouvy, které by byly v rozporu se zákonem. To je asi jako by hostinský napsal ke vchodu popřípadě i do jídelního lístku : Vstupem do restaurace souhlaste s jejími pravidly :

... nekritizovat podávané jídlo, nekritizovat kuchaře.

Jak by se vám to líbilo ?

P. Aron 20.2.2019 14:09

bylo by fajn

Kdyby se Václav Klaus ml.spojil s Pavlem Hasenkopfem, který má jiný návrh jak jít na cenzuru FB, která ho ostatně také postihla.

No ona postihla už skoro každého, kdo na FB je delší dobu a diskutuje o politice a kritizuje islám a migraci.

Článek je o odebírání dětí a druhá část právě o cenzuře FB.

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Pravnik-Hasenkopf-po-prozkoumani-rady-pripadu-odebrani-deti-v-Norsku-prichazi-se-silnym-podezrenim-570958

Prý by Facebook nekriminalizoval, ale šel by přes ochranu spotřebitele. Tedy že by přiměl Facebook, aby se svými uživateli komunikoval. A to by znamenalo, že příspěvky už nebudou moci mazat roboti z podnětů hlášení jiných robotů. To je totiž podle něj postup, který Facebook volí, že pokud přijde dostatek hlášení o závadnosti, tak je příspěvek smazán, a to aniž ho nějaký člověk zhodnotí. Hasenkopf dodal, že rozumí Facebooku, že jde cestou menšího odporu a raději něco smaže, než aby měl problémy s německou vládou. Podle Hasenkopfa je mazání příspěvků výsledkem iniciativy tzv. elfů, kteří příspěvky nahlašují hromadně, a výsledkem je smazání.

J. Richter 20.2.2019 13:19

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

To ne, tebe si nechám. Byl bych nesvůj bez nějakého nýmanda, který mi okopává kotníky.

O. Tůma 20.2.2019 13:02

Re: Chcete zavřít Neffa? A porušit smlouvu kterou jste podepsali

"Platnými zákony té které země" se řídilo i střílení "kopečkářů" v ČSSR, i Holocaust, i násilné sterilizace ve Švédsku, i otroctví v USA.

Existuje totiž zcela zásadní rozdíl mezi "legálním" a "legitimním".

R. Langer 20.2.2019 12:50

Re: Souhlas a autorem

... a ty bllllbýýýý. :-D

R. Langer 20.2.2019 12:49

Re: A když jsem se na facebooku zeptal Klause jr.

jsi prostě pouze a obyčejně hloupý. Nic víc, nic míň soudruhu Richtře. Pouze hloupý.

R. Langer 20.2.2019 12:47

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

Jo, do hrobu, to známe... :-D

R. Langer 20.2.2019 12:45

Re: Chcete zavřít Neffa? A porušit smlouvu kterou jste podepsali

Nemůže si dělat, co se mu zachce. Musí se řídit platnými zákony té které země.

J. Richter 20.2.2019 12:35

Re: Souhlas a autorem

jéé, ty jsi jednoduchýýý :-))

J. Richter 20.2.2019 12:34

Re: A když jsem se na facebooku zeptal Klause jr.

nacisty...kuwa ten mobil si žije svým životem :-))

J. Richter 20.2.2019 12:33

Re: A když jsem se na facebooku zeptal Klause jr.

jsi prostě pouze a obyčejně hloupý. Nic víc, nic míň Langere. Pouze hloupý.

J. Richter 20.2.2019 12:32

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

Tys dobrý stalker Langere. Tebe něco trápí kluku, svěř se mi, třeba ti pomohu :-)

J. Richter 20.2.2019 12:30

Re: Jak moc bych musel být blbý, abych uvěřil

Ehmm...nejspíš jste nepochopil parodii, ale nevadí...

V. Husák 20.2.2019 12:26

Re: Souhlas a autorem

V ústavě České republiky je uvedeno: Cenzura je NEPŘÍPUSTNÁ !!! To znamená, že je nepřípustná všude, tedy samozřejmě i v soukromém sektoru. Cenzurování internetu je jednoznačně protiústavní akt.

Š. Hašek 20.2.2019 12:20

Re: Cenzura na internetu je nutná, respektive právní dohled

Tak teď jste hodně ujel, pane Janyško.

Dohled vykoná Kalousek a Šabatová??? A dohled bude právně specifikován??? Politiky se třeba takový přímo Kalousek štítí, jemu jde o dobro. Pochopitelně jeho dobro. A proevropské hodnoty.

O. Tůma 20.2.2019 12:01

Re: Telefonní operátor je taky soukromá firma

Telefonní operátor nemá zodpovědnost za to, co si lidé povídají přes jeho síť.

Internetoví operátoři mají zodpovědnost bránit zneužití TelCo sítí.

Provozovatelé webů mají občanskoprávní i trestněprávní zodpovědnost za příspěvky svých uživatelů, namísto těch uživatelů nebo současně s nimi.

Vnímáte ten "drobný rozdíl"?

O. Tůma 20.2.2019 11:55

Chcete zavřít Neffa? A porušit smlouvu kterou jste podepsali

Každý účet na neviditelném psu je propojený s účty na Lidovkách, které snadno mohou mít 100,000 registrovaných uživatelů. To znamená, že kdyby Aston smazal komukoli příspěvek na Psu, který nebyl "proti zákonu", poslali byste jej vy, diskutéři, na 3 roky do vězení.

Já být Astonem, tak vám to tu v takovém případě rovnou celé zruším, protože se nenechám zavřít za to, že na svém serveru požaduji aby se lidé chovali v souladu s mými podmínkami.

A propos, každý kdo se registruje na Facebook s ním podepisuje smlouvu. Já vím, že Češi mají perverzní zvyk nečíst smlouvy které podepisují, pak se strašně divit s čím souhlasili a protestovat, že je smlouva "neplatná".

Ale ve smlouvě, kterou uzavíráte s Facebookem, se jasně zavazujete dodržovat "Community standards" Facebooku, kde je jasně předepsáno o čem se smí a nesmí psát a jak.

Také souhlasíte s tím, že všechno co na Facebook dáte, se stává majetkem Facebooku, se kterým si Facebook může dělat cokoli se mu sakra zachce.

Ale malí Benešové a Gottwaldové mají názor, že mají NÁROK aby jim jiné lidé ze své kapsy platili webové služby na kterých si budou psát cokoli se těm neplatícím hostům zamane, avšak kde se neplatící hosté budou chovat jako by jim to tam patřilo, a vlastník který to celé cáluje nebude smět ani pípnout, jinak ho zavřou. Bolševické velkopanské znárodňování a roztahování se. "Protože je to příliš velké" - no jasně, Gottwald s Benešem také nejdříve znárodnili "příliš velké" podniky a "příliš velké" polnosti.

Jak řekl Čapek v roce 1938, "Lidé se nemění. Ale teď už víme, kdo je kdo."

R. Langer 20.2.2019 11:10

Re: Cenzura na internetu je nutná, respektive právní dohled

Až se začínám děsit, jestli toho na něj už není příliš... :-(

P. Kubáč 20.2.2019 11:04

Telefonní operátor je taky soukromá firma

Ale kdyby omítl spojit třeba nějaké anarchisty, kteří si volají, kde budou dnes dělat bordel - právě proto že je má v databázi "lidí dělajících bordel" - to by byl jiný rachot.

To, ze postavení telefonního operátora je od A.Bella už vyjasněné nic memění na tom, že postavení globálních internetových firem se právě začíná vyjasňovat. Škoda, že stát "který si všichni platíme" kope na straně silnějších proti slabším.

P. Lenc 20.2.2019 11:00

Re: Cenzura na internetu je nutná, respektive právní dohled

Pan Janyška je dnes v obvzláštní formně....

R. Langer 20.2.2019 10:56

Re: A když jsem se na facebooku zeptal Klause jr.

Aha, takže co se říká o Schwarzenbergovi je jistojistě lež, kdežto to o Klasusovu dědečkovi je určitě pravda. Hm, chtěl bych mít tak jednoduché vidění světa, to mi ale, žel bohu, nehrozí. :-D

J. Kanioková 20.2.2019 10:54

Přesně !

R. Langer 20.2.2019 10:41

Re: Jan Horák z Lidovek

Nic, ale když ho vydáte, tak bude, v tom je ten vtip. A bude to úplně stejný zákon, jako kterýkoliv jiný, který už platí například o tom, co psát nemůžete. Chápete? ;-)

R. Langer 20.2.2019 10:40

Re:

Co ukazuje? Že se jedinci jako vy bojí toho, aby nemohli cenzurovat konkurenci? Tak to je dobře. :-D

R. Langer 20.2.2019 10:37

Re: A když jsem se na facebooku zeptal Klause jr.

Ano, stejně jako tu tvoji, soudruhu.

P. Zinga 20.2.2019 10:33

Re: Cenzura na internetu je nutná, respektive právní dohled

Jak můžete hanobit něco, co není? Rasy přeci neexistují! Tak bylo rozhodnuto.

R. Langer 20.2.2019 10:33

Re: Je to jednoduché autore.

No však ano, to také nepíšu vám. ;-)

R. Langer 20.2.2019 10:32

Re: Svobodu na Internetu - tak jako i jinde NEOMEZOVAT.. Omezova

V USA si o fašismu, nacismu a komunismu můžete psát co chcete, a ovlivňuje to snad nějak míru jejich svobody? V Evropě jsou tyto názory "škodlivé", kdežto v USA ne? Aha. Zatímco psát o nenávistných myšlenkách radikálního islámu, to se dneska nenosí - a jakpak se to odráží na celkovém pojetí svobody, no? Kecáte.

P. Zinga 20.2.2019 10:30

Re: Jan Horák z Lidovek

A co říká zákon o mazání?