21.6.2024 | Svátek má Alois


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
VladaPing 3.4.2006 8:27

Re : "....Notabene opatrit si pas falesny neni zas tak slozite..."

Proč by to Barková dělala?
Můžete přece mít více (zcela legálních!) českých pasů.
Cestujete po světě, tu navštívíte Israel, tu se chcete podívat do Syrie, Libanonu.
Přijedete (přiletíte) do těchto zemí a hrdě se prokážete pasem České republiky, kde budete mít staré vstupní vizum (nebo razítko o vstupu) do Israele. Ony sice (pro nás) ty hebrejské a arabské "klikyháky" vypadají stejně, ale, a to si buďte jisti, Arabové je dokáží velmi snadno rozlišit. Silně pochybuji, že byste opustili celní prostor.
No, a pak se (pokud nejste předem poučen) rozhodnete si opatřit (zcela legálně!) další český pas.
 
P.S.
Když převážnou část (po neprávomocném odsouzení prvoinstančním soudem) svého "pracovního" času trávíte převáděním finančních prostředků své "realitky" na zahraniční účty, navštívíte Dominikánskou republiku a poté s "přáteli?" hrdě konsultujete možné úpravy vašeho nového domu (vytahujete se před nimi s jeho plány), plánovaného postavit tamtéž, a v poslední řadě se omluvíte z nařízeného jednání odvolacího soudu s tím, že lékař (JUDr. Lžičař? - no co, doktor jako doktor) vaší dceři doporučil ozdravný pobyt u moře (a Vám taky) a odletíte na šest týdnů do oné Dominikánské republiky.....
 
P.P.S.
A co se výše kauce týče. Škoda byla vyčíslena (pojistný podvod) na 8mio Kč. Kauce byla stanovena na 8mio Kč. Kdesi v paměti mám zasunut případ podvodu jednoho Tunisana (cestovní kancelář, vybral od zákazníků zálohy ve výši 15mio, byl vzta do vazby, soudce jej propustil na svobodu na kauci 1mio, Tunisan samozřejmě "zmizel" v Tunisku s čistým vývarem "pouhých" 14mio (15 - 1mio kauce). Dost se "proklepávalo", zda to nebylo "pouze" 13mio - tedy, kolik dostal soudce za to, že jej propustil z vazby. Mimochodem, není pozoruhodné, že majitelka realitní kanceláře dokáže dát dohromady pouze 0,5mio? To v tom kanclu musí mít tedy pěkný bordel! Ale, on už jí snad ně
Andy 3.4.2006 8:25

Milý Šejno,

nevím, co vy víte o běžných justičních postupech, já moc ne.  Mně také připadá stupidní, že Barková je ve vazbě až dnes, měla sedět v lochu už pěkně dlouho. 
Že člověk, který si nechá stavět barák načerno, podporuje štětku, to mne nějak zvlášť nepřekvapuje. Nakolik vám připadalo stupidní zavřít do vazby Rázlovou, Svobodu se Snopkovou přes vánoce a například Dalíka s Večerkem ? Asi moc ne, že ?
Mirek Šejna 3.4.2006 8:23

Andy,

Sdělte nám, kdy byla Barková odsouzena jako podvodnice. Že by presumpce viny,? Nebo jste věštkyně? A pokud jde o Grosse, pokud máte důkazy, že udělal úvěrový podvod, udejte ho. Nejprve ale zjistěte, co to úvěrový podvod je a kdo byl podveden.
I-Worm 3.4.2006 8:23

Re: Re: Re: Re: nějak to nechápu. Z toho si nic nedělejte Andy, občas toho nechápete víc.

myslím, že budete ještě koukat.
Mirek Šejna 3.4.2006 8:19

Milá Andy

v takovém případě se soudní jednání odročuje. Je to běžný justiční postup. Nevzpomínám si, že by vzali do vazby jiného obžalovaného jen proto, že se nedostavil k soudu. Ta obžalovaná se z dovolené vrátila a odevzdala pas. Mě osobně připadá dost stupidní, že Barková je vzata do vazby až teď, když trestní stíhání se proti ní vede už rok. Ale teprve letos je vzata do vazby, protože si dovolila jednou nepříjít k soudnímu jednání. Kdyby se takto postupovalo proti všem, kteří se nedostavili k jednomu jednání, byly by naše vazební věznice zcela kapacitně nedostačující.
Andy 3.4.2006 8:01

no, jedno pozitivní na té vazbě je ,

Barková má tolik vlivných známých, že snad konečně dojde k soudu a rozsudku, ať už jakémukoliv, protože vazba se madam jistě líbit nebude ( bodejt by jo), a udělá vše pro to, aby se nic nezdržovalo, pravděpodobně si odpustí i dovčy.
snaha udělat z bordelmamá a odsouzené podvodnice vězně svědomí je sice pěkná, koneckonců, tady je to zvykem, ale možná byste si  měli, pánové, ušetřit svá rozhořčení pro závažnější případy, například proč dodnes nebyl obžalován Gross z úvěrového podvodu.
Andy 3.4.2006 7:56

Re: Ne vzdycky

A praděd byl také podvodník, který místo soudního jednání trávil čas na dovolené u moře?
 
L 3.4.2006 7:47

Ne vzdycky

Ne vzdycky se organy rozhoduji podle anonymu. Meho pradeda pry anonym udal na Gestapu,
takze si ho pozvali k pohovoru. Jenze muj pradeda umel dokonale nemecky a dokonce lepe nez cesky, s vysetrovatelem Gestapa si pohovoril a byl zase propusten. Ten vysetrovatel si pry stezoval, ze ta prace s temy ceskymi udavaci je tezka. 
 Podle LOJRA ho mel dat do vazby, kdyz mel duvod od anonyma.
Andy 3.4.2006 7:23

Re: Re: nějak to nechápu. Z toho si nic nedělejte Andy, občas toho nechápete víc.

no jo, Mejlo, proto jste tu vy, který chápete vše, abyste mi to vysvětlil. A musím říci, že to vaše vysvětlení je opravdu kvalitní
LOJR 3.4.2006 7:20

Trochu vedle, mistře Vlku.

Vy si dost zásadně pletete rozhodování o vině a rozhodování o vazbě. Při rozhodování o vině je skutečně nutno vycházet z nesporně prokázaných skutečností, při rozhodování o vazbě ze skutečností nasvědčujících tomu, že by MOHLA nastat skutečnost, která je důvodem vazby. Ono je to dost logické, když si uvědomíte, že při rozhodování o vině se rozhoduje o ději již proběhlém (žalovaný skutek) a při rozhodování o vazbě naopak o ději budoucím  (chování obviněného, které bude teprve následovat po zasedání, jenž o návrhu státního zástupce na vzetí obviněného do vazby rozhoduje). Vzhledem k vyjádření samotné Barkové v médiích je útěkový důvod vazby více než namístě. Bylo by zajímavé, jak byste komentoval její propuštění ze zadržení a následný útěk do Karibiku. Jinak Respekt nikdy nebyl spolehlivým informačním zdrojem a vzhledem k vlastnické struktuře ani být nemohl.
dvd 3.4.2006 7:10

Soudcovská nezávislost

"Vypadá to, jako by někteří soudci byli v poslední době nezávislí tak, že jsou nezávislí i na zákonech, důkazech a základní profesní úrovni."
Občas se mi jeví jako nezávislí na zdravém rozumu.
ll 3.4.2006 6:43

Současný Respekt?

Snůška účelově vymyšlených faktů redaktory placenými panem knížetem.
Ladislav 3.4.2006 4:51

Re: Re: Re: nějak to nechápu. Z toho si nic nedělejte Andy, občas toho nechápete víc.

Notabene opatrit si pas falesny neni zas tak slozite a treba Krejcirovi to bohate stacilo. Pokud si ceska justice necha s odpustenim srat na hlavu tak se nic k lepsimu nezmeni.
Marek Švehla 3.4.2006 4:00

redaktor Pokorný

Soudce Vlasák upřesnil, že anonym doručil redaktor Marek Pokorný. Šéfredaktor Respektu Marek Švehla řekl, že Pokorného jednání považuje za tak neprofesionální, že ho bude stát místo. "Do případu Barkové vstoupil způsobem, který považuji za zcela nepřijatelný. Týdeník Respekt považuje takovýto postup redaktora za naprosté a neomluvitelné profesní selhání, neslučitelné s prací novináře. Zmíněný kolega proto již není naším redaktorem," uvedl. Pokorný rozvázal pracovní poměr dohodou. "Pochopil, o co jde. Ví, že nejlepší bylo se rozejít," upřesnil zástupce šéfredaktora Jaroslav Spurný. "Dopis jsem soudci Vlasákovi předal. Dal mi ho jeden můj dobrý známý. Nebylo to podepsané. Ten člověk nechtěl, aby v tom figurovalo jeho jméno. Stalo se jen to, že chtěl, abych dopis předal. Autora znám. Dopis mi dal osobně do ruky," řekl Pokorný Právu.
JAB 3.4.2006 3:37

Dodatek

V stigmatech posunu Respektu chybí jejich chvála a oslava LSD.
nehledat spiknuti 3.4.2006 2:57

Re: Re: Re: nějak to nechápu. Z toho si nic nedělejte Andy, občas toho nechápete víc.

Zadny soudce (nebo st. zastupce) se dneska opravdu nechce dostat do situace, ze by jeho opomenutim utekl nekdo ala Krejcir. To by totiz pro jeho dalsi karieru byl dost velky maler. Nehledal bych v tom absolutne zadnou nadstandardnost - ten soudce se proste sichruje, aby neco neopomenul.
aquagenic 3.4.2006 2:42

V české justici

... se pohybuje už příliš mnoho soudců, kteří by měli být sami odsouzeni. Nejlépe nadoživotí!
soudce 3.4.2006 2:02

Kmotr české mafie Rajský Paroubek hledá politicky spolehlivé soudce nejvyžšího soudu

Logické vysvětlení vlezdoprdelnictví soudruha Vlasáka je ambice být nejvyžším politrukem soudcem. Místo toho svinstva by měl vzít do vazby Paroubka a Grosse za těch dvatisíce českých melounů na stole s Poláky, za nájemné vraždy vládou nařízené, za kakaové a jiné státní tunely. Jinak patří vlasák také na orlík.
tonda 3.4.2006 1:31

Re: Re: nějak to nechápu. Z toho si nic nedělejte Andy, občas toho nechápete víc.

Barková odevzdala pas: Ale občanku pořád má a na tu může po celé EU + Švýcarsku a Norsku. A že by se ani z jedné z těch 26 zemí nedalo, za nějaké peníze, vycestovat dál? Nevinná, dokud nebude pravomocně odsouzená: Není stíhaná za svůj údajný nevěstinec nebo sponzorské aktivity, ale za několikamiliónový podvod na pojišťovně. Ten je určitě dokazován především různými listinami (podepsala smlouvu, nahlásila škodu, převzala peníze...), neočekávejte od odvolacího soudu výrazně odlišný rozsudek. Možná se změní výše trestu. Ale zproštění?
Mejla 3.4.2006 1:10

Re: nějak to nechápu. Z toho si nic nedělejte Andy, občas toho nechápete víc.

Barková na rozdíl od Krejčíře totiž odevzdala pas a byla ochotna složit určitou kauci. Už jen ta výše kauce ukazuje na nestandartní podmínky. Necítím vůči paní Barkové žádnou náklonnost, ale až do pravomocného odsouzení je nevinná. Je pozoruhodné, s jakou razancí proti ní represivní orgány zasáhly, a s jakou servilností stejké složky jednaly např. s Grossem či se Štrougalem anebo s Grebeníčkem seniorem. Podstata problému je v tom, že na každého platí jiný metr.
Mejla 3.4.2006 1:05

Re: Souhlasím - máte v zásadě pravdu. Tento švejko-havlovský systém vedoucí až k jakémusi zbožštění soudců,

kteří nejsou nikomu za nic odpovědni ani v případě, že porušují zákon, je podivný a vedl k tomu, že soudci fakticky řídí a ovládají tuto společnost.
Andy 3.4.2006 0:48

nějak to nechápu

Krejčíř utekl, ač byly indicie, že pláchne, a je to špatně. Barková, s indiciemi, že pláchne ( a zdaleka ne jen získanými díky anonymovi) je zatčena a je to taky špatně.
Barková je důležitá persona, neb se zná s kdekým. Tak z ní uděláme politickou oběť.
Tedy zrovna v tomhle případě ty poznámky o disidentech mi připadají krajně unapetitlich.
Vlasák není hlupák a nedá svou kariéru všanc kvůli nějaké superštětce, pane Vlk.
vládík 2.4.2006 23:04

Poznámka stojí za úvahu

vládík 2.4.2006 23:03

P e r f e k t n í

Až malou vsuvku, která podsouvá myšlenku, že každý, kdo nesouhlasí s politikou USA, nebo dokonce souhlasí se zelenými je darebák. Obávám se, že tento odstavec, který nemá etikou daleko od toho anonyma zbytečně celou úvahu zatížil hořkou pachutí.
Vydra 2.4.2006 21:17

Souhlasím

Souhlasím s Vámi, pane Vlku, pokud naznačujete paradoxní skutečnost, že za komunistů (nemám ovšem na mysli padesátá léta) nebylo možné tak snadno dostat někoho do kriminálu, jako je tomu dnes. Bohužel, je to tak, bez ohledu, co si o tom myslím. Mýlíte se však, pokud naznačujete, že nějací funkcionáři mají moc něco s tím udělat. Jde totiž o (záměrně) vyvinutý systém, kdy soudce není za nic odpovědný. I když poruší ústavu, bere se to jako výkon jeho pravomoci. Soudce nesmí být postuhován, ani kontrolován nebo popotahován za způsob vyřizování věci. Soudci bězně porušují při své činnosti zákony. Dodržování zákonnosti není přirozenou součástí systému, nýbrž jde o jakýsi luxus, závislý na osobních vlastnostech a poměrech soudce. Za tohoto stavu není divu, že úroveň justice se řítí do hlubin. Ostatně nejde jen o justici. Ve skutečnosti za svou činnost, pokud jde o výkon svých pravomocí nenese vůbec žádnou dopovědnost ani žádný jiný státní úředník. Výše uvedené platí v celé svéře veřejné moci. Nejde však o otázku činnosti nadřízených nebo dozorových orgánů, ani o věc právní. Jde o problém politický. Vytvořený systém má za účel udržovat korupční a byzantinské prostředí. Bohužel, nezdá se mi, že by existoval nějaký subjekt, který by tuto polickou realitu vůbec reflektoval, natož, aby měl v programu to změnit. Přeji vše dobré.