17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
* 3.4.2006 16:24

Re: Tuhle nedávno jsem se probíral "Kriminalistickým sborníkem", tuším, že ..

anonym za par piv ...
AeroKarel 3.4.2006 16:22

Re: P e r f e k t n í

No tak skoro každý ........
G. Pašek 3.4.2006 16:21

Madam Barková skončí v Bruselu jako tam skončil šajstr Železný . . . .

Co na to asi JUDr Standa Gross s chotí podnikatelkou . . . .
olhot 3.4.2006 16:13

Nechápu rozezlení Vlka na Respekt

Nechápu rozelení pana Vlka na Respekt..Šéfredaktor Respektu onoho redaktora okamžitě vyhodil, tím dal najevo, že metoda, kterou redaktor zvolil, je pro Respekt nepřijatelná...Pokud v jednání redaktora měla redakce Respekt prsty, ať to Vlk uvede nebo dokáže, pak by mělo smysl zpochybňovat celý Respekt...Takto to jen Vlk využil ke kopnutí do nečeho, co se mu nelíbí...
Tulak 3.4.2006 15:31

Proste se stali pratele mocnych obycejnymi zlocinci

Soudce Vlasak me osobne neprijde jako nejaka tristni postava nasi justice. Byl drive trestnim soudcem na dvojce ci na desitce a nyni je mluvcim mestskeho soudu v Praze. Kdo jiny nez soudce by mel delat mluvciho u medialne sledovanych pripadu? Nejaky soudni urednik nebo blondyna bez pravniho vzdelani? Aby ji novinari roznesli na kopytech kdy si vzpomenou? To snad ani pan Vlk nemuze myslet vazne. Nechci hajit redaktora Pokorneho, kdesi bylo jeho vyjadreni v tom smyslu, ze on zdroj informace zna a ze jej nehodla prozradit. Vzal dopis napsany svym informatorem a predal jej soudu. Z hlediska zakona konal podle sveho svedomi, mozna ze tak mel ucinit az po porade s vedenim redakce. Pokorny ale povazoval svuj inormacni pramen za duveryhodny a tak ovlivnil ci urychlil beh udalosti. Kdyby se tak loni stalo treba v priade seychelana Krejcire, nikdo by zrejme neprotestoval a Krejcir mohl travit Silvestra na Pankraci a svoji knihu psat tam a ne za sumeni priboje IndickŽho ocenanu. Neni sporu o tom, ze novinar ma pravo (ale predevsim povinnost) chranit svuj zdroj informaci, takze je tato diskuze vlastne o nicem. A je na informaci o budovani Barkahausu v Dominikanske republice neco pravdiveho? Staci dotaz naseho statniho organu tamtez a nebo tam staci vyslat investigativniho vysetrovatele a on jiz nejakou zpravu priveze. Zatim na to nejsme zvykli, ale kdyz oni ti nasi lumpici zacali pusobit temer na celem svete. A spolehat se na udani domorodcu nelze, pro ty budou nasi uprchli sikulove bezesporu ctihodnymi obcany.
jonáš 3.4.2006 15:25

Re: Anonymní udání je Jidášův hřích umocněný na druhou.

Což ovšem neznamená, že si na dotyčnýho nemůžou posvítit jiným způsobem, že. Třeba mimořádnou daňovou kontrolou nebo "podezřením na základě náhodné perlustrace" -- další zákon pro zákon.
VladaPing 3.4.2006 15:10

Tuhle nedávno jsem se probíral "Kriminalistickým sborníkem", tuším, že ..

pro rok 1982 (jen pro vnitřní potřebu MV, ale i tehdy se dala vnitřní potřeba skrýt za pár piv a pak to holt bylo i pro vnější potřebu) a dovoluji si prohlásit, že u 90% tam popsaných (samozřejmě vyšetřených a odsouzených) případů byl popis zahájen klasickou formulí:
MO VB v N. (místním oddělením Veřejné bezpečnosti v městě N) by získán poznatek, že X.Y. byl v letošním roce již dvakrát na dovolené v Tunisu, si staví chatu, vilu, prostě, X.Y. si "žije nad poměry", tak se na to podíváme.
Myslíte, že tam bylo napsáno - občan A.B. sdělil....
Nikoli.
Byl získán poznatek = anonymní udání.
Byly to, samozřejmě, všechno trestňáky.  
qwertz 3.4.2006 15:02

V pokynu

císaře Traiana guvernérovi, který žádal o instrukce, jak postupovat proti křesťanům, se praví: "...k anonymním udání nelze přihlížet; jednak to nedává dobrý příklad a jednak to není důstojné našeho století" (tedy 3.stol.).
qwertz 3.4.2006 14:58

V pokynu

císaře Traiana guvernéru, který žádal o instrukce, jak postupovat proti křesťanův se praví: "...k anonymním udání nelze přihlížet; jednak to nedává dobrý příklad a jednak to není důstejné našeho století" (tedy 3. století).
LOJR 3.4.2006 14:55

Re: to Lojr

Ještě bych si dovolil dodat, že dotyčným by snad bylo možno vyčítat nedostatek charakteru, ale že by jim někdo vyčítal nedostatek inteligence? To je novum, měl byste to rozvést. Tím myslím ARGUMENTACI, přičemž nadávky na mojí či kohokoliv jiného adresu argumentem nejsou.
Andy 3.4.2006 14:47

rozhodně je to dobrý návod

až zabiju tchýni, k čemuž nemám daleko, tak sama na sebe pošlu anonymní udání a místní právní amatéři mne z toho vysekají, anžto- kdo je udán anonymem, je sám horší zločince.
což někdy platí, někdy ne. Byl snad R. Mrva víc hoden pozornosti než " pozorný soused odvedle" ?
 
I když, mně by asi nepomohli, nejsem bordelmamá s informacemi o celé vládní garnituře, nejsem blondýnka a nekamarádím s těmi správnými bojovníky, například p. Šejnou.
LOJR 3.4.2006 14:34

Re: Milá Andy

Ano, Šejno, v takovém případě se soudní jednání mnohdy opakovaně a léta odročuje a v médiích pak někteří po bitvě generálové ječí o neschopnosti české justice a kdože pak má ty vysouzené prachy za délku řízení ve Štrasburku platit. Mnohdy se odročuje tak dlouho, až je konečně realizován vydaný příkaz k zatčení.
LOJR 3.4.2006 14:27

Re: Re: Re: to Lojr

Ach jo, vy máte osobo problém (ale rozhodně ne jen vy). Internetové diskuze mají být debatou o skutečnostech a argumentech. Pan autor tady cosi napsal, já to cosi považoval z hlediska mé odbornosti za poněkud méně vydařené a ARGUMENTY jsem reagoval. Autor mi následně odpověděl obsahově z hlediska mé odbornosti ještě méně vydařeně a v závěru své snažení korunoval zpochybńováním mé odbornosti. Opět jsem odpověděl argumenty a v závěru autorovi doporučil držet se svého kopyta, v tom je totiž opravdu dobrý. Vy následně stvoříte blábol, v němž mne přirovnáváte bez jakýchkoliv argumentů ke skutečným zločincům. Jednak  je takový slint  zcela mimo diskutované téma  a jednak mne zcela zbytečně urážíte. Pokud nad tématem nejste schopen věcně diskutovat, buďte tak laskav a nezaclánějte tady.
* 3.4.2006 14:24

Priklad?

Ti spratkova si dovoluji psat, ze jednostranna viza jsou jednostranna, a ze ponizujici procedura je ponizujici.
 
A v Tydnu byl jeste horsi clanek o tom, ze tato viza jsou zadana i pro letecky transit.
David 3.4.2006 14:16

Soudce Vlasák se opravdu nevyznamenal

A nejsmutnější je, že v české justici je to stále jeden z těch slušnější a schopnějších.
davit 3.4.2006 14:10

Re: Antiamerikanismus v Respektu je příšerný

Respekt a antiamerikanismus? Něco jsem přehlíd. Příklad?
nosál 3.4.2006 14:02

Re: Re: Antiamerikanismus v Respektu je příšerný

Představa , že se změní Respekt na Guiardien, New York Times většinu normálních lidí  přímo děsí!!!!!!!
nosál 3.4.2006 13:50

Re: Vlku, vlku, ...

Pane vy jste  .. no raději neřeknu co. nenapadlo vás, že podobný postoj k němcům může mít a potomek lidí,které němečtí nacisté vyvraždili, či umučili atd. A nebo potomci lůidí kteří proti náckům bojovali? To vás, vy chytrolíne, nenapadlo?
p 3.4.2006 12:16

Re: Postscriptum se píše výlučně po podpisu.

zjednodusme to na PNS
grr 3.4.2006 12:09

Re: Víte co, Šejno?

Moji odpověď máte jinde pod titulkém "Komické Šejno". To aby vám ten krevní tlak neklesnul moc rychle, mohl byste omdlít v práci :-))).
Vodník 3.4.2006 11:58

Re: Antiamerikanismus v Respektu je příšerný

Ano. Zdá se, že redaktoři Respektu konečně po mnoha letech dostali rozum a přestali podléhat propagačnímu tlaku z druhé strany. Že se to někomu může jevit jako antiami, to je docela dobře možné. Já jsem si všiml, že se Respekt teď - na rozdíl třeba od 90. let - dá číst.
I-Worm 3.4.2006 11:50

Re: Anonymní udání je Jidášův hřích umocněný na druhou.

no, vono nebejt Jidáše, tak lidstvo možná ještě pořád čekalo na spasení. Představte si takovej anonym, který označuje pachatele teroristického útoku, který se má konat zítra. A co ted' ? Vydat příkaz k zadržení udaného a prohledání určeného místa, nebo čekat až na první krev ?
Bukač 3.4.2006 11:50

Antiamerikanismus v Respektu je příšerný

V tomto punktu souhlasím.
Andy 3.4.2006 11:49

Šejno,

moc a moc bych si přála, aby Barkovou pod nátlakem přibblíků pustili ( mimochodem, ten anonym mohla zařídit sama, blbá není a trotly, kteří hned vyrukují s Gestapem není problém si představit) a ona zmizela někam do háje a následně vy osobně byste platil pojistku za svůj barák, postavený nelegálně zaměstnanými přistěhovalci aspoň milion ročně, nejméně po dobu osmi let.
Nebo aby vám pojišťovna nedala nani vorla, až vyhoříte.
Stejně jsou pojišťováci na nic, jak ví Lojza nebo Véna nebo co to tady minulý týden řádilo.
I-Worm 3.4.2006 11:43

Re: Andy

no, a to je právě to, co se neodpouští. Je proti nám, kdo není s námi !
I-Worm 3.4.2006 11:41

Re: Re: Vlku, vlku, ...

no šak jo, voni pak přešli na tu správnou stranu.
* 3.4.2006 11:35

A zde jeste jeden priklad

Manželé Schwarzerovi mají asi 17 tisíc cédéček. Policie je chybně považovala za hudební piráty a zařídila jim vazbu. Oba mají z kriminálu zdravotní problémy, ale soud je ve čtvrtek odmítl odškodnit
 
* 3.4.2006 11:33

Pane Vlku,

Zde je naznak vysvetleni:
 
"Zdroj peněz pro financování bytu byl shledán jako legální. Nezjistili jsme tedy, že by se pan Gross dopustil nějakého trestného činu," shrnul státní zástupce pro Prahu 5 Julius Lachnitt.
 
grrr 3.4.2006 11:33

Komické Šejno, vy kopete za Barkovou nebo obecně za grossoviny?

Já chápu, že mu zhaftli kámošku, ale přece z toho nemusíte mít vysokej krevní tlak, ne? Nebo je to i vaše bordel mamá? Ohledně vašich poznámek o potírání kapitalistismu, soudím, že ta mrcha je obyčejná podvodnice, prachsprostá potvora bez skrupulí, která by seděla v každém režimu. V tom kapitalistickém navíc i za daňové uniky, jelikož ty svoje výnosy z provozování bordelu jistě nevykazovala ke zdanění a podle svědectví holek z Nuslí jim mzdu platila osobně cash z ručky do ručky. Milé Šejno, máte pochopitelnou slabost pro kuplířky a podvodnice, ale nesnažte se to maskovat ochranou kapitalistického podnikání...:-). Do vazby se dostala za reálně hrozící nebezpečí vyhýbat se spravedlivému soudu a neuhrazení vyměřené kauce, to je snad běžný motiv, ne? Její tvrzení, že na kauci nemá, je také jistě reálné, ono to budování v Karibiku něco stojí.
Mirek Šejna 3.4.2006 11:23

Andy

Mrkněte se na mojí reakci při zatčení Dalíka a Večerka tady na Psu. Tehdy jsem se jich zastal. Já totiž policejní a soudní stupidity považuji za stejné kdykoli a nikoli podle stranické příslušnosti jako Vy.