24.5.2024 | Svátek má Jana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
eva 5.5.2008 7:32

Re: Re: Plánovat a myslet u toho

Pokud neberete za tranzit auta, která jedou z jižního okraje Prahy na severni, pak je tam tranzitu opravdu málo.

eva 5.5.2008 7:29

Re: Re: Jako u Etiole

Milý Kajdo, hlupák jste v tomto případě vy, který neví, o kom je řeč.  A pohcopit ironii je nad vaše mentální schopnosti.

Abdéřan 4.5.2008 9:14

Re: Je módní nadávat na Severojižní magistrálu.

R^!

Abdéřan 4.5.2008 9:10

Výborné,

pravdivé, dík!R^!

pH 77 3.5.2008 13:14

Re: Re: Goebbels

Jako kdyby bylo hanbou husy kejhat, když se do ní střílí.

Jindra 3.5.2008 0:09

Re: zbourat Karlův most

Tesnov nezbourali kvuli dalnici, stal tam jeste nejaky rok. Zbourali jej z tuposti a bolsevicke svevole.

Pan Vlk byl bud na plech, nebo senilni..

Zda se, ze jako kazdy komu otisknou vice nez 3 clanky uz ma patent na rozum. Nedavno si pletl pocty s matematikou, dneska zase Pariz z Prahou.

Kajda 2.5.2008 23:12

Re: Re: Re: Re: Re: Vlku, pravdu máš jen poloviční.

R^R^R^

Kajda 2.5.2008 22:58

Re: Malá oprava

To máte naprostou pravdu, ale i Malá Strana (tehdy Menší Město pražské) a Staré Město se za panování Karla IV. dost znatelně rozšířilo. Ale protože chtěl Otec vlasti blahé paměti mít široké bulváry jako v Paříži, kde byl vychován, nechal pro tyto účely vybudovati Nové Město pražské.

Kajda 2.5.2008 22:53

Re: Jako u Etiole

Jste hlupák a v Paříži jste nikdy nebyl, jinak byste nemohl napsat takovou blbost. Tím Napoleonem jste bezesporu vy, hlavně svojí inteligencí, jenž z vašeho příspěvku vyplývá.:-/(Y)

gas 2.5.2008 22:50

Malá oprava

Podle plánů Karla IV. vzniklo Nové město pražské, nikoliv Malá strana a Staré město. Ono je to taky vidět - Nové město má podstatně modernější uliční síť.

Kajda 2.5.2008 22:46

Re: Je módní nadávat na Severojižní magistrálu.

Naprosto přesně řečenoR^R^R^

Kajda 2.5.2008 22:41

Pane Vlku

opět máte můj souhlas. Pražští (a nejenom ti) politici se snad museli zbláznit, když chtějí kousek (cca 300 m) šoupnout pod zem v pouhých dvou proudech. Oni mají vůbec bezva nápady jako např. vést cyklistickou stezku mezi dětským hřištěm aniž by toto bylo oploceno. Jelikož bydlím v Libni a znám tu každý kout natož silnice, po kterých se hlemýždím tempem pohybují automobily po úzkých uličkách, děsím se letošního srpna, kdy má být otevřena Pobřežní ulice jenž kopíruje ulici Spkolovskou. Na konci Pobřežní ulice měla auta "zmizet" v tunelu, který měl vyústit někde na bývalém náměstí Milicí (omlouvám se, ale nevím, jak se tato prostora jmenuje dnes). Tento tunel však z finančních důvodů nebyl realizován a nikdo neví, zda-li k jeho výstavbě vůbec někdy dojde.  Jelikož od Palmovky směrem do Karlína se má stát jednosměrka, pak nějak nedokážu pochopit, kam vysublimují ty stovky (někdy i tisíce) aut, která do dnes již více než přetížených uliček, budou nuceny vjet.  

Haf 2.5.2008 22:17

Re: Jak to v té Praze udělat, aby se Vlk nažral a koza zůstala celá?

Místo magistrály - Béééma pod zem .;-D

Romanescu 2.5.2008 22:05

Re: Jak to v té Praze udělat, aby se Vlk nažral a koza zůstala celá?

Vlk už je nažranej dost. Ted ho jen prásknout, stahnout z kůže a udělat hostinu. A nezapomenout kůži prodat do sběrných surovin. Livie bude mít levný kožíšek.

Frank 2.5.2008 21:15

Jak to v té Praze udělat, aby se Vlk nažral a koza zůstala celá?

Naštěstí je tady plno odborníků.

Frank 2.5.2008 21:14

Jak to v té Praze udělat, aby se Vlk nažral a koza zůstala celá?

www racek 2.5.2008 20:26

hmm, řekl bych

že mám stejný názor. ten tunel je jistě kolosální, jako olympiáda v praze... tedy pitomost.

JJ 2.5.2008 18:29

Re: Re: Re: Re: Magistralu dat pod zem je spravne.

Treba Berlin je celkem v poho. Hong Kong mi taky neprisel jako velky problem. Singapore pouziva taxiky na urovni mestske hromadne dopravy ... I treba Pariz mimo spicku jde.

Londyn je ovsem problem, proste ma ty ulice tak jak byly vzdycky.

vita 2.5.2008 18:16

Re: Re: Re: Magistralu dat pod zem je spravne.

Jezdit autem v každém velkém městě je za trest.

A naprosto oprávněný trest!

vita 2.5.2008 18:15

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kontrolní otázka

V Drážďanech a ve Vídni to nedávno "objevili"...

V Drážďanech tak dokonce jezdí upravené československé šaliny.

vita 2.5.2008 18:13

Je módní nadávat na Severojižní magistrálu.

Jenže, vážení - SJM byla PRVNÍ součástí Základního komunikačního systému, zvaného Zákos - taky zdroj obrovského pobavení.

Samozřejmě se mohlo začít výstavbou obou okruhů - a měli bychom několik silnic odnikud nikam s provozem nulanulaprd - a naprosto ucpané centrum. V době, kdy se rozhodoval, čím začít, měla SJM jak význam pro tranzitní dopravu, tak i pro městskou. Prostě stáhla na sebe dopravu z jiných ulic centrální Prahy. Dokonce se vyplatilo ji použít i pro jen část cesty - i když si řidič zajel. Tohle nemohl žádný okruh nikdy udělat. A doprava byla socialistická, tedy plechových krabic jezdilo a jezdit mělo mnohem méně.

Jenže pak přišla VLSR, vše staré bylo zavrženo jak třída, nad Zákosem se všichni chechtali, takže výstavba navazujících komunikací - jak radiál, tak okruhů uvázla. Než se magistrát rozhoupal dokončit Jižní spojku navzdory řevu majitelů černých staveb v trase, uplynulo drahně let. Každý kousek okruhu se musí vybojovávat proti NIMBYstům a samozřejmě i proti zeleným.

SJM nikdy nebyla dálnicí a nikdy tak nebyla plánována. Že tak musí sloužit o mnoho let déle, než bylo plánováno - inu ti, kteří ji teď chtějí dostat pod zem, jsou toho příčinou.

Defurak 2.5.2008 16:45

Re: Re: Re: Re: Vlku, pravdu máš jen poloviční.

NevericiTomasi, neverim, ze to myslis vazne. Byty bych udelal z tech domu, kde byly predtim, nez je vystrnadili poslanci. Kdyby byl Valdstejnsky palac pristupny turistum, tak se klidne uzivi. Jinak v byvalych konirnach by byla krasna galerie.

nosál 2.5.2008 16:42

Re: Goebbels

áá potrefená husa kejhá !!!!

NevericiTomas 2.5.2008 16:36

Re: Re: Re: Vlku, pravdu máš jen poloviční.

Nadelat ve Valdstejnove palaci byty je proletarska zhovadilost Non plus Ultra....Naopak je stesti za tam ty instituce jsou, protoze je to vyuziti nejblizsi tomu, k jakemu ucelyu ty domy vznikly....

MGM 2.5.2008 15:28

Re: zbourat Karlův most

Takže komise vám děkuje za vaše neotřelé vize a pokud nedostanete písemné vyjádření do pěti dnů, znamená to, že zakázku na projekt získala jiná firma. Další, prosím ...

pozorovatel 2.5.2008 12:51

Re: Re: Re: Re: Re: Kontrolní otázka

Děkuji za připomínku - chybí definice pojmu kamion - co do tonáže a rozměrů. Velké nákladní vozy jsem tam (OD MÁJ) neviděl. Snad tak do 5 t - a to je dneska v podstatě dětská hračka. Budova je ale šikovně vymyšlena a má na nákladní vozy výtahy. A ještě něco mimo soutěž - když se začalo stavět metro B uvažovalo se o odbočce do KOTVY - pro zásobování železnicí. Řešilo by to jen půlku - dovoz. Prostě takové Brno před asi sto lety - tam zase měli tramvajové koleje upraveny pro rozvoz vagonů ulicemi. Výjezd byl, dlouhou dobu vidět na hlavním nádraží vpravo od odbavovací budovy.

pH 77 2.5.2008 12:45

Goebbels

Jakmile jsem se dočetl ke slovu Goebbels, přestal jsem číst dál. Článek byl demagogický už od začátku, ale hájit svoji vlastní demagogii tím, že tu cizí označím za goebbelsovskou, je ubohost. Jinak exotů, kteří dosud nemají auto je v Praze více, než pan Wagner, Grýnpís a Auto*Mat. Řidiči aut mi svojí ohleduplností k druhým silně připomínají kuřáky.

Jirka1 2.5.2008 12:09

Re: Re: Re: Vlku, pravdu máš jen poloviční.

A jak se do té vládní čtvrti budou lidé dopravovat? Zase auty, takže to skončí další magistrálou z Prahy k ní. Tyhle čtvrti zaměřené jen k jednomu účelu jsou největší problém. Tak jako pro napojení Jižního města je nutné metro i magistrála, bude to samé nutné i pro vládní čtvrť.

badaxe 2.5.2008 12:05

milé Jindro

to pařížské náměstí se jmenuje Etoile, tedy hvězda a název je právě z toho že když se stavělo počítalo se s dopravou a paprskovitě do něj ústi asi osm ulic, určitě ale není postaveno na pařížské obdobě Staromáku, je to stavěno v 19. století (jako třeba Žižkov) akorát s tím že už tehdy počítali že krom povozů s hnojem tam bude asi jezdit i něco dalšího. Pokud vím i v Paříži jsou staré čtvrti (dopravně nedotčené), takže vaše bláboly jsou jaksi mimo, jstli vy nebudete mimoˇv melounovitý, hojně se vyskytující mezi příznivci gínpíč a spol :-)

Jirka1 2.5.2008 12:05

Re: Re: Re: Re: Kontrolní otázka

A proč by tam být neměl? Je lepší, když do OD jede za den centrem pár kamionů, nebo když se OD vystěhuje na kraj Prahy a jede k němu z centra 1000 osobáků? Zrovna bývalý Máj mi přijde jako rozumný kompromis - je dostatečně velký na běžný nákup, ale není to OC, které na sebe stahuje nadměrnou dopravu. Takové Palladium je z hlediska dopravy mnohem větší hrůzou.