26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

PRAHA: Smrti blíž

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Mejla 15.10.2008 7:44

Především je Praha přeplněná úředníky a ti si vynucují další stavby. Je nutné

zrušit bez náhrady nějakých 100 000 úředníků sídlících, úřadujících a bydlících v Praze a bude klid a Praha bude normálně průjezdná a úředníci budou muset jít pracovat mimo Prahu. Tam se už stejně nic nevyrábí.

honzak 15.10.2008 7:44

Re: staví se - je to špatně. Nestaví se - je ještě hůř.

o egu autora příspěvku nic nevím, Zato vím, že cesta tramvají, metrem(B), metrem(C) a autobusem (3 přestupy!!!) trvá zhruba dvojnásobek času, než cesta autem. Jsou lidé, kteří toho času mají málo, třeba otec malých dětí.

ja 15.10.2008 7:35

Re: staví se - je to špatně. Nestaví se - je ještě hůř.

A co takhle nejet autem? To by Vaše ego moc utrpělo?

honzak 15.10.2008 7:20

Re: Oslí můstek pro útok na nenáviděného Béma

do dnešního dne jsem netušil, že ti dva exoti jsou sezdáni! Nu, budiž jim přáno. Kolik automobilů používá tato ušlechtilá rodinka? Kolik prachových částic vzniká jejich provozem? Kolikrát asi vjedou do center velkých měst?

Petr Kohout 15.10.2008 7:17

Jestli jsem správně pochopil, ostatní města už od stavby tunelů upouštějí - mají je tedy HOTOVÉ.

A Praha má (díky komunismu) prostě zpoždění.

hufv 15.10.2008 7:17

staví se - je to špatně. Nestaví se - je ještě hůř.

A kdo chce psa bít, hůl si najde. Asi takhle by mohl můj komentář i skončit. Neskončí - proč?

Jezdím denně z Prahy 13 přes Barandovský most na Chodov do práce. Jiná cesta v podstatě neexistuje, tedy pokud nechci jet přímo centrem. Bohužel to co se stalo za posledních pár let, je pokus o naprostou izolaci a blokování celé této části od možnosti dopravy. Z celého jihozápadního města (kde se nově staví cca 10 tisíc bytů a přibude tak do roka dalších 10 tisíc aut) vedou na okruh v podstatě dvě trasy - Plzeňská a Radlická. Propustnost Plzeňské byla nedávno ve špičkách omezena na polovinu zavedením pruhu, kde občas projede autobus. Radlická je skoro rok rozestavěná díky výstavbě dvou tramvajových zastávek. Tramvaje již jezdí. Propustnost Radlické pro osobní dopravu je touto nesmyslnou stavbou snížená opět minimálně o polovinu. Tramvaj projíždí jednou za 15 minut s cca dvěma lidmi, jedním z nich je řidič, podél kolon se stovkami lidí, kteří stojí a čekají na nově zbudovaných 3 semaforech, až prázdná tramvaj překodrcá od jedné zastávky metra k druhé. 

V plán prý je vybudování tunelu - pokračování rozvadovské spojky - který by to možná mohl vyřešit. Jenže vlastní stavba možná začne, možná ne, někdy za 8 let. Co do té doby? Nyní trvá dostat se z oblasti Stodůlek na okruh cca půl hodiny (2 km), zbývající trasa (na Chodov) pak 10 minut. 

Co s tím? Co nejrychleji začít stavět další tunel. Stejně to bude trvat nejméně 4 roky, než bude dostavěn a situace už teď je katastrofická.

honzak 15.10.2008 7:02

jako starý technokrat

se musím pana Gabala zeptat - ony ošklivé prachové častice při popojíždění kolon nevznikají?Jako starý technokrat si i odpovím - při popojíždění kolon vznikají a to v mnohem větší míře, protože motory automobilů při popojíždění, zvlášť do kopce, nepracují v optimálním režimu. Zato při rovnoměrném pohybu v tom tunelu jede každý rozumný řidič v optimálních a konstatntních otáčkách, čímž veškeré škodliviny minimalizuje.

abc 15.10.2008 7:02

Oslí můstek pro útok na nenáviděného Béma

"Přední" sociolog, manžel hysterické Hybáškové a hlavně čelný pravdoláskový představitel musí využít každou příležitost k útokům proti Bémovi. Tato snaha mnohdy působí až směšně.

Co se týče malých částic v ovzduší. Až se odstraní tyto, zjístí se, že daleko nebezpečnější jsou ještě menší částice. A tak furt dokola.

Frank 15.10.2008 6:25

Re: Hofman me neskutecne irituje!

Globalizace se projevuje i v médiích. Bohužel.

Láďa 15.10.2008 5:21

Dříve rezidenční oblast

teď v dopravním kolapsu. Tohle autor píše o dopravním tahu Patočkova - Prašný most - Letenská pláň, kde se setkává doprava z městského okruhu vedená Strahovským tunelem s mezinárodním dopravním tahem od Karlových Varů a Německa. Řekl bych že asi nebude chybou Pavla Béma že se na této trase vyskytují auta.

lumpik 15.10.2008 2:02

Hofman me neskutecne irituje!

Rikal jsem si, kdyz jsem zacal vstavat v devet, ze jsem se ho zbavil - a on zmenil Radiozurnal za Tyden a ted kafra ty svoje hovadiny psane pro Tyden v noci z televize. Ten clovek je jak ves, vleze vsude a drzi se tam jak kliste. Z toho jeho ulisneho hlasu se mi dela spatne. Ale aspon ze Tyden nekupuju a nectu, protoze mit ty jeho blaboly jeste cerne na bilem, to by me fakt asi trefil slak.

marv 15.10.2008 1:53

Běž domů Ivane

Nic proti Slovákům, ale Ivanové  Gabal a Hoffman by nám, Čehůnům, měli poděkovat za naši pohostinnost a vrátit se radit do Bratislavy. No musím říct, že ten druhý Ivan (Hoffman) se svými každodenními komentáři, které musím poslouchat (pokud včas nevypnu televizi) na ČT 24 ve 23:15, hned po komentářích z Rudého Práva, mně pije krev víc.

JR 15.10.2008 1:18

Re: Praha 6

No ty jsi ale chytrák. To chci vidět kdo pojede ze Střešovic a blízkého okolí do Holešovic a Libně přes Kralupy !!!

melichar 15.10.2008 0:58

Re: Praha 6

No jednoduše .. pokud nepovezete pračku, cihel aspoň šichtu a rohlíků dvě bedny, tak vás prostě akcíz přes magisrálu nepustí .. stejně jako když to nepovezete někam do města, ale  benešova do kralup. Pěkně okolo .. ;-D

Dick 15.10.2008 0:52

Praha 6

Pozor, pane Gabale! Praha 6 není centrum, Praha 6 je Koločava hlavního města a je dobře, že se se zasekanou dopravou přes Hradčanskou a Letnou začalo vůbec něco dělat. Na most severně od Holešovic se čeká od roku 1930, ten by bylo potřeba víc, ale ten bude... kdo ví kdy. Asi až Magistrát koupí každému Suchodolákovi vilu na Kanárech.

Z obrovských stavenišť okolo Hradu samozřejmě nejsem nadšený, ale doufám, že výsledek tyto nepříjemnosti ospravedlní. Já jsem z Prahy 5, kde Zelený mor ječel, jak se tunelem Mrázovka NIC NEVYŘEŠÍ a možná sám víte, jak moc tato stavba dopravě v mé čtvrti pomohla! (Ano, díky poměrům v silniční výstavbě se stavěl dlouho a velice draze, ale to je jiná povídka). Když už nám bolševik zavedl dálnici k Národnímu museu, holt se to dnes řeší pomocí tunelů. Máte lepší nápad, než nás všecky nahnat na kola nebo do tramvají? I s rohlikama, cihlama a pračkou... :-D