5.6.2024 | Svátek má Dobroslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Honza42 3.2.2010 10:05

Tak zkusme trošičku počítat.

Když tam projede cyklista každých 30sekund, je to za 12hodin 1440 cyklistů. Za 365 dní v roce je to 525 600 cyklistů. Kdyby každý zaplatil za kilometr to co naložený kamion na dálnici (kolem 5 korun), zaplatí za průjezd 15 Kč. Takže za rok by se vybralo 15 x 525600 = 7.884.000Kč. Návratnost (při nulové údržbě) je tedy 150.000.000/7.884.000 = 19 let.

Pokud tedy budou cyklisti jezdit jako diví a platit mýto jako naložený kamion. =)

R 3.2.2010 10:01

Re: ony milá paní Rakušanová

Já se řadím, když jedu po cestě, na některých křižovatkách před auta běžně. Nemůžu jet po kraji, protože tam je proud odbočující doprava a já jedu třeba rovně. Co se týká akcelerace při rozjíždění, každý trochu zdravý cyklista akceleruje z křižovatky rychleji a pohotověji než většina aut.

BJ von Wolfenstein 3.2.2010 9:58

Re: Pumpičkáři

Omyl pane. Nic takového jsem nenapsal. Jen mi hodně vadí profesionální bojovníci za práva menšin. Vadí mi všelijaké afirmativní programy a jiné zrůdnosti.

Chris Kelvin 3.2.2010 9:50

Re: Pumpičkáři

Jasně, na menšiny je třeba přísnost. Vy jste divnej :-/

Chris Kelvin 3.2.2010 9:49

Re: ony milá paní Rakušanová

1. Zmíněná Vršovická je také dost v rovině :-)

2. Odkdy se v křižovatce nesmí předjíždět? Já myslel, že ten návrh neprošel.

langi 3.2.2010 9:47

Re: Protiřečíte si

Tu práci mimopražským pražští nedávají, spíš jim jí berou - veřejný peníze zůstávají v Praze a nedostanou se pak jinam.,Při přerozdělování peněz z vybranejch daní jde do Prahy mnohem více peněz za jednoho obyvatele než do jakékoliv jiné obce nebo města - např. obec cca 500 obyvatel má za jednoho občana zhruba 7.500 ročně z vybranejch daní, Praha více než 20.000. Pak se nemůžeme divit, že jsou v Praze peníze utrácený bez rozmyslu - maj jich tam dost.

BJ von Wolfenstein 3.2.2010 9:46

Pumpičkáři

S pumpičkáři je to stejné, jako s jinými menšinami, nebo "menšinami": Kvičí, jak jim je ubližováno a dožadují se všemožných privilegií na úkor většiny. Sami se chovají jako dobytek. Bohužel, už se jejich požadavků čapli různí "šibalové", kteří vědí, jak podojit státní rozpočet ve svůj prospěch.

Václav 3.2.2010 9:44

Re: ony milá paní Rakušanová

Už si chlapi konečně uvědomte, že ty červený pruhy nejsou pro cyklisty a proti autům. Jsou tam kvůli zvýšení ceny komunikace. A to funguje dokonale.  

Na kole jezdím, červené pruhy bych mohl použít, ale ještě jsem po nich nejel. Mám mnohem lepší trasy. Například na Pobřežní jsou červené pruhy a paralelně, směrem k řece, je krásná cyklostezka, kde si jedu jako pán. V době mnoha zákonů a nařízení už není možné dovolat se zdravého rozumu. Člověka, který tam ty červené pruhy nechal namalovat, už nemůžete nazvat kreténem. On je to totiž slušný člověk, který ctí zákony, nařízení a pokrokové normy.   

rdu 3.2.2010 9:34

Re: ony milá paní Rakušanová

1/ Není on ten Mnichov tak náhodou na rovině, narozdíl od Prahy, která je v kopcích? Cyklistika po Praze je záležitost pro tvrdé sportovce, nikoliv nožnost každodenní přepravy. 

2/ Nemůžou se "protáhnout". Musí jet za ním. V křižovatce se nesmí předjíždět a zpravidla to nejde ani dost daleko za ní.

Bubik 3.2.2010 9:31

Protiřečíte si

.......veřejných zakázek z celý republiky schramstnou právě tyhle "pražský"

firmy díky úzkýmu kontaktu s celostátními úřady sídlícími v Praze.........

Jestli ty firmy se do Prahy nestěhují i kvůli té možnosti schramstnutí zakázek. Z čehož pak mají prospěch zejména ti pracující mimopražští, ne......nebo že by jinak měli jinou práci?

Bubik 3.2.2010 9:27

ony milá paní Rakušanová

v tom Mnichově cyklostezky nevedou většinou po ulicích vpravo lemovány parkujícími auty a vlevo těmi jedoucími. Jsou hezky po chodníku, který je rozdělený podélnou čarou, souvisle na sebe navazující.

Cyklostezky v Praze jsou spíše buzeračním opatřením proti všem - cyklistům, řidičům, chodcům. Začínají nikde, končí nikde, vedou nejfrekventovanějšími ulicemi (např. Vršovická), ačkoliv o blok dál vede klidná ulička s minimálním provozem (taky jsem na té Vršovické za rok viděl asi dva cyklisty), končí před řadicími pruhy na křižovatkách.......

Taky jsem nikde kromě Prahy neviděl zhůvěřilost, že se cyklisté mohou před křižovatkou zařadit do jízdního pruhu PŘED auta. Což pak vypadá tak, že na zelenou vyjede pomalu cyklista a kolem něj se pak snaží protáhnout auta či městské autobusy.

O kvalitách toho, kdo vznik cyklostezek v Praze řídí, raději pomlčím, prý urážlivé výroky na adresu politiků už jsou (budou) zase trestný čin.......

langi 3.2.2010 9:12

Re: Praha by se měla vydělit

Ten pražskej daňovej příspěvek je podle mně danej z největší části tím, že tam má sídlo naprostá většina velkých firem, přestože samotná práce je vykonávaná mimo Prahu a mimopražskými. A nemluvě o tom, kolik veřejných zakázek z celý republiky schramstnou právě tyhle "pražský" firmy díky úzkýmu kontaktu s celostátními úřady sídlícími v Praze, kde jsou pak samozřejmě různý ty všimný apod. utraceny, což opět navyšuje množství daní vybraných v Praze.

dulcibelka 3.2.2010 9:08

Re: To je ale hrůza!

...tam je stezek dost :-)

BJ von Wolfenstein 3.2.2010 8:44

To je ale hrůza!

Panenko skákavá, oni nejsou cyklisté nadřazeni automobilistům!!! No to je hrůza!!! Milí pumpičkáři, ve vašich elastických buznooblečkách, jděte rovnou do Brusele...

dulcibelka 3.2.2010 8:36

Re: Praha by se měla vydělit

Jsem pro. Díru ve státním rozpočtu, kam Praha přispívá nejvyšší měrou, pak dozajista zalátá třeba Pelhřimov...

Vítek 3.2.2010 7:19

Přejme to pražákům

ať si zajezdí na kolech, když jim to zaplatí všichni daňoví poplatníci této zkorumpované valsti. Oni si to samozřejmě obhájí stejněm, jako Opencart a navíc pan Bém je sportovec a nebude přece jezdit někde po hrbaté cestě z kopce a do kopce. Kdo se tomu diví, je optimista a hlupák.

m. pm 3.2.2010 5:30

je to celé nesmysl, ty tzv. pražské cyklostezky či cyklotrasy - příklad?

vyznačené cyklostezky na Nuselském mostě nikam nepokračuje (a hned vedle je například Vyšehrad s parkovou úpravou); umisťování značek "cyklisto, sesedni z kola", cyklisto, veď kolo" a podobně někde před každou křižovatkou; trasy, směřující na schody či na obrubníku; trasy od nikud nikam NOVĚ budované tam, kde by stačilo vyznačit čáru na chodníku či málo frekventované ulici (Písnice); budování stezek mimo centrum, kde jezdí minimum lidí (Lahovice); nerez stojany na kola v centru - v životě jsem neviděl u některého kolo ...

Vaněk 3.2.2010 2:36

Brusel se na ničem nepodílí

Jen peníze, které tam musíme odvést pak musíme použít na něco co Brusel chce a my ne.

Chosé 3.2.2010 0:32

Praha by se měla vydělit

Praha by se měla vydělit, aspoň finančně, od "zbytku republiky", něco jako Monaco, nazvat se třeba Bémaco a finacovat si svoje oupenkárdy, stopadesátimilonové stezky, Blanky a další čičoviny ze svých daní. Třeba na to vyberou, nevím, ale nás ostatní do toho netahejte. Já vím, ono i v tom "zbytku" to není o moc lepší ale přece jen ... 

Chris Kelvin 3.2.2010 0:10

Zhůvěřilost je to.

Naprostá bezkoncepčnost s podezřením na záměr. Místo aby se po revoluci zablokovaly pozemky pro dopravní cesty od silničního okruhu přes obdobu S-Bahnu až po případné cyklostezky, tak se nějakým záhadným a hodně neprůhledným způsobem přesunuly do soukromého vlastnictví určitých "rovnějších". A podle toho to vypadá.

V Praze vedou cyklostezky zásadně odnikud nikam. Praha se na kole bezpečně projet nedá.