11.6.2024 | Svátek má Bruno


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
BJ von Wolfenstein 3.2.2010 14:16

Re: Pumpičkáři

SOUHLAS!!! Jenomže podle Auto-matu a podobných obecně "prospěšných" organizací jsou cyklisté ti hodní chudáčci utlačovaní, zatímco automobilisté jsou ti zlí, kterým je třeba zatnout tipec. Podle těchto hovad je například řízení auta určitého typu při případné srážce s cyklistou přitěžující okolností...

BJ von Wolfenstein 3.2.2010 14:11

Re: Pumpičkáři

Moje vzpomínky na loňské léto (jen ty nejkřiklavější): 2 zmetci na úzké jihočeské okresce jedoucí vedle sebe a nemínící se zařadit, hovada s kolečkama za 30k +, kterým nezbývá 100,-Kč na červené světýlko dozadu, s*áč, jedoucí po silnici mezi ze Šestajovic (směr Klánovice) a za límec bundy vedle sebe držící asi pětiletého kluka, kterého učil jezdit. Obecně několik tisíc hovad, kvůli kterým byla uzavřena Praha, aby se mohli předvádět ve svých buznooblečkách... Je toho dost. Tady je málo místa. Ale nebojte pumpičkáři, naládováno mít budu: Do ostřikovače v létě zásadně leju jen ten žlutý sajrajt proti hmyzu. Báječně se lepí. Ti slušní, co jedou u kraje a nedělají naschvály se mě bát nemusí. Vy ostatní dostanete spršku.

Vítek 3.2.2010 14:00

Re: Copak je tak těžké pochopit...

máš plnou pravdu a souhlasím. Kdo nekrade a nekorumpuje není vyznavač ODS a tím pádem musí být bolševik. Jasně takto prokazuješ, co jste za verbež.

Zakrnely Paroupenis 3.2.2010 13:56

Re: Copak je tak těžké pochopit...

Ano, a nejhorsi modrej heizel byl Standa Gross. Rovnez Spidla byl odesacka spina.

Jindra 3.2.2010 13:47

Asi budem muset Prahu

nechat vybombardovat jako Michov, abychom se zbavili tech odopornych uzkych ulicek s dlazbou, a ziskali prostor na siroke, asfaltovane cyklostezky!

Z Pocernic do Karlina pak uz jen na kole!

JaS 3.2.2010 13:45

Re: Pumpičkáři

Nejsou všichni cyklisti hovada, ale někteří cyklisti jsou hovada. Stejně to platí o motoristech i o chodcích.

JaS 3.2.2010 13:42

Vynikající trasa:

Jak se dostanu na začátek, jak se dostanu domů, až ji projedu? Já mám radši takové trasy, kdy jedu z místa, kde jsem, na místo, kam chci dojet. Tohle jsem kdysi zažil ve Švédsku - majitel chtěl vyvenčit psa, tak se převlékl do loveckého úboru, naložil psa do auta, odjel 20 kilometrů za město, tam se psem prošli trasu, pak naložil psa a jeli domů. Ta všechna příprava zabrala víc času a námahy než vlastní venčení.

Kajan 3.2.2010 13:29

Proč

Proč se Brusel nepodílí také na podání trestního oznámení na ty, kteří takhle umožnili rozkrást peníze z užitečného fondu Unie????

Honza 3.2.2010 13:29

Re: Copak je tak těžké pochopit...

Vždyť ty ani nevíš,co to slovo znamená.....

janoryna 3.2.2010 13:27

Re: Tak zkusme trošičku počítat.

neříkejte to ani potichu. neviditelná ruka trhu číhá všude. a proč by na té stezce mělo město prodělávat ?

janoryna 3.2.2010 13:26

Re: Copak je tak těžké pochopit...

tohle může říct jen bolševik !

Neregistrovaný 3.2.2010 13:23

Re: Mimochodem, na všechny platby musí být projekt

Nestačí říct, ČR poslala do Unie peníze a já je chci. Musí být řečeno na co a jak zařídím, aby se to uskutečnilo.

Neregistrovaný 3.2.2010 13:15

Omyl

Mnohem lehčí cyklista má akceleraci v křižovatce větší, než těžké auto. Nevím o tom, že by cyklista nesměl být objet. I na zákazu předjíždění může být jednostopé vozidlo předjeto. Pouze nesmí  být předjet, pokud odbočuje vlevo, což se bohužel velmi často stává. Řidič vidí mezírku kam se vejde a nezajímá ho, že cyklista dal znamení o změně směru jízdy.

Firemann 3.2.2010 13:02

pokračování

tento tunel udělal,prvenství měli asi Poděbrady,kde se obdobně budují cyklostezky a rovněž

podobným stylem a navíc tyto ztezky vedou odnikud nikam.To je Poděbradská rarita.

Firemann 3.2.2010 12:56

Praha asinebyla první

kdo

honzak 3.2.2010 12:46

Re: je to celé nesmysl, ty tzv. pražské cyklostezky či cyklotrasy - příklad?

V Lahovicích nikdo nejezdí? Myslíme oba tu stezku mezi řekou a Strakonickou?

Pak doporučuji návštěvu v sobotu qečeru (v létě)! Nejlepší počítání cyklistů by bylo v hospůdce loděnice v Malé Chuchli (mají i Plzeň!). Loc: 50°1'24.927"N, 14°23'41.86"E

honzak 3.2.2010 12:38

Re: ony milá paní Rakušanová

souhlas - na prvních cca 10 metrech. Však to taky majitele "sportovních" aut pěkně štve, když je z křižovatky předjede pupkatý strejc (tedy já)!

Martin 3.2.2010 12:37

Re: Copak je tak těžké pochopit...

No a teď si uvědomme,že tak jak ""hospodaří magistrát"",tak hospodařila ODS v celé republice.

Han 3.2.2010 12:30

Re: Pumpičkáři

Jsem pumpičkář (celý život), vysvětlete mě jak se chovám jako dobytek. Překážím vám na silnici, když vaše veličenstvo jede kolem? Nebo o co jde?

honzak 3.2.2010 12:30

Re: Tak zkusme trošičku počítat.

Navrhuji zpoplatnění pomocí satelitního mýta! Na tom by se vydělalo ještě víc! Ale cyklisti by tam asi nejezdili....

K.Oblich 3.2.2010 12:26

Copak je tak těžké pochopit...

...že cyklistické stezky v Praze jsou budovány jen tam, kde na kole žádný rozumný člověk jezdit nebude? Stezky jsou určeny jen pro vyvedení peněz spřáteleným firmám (my nic, to ONI v Bruselu), u některých novějších se město už ani nesnaží o červené pruhy a jen na silnici lepí hustě za sebou loga cyklisty.

Chris Kelvin 3.2.2010 12:07

Re: Pumpičkáři

Bravo :-)

mh od Labe 3.2.2010 12:03

Mimochodem, také na vysočanské cyklostezce se podílí Brusel...

Ani náhodou, paní Rakušanová. Všechny peníze z EU jsou naše které jsme do Bruselu začátkem každého roku poslali. A všechny platby z EU jsou jen slíbeny a pěkně na ně můžeme jen čekat. Z čeho by se ty unijní trachtace a líbánky také platily.

honzak 3.2.2010 11:53

Re: Pumpičkáři

milý vole! CYKLISTA je právoplatným účastníkem silničního provozu SE VŠEMI PRÁVY A POVINNOSTMI.  Abychom si ujasnili karty na začátku.

Stavba cyklostezek (vesměs pro kombinované použití s bruslaři a běžci) sice často podojí státní rozpočet (zatím v této oblasti dotovaný z brusele), ale zůstane po těch penězích nějaký užitek. Tak jako po podojení státního rozpočtu v jiných oblastech dopravní infrastruktury, že?

Hlídači dojení ale nejsou cyklisté (automobilisté, vodáci, atd.), ale NEJVYŠŠÍ KONTROLNÍ ÚŘAD!!!! Jdi se synku vyplakat tam a přestaň nadávat cyklistům....

Chris Kelvin 3.2.2010 11:39

Re: Pumpičkáři

V peněžence se Vám hrabe s prominutím někdo jiný. Ale je asi hodně šikovný, když Vás přesvědčil, že jsou to ausgerechnet cyklisté.....

BJ von Wolfenstein 3.2.2010 11:27

Re: Pumpičkáři

Vy máte problém s pochopením psaného textu: Článek je o cyklistech, cyklostezce a cyklostezkách obecně. Vyjádřil jsem svůj názor, že cyklisté jsou jednou z "menšin", která se mi prostřednictvím profesionálních "ochránců práv menšin hrabe v peněžence".

Chris Kelvin 3.2.2010 10:57

Re: Pumpičkáři

V tom případě ale pláčete na špatném hrobě.

šimon klein 3.2.2010 10:29

Re: Protiřečíte si

no nevím přesně, zda je to 23-25-27% atd., ale vím jedno, že to předražení není tak závratné, ba mám přímo doma řadu výsledků soutěží, kde samotná vyvolávací cena je nereálně podhodnocená a tudíž nemělo smysl do toho vůbec jít.....samozřejmě, že se tam schovají asi občas tunely typu Opencard, ale tam lze vypozorovat, komu na míru je soutěž šitá a obvykle jde o rozsah, který zvládají pouze velké firmy (samozřejmě - když tunel, tak už pětiproudej...). A těch zmińovaných 75% je pak přímá platba realizujícím venkovským firmám, takže tam už se nic nevrací do prahy (pouze proporcionálně z koloběhu z odvedených daní: firem, DPH, z mezd atd.).

langi 3.2.2010 10:20

Re: Protiřečíte si

Máte pravdu, že většinou zakázku získají pražské firmy a pak ji téměř celou realizují subdodavatelé. Těch 25 procent je předražení, které bez jakékoliv práce zůstane v Praze- já osobně si ale myslím, že je to  mnohem více než 25 procent, porovnejte ceny staveb s cenami např. v Německu, kde jsou mnohem vyšší platy. Z těch 75 zbylých procent se část dostane zpět do Prahy díky nesmyslnémy systému přerozdělování - opět bez jakékoliv práce odvedené v Praze.

šimon klein 3.2.2010 10:09

Re: Protiřečíte si

stavební práce v Praze už dávno dělají téměř výhradně mimopražské firmy, kam tak finálně dotečou ony peníze přidělené do Prahy. Jde téměř o všechny veřejné zakázky - i když výhercem je pražská firmy, subdodávky a někde i celou zakázku realizují ty mimopražské - především kvůli cenám. Takže veřejné peníze na stavby jdou minimálně ze 75% zpět z Prahy.