Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
PRAHA: Cyklostezky a další stesky
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Václav 3.2.2010 9:44Re: ony milá paní Rakušanová Už si chlapi konečně uvědomte, že ty červený pruhy nejsou pro cyklisty a proti autům. Jsou tam kvůli zvýšení ceny komunikace. A to funguje dokonale. Na kole jezdím, červené pruhy bych mohl použít, ale ještě jsem po nich nejel. Mám mnohem lepší trasy. Například na Pobřežní jsou červené pruhy a paralelně, směrem k řece, je krásná cyklostezka, kde si jedu jako pán. V době mnoha zákonů a nařízení už není možné dovolat se zdravého rozumu. Člověka, který tam ty červené pruhy nechal namalovat, už nemůžete nazvat kreténem. On je to totiž slušný člověk, který ctí zákony, nařízení a pokrokové normy. |
R 3.2.2010 10:01Re: ony milá paní Rakušanová Já se řadím, když jedu po cestě, na některých křižovatkách před auta běžně. Nemůžu jet po kraji, protože tam je proud odbočující doprava a já jedu třeba rovně. Co se týká akcelerace při rozjíždění, každý trochu zdravý cyklista akceleruje z křižovatky rychleji a pohotověji než většina aut. |
honzak 3.2.2010 12:38Re: ony milá paní Rakušanová souhlas - na prvních cca 10 metrech. Však to taky majitele "sportovních" aut pěkně štve, když je z křižovatky předjede pupkatý strejc (tedy já)! |
BJ von Wolfenstein 3.2.2010 8:44To je ale hrůza! Panenko skákavá, oni nejsou cyklisté nadřazeni automobilistům!!! No to je hrůza!!! Milí pumpičkáři, ve vašich elastických buznooblečkách, jděte rovnou do Brusele... |
dulcibelka 3.2.2010 9:08Re: To je ale hrůza! ...tam je stezek dost :-) |
Vítek 3.2.2010 7:19Přejme to pražákům ať si zajezdí na kolech, když jim to zaplatí všichni daňoví poplatníci této zkorumpované valsti. Oni si to samozřejmě obhájí stejněm, jako Opencart a navíc pan Bém je sportovec a nebude přece jezdit někde po hrbaté cestě z kopce a do kopce. Kdo se tomu diví, je optimista a hlupák. |
m. pm 3.2.2010 5:30je to celé nesmysl, ty tzv. pražské cyklostezky či cyklotrasy - příklad? vyznačené cyklostezky na Nuselském mostě nikam nepokračuje (a hned vedle je například Vyšehrad s parkovou úpravou); umisťování značek "cyklisto, sesedni z kola", cyklisto, veď kolo" a podobně někde před každou křižovatkou; trasy, směřující na schody či na obrubníku; trasy od nikud nikam NOVĚ budované tam, kde by stačilo vyznačit čáru na chodníku či málo frekventované ulici (Písnice); budování stezek mimo centrum, kde jezdí minimum lidí (Lahovice); nerez stojany na kola v centru - v životě jsem neviděl u některého kolo ... |
honzak 3.2.2010 12:46Re: je to celé nesmysl, ty tzv. pražské cyklostezky či cyklotrasy - příklad? V Lahovicích nikdo nejezdí? Myslíme oba tu stezku mezi řekou a Strakonickou? Pak doporučuji návštěvu v sobotu qečeru (v létě)! Nejlepší počítání cyklistů by bylo v hospůdce loděnice v Malé Chuchli (mají i Plzeň!). Loc: 50°1'24.927"N, 14°23'41.86"E |
Vaněk 3.2.2010 2:36Brusel se na ničem nepodílí Jen peníze, které tam musíme odvést pak musíme použít na něco co Brusel chce a my ne. |
Chosé 3.2.2010 0:32Praha by se měla vydělit Praha by se měla vydělit, aspoň finančně, od "zbytku republiky", něco jako Monaco, nazvat se třeba Bémaco a finacovat si svoje oupenkárdy, stopadesátimilonové stezky, Blanky a další čičoviny ze svých daní. Třeba na to vyberou, nevím, ale nás ostatní do toho netahejte. Já vím, ono i v tom "zbytku" to není o moc lepší ale přece jen ... |
dulcibelka 3.2.2010 8:36Re: Praha by se měla vydělit Jsem pro. Díru ve státním rozpočtu, kam Praha přispívá nejvyšší měrou, pak dozajista zalátá třeba Pelhřimov... |
langi 3.2.2010 9:12Re: Praha by se měla vydělit Ten pražskej daňovej příspěvek je podle mně danej z největší části tím, že tam má sídlo naprostá většina velkých firem, přestože samotná práce je vykonávaná mimo Prahu a mimopražskými. A nemluvě o tom, kolik veřejných zakázek z celý republiky schramstnou právě tyhle "pražský" firmy díky úzkýmu kontaktu s celostátními úřady sídlícími v Praze, kde jsou pak samozřejmě různý ty všimný apod. utraceny, což opět navyšuje množství daní vybraných v Praze. |
Bubik 3.2.2010 9:31Protiřečíte si .......veřejných zakázek z celý republiky schramstnou právě tyhle "pražský" firmy díky úzkýmu kontaktu s celostátními úřady sídlícími v Praze......... Jestli ty firmy se do Prahy nestěhují i kvůli té možnosti schramstnutí zakázek. Z čehož pak mají prospěch zejména ti pracující mimopražští, ne......nebo že by jinak měli jinou práci? |
langi 3.2.2010 9:47Re: Protiřečíte si Tu práci mimopražským pražští nedávají, spíš jim jí berou - veřejný peníze zůstávají v Praze a nedostanou se pak jinam.,Při přerozdělování peněz z vybranejch daní jde do Prahy mnohem více peněz za jednoho obyvatele než do jakékoliv jiné obce nebo města - např. obec cca 500 obyvatel má za jednoho občana zhruba 7.500 ročně z vybranejch daní, Praha více než 20.000. Pak se nemůžeme divit, že jsou v Praze peníze utrácený bez rozmyslu - maj jich tam dost. |
šimon klein 3.2.2010 10:09Re: Protiřečíte si stavební práce v Praze už dávno dělají téměř výhradně mimopražské firmy, kam tak finálně dotečou ony peníze přidělené do Prahy. Jde téměř o všechny veřejné zakázky - i když výhercem je pražská firmy, subdodávky a někde i celou zakázku realizují ty mimopražské - především kvůli cenám. Takže veřejné peníze na stavby jdou minimálně ze 75% zpět z Prahy. |
langi 3.2.2010 10:20Re: Protiřečíte si Máte pravdu, že většinou zakázku získají pražské firmy a pak ji téměř celou realizují subdodavatelé. Těch 25 procent je předražení, které bez jakékoliv práce zůstane v Praze- já osobně si ale myslím, že je to mnohem více než 25 procent, porovnejte ceny staveb s cenami např. v Německu, kde jsou mnohem vyšší platy. Z těch 75 zbylých procent se část dostane zpět do Prahy díky nesmyslnémy systému přerozdělování - opět bez jakékoliv práce odvedené v Praze. |
šimon klein 3.2.2010 10:29Re: Protiřečíte si no nevím přesně, zda je to 23-25-27% atd., ale vím jedno, že to předražení není tak závratné, ba mám přímo doma řadu výsledků soutěží, kde samotná vyvolávací cena je nereálně podhodnocená a tudíž nemělo smysl do toho vůbec jít.....samozřejmě, že se tam schovají asi občas tunely typu Opencard, ale tam lze vypozorovat, komu na míru je soutěž šitá a obvykle jde o rozsah, který zvládají pouze velké firmy (samozřejmě - když tunel, tak už pětiproudej...). A těch zmińovaných 75% je pak přímá platba realizujícím venkovským firmám, takže tam už se nic nevrací do prahy (pouze proporcionálně z koloběhu z odvedených daní: firem, DPH, z mezd atd.). |
Chris Kelvin 3.2.2010 0:10Zhůvěřilost je to. Naprostá bezkoncepčnost s podezřením na záměr. Místo aby se po revoluci zablokovaly pozemky pro dopravní cesty od silničního okruhu přes obdobu S-Bahnu až po případné cyklostezky, tak se nějakým záhadným a hodně neprůhledným způsobem přesunuly do soukromého vlastnictví určitých "rovnějších". A podle toho to vypadá. V Praze vedou cyklostezky zásadně odnikud nikam. Praha se na kole bezpečně projet nedá. |
honzak 3.2.2010 14:28Re: Zhůvěřilost je to. Dá. Ale musí se vědět kudy (většinou to NEJSOU cyklostezky). |
kája 3.2.2010 23:05Re: Zhůvěřilost je to. A proč by se měla dát? Kdo to chce podnikat? Znáte někoho takového? Proč by to dělal? A navíc, pokud by se našlo cca 2-3 tisíce lidí, kteří by to chtěli, proč by na to milionové město mělo brát zřetel? Tady jsou statisíce lidí, kteří používají MHD a na ty se má město zaměřit, těm může trochu zpříjemnit cestování. Cyklisté ať se rekreují za své. |