15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Václav 3.2.2010 9:44

Re: ony milá paní Rakušanová

Už si chlapi konečně uvědomte, že ty červený pruhy nejsou pro cyklisty a proti autům. Jsou tam kvůli zvýšení ceny komunikace. A to funguje dokonale.  

Na kole jezdím, červené pruhy bych mohl použít, ale ještě jsem po nich nejel. Mám mnohem lepší trasy. Například na Pobřežní jsou červené pruhy a paralelně, směrem k řece, je krásná cyklostezka, kde si jedu jako pán. V době mnoha zákonů a nařízení už není možné dovolat se zdravého rozumu. Člověka, který tam ty červené pruhy nechal namalovat, už nemůžete nazvat kreténem. On je to totiž slušný člověk, který ctí zákony, nařízení a pokrokové normy.   

R 3.2.2010 10:01

Re: ony milá paní Rakušanová

Já se řadím, když jedu po cestě, na některých křižovatkách před auta běžně. Nemůžu jet po kraji, protože tam je proud odbočující doprava a já jedu třeba rovně. Co se týká akcelerace při rozjíždění, každý trochu zdravý cyklista akceleruje z křižovatky rychleji a pohotověji než většina aut.

honzak 3.2.2010 12:38

Re: ony milá paní Rakušanová

souhlas - na prvních cca 10 metrech. Však to taky majitele "sportovních" aut pěkně štve, když je z křižovatky předjede pupkatý strejc (tedy já)!

BJ von Wolfenstein 3.2.2010 8:44

To je ale hrůza!

Panenko skákavá, oni nejsou cyklisté nadřazeni automobilistům!!! No to je hrůza!!! Milí pumpičkáři, ve vašich elastických buznooblečkách, jděte rovnou do Brusele...

dulcibelka 3.2.2010 9:08

Re: To je ale hrůza!

...tam je stezek dost :-)

Vítek 3.2.2010 7:19

Přejme to pražákům

ať si zajezdí na kolech, když jim to zaplatí všichni daňoví poplatníci této zkorumpované valsti. Oni si to samozřejmě obhájí stejněm, jako Opencart a navíc pan Bém je sportovec a nebude přece jezdit někde po hrbaté cestě z kopce a do kopce. Kdo se tomu diví, je optimista a hlupák.

m. pm 3.2.2010 5:30

je to celé nesmysl, ty tzv. pražské cyklostezky či cyklotrasy - příklad?

vyznačené cyklostezky na Nuselském mostě nikam nepokračuje (a hned vedle je například Vyšehrad s parkovou úpravou); umisťování značek "cyklisto, sesedni z kola", cyklisto, veď kolo" a podobně někde před každou křižovatkou; trasy, směřující na schody či na obrubníku; trasy od nikud nikam NOVĚ budované tam, kde by stačilo vyznačit čáru na chodníku či málo frekventované ulici (Písnice); budování stezek mimo centrum, kde jezdí minimum lidí (Lahovice); nerez stojany na kola v centru - v životě jsem neviděl u některého kolo ...

honzak 3.2.2010 12:46

Re: je to celé nesmysl, ty tzv. pražské cyklostezky či cyklotrasy - příklad?

V Lahovicích nikdo nejezdí? Myslíme oba tu stezku mezi řekou a Strakonickou?

Pak doporučuji návštěvu v sobotu qečeru (v létě)! Nejlepší počítání cyklistů by bylo v hospůdce loděnice v Malé Chuchli (mají i Plzeň!). Loc: 50°1'24.927"N, 14°23'41.86"E

Vaněk 3.2.2010 2:36

Brusel se na ničem nepodílí

Jen peníze, které tam musíme odvést pak musíme použít na něco co Brusel chce a my ne.

Chosé 3.2.2010 0:32

Praha by se měla vydělit

Praha by se měla vydělit, aspoň finančně, od "zbytku republiky", něco jako Monaco, nazvat se třeba Bémaco a finacovat si svoje oupenkárdy, stopadesátimilonové stezky, Blanky a další čičoviny ze svých daní. Třeba na to vyberou, nevím, ale nás ostatní do toho netahejte. Já vím, ono i v tom "zbytku" to není o moc lepší ale přece jen ... 

dulcibelka 3.2.2010 8:36

Re: Praha by se měla vydělit

Jsem pro. Díru ve státním rozpočtu, kam Praha přispívá nejvyšší měrou, pak dozajista zalátá třeba Pelhřimov...

langi 3.2.2010 9:12

Re: Praha by se měla vydělit

Ten pražskej daňovej příspěvek je podle mně danej z největší části tím, že tam má sídlo naprostá většina velkých firem, přestože samotná práce je vykonávaná mimo Prahu a mimopražskými. A nemluvě o tom, kolik veřejných zakázek z celý republiky schramstnou právě tyhle "pražský" firmy díky úzkýmu kontaktu s celostátními úřady sídlícími v Praze, kde jsou pak samozřejmě různý ty všimný apod. utraceny, což opět navyšuje množství daní vybraných v Praze.

Bubik 3.2.2010 9:31

Protiřečíte si

.......veřejných zakázek z celý republiky schramstnou právě tyhle "pražský"

firmy díky úzkýmu kontaktu s celostátními úřady sídlícími v Praze.........

Jestli ty firmy se do Prahy nestěhují i kvůli té možnosti schramstnutí zakázek. Z čehož pak mají prospěch zejména ti pracující mimopražští, ne......nebo že by jinak měli jinou práci?

langi 3.2.2010 9:47

Re: Protiřečíte si

Tu práci mimopražským pražští nedávají, spíš jim jí berou - veřejný peníze zůstávají v Praze a nedostanou se pak jinam.,Při přerozdělování peněz z vybranejch daní jde do Prahy mnohem více peněz za jednoho obyvatele než do jakékoliv jiné obce nebo města - např. obec cca 500 obyvatel má za jednoho občana zhruba 7.500 ročně z vybranejch daní, Praha více než 20.000. Pak se nemůžeme divit, že jsou v Praze peníze utrácený bez rozmyslu - maj jich tam dost.

šimon klein 3.2.2010 10:09

Re: Protiřečíte si

stavební práce v Praze už dávno dělají téměř výhradně mimopražské firmy, kam tak finálně dotečou ony peníze přidělené do Prahy. Jde téměř o všechny veřejné zakázky - i když výhercem je pražská firmy, subdodávky a někde i celou zakázku realizují ty mimopražské - především kvůli cenám. Takže veřejné peníze na stavby jdou minimálně ze 75% zpět z Prahy.

langi 3.2.2010 10:20

Re: Protiřečíte si

Máte pravdu, že většinou zakázku získají pražské firmy a pak ji téměř celou realizují subdodavatelé. Těch 25 procent je předražení, které bez jakékoliv práce zůstane v Praze- já osobně si ale myslím, že je to  mnohem více než 25 procent, porovnejte ceny staveb s cenami např. v Německu, kde jsou mnohem vyšší platy. Z těch 75 zbylých procent se část dostane zpět do Prahy díky nesmyslnémy systému přerozdělování - opět bez jakékoliv práce odvedené v Praze.

šimon klein 3.2.2010 10:29

Re: Protiřečíte si

no nevím přesně, zda je to 23-25-27% atd., ale vím jedno, že to předražení není tak závratné, ba mám přímo doma řadu výsledků soutěží, kde samotná vyvolávací cena je nereálně podhodnocená a tudíž nemělo smysl do toho vůbec jít.....samozřejmě, že se tam schovají asi občas tunely typu Opencard, ale tam lze vypozorovat, komu na míru je soutěž šitá a obvykle jde o rozsah, který zvládají pouze velké firmy (samozřejmě - když tunel, tak už pětiproudej...). A těch zmińovaných 75% je pak přímá platba realizujícím venkovským firmám, takže tam už se nic nevrací do prahy (pouze proporcionálně z koloběhu z odvedených daní: firem, DPH, z mezd atd.).

Chris Kelvin 3.2.2010 0:10

Zhůvěřilost je to.

Naprostá bezkoncepčnost s podezřením na záměr. Místo aby se po revoluci zablokovaly pozemky pro dopravní cesty od silničního okruhu přes obdobu S-Bahnu až po případné cyklostezky, tak se nějakým záhadným a hodně neprůhledným způsobem přesunuly do soukromého vlastnictví určitých "rovnějších". A podle toho to vypadá.

V Praze vedou cyklostezky zásadně odnikud nikam. Praha se na kole bezpečně projet nedá.

honzak 3.2.2010 14:28

Re: Zhůvěřilost je to.

Dá. Ale musí se vědět kudy (většinou to NEJSOU cyklostezky).

kája 3.2.2010 23:05

Re: Zhůvěřilost je to.

A proč by se měla dát? Kdo to chce podnikat? Znáte někoho takového? Proč by to dělal?

A navíc, pokud by se našlo cca 2-3 tisíce lidí, kteří by to chtěli, proč by na to milionové město mělo brát zřetel?

Tady jsou statisíce lidí, kteří používají MHD a na ty se má město zaměřit, těm může trochu zpříjemnit cestování. Cyklisté ať se rekreují za své.