17.5.2024 | Svátek má Aneta


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tomfuk 8.1.2010 15:11

V této republice si každý ......

V této republice  každý kdo má díru do prxxxe a má úřad poroučí.Začíná to v parlamentě kde se nectí,žádné zákony počínaje ekonomickými,konče ústavními.-viz zákon o státním rozpočtu,odvod daní atd.Chudák ombudsman,když přednáší výroční zprávu o dodržování lidských práv v ČR,tak ho v parlamentě poslouchají jen ti pavouci v koutech parlamentu a hrstka naivistů na balkoně,je mně ho vždy líto a obdivuji jeho svatou trpělivost.Hejtmani v krajích se chovají hůře jak tajemníci ze severu,či gubernátoři.Na radnicích správní úřednici jsou kasta na kterou nikdo nemá..Vymýšlejí si jednu vyhlášku za druhou čím víc šikanuje občany tím větší z ní mají radost.Zpět k šoférum.Nebude výhodnější jezdit bez řidičského průkazu a s ukradeným autem.Stihne nás stejný trest jako za 0,2 promile ne-li menší.Slyšel jsem jak skupina politiků,diskutovala o možném poslaneckém zákonu zavedení PP a PMP.(P.P pomocník policie,PMP pomocník městské policie.Taktéž jsem slyšel skupinu nestraníků v hospodě vyzývat lid obecný,aby při volbách v květnu 2010 kopl do zadnice ne-li všechny aspoň převážnou část těch volů v parlamentě.Slušně řečeno.Tolik radosti se asi těžko dočkáme.Neboť lid obecný se řadí podle volebních okrsků k políbení lem roucha těm  co to všechno způsobují.Já to nenapsal kdo to je.To je dobře.To bychom se báli aj aj.Jsou to většinou mstiví všiváci.a chtěji se hned soudit.

farniente 8.1.2010 15:08

Proboha!!!!!

Pane Vlku st. kam na tyhle žvásty chodíte? Silnice a ulice jsou veřejný statek, který může být používán pouze v souladu s podmínkami danými zákonem - co je na tom špatného nebo diskriminujícího? Zařadil jste se po bok chaotů a pošuků, kteří odmítají kontroly na letištích jako omezení osobní svobody a počítají, jestli se náhodou nekontroluje víc snědých mladíků než žlutých babiček, v opačném případě ihned podávají žaloby - bez ohledu na to, že 100% atentátů páchají snědí mladíci. Jsem řidič z povolání a když mne policie kontrolovala, neudivilo mne, že mi dali dýchnout , bral jsem to jako součást prevence - takže jsem spíš překvapen, že se na to vydává nějaký ferman. Hysterické reakce byste si měl nechat až opravdu o něco půjde - a že je vhodných témat habaděj.

Schumacher 8.1.2010 15:13

Re: Proboha!!!!!

Silnice a ulice nejsou veřejnm statkem. Jsou veřejným prostranstvím, přesněji veřejnými komunikacemi.  Veřejným statkem je třeba vnitřní bezpečnost, obrana....

Schumacher 8.1.2010 15:42

Re: Proboha!!!!!

A jinak vřele souhlasím.

Bubik 8.1.2010 15:52

Re: Proboha!!!!!

to jsem rád, že jste Vy rád, že policie provádí preventivně dýchání do náústku. Já bych ovšem raději, kdyby minulý týden represivně vyrazila za tím idiotem, co vyletěl z boční bez dání přednosti v jízdě a donutil kolonu po hlavní (včetně autobusu MHD) prudce zahamovat.. 

Celou kolonu. Včetně nové krásné Octavie Policie ČR.....

Martin 8.1.2010 18:24

Re: Proboha!!!!!

Skutečnost že je něco v zákoně ještě neznamená, že to není blbost. Že ano :-))) Jinak souhlas s diskutujícím níže. Je třeba řešit velké prasárny na silnici (nedání přednosti, jízda na červenou, ...) a to je více práce. Je snadnější stát u krajnice a dávat úplně všem fouknout, pak na ty skutečné problémy "nezbude čas". Když k tomu ještě mají posvěcení shora, tak co by si policajti přidělávali více práce ...

drak 8.1.2010 15:07

Pan Vlk sice poněkud nadsadil, ale činnost dopravní policie uspokojivá není

Naše dopravní policie (dále jen DP) se totiž zaměřuje při své činnosti na úkony, které jsou snadné a co nejméně pracné, v praxi to tedy nakonec končí takovými absurditami, jako jako jsou ony zmiňované plošné kontroly na požití alkoholu prováděné od 1.1.2010.

Dopravní statistiky, na které se všichni vymlouvají ospravedlňujíce takové kroky, v absolutních číslech rostou, samozřejmě, ale pokoušel se vůbec někdo ta čísla také interpretovat v tom smyslu, že roste počet účastníků silničního provozu, tedy i vozidel a řidičů? Že kdybychom se pokusili o přepočet statistik vůči počtům kilometrů, najetých vozidly, že bychom se také mohli, nedej bože, samozřejmě, dozvědět, že není zase až takový důvod ke znepokojení a že se situace možná i zlepšuje, nebo aspoň významně nehorší?

Jezdím poměrně dlouho, přes 20 let a poměrně hodně, nejvíce po Praze a nezaznamenal jsem za tu dobu nějaké nepřekonatelné problémy proto, že by řidiči jezdili opilí. Zato jsem ale zaznamenal, že DP např. naprosto ignoruje situace, kdy se řidiči otáčejí na semafory řízených křižovatkách a působí tím nebezpečné situace. DP naprosto kašle na to, zda se Vás někdo pokusí přejet na přechodu, nebo ne. DP naprosto ignoruje agresivní řidiče, kteří na nepřehledných místech projíždějí zatáčky v protisměru a ohrožují tím sebe a ostatní. DP, ačkoliv by k tomu s přehledem mohla využít radarovou techniku, kterou má, naprosto ignoruje nedodržování bezpečné vzdálenosti mezi vozidly, takže pokusíte-li se zabrzdit u přechodu, riskujete náraz debila zezadu a potažmo pak následkem případně zranění chodce. Naprosto nemluvím o tom, že naše DP naprosto neřeší umělé vytváření dopravní zácpy idioty, kteří kategoricky odmítají opustit levý jízdní pruh, říká se tomu bránění v předjíždění, také nedělá nic s idioty jedoucími na dálnici 80 km/h 3-4 metry od sebe v prostředním pruhu. DP také vůbec neřeší zcvrklé mozky, kteří v dopravní zácpě vjedou do křižovatky ačkoliv je zřejmé, že to neprojedou, takže úspěšně ucpou i příčný směr...

libero 8.1.2010 16:31

Re: Pan Vlk sice poněkud nadsadil, ale činnost dopravní policie uspokojivá není

Přesně.

Zato korupce jim jde jak po másle.

Martin 8.1.2010 18:33

Re: Pan Vlk sice poněkud nadsadil, ale činnost dopravní policie uspokojivá není

Hezky napsáno, přesně a výstižně. A teď co s tím, jak rozhýbat policii k tomuhle, nemám žádný nápad jak to dosáhnout ...

libero 8.1.2010 15:03

Jo, to sedí jak Jandák na hrnec.

Augiášův chlév 8.1.2010 14:57

Dokud nezacnou stejným způsobem

testavat drogy,tak je to pro mě diskriminace.

Schumacher 8.1.2010 15:11

Re: Dokud nezacnou stejným způsobem

Už je to v provozu. Orientační Drugwipe, pak moč a krev.  Už jsou  první odsouzení. Někteří měli v žilách celou drogerii. Pervitin, THC, opiáty, benzodiazepiny, všechno dohromady. V případě zřetelných klinických známek s pozitivním testem by odmítnutí dát vzorek krve nebo moči nemělo být ¨překážkou odsouzení. Plus posth ve správním řízení za nepodrobení se zkoušce. To ale ukáže soudní praxe. Co je zanímavé -  významná část trestně stíhaných má v trestním rejstříku záznamy za jinou úmyslnou trestnou činnost. Něco to napovídá.

jejda 8.1.2010 14:41

jejda

Docela by mě zajímalo, jak je zajíštěn přístroj na odběr nadýchaného vzorku proti případnému infikování např. virem H1N1. Pokud vím dostane každý řidič pouze čistý náůstek, ovšem nic nezaručuje, že si kontrolovaný  omylem natáhne vzduch z vnitřku přístroje. Představte si kolik lidí denně nafouká do té mašinky, když je každý podroben kontrole.  Dezinfikovat vnitřek nelze, protože dezinfekce jsou většinou lihové a zkreslilo by to výsledky. Už přemýšlím, že při kontrole odmítnu dechovou zkoušku, právě z důvodu případné nákazy. Raději se nechám odvézt na odběr krve. Jsem zvědavý jak to budou praktivat, když takových jako já bude víc.

yorik 8.1.2010 14:50

Re: jejda

Minimálně to bude každý diabetik, je jich 4OO OOO.

Lída 8.1.2010 14:54

Re: jejda

Proč každý diabetik?

yorik 8.1.2010 15:30

Re: jejda

jde o reakci testeru na aceton

Lída 8.1.2010 15:33

Re: jejda

Vy si myslíte, že každý diabetik má v krvi aceton?

yorik 8.1.2010 15:45

Re: jejda

Nepíši, že každý, ale při tom množství se i s tímto musí počítat.

jejda 8.1.2010 15:12

Re: jejda

No právě že jsem diabetik a mám sníženou imunitu.

Schumacher 8.1.2010 15:15

Máte sníženou imunitu ? Snadná pomoc.

Nechte se zvolit do parlamentu. Uvidíte jak se Vám imunita zvýší !

Viktor čistič 8.1.2010 14:39

Buzerace podle Vlka

Václav Vlk starší nedokáže zklamat. Jeho neuvěřitelné brimborium je toho důkazem velikosti skály. Tvrdí, že "nesmyslná preventivní opatření tohoto typu nejsou potřeba", neboť se jedná o "svévolné hony na řidiče."  Podle něj není nemohou policisté "kontrolovat a zastavovat řidiče, aniž by k tomu vlastně měli jakýkoli důvod". Podle Vlka jde o "neomezenou možnost kohokoli za volantem bez jakéhokoli relevantního důvodu zastavit a kontrolovat - česky buzerovat." To vše podle něj zakládá "podezření na zneužití pravomoci veřejného činitele". Na podporu svých tvzení používá Vlk zcela neadekvátních srovnání buzerace SNB u lidí vynášejících odpadky. Výtečné argumenty, pane Vlku, bravo! Nejsem z fanklubu policie a občasná namátková kontrola mě zdržuje možná stejně jako pana Vlka. Na rozdíl od něho však jsem raději, když někdo sleduje, zda se po silnicích nepohybují neřízené střely, opilí či zfetovaní řidič, a to ještě před tím, než stačí způsobit nějaké neštěstí. Prevence je podle Vlka buzerací. Ochrana ostatních řidičů tak podle něj není relevantním důvodem. Pro mě třeba ano. Vlk che "trestat skutečné opilce za volantem". Kdy? Až zabijí dítě na přechodu? Až zničí majetek? Žalujte lékaře, pane Vlku, že zvou lidi na preventivní (buzerační) prohlídky! Žaluje preventivní kontrolu (buzeraci) na letištích. Žalujte revizory v tramvajích za to, že omezují vaši osobní svobodu. Žalujte kontrolu na sportovních stadionech. A nebo čekejte, až se vždycky všechno stane, až tito svobodní a nekontrolovatelní lidé zvlčí natolik, že vám zapálí dům nebo (jak říká qweerty přede mnou), "až přijdete o osobu blízkou díky tomu, že ji přejel opilý řidič." Svatá prostoto, tohle už se snad ani nedá vyčistit!

Honza42 8.1.2010 14:52

Hezký, ulevilo se?

Měl byste pravdu, kdyby kromě své práce policie dělala i preventivní prohlídky. Jenže ona svoji práci nedělá!! A navíc preventivní práce nemá skoro žádný smysl. Ti "praví" opilci totiž  jezdí bez řidičáku dál.

Jak by se Vám líbil doktor, který by ignoroval nemocné pacienty a léčil by jen preventivně.

Zčásti máte pochopitelně pravdu, ale nemůžete na tom přece založit práci policie. Policie by měla hlavně postihovat ty, kdo působí nebezpečné a kolizní situace. To kupodivu lze, ale dá to práci.

Lída 8.1.2010 14:58

Re: Hezký, ulevilo se?

Samozřemě, že by se mělo dělat obojí a můžeme diskutovat, čeho by se mělo dělat víc. Ale pokud se shodnem, že nějaké preventivní kontroly mají být, tak musí policie právo "buzerovat" i toho, kdo nic neprovedl. Z článku pana Vlka mám dojem, že by se mu líbilo, kdyby mohla police kontrolovat jen toho, kdo už boural.

libero 8.1.2010 15:05

Re: Buzerace podle Vlka

Zajímavé, že prakticky v celé EU, která neprošla komunistickým stadiem, tohle policajti opravdu nesmí.

Statistiky nehod tam jsou lepší než u nás.

Neblbnete?

LOJZA 8.1.2010 14:34

příklad

Teď jsem si přečetl zprávu o jízdě opilého řidiče (taxikáře) v protisměru po dálnici a měl v autě 6 letou dcerku. Nikdo v téhle zemi nemá  z ničeho strach. Je třeba lidem vtlouct do hlavy, e kontrola může přijít každým okamžikem a když bude chycen, bude to ostré. Pak si nikdo nic nedovolí ignorovat. Kam jsme se to dostali? Diskutujeme o tom, zda je či není třeba respektovat zákony a nadáváme těm, kteří jsou placeni za to, že odhalí nedodržování zákonů a budou vynucovat jejich dodržování. Jestli chceme žít v civilizované zemi, pak musíme vzít na vědomí, že se budeme navzájem kontrolat. Diskuse tady mě přesvědčila, že kontrolovat je třeba a jestli jedině "buzerace" povede k pořádku v této zemi, protože jinak lidi se budou chovat jako dobytek, pak jsem pro buzeraci. Holt nám nic jiného nezbyde. Stupni vyspělosti občanů odpovídají i donucovací prostředky. Bohužel odskáčou to i ti odpovědní, ale viníci nejsou policisté, ale ti dobytci, co za volant sednou klidně ožralí.

yorik 8.1.2010 14:41

Re: příklad

Řekl bych, že i v minulosti se dost buzerovalo i chlastalo i umíralo na silnicích.

nosál 8.1.2010 15:06

Re: příklad

naprosto logické.Tio už zkusil Pol Pot. Všechny zavřel a všichni se báli. Mezitím preeventivně zavraždil asi 2,5 milionu lodí. Bože, máte vůbec mozek ?:

polplot 8.1.2010 15:20

Re: příklad

nekecej, tolik lodí Kambodža nikdy neměla!!!

LOJZA 8.1.2010 15:23

Re: příklad

Vážený, nikde jsem nenapsal, že by policajti měli střílet, že by se mělo vraždit, že by se zaváděl absolutismus, teror a diktatura. Jen říkám, že dokud se budeme chovat jako dobytek, je třeba nás těm dobytčárnám odnaučit  a to i za cenu "buzerace", když si nedáme jinak říci. "Buzerací" jak už jsem řekl není vraždění. To jen tací jako vy vždycky věci obracíte do absurdit, abyste prokázali proč něco nejde, a srovnáváte nesrovnatelné.

oh 9.1.2010 1:23

Re: příklad

On ani Hitler nezačal budovat koncentráky hned po svém zvolení kancléřem. Utahoval šrouby hezky zvolna a začal těmi skupinami lidí, u kterých bylo možno očekávat, že jejich postih nebude nikomu vadit. Čím to skončilo, se můžete dočíst v každé učebnici dějepisu. A všechny diktatury to dělají stejně (pokud ten diktátor není úplný blázen). A tak se jednoho krásného dne probudíte a zjistíte, že bez úředního povolení s velkým kulatým razítkem nesmíte ani dýchat. Ale všude bude naprosto bezpečně. Všichni už budeme preventivně zavření.

Plošná buzerace nikdy žádný problém nevyřeší, ta umí jen jedno. V co možná nejkratší době naštvat co možná nejvíc lidí. Kdyby to totiž fungovalo, pak by se náš stát ještě dnes jmenoval ČSSR, v ústavě bychom stále měli vedoucí úlohu KSČ a prezidentem by byl Gustav Husák in memoriam.