15.5.2024 | Svátek má Žofie


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dag Badman 12.2.2010 15:37

Re: em čé čé, že ano

Přechovávání zbraní za stanného práva.

Hugo 1 12.2.2010 15:44

Re: em čé čé, že ano

Pane Badmane, nevím kolik je Vám let, ale kdybyste v té době žil jako já, tak byste věděl, že zbraň, t.zn. pistoli, revolver  či pušku měl v té době skoro každý. Mně byl tenkrát  skoro 15 let  a měl jsem doma  dvě pistole, jeden revolver, ruční granát, za vesnicí stál opuštění neměcký tank, plný střeliva atd.atd.  Čili přechovávání zbraní jsou jenom kecy a kecy. Každý si mohl vzít, co chtěl.

Hugo 1 12.2.2010 15:47

Re: em čé čé, že ano

Dag Badman 12.2.2010 16:00

Re: em čé čé, že ano

To nic nemění na tom, že to bylo trestné.

Harpyje 12.2.2010 16:09

Re: em čé čé, že ano

Vaše víra v legalitu revoluční justice, je, jak vidím, neotřesitelná. V Německu byl taky jeden, jmenoval se Hans Filbinger, a během 2. sv. války byl námořním soudcem. Ještě těsně před koncem války podepsal několik rozsudků smrti dezertérům, a když tyto jeho činy vyšly najevo, v době, kdy byl ministerským předsedou Baden-Wuerrtembergu, tak se hájil slovy, že to, co tenkrát bylo právem, nemůže dnes být neprávím.

Harpyje 12.2.2010 16:00

Re: em čé čé, že ano

Psala jsem to níže. "Najít" zbraň během domovní prohlídky, nejsou taky žádné čáry.

Wotan 13.2.2010 12:53

Re: em čé čé, že ano

 Čeští a Němečtí historikové se shodli na 19000 obětí EXCESU a 6000 sebevražd

 sud. Němců! Co je to prosím EXCES, to je diplomatický název pro vraždu??

Mgr. Milda 12.2.2010 14:29

Historie ještě není historií, dokud žijí oběti a vrazi

takže zde stále bude spor o to, kdo byl v právu. Zavražděných vězňů v koncentrácích a sekyrárnách nacionálních socialistů dnes vzpomínají už jenom jejich rodinní příslušníci, pokud nějací vůbec přežili. Zavražděných Němců však bylo daleko, daleko méně, nebyli vražděni systematicky za pomoci policie, soudů, poslanců a vlády, nýbrž se jednalo o soukromé akce některých samozvaných velitelů paramilitaristických socialistických Rudých gard od konkurenční dělnické strany. Nemá s tím proto co činit česká veřejnost, je to záležitost policie. Zatím co vraždění a genocida byly poprvé v dějinách provozovány státem a jeho orgány, u nás byly politické vraždy vždy záležitost jediné strany, která dokonce ještě dnes existuje!

JK 12.2.2010 14:24

Neměli bychom

 si moc všímat řečí pana Doležala, nových nacistů a vůbec lidí záporných a nízkých. Nemluví za sebe, stejně jako pan Hitler kdysi. Jak říkají ti, co se v tom vyznají, přejímáme tím něco z jejich podvědomí. Jestli je třeba vřed odstranit, mělo by se to udělat bez emocí a rázně, jedním máchnutím meče. To se ale nepovedlo ani ve třicátých letech, dokud byl ještě čas a tím spíš se to nepovede dnes, kdy do slábnoucí společnosti proudí zlo z mnoha stran. To má mimochodem asi nějakou dobrou příčinu - a ono vůbec je líp brát to „zlo“ jako sílu neutrální. Spíš tedy než potírat to, co nám připadá špatné, měli bychom na to jít z druhé strany. Ti, co se v tom vyznají, mluví o bezpříčinné radostnosti – ve psí diskusi rada asi dost blbá. Oni se ti doležalové přidávají do šiku těch, kteří byli tisíckrát a milionkrát prokleti lidmi mnohdy spravedlivými nebo jejich kletbě dalo sílu předsmrtné utrpení, a od takových radši dál – nemáme-li tedy v ruce ten meč. A k věci: vím od přímých účastníků, jak to po květnu 1945 probíhalo v jedné větší obci na okraji Prahy. Všechna sousedská slušnost vzala konec, když se začali objevovat první vyhublí koncentráčníci a začali vyprávět a v novinách začala vycházet svědectví vězňů. Někteří Němci by se nejradši hanbou propadli a těm se nestalo nic (a aniž by se nějak snažili, nebyli později ani odsunuti, mluvili ale pochopitelně česky). Ti nacisticky uvědomělí byli vzpurní a obecní spodina, pozdější komunisté, se na nich vyřádila. Místního pohlavára odvezla jeho žena zbitého na vozejku a s kufříkem směrem k Praze a ještě v 60.letech z toho měli přímí účastníci trauma. Ano, ne-lidská bytost, živící se krví, byla nakrmena, vytrávila a žádá si novou potravu. Jak již někde bylo řečeno, pan Doležal je jí dobrým průvodcem.

JH 12.2.2010 16:09

Je těžké si nevšímat řečí pana Doležala, protože

100x opakovaná lež pro ty, co to nezažili, co jim (pra)rodiče o tom nevyprávěli a co o tom nic neví, tak pro ně se to může stát pravdou  :-(

silvatax 12.2.2010 14:14

Pane Vlku,

přečtěte si ještě jednou páně Doležalův článek a pokuste se pochopit o čem se tam píše. P.Doležal píše o nemravném chování místní buňky KSČM a jakýchsi protifašistických spolků ve vztahu k již existujícímu pomníku. Nic víc,  nic míň. Komunistické praktiky padesátých let jsou použity jako dekorace. Pokud hodnotíte nějaký text, sanžte se jít na podstatu věci a nenechávejte se ovládat emocemi.

honzak 12.2.2010 14:15

Re: Pane Vlku,

Ano. Doležal, píše přesně pro takove, jako jsi ty. Ach jo...

JH 12.2.2010 14:25

Pane silvatax , Herr Doleschall se jako vždy opakovaně snaží

poplivat Čechy a rozdmychat nenávist mezi Čechy a Němci

westík 12.2.2010 14:09

Montaigne: ničemu nevěříme tak pevně jako tomu,o čem nejméně víme

Překvapují mne "divoké" reakce diskutujících -IMHO nikdo nemohl být očitým svědkem  zmíněných událostí ,takže rozhodnutí o pravdě je tak vysoko nad námi jako pravda sama .Ostatně -žádný dokument,třeba rukou psaný, nemusí být ještě zdaleka spolehlivý.Nepravda bývá  tak potvorně spletena s pravdou,výmysl se skutečností,že je možno každému pojetí dát plně za pravdu.Přimísí-li se do takového zmatku existujících zpráv ještě i stranickost , bude obraz skutečnosti deformován ještě více.Vždyť jakmile se mezi dvěma lidmi, dvěma myšlenkami,dvěma světovými názory rozpoutá boj, lidská povaha sotva odolá  pokušení stranit jednomu nebo druhému, s jedním souhlasit nebo nesouhlasit, jednoho prohlásit za viníka druhého za nevinného.

Je totiž překvapivě snadné dokázat,cokoliv si kdo přeje, a to tak, že si vědomě či podvědomě volí fakta, která mu  vyhovují.

. 12.2.2010 14:18

Konecne !

 Timto rozumnym nazorem lze povazovat dnesni diskusi za uzavrenou.

honzak 12.2.2010 14:19

Re: Montaigne: ničemu nevěříme tak pevně jako tomu,o čem nejméně víme

ale houbeles. Většina doležalových protivníků mu dává za vinu, že se a) rýpe v dávné minulosti, nemaje šanci cokoliv změnit a b) evidentně píše v žoldu toho tlustoprda posselta, očekávaje neméně tučné prebendy až v Čechách  a na Moravě bude zase protektorát (který se bude jmenovat tentokrát euroregion).

Navíc ten zmetek popírá princip kauzality a lže až se mu od jeho skřehotavé huby práší!

JH 12.2.2010 14:24

A nejhorší je, že se Herr Doleschall snaží,

podobně jako mistr politické propagandy Goebbels, 100x opakovanou lží . . .

V.K. 12.2.2010 14:26

Re: Montaigne: ničemu nevěříme tak pevně jako tomu,o čem nejméně víme

 Pane Honzaku,  za domaci ukol napiste vetu :"Nicemu neverime tak pevne jako tomu,o cem nejmene vime ! " MONTAIGE . Vetu napiste nejmene 100 x a dejte podepsat ctenym rodicum.

R.J. 12.2.2010 14:34

Re: Montaigne: ničemu nevěříme tak pevně jako tomu,o čem nejméně víme

Přesně taková slova jsem slýchal za bolševických let, a Doležal, Mandler ,Benda, Patočka Sokol a  Havel také, ti dokonce v estébáckých kancelářích.  Člověče,nechodíš na hodiny stranické rétoriky ke Kojzarovi ? Asi ano, máš talent na ty bolševicko- národovecké lži . Využij ho, jdi se zapsat k Falmrovi, budeš třeba sedět v parlamentu vedle bachaře poslance Vondrušky, budeš si sním móc rozumět, jak tak čtu.

Katr 12.2.2010 14:05

Rozdíl tří let udělal z Čechů komunistické Vlky

po 45. "odsunul" Čech  Němce, po 48. Čech Čecha.:-(

PROKOP BUBEN 12.2.2010 14:07

Re: Rozdíl tří let udělal z Čechů komunistické Vlky

Že by po 89. bolševik - bolševika.....

Katr 12.2.2010 14:32

Re: Rozdíl tří let udělal z Čechů komunistické Vlky

Ne, to bylo bolševik bolševikovi.S doprovodným cinkotem klíčů rozjásaného českého davu.

. 12.2.2010 13:58

Dolezal za 20 -2 =Vlk za 18

   Dejiny,ktere tvorili davno mrtvi ,dnes zijici jiz nezmeni.  

Sendzivoj 12.2.2010 13:53

Děkuji

Matěj 12.2.2010 13:40

Amen.

Marie 12.2.2010 13:18

Memento more

Děkuji pane Vlku, za svého bratra i za matku, oba bez hrobu  skončili v plynu....pan Doleschel lže, lže, lže, my co žijeme, nenehme hanobit svůj národ Doleschely! 

Marat 12.2.2010 13:25

Re: Memento more

Škoda Marie, že ste tam nezkočila také. A to že nesouhlasím s tím mordováním. Pan Deleschel nelše-nelše- nelše !. Mojí příbuzní byli téměř všichni povraždění bolševiky, ale že by mě to nějak bolelo, tak tedy bolest necítím. I smrt mé dcery mě už přebolela. Rozhodně nechci aby někdo proto plakal se mnou.

Petr Benes 12.2.2010 13:38

Re: Memento more

Marate, ty ses ake kus h.ov.ada! bylo ti tech obeti nacku malo ci co? jen o jednom te muzu ujistit - nad tebou plakat nikdo nebude. leda snad pokud mas nejakeho kamarada z ustavu.

Marat 12.2.2010 13:45

Re: Memento more

Mám dojem, že hovado jsi ty Péťo Benešu.. Odsuzují i nacistické mordýře a také přitom nechválím české mordýře a nesouhasím s těmi, kdo si vraždění Němcu pochvaluje jako tady tá Mařka. Kapišto dobytče Beneši?

Petr Benes 12.2.2010 13:49

Re: Memento more

ja ovsem nikomu nerikam, ze je skoda, ze neskocil do plynu, to je mezi nama ten hlavni rozdil. jinak zrejme mas problem s psanym textem. nejake chvaleni vrazd Nemcu tam nikde nevidim. ty ano?