10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

POLEMIKA: Národní zájem

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 5.11.2010 14:27

Re: S celkovým vyzněním by se dalo souhlasit,

Ruská gubernie, plná Rumunů, okupovaná Rumunskem. Perlíte.

Takže vše, co se osvobodí z bývalého ruského impéria je okupováno?

J. Pašek 5.11.2010 14:16

Pane Vlku, nemám čas hledat detaily . . .

To poválečné Stalinovo handlování území? Pravdu máte, že Stalin si zabral kus Polska a  dal Polsku stejný kus Německa  . . . Nemám čas hledat a psát detaily, jak to bylo jak to bylo s  tou " naší primitivní a zaostalou Podkarpatskou Rusí"  Podkarpatští Rusové požádali T. G. Masarazka v USA Pittsburgu, aby se přifařili k budoucímu ČSR  a tak se Podkarpatská Rus uměle přifařila do ČSR.  Po 2. Světové Válce Stalin si zabral Podkarpatskou Rus, za to vzal Polákům kus průmyslového Těšínska a dal ČSR co je dnes české Těšínsko a Poláci za to vyhrožovali ČSR válkou . . . . 

S. Ševeček 5.11.2010 14:12

Re: Bacha, pokouše Vás, má národoveckou vzteklinu.

Pán je internacionalista?

V. Kusý 5.11.2010 13:24

Re: Studená sprcha...

Na tom, že děláme všechno mizerně, bych žádné pozitivum neviděl.Ano, Němci byli vynikající nacisté, a proto nyní jsou velmi dobří demokraté.My jsme socialismus dělali jen tak levou zadní a to samé děláme s demokracií.Za protektorátu jsme jako národ zparchantěli, za socialismu to dotáhli k dokonalosti a teď pláčeme jak se krade, jak demokracie trpí, jak se vytváří koalice z verbálně se potírajících stran, další doplňte dle libosti.NAZDAR!

V. Kusý 5.11.2010 13:16

Re: Studená sprcha...

U pana Vlka je to "zdravé" vlastenectví o to nemocnější, oč je  zdravější  jeho šovinismus.Ten je nepatřičný a měl by zaniknout.

V. Novák 5.11.2010 12:48

S celkovým vyzněním by se dalo souhlasit,

ale pár chyb bych vytknul.

1) Prusové nebyli Slovani, ale Balťané a vyvraždili je povětšině už Teutonští rytíři ve 13. století. Nezbylo mnoho těch, které by bylo možno germanizovat, ač výjimky se našly.

2) SSSR neobsadil Besarábii a Moldávii. Obsadil Besarábii - bývalou ruskou (od r. 1812) gubernii (od r. 1818) okupovanou v r. 1918 Rumunskem a vytvořil z ní připojením k Moldavské ASSR (dnešní Podněstří) Moldavskou SSR. Moldávie s hlavním městem Iasy zůstala Rumunsku. Kteréžto Rumunsko vzniklo v 60. letech 19. století ze zemí povětšině osvobozených Rusy - ovšem Angloi a Francii to bylo moc, tak tam uplacírovaly přebytečného německého králíka. Stejně jako v Bulharsku.

K. Kužel 5.11.2010 12:45

Re: To je více něž chabá výbava pro diskuze na toto téma.

Jistě by byla, KDYBY se omezovala pouze na toto jedno tátovo sdělení.

www.karelkuzel.cz

R. John 5.11.2010 12:23

Takže vašnosti,

do Paříže vstoupil  Leclerc , špalírem am. armád, na politický rozkaz., protože si to De Gaulle vyvzdoroval. Taky pěkný  šovinistický ptáček, co se pak paktoval s bolševiky.

R. John 5.11.2010 12:07

Zradil Vašeho otce, na to nezapomínejte.

Udělal z vojáka věchýtek do vichřice a hodil ho v plen okupantům , vzal mu  vlastizradou možnost projevit svoji statečnost a bránit sebe a druhé.  

M. Prokop 5.11.2010 12:05

Re: Edvard Beneš

Ano, s výzbrojí to nebylo nic moc, ač později naše tanky porazily v německých rukou Francii.

Ale hlavní problém byl, že bychom i na Západě byli za "kazišuky" toho nádherného míru, který "vovine" celou Evropu. Poláci to měli snažší, tam už všichni věděli, že naděje na mír jsou pryč.

Takže mnichov Benešovi také nezazlívám, tam těžko mohl něco dělat. Na spojenectví s Poláky jsme měli pracovat v letech 1918-1921.

R. John 5.11.2010 12:03

To nevíme, ale víme, že Vy jste se pokomunistil. Zcela bezpečně.

R. John 5.11.2010 12:02

Ač nevím, co jste napsal o otci pí Netzer, přesto Vám poradím,

Co kdybyste napsal nejdříve o svém fotříkovi? Abysme měli nějaké srovnání, jak jedná pravý lidumil a vlastenec.

M. Prokop 5.11.2010 12:01

Re: Demokracie dnes a zítra

Zajímavá alternativní teorie.

M. Prokop 5.11.2010 12:01

Re: Pane Vlku, zcela s Vámi souhlasím

Pana Jocha nenávidí hlavně socani a p&l.

R. John 5.11.2010 11:58

Nemáte zač, takových namrská tucet za hodinu, ale ta úroveň, ta úroveň.

R. John 5.11.2010 11:54

To je více něž chabá výbava pro diskuze na toto téma.

M. Prokop 5.11.2010 11:53

Re: Studená sprcha...

Rooseveltova i Benešova choroba jsou realita a pro některé události i omluva. Ne však pro všechny a už vůbec ne důvod, zastírat si nadělané chyby.

R. John 5.11.2010 11:52

Bacha, pokouše Vás, má národoveckou vzteklinu.

M. Prokop 5.11.2010 11:51

Re: Studená sprcha...

To vám ovšem ukázal jen jeden malý kamínek celé mozaiky.

M. Prokop 5.11.2010 11:49

Re: Profesionalita autora?

Ale fuj. Má jiný názor než vy, většinou i než já, ale to z ní nedělá nějakou "zásadní protičeskou šovinistku".

Spíš se jako malý český šovinista jevíte vy.

Starat se o něčí rodinu je pak zasraným bolševickým kádrováním.

R. John 5.11.2010 11:45

Ach táák, tak von Edíček tady udržel jekous takous demokracii.

Že vám pane Vlku ústa neupadnou, to se tedy divím, leda že byste měl nějakou tu "Prolhanou marxistickou školu", to by pak hrálo . Jak můžete o hlavním iniciátoru potlačení politických a lidských práv napsat tuhle lež ? A co s tou vlastizradou Edíka, již jste si přečetl tehdejší Ústavu ? Nebo dál budete psát bludy , lži a demegogické výmluvy. Umíte něco jiného ? Hm, tušil jsem to, neumíte.

M. Prokop 5.11.2010 11:40

Já tu už komentoval Beneše párkrát,

tak jen stručně, první vážná chyba bylo nepodpoření Poláků když bojovali po válce s bolševíky, potom přílišné ustupování a paktování se s SSSR, vznik NF a faktická neutralita v politických tahanicích po roce 1945. Mstivost a přesvědčení o své neomylnosti.

Holt nikdo lepší nebyl, to se nedá nic dělat, ale není žádný "národní zájem" si adorovat schopného úředníka, který nestačil na státnickou funkci.

J. Matuška 5.11.2010 10:50

DĚKUJI ZA ČLÁNEK!

S. Ševeček 5.11.2010 10:47

Re: Profesionalita autora?

"p. Netzer a jejího otce, váženého vzdělance a lidumila, věrného Čecha se zájmem o svou vlast"

A potatila se?

K. Kužel 5.11.2010 10:46

Re: Studená sprcha...

Kdysi (sedmdesátá léta) jsem mluvil s jedním programátorem z Mnichova trochu na politickou notečku. Řekl mi, že Němci jsou takoví, že když se pro nějakou ideologii rozhodnou, že se jí fanaticky drží. Docela mu věřím.

Časem jsem došel k názoru, že Češi se hromadně zfanatizovat nedají, jen jako jednotlivci. Zato ale podstatná část se na nadirigované ideologii docela prospěchářsky SVEZE. V tom vidím podstatný rozdíl mezi Němci pod Hitlerem a Čechy pod Stalinem. Strach jistě také hrál nezanedbatelnou roli, ale neřekl bych, že byl HNACÍM FAKTOREM.

Už se těším na Vaše další "NAZDAR".

www.karelkuzel.cz

V. Heidlerová 5.11.2010 10:26

Re: Studená sprcha...

Já jsem Češka rodu moravského jako poleno, 74 let stará,v duchu zdravého vlastenectví vychovaná - ale žádnému národu neprospěje lživý přístup k vlastním dějinám. Otce udali vlastní lidé, pomohli Němci - kompletní odsudek Němců a neustálé zpěvy o jejich jednostranné vině mne už otravují. Němci pod Hitlerem se chovali stejně jako Češi pod Stalinem (komunisty)  - a hnacím faktorem byl STRACH.  Ostatně, pro mne jsou nebezpečnější Rusové než dnešní Němci. Nazdar.

K. Kužel 5.11.2010 9:57

Re: Studená sprcha...

Pardon, samozřejmě v ČESKOSLOVENSKÉ armádě. A taky tam byli i Maďaři,  kteří se pak přiklonili k nacismu.

V. Heidlerová 5.11.2010 9:57

Re: Profesionalita autora?

Opravuji chyby - vynechává klávesice - znám,vděčná

S. Ševeček 5.11.2010 9:56

Re: Pane Vlku, zcela s Vámi souhlasím

Jedná se o starší článek pana Jocha a nevím, proč ho zrovna teď vytáhli - žeby další kampaň  SDL na snížení a rozvrat zbytků sebedůvěry českého národa (mám na mysli občanů vč. Cikánů a Arabů, o Asiatech nemluvě) nedopadla?

V. Heidlerová 5.11.2010 9:55

Re: Profesionalita autora?

Nezbývá Vám nic jiného, nežli obléci uniformu Revolučních gard a znovu s novým entusiasmem vytáhnout do boje proti soldátům i civilistům německého původu. Paní Netzer nám osobně, Vaše příspěvky také - dehonestace je i Vaší oblíbenou zbraní. Budu Vám věčná, dáte-li mi zprávu na adresu Gulag.Magadan@@seznam.cz, která by obsahovala zmíněné informace o ní a její rodině, míním totiž proti takové sprosťárně vystoupit. Internet nesmí být prostředkem pro podporu klepů a šíření nepravd. Pokud p. Netzer nemluví, je to asi tím, že je znechucena lživými výmysly,já ale jsem bojovná babka a špinit tuto vzácnou paní nenechám. Nazdar.