Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
POLEMIKA: Národní zájem
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R. John 5.11.2010 18:33Tahle lež se tu dokonce vyučuje, to je, co ? |
V. Heidlerová 5.11.2010 18:25Re: Studená sprcha... Já su stará sokolka, tož aspoň to NAZDAR nám ostalo z dávných ctností. Žádný národ není ani dobrý ani mizerný, Češi se také jednou naučí demokracii, ale to už já budu mít dosokolováno. A cvičte i svá tělíčka, nejen ducha! Hop na hrazdu, hop dolů, tu je řada sokolů, jedna, dvě, tři, čtyři, pět - těšíme se už na slet. Nazdar. |
V. Heidlerová 5.11.2010 18:13Re: Co měl Beneš dělat v r. 1938 ? Škoda, že jsme v té době neměli politika Vaší hvězdné velikosti, ten by na hlavu nebyl a určitě by si poradil. Mohlo nás zachránit "mocné ruské dubisko". nééééééééééééééééé? |
V. Heidlerová 5.11.2010 18:10Re: Profesionalita autora? Ptám se já - jaký byl asi Váš pan otec? Z mého staromódního vyjadřování si nemusíte dělat pr..l, protože je mi už moc let, tak píšu archaicky.Ale kádrovat někoho s odlišným názorem je hodno tak nanejvýš bývalých hovnostářů minulého režimu. P. Nezter nás učí demokratické diskusi a nadhledu, oproštěných od vášní, které námi cloumají - patříme sice do Evropy, ale ještě jsme si neosvojili zásady demokratické diskuse. Vždy uvádí argumenty - a i když vždy nemusím souhlasit, musím se zamyslet nad jejími argumenty nebo trefnými poznámkami. Jelikož zná několik světových jazyků, má přehled z více zdrojů. Já umím jenom rusky a Pravdu a Izvestija nečtu ze zásady. |
M. Prokop 5.11.2010 16:44Re: To je více něž chabá výbava pro diskuze na toto téma. Komentuji to, co píšete zde. |
J. Pašek 5.11.2010 16:44Spor o Těšínsko http://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Ceskoslovensko-polsk%C3%BD_spor_o_T%C4%9B%C5%A1%C3%ADnsko |
M. Prokop 5.11.2010 16:42Re: Souhlasím a jen trošku upřesním, Neblbněte víc než je nezbytné. Těžko mohli Spojence "ošulit", demografické složení celého R-U bylo známé. S Hitlerem jednali nebo pokoušeli se jednat všichni. |
M. Prokop 5.11.2010 16:39Re: Ach táák, tak von Edíček tady udržel jekous takous demokracii. Polsko nebylo totalitní. |
M. Prokop 5.11.2010 16:38Re: Pane Vlku, nemám čas hledat detaily . . . Válka s Poláky o Těšínsko byla ještě v roce 1918 nebo začátek 1919. |
M. Prokop 5.11.2010 16:37Re: Co měl Beneš dělat v r. 1938 ? Společnost národů byla ještě bezzubější než nyní OSN. |
M. Prokop 5.11.2010 16:36Re: Co měl Beneš dělat v r. 1938 ? Co jiného měl na výběr? |
R. John 5.11.2010 16:29Ještě radši doplním, ohrazuji se proti nepravdivému tvrzení páně Vlka, .... že to zde byla od 45 -48 jákás takás demokracie, jak tvrdí. Nebyla, to je hnusná lež jako věž. |
R. John 5.11.2010 16:21Protože je to skutečnost, co píši, na rozdíl od Vás paní Vahalová a pana Vlka st. Víte ? |
R. John 5.11.2010 16:18Tak napište, v čem bylo Polsko totalitní , prosím, moc. .... A nebo to maďarsko, v čem bylo totalitní ? A víte že u nás byla za I republiky cenzura ? Nevíte, co, to byste tak neblbla na kvadrát. A víte že v tom "totalitním" Polsku si za prezidenta zvolili klavírního virtuosa , Také nevíte, jen melete omšelé propagandistické fráze. Vy demokratické moře, moře jo, ale hlouposti, jak Vás tak čtu. |
J. Valhová 5.11.2010 16:11Re: Studená sprcha... Já jsem Češka rodu českého z Čech, 71roků stará, zdravého ducha a dobře vychovaná ! Podle Vás, také my Češi jsme rozpoutali II.svět válku,zabíjeli lidi v koncentrácích,měli jsme SS legii Svatý Václav atp. To říkejte i českým židům, potažmo obyvatelům Izraele ! Nazdar Sokolko ! |
J. Valhová 5.11.2010 15:56Re: Nemáte zač, takových namrská tucet za hodinu, ale ta úroveň, ta úroveň. Tak on pan Matuška děkoval Vám ? Pane Johne, proč si myslíte, že jen ten Váš názor je jediný správný a neomylný ? |
J. Valhová 5.11.2010 15:51Re: Ach táák, tak von Edíček tady udržel jekous takous demokracii. Tak ono předválečné Československo nebylo jediným ostrůvkem demokracie v moři totalitních režimů kolem nás( Pilsudski, Horthy,Hitler,Stalin) ? Zvláštní tvrzení ! |
J. Valhová 5.11.2010 15:43Re: Co měl Beneš dělat v r. 1938 ? V čem nemám pravdu ? |
R. John 5.11.2010 15:39Re: Co měl Beneš dělat v r. 1938 ? Pan Řezníček má naprostou pravdu, ale Vy nemáte jasno. Bohužel. |
R. John 5.11.2010 15:37Souhlasím a jen trošku upřesním, První chyba jako prase byla, když ošulili Dohodu, že prý němců je u nás pár, zanedbatelně a že se to srovná. Když se pak provalilo, kolik jich tu je, frantík s anglánem z toho nebyli nadšení a právem se cítili od polospojence z WWI podvedeni. . Také jim nebylo po chuti, když se dozvěděli, jak Beneš jedná za jejich zády s Hitlerem, to je také dožralo.Ani se jim nedivím. |
J. Valhová 5.11.2010 15:36Re: Pane Vlku, nemám čas hledat detaily . . . Napište aspoň správně jméno našeho prvního prezidenta, kecáte ovšem i jinak ! |
J. Valhová 5.11.2010 15:33Re: Pane Vlku . . . Je to napsáno tak, jak to opravdu bylo ! Pravdivě ! |
J. Valhová 5.11.2010 15:30Re: Co měl Beneš dělat v r. 1938 ? Pane Řezníčku, Vy si představujete diplomacii, jak Hurvínek III. svět. válku. Víte aspoň něco o tzv. Společnosti národů se sídlem v Ženevě? Co by jste asi dělal Vy, se současnými znalostmi a zkušenostmi, na místě TGM , nebo E. Beneše? Nic, anebo velký kulový !!! |
V. Běhal 5.11.2010 15:30Re: Co měl Beneš dělat v r. 1938 ? Beneš musel bát na hlavu padlý, když počítal, že nám půjde na pomoc Francie. |
K. Kužel 5.11.2010 15:16Re: To je více něž chabá výbava pro diskuze na toto téma. Napsal jsem svůj názor, že článek p. Vlka je studená sprcha. K tomu jsem si dovolil přidat celkem nedůležitou zmínečku o mojí vlastní studené sprše. Pokud jsem si všiml, tak žádný z diskutujících nedokládá prakticky nijak svoji vybavenost k diskusi. Proč to chcete právě ode mne? Jestliže Vás zajímají moje zážitky a poznatky ze života, dovolím si doporučit svůj blogový sedmnáctidílný seriál Staré zlaté časy, na který se snadno dostanete na ných stránkách |
K. Kužel 5.11.2010 15:10Re: Studená sprcha... Bohužel s Vámi musím vcelku souhlasit. Jinak koukám, že to "NAZDAR!" paní Heidlerové je docela nakažlivé. |
M. Prokop 5.11.2010 15:06Re: Co měl Beneš dělat v r. 1938 ? K jejich cti budž řečeno že se dost snažili. Jediná hrubá chyba byla s tím Polskem. |
J. Řezníček 5.11.2010 14:31Co měl Beneš dělat v r. 1938 ? To už skoro nic. Ale co dělal(-i, i s tgm) celých 20 let předtím? Abychom nezůstali sami ? |
M. Prokop 5.11.2010 14:30Re: To je více něž chabá výbava pro diskuze na toto téma. Víc jste jich nenapsal. |
J. Pašek 5.11.2010 14:28Pane Vlku . . . Příjde čas, kdy lži budou znít věrohodně a pravda neuvěřitelně . . . . Moc hezky jste to napsal. Je třeba reagovat na přitroublé provokatéry a lá Roman Joch, kterých je v poslední době jako hub po dešti . . . |