6.5.2024 | Svátek má Radoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Šerlok Homeless 3.10.2008 19:20

Jelínku

Pasáží "Předně je nepochopitelné, proč se tedy čeští vyjednavači chlubí ústupky, které prý u Američanů prosadili. Vždyť pokud je radar v našem zájmu, měli bychom zbaštit nabízené menu i s chlupama, dřív než si to USA rozmyslí, a neklást na dobrodince jakékoli podmínky."  dokládá myšlení vás komunistů z ČSSD a KSČM. Takto byste to dělali vy - pozvali Rudáky bez podmínek a lezli jim do (Y).

Pro Vás bude zřejmě překvapením že to, že něco považuju za prospěšné, ještě naznamená, že nelze vyjednávat o podmínkách a dosáhnout dobré smlouvy. Víc, než výsledky naší vlády se mi ovšem líbí podmínky, jichž dosáhli  Poláci: Bude-li Polsko napadeno, bude jej USA bránit.

Z výše uvedené pasáže ale plyne, že česká tzv. "levice" je nevolitelná. Vaše myšlení, že se spojencem nelze  vyjednávat o podmínkách, patří do let po r. 1969.

dwarf 3.10.2008 19:27

Re: Jelínku

jasně, z Iránu nebo z Koreje. ;-)Nepočítáme -li jednu nevyzpytatelnou dnešní velmoc, která napadá jiné země jak na běžícím pásu.

AeroKarel 3.10.2008 22:03

Re: Re: Jelínku

Zatím stihli jen Gruzii .......

B.Tichý 3.10.2008 17:32

Pro referendum

Dalším dost nešťastným krokem pro propagaci radaru od jeho příznivců jsou neuvážené, často až agresivní postoje a slovní  výpady proti těm, kteří vyjadřují svůj nesouhlas. Pochybuji, že si touto rétorikou nakloní  veřejné mínění ve svůj prospěch. Spíše ještě odvrátí ty nerozhodné. Tímto způsobem se přece přesvědčovalo v dobách hlubokých totalit. Zřejmě militarističtí příznivci věří, že referendum o radaru nehrozí, tak proč by si brali servítky. Nebo se skutečně domnívají že hrubost, zastrašování a kompromitace je spravná DEMOKRATICKÁ cesta jak dosáhnout svého.

Honza 3.10.2008 17:50

Re: Pro referendum

R^!!

hulwat 3.10.2008 18:24

Re: Naivko. :-)

To si jako myslíš, že tady někdo někoho ovlivní?

dwarf 3.10.2008 19:11

Re: Pro referendum

jejich vyjadřování pouze indikuje jejich jednoduchost. Jedině takové lidi propaganda dokáže za každého režimu oblbnout

richard 3.10.2008 19:14

Re: Pro referendum

Já jsem si všiml urážlivých argumentů typu "máš vymytý mozek, jsi americký řiťolezec, busharonistická sionistická opice"  apod. u antiradaristů, tak moc neplkej.

dwarf 3.10.2008 19:15

Re: Re: Pro referendum

spočítej to tady a vypiš bilanci. Pak plkej.

dwarf 3.10.2008 19:25

Re: Pro referendum

oni ti příznivci jen převlékli pláště, ale totalita v nich zůstala. A minulou kolaboraci po změně režimu, na kterou neměli sebemenší vliv, kompenzují kolaborací novou. Jsou zrcadlovým obrazem a karikaturami dřívějších komunistů. :-)

jeff 3.10.2008 20:23

Re: Re: Pro referendum

logika vašeho myšlení se blíží úrovni asi tak žížaly. Co je obsahem kolaborace se spojencem ? 

Yarda 3.10.2008 17:07

Hrozně by mne zajímalo

jak by reagovali mlamojové co vítají radar, že nám zajistí bezpečnost, kdyby v rámci té bezpečnosti museli naklusat na vojnu - stačilo by na rok.

Sid 3.10.2008 20:56

Re: Hrozně by mne zajímalo

A co ty, soudruhu, ty jsi na vojne byl?

Magor 3.10.2008 16:28

Zmagoření

Ten jelínek je magor.

Zlomocny 3.10.2008 17:23

Re: Zmagoření

Magor o magorovi, že je magor, lol

Dodo 3.10.2008 16:20

Radar

není zbytečný, pane Jelínku a ukazuje to i reakce Moskvy. Dnes je moderní aby se k bezpečnosti země vyjadřoval kdejaký hejhula, ovšem potitici by měli mít přeci jenom rozhled delší než do Moskvy, nemyslíte? Není třeba brát proto rozum od lidí, co nemyslí dopředu.

Robert 3.10.2008 19:08

Re: Radar

Naprosto souhlasím, ostatně co čekat od šéfa jakési dělnické akademie, což je protimluv už v samém základu. Jelínek se cítí být odborníkem úplně na všechno, ale je vesměs ve všem naprosto mimo. A rusofily rozhodně nemusím, včetně toho nejvyššího...

Ivan Nový 3.10.2008 16:05

Rusko má pár měsíců na to,

aby mohlo napadnout na Ukrajinu a zabrat Krym. Důvody: jejich spěšná agrese v Gruzii, laxní odezva EU na ni, finanční krize v USA, prezidentské volby .... To jsou všechno předpoklady pro úspěšné provedení lokální a omezené války o Krym.

JJ 3.10.2008 16:07

Re: Rusko má pár měsíců na to,

Rusko nepujde do valky o Krym. Necha rozdelit Ukrajinu a potom se postavi za vychodni cast i s Krymem. Je to tak pohodlnejsi a zapad proti tomu nezmuze zhola nic.

Ivan Nový 3.10.2008 16:11

JJ,

ano, to je pravděpodobný scénář, ale bez poslání ruských vojsk na východní Ukrajinu se to neobejde. Ale i tak si s tím budou muset pospíšit. Doma to budou muset mediálně prezentovat jako úspěšné vojenské tažení. Jen by mě zajímalo, co o tom napíše pan Jelínek? :-)))))

JJ 3.10.2008 16:13

Re: JJ,

EU si pred koncem zimy netroufne zhola nic. US nemuze, proste to bude vnitropoliticka zalezitost. Rusko klidne necha bojovat ukrajince pro ukrajincum. S podporou materialni a "dobrovolnickou". Budou tak mi sanci ziskat vetsi kus.

Ale hlavne Rusko chce Ukrajinu celou. Rozdelenim by akorat vytycilo jasnou hranici a to ted chtit rozhodne nebude.

Ypsilon 3.10.2008 16:17

Re: JJ,

Nevím zda ruské vední zcela nutně potřebuje na Ukrajině demonstrovat úspěšné vojenské tažení. Rozštěpení Ukrajiny na 2 možná 3 části se snad dá provést politicky a vojensky by obsadili jen Krym, který historicky býval ruský.

Jenda 3.10.2008 16:21

Re: Re: JJ,

Ale kdepak. Nejdriv se do toho bude chvili stourat aaz se to zacne trochu mlatit tak se to s pozehnanim Rady pro bezpecnost a spolupraci v Evrope (nebo jak se ta parta jmenuje) obsadi za ucelem zajisteni miru a poradku.

Ivan Nový 3.10.2008 16:24

Ypsilone,

samozřejmě, že Kreml potřebuje vojenské úspěchy, protože k čemu by ho jinak prostí Rusové měli, že. Kreml tím zvedá jejich sebevědomí.

Ypsilon 3.10.2008 16:33

Re: Ypsilone,

To jistě, jenže oni teď ,zdá se, mají také nějaké ekonomické potíže...V jakém stavu jsou jejich vojenské pozemní síly moc netuším, ale žádná sláva to asi nebude a Ukrajina je dost veliká ;-). Takže verze získání Ukrajiny politickou cestou spojenou jen s "podporou povstalců" by asi byla stejně efektní, ale snažší

Ivan Nový 3.10.2008 16:52

Ypsilone,

o to víc, o to víc, ...

richard 3.10.2008 19:16

Re: JJ,

Co by napsal, to samé, co jemu podobní psali o Gruzií - "fašistická Ukrajina napadla ruské mírotvůrce";-D

dwarf 3.10.2008 19:32

Re: Re: JJ,

ruští i gruzínští vojáci v Osetii měli statut mírotvorců OBSE. Před tímto statutem se Gruzie zavázala, že  problém s tímto, historicky negruzínským územím a obyvatelstvem nebude řešit násilím.

pbla4024 3.10.2008 19:51

Re: Re: Re: JJ,

Zmíněné území je gruzínské již déle než dva tisíce let.

dwarf 3.10.2008 19:53

Re: Re: Re: Re: JJ,

před 2 000 lety Gruzie a gruzínci neexistovali ;-D;-D;-D

Bod za bl*ost R^