8.7.2024 | Svátek má Nora


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
slyFox 19.4.2006 10:15

válka, lži a obyvatelé Evropy

Píšete: "Od socialistického myšlení se tato generace úplně neodpoutá už nikdy, proč? Protože v jiném systému téměř celý život nežila. Nedokáže pochopit ani mladé, ani manýry ze západu, ani politiku Tonyho Blaira, ani Američany, když budou muset provést vojenský zásah".......... tohle mluví za všechno. Vážená paní, VĚTŠINA obyvatel Evropy je a byla v době např. války proti Iráku proti politice Bushe a Blaira! To je fakt. Dále obdivuji vaši důvěru v argumenty pro případné vedení agresivní války proti  Iráku. Je to naivita, nebo neznalost??????????

Pavla B. 19.4.2006 10:18

Re: válka, lži a obyvatelé Evropy

No tak je fakt, že propagaci irácké války a předvolební agitaci na konci článku si autorka mohla odpustit, ale meritum věci je jinde.

slyFox 19.4.2006 10:22

Re: válka, lži a obyvatelé Evropy

oprava, v předposlední větě jsem chtěl samozřejmě napsat "případné agresivní války proti Iránu!

patejl 19.4.2006 9:57

duchodovy system

vazeni rvouci a prskajici geronti, 40 let jste si zde radostne budovali socialismus se svinskou tvari a meli byste si tedy taky pekne vyzrat plody ktere vam prinesl, tedy ekonomicky krach! proc maji za vas toto brime nest mladsi generace? uvedomujete si ve sve postbolsevicke sobeckosti (ve ktere s naprazenyma prackama rvete dej vic! dej vic! zatimco se dalsim generacim odvdecujete dalsimi a dalsimi hlasy komundirum) ze mladi lide musi zivit nejen vas, ale take sebe a pripadne potomky? ze na vasi neschopnost vyporadat se s bolsevickym neradem, lemplovatost, vychcanost, lenost a zlodeju (at za komancu nebo pri privatizaci!) doplati krachem socialniho systemu, ze na ne samotne patrne nezbydou penize na penze, ze se budou muset postarat nejen o sebe (aby na stare kolena nepochcipali hlady), ale taky jeste i o vas (abyste se meli jeste lepe nez se mate ted) a sve deti? no stydte se ;-€ nechci hazet vsechny do jednoho pytle, ovsem z vlastni zkusenosti vym ze nejvice a nejhlasiteji kejhaji vzdy ty nejvetsi smejdi Rv cest vyjimkam R^

Geront 19.4.2006 10:11

Re: duchodovy system

Pro vasi informovanost pane Moudry a Spravedlivy. Po roce 1989 byly vsechny ucty komouskejch ekonomu prebytkove !!! Jak duchodovy tak hospodarsky, ten dokonce o 111 miliard !!! To se blbe posloucha, ze voni troubo...:-D

Pavla B. 19.4.2006 10:19

Re: Re: duchodovy system

Zato všechno ostatní bylo v kopru. Hezká čísílka na papíře - nic víc.

Geront 19.4.2006 10:31

Re: Re: Re: duchodovy system

A vy zase mlatite cernochy !!!

;-D

Zdeněk Kříž 19.4.2006 11:01

Re: Re: duchodovy system

Jo, na papíře možná, pokud teda zrovna byl k sehnání.

Stredocech 19.4.2006 11:12

Re: duchodovy system

Pokud nebudou mít mladí dost dětí, tj. více než dvě na jednu ženu, pak opravdu nebudou mít na důchody pro sebe. A ŽÁDNÝ důchodový systém je nezachrání. Musel by totiž čerpat prostředky z ciziny, což nevidím jako reálné.

janoryna 19.4.2006 12:05

Re: duchodovy system patejle, a zapomněl jsi

říct: dědeček, babička, ujídají chlebíčka. mimochodem, platí to i o tvé rodině ?   

Kadlus 19.4.2006 13:04

Re: duchodovy system

Vážený,

Vám bych přál nějaký stroj času, vrátit Vás trochu zpět.Pak bych třeba z výšky nebeské hleděl,jak ty svoje slinty uvedete do praxe. Tedy, pardón, jestli to není také provokace z Vaší strany .škoda, že je to jen sen.

Vlasta.on 19.4.2006 9:29

Je zajímavé,

jak koresponduje úroveň příspěvku s úrovní diskuse. Blbost se prostě rozrůstá geometrickou řadou.

Taraszátars 19.4.2006 10:48

Re: Je zajímavé,

Sebekritika?

Karel 19.4.2006 9:04

Proboha..

Co to je za krávu? Problémem internetu je, že opravdu snese všechno.

Dan z Piesku 19.4.2006 9:27

Re: Proboha..

To je tá sloboda získať vysvedčenie a zostať blbý. Neurážajte, prosím, kravy. Ona je len mentálne zaostalá. Svoju neschopnosť chápať kompenzuje agresivitou.

Čulíka nemám rád, nazvládol demokraciu a pluraritu názorov, ktoré chcel propagovať. Taký zahraničný demokrat boľševického razenia. Ale kritizovať ako na procese so Slánskym dokáže len kandidátka strany. Je mi jedno akej, je to o charaktere.

Budem rád, ak si autorka uvedomí, že tu ju ľudia nepochopia, dokonca ani nepoľutujú, len jej otvorene povedia, že by sa mala vrátiť do školy(alebo ešte do škôlky?). Facky v škole života bolia viac než nejaká neurobená skúška z ideológie.

Taraszátars 19.4.2006 10:41

Re: Re: Proboha..

Potíž už zjevně degenerativně zmutované mladé generace spočívá v tom, že její životní hodnoty a vzory nastavují akční seriály, počítačové hry, Krejčířové a Kožení. Důsledkem pak je hulvátství, neúcta ke stáří i životu vůbec (viz adrenalinoví idioti a stav na českých silnicích), absence kultury, zhovadilý vkus (reality show), orientace na konzum. V jejich výchově scházely facky.

gerontusinza 19.4.2006 14:38

Souhlasím taky jsem syna málo řezal. Re: Re: Re: Proboha..

Ale jinak si nestěžuji. Po překročení 33 let (tedy jeho) začal chápat že táta měl někdy pravdu. Třeba mu i dojde později, že ji měl vždy (jak jsem k tomuto přesvědčení došel i já -podotýkám že asi v témž věku). Inu dobře nám tak.

Taraszátaras 19.4.2006 15:32

Re: Souhlasím taky jsem syna málo řezal. Re: Re: Re: Proboha..

Jistě, je třeba rozlišovat pubertální bezvědomí (které u mužů trvá do té třicítky) od asociálně a kriminálně nastavených osobností, kteréžto vlastnosti se získávají v útlém věku, díky výchově bez omezování a zároveň bez citové vazby zejména s matkou (doporučuju Vzpouru deprivantů od dvou českých psychologů, jeden je dáma, kde je mé tvrzení o zmutované generaci doloženo statisticky, vzrůstajícím počtem takto poškozených osob). Ty facky jsem myslel jenom částečně doslovně, hlavně však jsem měl na mysli nevytýčení hranic chování a absenci kladných vzorů (připomínám Třísku v Obecné škole). Zdravím.

Kadlus 19.4.2006 15:32

Re: Re: Proboha..

Mimochodem, Dane z Písku, všiml jste si , doufám, že na BL pan Č. nepřipouští diskuzi čtenářů ? Vždy jde o úzký okruh jeho přispěvatelů, pokud se najde kritik, pak je jeho vystoupení vždy ze strany BL okamžitě - často formou vsuvek - komentováno- většinou negativně.Pro mne zvláštní přístup- to je můj názor,ty, čtenáři,ber-neber;hlavně drž ústa.I když, připouštím dle mentální úrovně diskuzí ( díky bohu, tahle pandemie českého diskuzního Netu - hulvátství- chodí kolem Pejska zatím okolo.Jo, chtěl jsem tím říci, ža by opravdu někdy bylo lepší, kdyby některá ústa zůstala němá ( a klávesnice osiřely)- hned by se těm, jimž o něco kráčí ,ulevilo a vzduch by na těch diskuzích mohl být jako po jarní bouřce.

Taraszátaras 19.4.2006 15:44

Re: Re: Re: Proboha..

Nejsem pamětník, ale ti říkají, že Čulík musel diskuze zrušit kvůli nadměrnému výskytu agresivních hovad, jejichž jediným argumentem je nadávat někomu do bolševiků. Jak jsem koupil, tak prodávám. Čulík má ovšem někdy opravdu protektorské sklony, kdo je ale nemá, a příspěvky jsou tam opravdu vyváženější než kdekoliv jinde. Taky se dost bojí české justiční Godzily.

Kadlus 19.4.2006 16:12

Re: Re: Re: Re: Proboha..

Dík za odpověď, já ač věkem pamětník, BL sleduji asi 3 až 4 roky;nikdy jsem žádnou takovouhle diskuzi pod článkem v BL nezažil.

Em 19.4.2006 16:38

Re: Re: Re: Re: Re: Proboha..

O nic jsi nepřišel.:-)

A. 19.4.2006 23:09

Re: Re: Re: Proboha..

Vím, že se opakuji. Nicméně: Dříve  lidé ulevovali svým duševním průjmům na stěnách veřejných záchodků. Dnes to píší na WEB.

Stredocech 19.4.2006 8:34

Zelená barva je dnes TOTÉŽ co byla rudá po WW2

a mladí mají velký sklon naletět samozvaným spasitelům.

Kde jste sebrala ten nesmysl že staří volí převážně komunisty? Oni jsou naopak tak naučení, že vycítí komunismus a sociální inženýrství když na ně narazí. Jistě, určitý počet skalních se mezi nimi najde ale NENÍ to zdaleka většina.

Mablung 19.4.2006 9:08

Re: Zelená barva je dnes TOTÉŽ co byla rudá po WW2

http://www.scac.cz/default_archiv.html - není to přímý odkaz, prohlédněte si navazující odkazy na volby.

Není to ideální zdroj, ale snad to dostatečně vypovídá o tom, kdo volí komunisty. Ze 70 % to jsou lidé nad 45 let. Většinou důchodci a nezaměstnaní.

divitel 19.4.2006 10:13

Re: Re: Zelená barva je dnes TOTÉŽ co byla rudá po WW2

Ty výsledky voleb do EP jsou zajímavé. Všimněte si, že KSČ, ČSSD a KDU-ČSL mají co do věkové struktury voličů velmi podobný trend, opačný než ODS a SNK-ED, až na to, že komoušům naletí trochu víc zelenáčů.

scurra 19.4.2006 8:26

svazačka

Takhle uvědomělé svazačky už jsem zažil. Jenom měly "košile modré a srdce rudá" na rozdíl od autorky která má asi modrou košili a srdce zelené?  Nebo má modrou krev  (možná,  očividně se díky mládí považuje za elitu)?  Nebo zelený mozek (úroveň argumentace lampasáky celkem připomíná)? Ale to nic, revoluční zápal ji snad časem přejde stejně jako básníka, jehož jsem na začátku citoval.

Em 19.4.2006 7:55

Zadání bylo jasné, autorko: Poplivat Čulíka.

Teď už se jen k tomu nějak dobabrat.

Vlali 19.4.2006 7:47

Modrá komunistka

Komunistka (byť se hlásí k modré) má jasno kdo je starý (mohla aspoň definovat věkovou hranici) je vůl a levičák. Co navrhujete střílet (nebude to moc drahé?) nebo humáně nechat chcípnout hlady? Komunisté měli v padesátých letech jeden slogan pro podobné aktivisty "dědeček a babička ujídají chlebíčka", že ho v podobě modré najdu na NP to je teda síla.

Hledajíci 19.4.2006 7:00

V budoucnu,

za takových 20-30 let přijde ta dnešní generace nadšených budovatelů kapitalismu nato, že i ten kapitalismus není to co se domnívali. A generace budovatelů kapitalismu bude natom psychicky mnohem hůř, bude totiž vědět že jak socialismus, kapitalismus a mnoho jiných -ismů nejsou schopni zajistit jim jejich sny.

Život člověka naučí, že vše na tomto světě přináši zklamání – pouze Bůh ho nezklame když se plně k Bohu obrátí. Není to proto, že v člověku existuje něco špatného co mu nic nepřeje, celé lidstvo je neustále zklamané protože stále touží po věcech které nemůže dostat, a i když je dostane tak tyto věci jsou pomíjívé a lidstvo je ztratí, anebo tyto věci nesplňují očekávání a proto lidstvo neuspokují. Pouze obracení se k Bohu je jedinou pravdou v životě.

 

Indicky myslitel Sri Aurobindo