4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

NÁZOR: Cenzura

Dnes se žádná zmínka o cenzuře neobejde bez zdůrazňování její nepřijatelnosti s odkazem na svobodu slova a projevu a nese se ve znamení boje za svobodu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 26.12.2022 14:00

Teď mi připomínáte Rudolfa Slánského, který se doznával za všeho, od sionistického spiknutí po spolupráci se západními imperialisty atd. atd. Nakonec byl stejně oběšen.

K. Křivan 26.12.2022 19:12

Že bude Slánský viset bylo jasné od začátku. Když spolupracoval a řekl co mu nařídili, tak přežila jeho manželka. Takže říkal i nesmysly.

J. Vintr 26.12.2022 12:08

Pořád platí a bude platit, že proti lži se bojuje pravdou a proti pravdě cenzurou...

L. Novák 26.12.2022 12:27

Proti zjevným lžím ruské propagandy, které jsi schopen sem nacpat i mnohokrát denně, máme bojovat jak?

Dezinformace je lživá informace se záměrem zmatení veřejnosti

https://www.nelez.cz/

J. Brei 26.12.2022 13:19

Pravdou a slušností. Již jsem Vám to napsal několikrát. Co na tom nechápete? Zkuste se uklidnit a začněte se chovat racionálně. Argumentujte. Fakty a slušně. Takto tady nikoho nepřesvědčíte.

L. Novák 26.12.2022 14:16

Jak jste se vy sám zapojil? Nijak. Jenom kecy...Rv

J. Brei 26.12.2022 16:07

Tak třeba moje odpověď paní Rybnické na její lživé tvrzení o tom, že ČR neuznala své zločiny - https://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost/historie-vzpominka-na-pani-heydrichovou.A220603_213801_p_spolecnost_nef/diskuse/4 (s. 4 4.6.2022 22:23)

Moje odpověď panu Krystlíkovi na jeho lež o nepřiznání české viny: https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici/historie-manazeri-ve-wannsee-pred-80-lety.A220120_154456_p_zahranici_wag/diskuse?vlakno=111610495 (s. 1 23.1.2022 13:06)

Moje reakce na tvrzení pana Prečucha z 15.10.2022 21:28 o tom, že se podle Zákona neupalovalo: https://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost/dezinformace-co-je-ideove-savo.A221014_193042_p_spolecnost_nef/diskuse/5 (s. 5)

L. Novák 26.12.2022 16:29

Jenomže stále stejní Putinovi trollové těch nesmyslů sem nacpou denně i stovky. Na normálních webech se to považje za SPAM, smaže a autoři dostanou BAN nebo alespoň režim schvalování každého příspěvku před jeho zobrazením v diskusích. Obvykle to na eliminaci trollů stačí.

J. Brei 26.12.2022 18:13

Nestačí. Jen se pod jiným nickem přesunou jinam. A na servery mimo EU nedosáhnete. Budou dál mailovat, vykládat své lži známým a lidem, které potkají. Co uděláte dál? Zavřete je? Oni jsou přesvědčeni, že mají pravdu a rádi ze sebe nechají udělat mučedníky. Jediná cesta, jak se lží vypořádat je porazit a zdiskreditovat jí pravdou. V demokratické společnosti se proti lži, panu Nováku, bojuje pravdou, ne cenzurou a zákazy. Netahejte sem putinské praktiky.

L. Novák 26.12.2022 19:50

Už zase plácáte nesmysly!!! SPAMující individua jsou blokována vždy a všude kvůli udržení úrovně diskuze a odstranění nesmyslů, které tu úroveň shazují. Odkazy na pornoweby a vkládanou reklamou počínaje a SPAMujícími TROLLY A IDIOTY konče. Na jejich eliminaci existuje dostatek účinných nástrojů a s cenzurou to nemá nic společného.

Vy o tom zřejmě nic nevíte, nikdy jste něco podobného nedělal, tak tady melete ideologické poučky, které v každodenní praxi nefungují. To už nakonec dávno zjistili i komunisti, když prohlašovali, že "kapitalisti" jim ještě rádi prodají provaz, na kterém je potom oni pověsí. A s tou vaší "svobodou AD ABSURDUM" je to přesně to samé. :-P

H. Lukešová 26.12.2022 14:17

Přesně tak. I dobrou věc, když hájíte sprostě a zle, stane se věcí špatnou a zdiskreditovanou. Také jsem se musela naučit argumentovat slušně, rovněž i pro mě je to někdy složité zůstat slušná, ale zapřu se...

Chodím sem na Neviditelného psa od roku 2006, také mě tu a tam tekly nervy, ale je to 14 let, brzy to bude 15 let, tak člověk přece jenom zmoudří za tu dobu. :-)

L. Novák 26.12.2022 14:23

Ano, vaše naivita je do očí bijící (pozorováno dlouhodobě). ;-)

J. Brei 26.12.2022 16:10

Slušnost je naivita? A urážet druhé je ctnost? Já si paní Lukešové za její slušnost a argumentování fakty vážím.

L. Novák 26.12.2022 16:38

Naivita proti trollům nemá žádný pozitivní vliv. Naivní reakce na jejich vstupy jenom přidávají SPAM. Nic víc. H. Lukešová k nim přidává svoje sionistické nadšení, nevyvrací lži, které sem Putinovi trollové vkládají. Takže místy je od nich k nerozeznání. ;-)

H. Lukešová 26.12.2022 16:44

Už jsem vám psala, že nejsem pro-ruská, nepodporuji Rusko v jeho válce proti Ukrajině, nejsem na jeho straně. Tak co bych měla psát více?

Jen se s paní Laurenčíkovou, kterou vy nemáte rád, normálně slušně bavím, je pro-izraelská a proti islámské migraci do Evropy, což je pro mě nejvyšší priorita. Pro mě je Izrael a odpor k islamizaci nejdůležitější, důležitější než válka na Ukrajině. Co je na tom špatného a nepochopitelného?

Na válku na Ukrajině jste tady přece odborník vy, tak vy vyvracejte jejich příspěvky. Já se držím svého kopyta.

L. Novák 26.12.2022 16:54

"Laurencikova" je zjevnou pro-ruskou trollkou. Vaši účast už raději komentovat nebudu, abychom zbytečně nezamořili téma.

J. Brei 26.12.2022 18:16

Ve kterém příspěvku se paní Laurenčíková projevila jako pro-ruská trollka?

L. Novák 26.12.2022 19:56

Nejmíň v desítkách až stovkách. Můžete si je dohledat. Nejsem správce webu, abych vám je mohl nechat vypsat podle konkrétního autora.

J. Brei 26.12.2022 21:12

Ano, pro Vás typické. Takže nic konkrétního nemáte. Jediné, co jste schopen nabídnout je Vaše nenávist. Je mi Vás líto. Musíte být dost nešťastný člověk.

L. Novák 26.12.2022 22:21

Jste TYPICKÝ DEMAGOG. Dobře víte, že bez přístupu k databázi příspěvků v nich nelze hledat, zvláště když jich tady natrollili tisíce každý z nich jednotlivě. Takže tomu klidně věnujte svůj čas, ale neotravujte s tím ostatní, aby něco složitě dohledávali pro vás. Stačilo, abyste se podíval po článcích pár dní pozpátku a nebo pod Astonovy úvodníky, a tam si pročetl ty s*ačky naplácané za dlouhé dny od rána do večera. :-P

J. Karza 25.12.2022 16:41

Tak Jourová chce "desinformace" předvídat a zamezit jim s předstihem. Zlatí komunisti.:-)

V. Němec 25.12.2022 21:47

R^Zlaté prciny.

Tedy probůh, ne ta Jourové!

P. Sura 25.12.2022 15:44

Svoboda projevu by neměla být nijak omezována. Měla by ale být omezována svoboda po projevu na základě obsahu svobodně projeveného projevu. Je to stejné jako s morálkou. Taky nesmíš nikoho zabít, ale můžeš. Ale protože nesmíš, chytěj tě a zavřou, abys už nezabíjel, když nevíš, že nesmíš.

P. Sura 25.12.2022 15:48

P.S. ještě dodatek - když tě zavřou, protože tuší, že chceš někoho zabít, je to podobné, jako když při svobodném projevu obecenstvo hlučí, píská a přehlušuje.

J. Šídlo 25.12.2022 17:16

Něco jako: Svoboda projevu ještě neznamená svobodu po projevu?

P. Sura 25.12.2022 19:06

Nechte si to od někoho přeložit.

V. Němec 25.12.2022 21:57

Plně souhlasím, Svoboda projevu je jako každá jiná svoboda. Hraničí tam, kde omezím svobodu někoho jiného. A to řeší zákon. Připomínám Černé barony, parafráze do dneška:

Za komunistů, kdyby někdo napsal, že Rusové jsou svině, dostal by se okamžitě do vězení. Dnes to na internetových diskuzích tvrdí svobodně spousta lidí, ale nikdo je za to nestíhá. Takovou máme svobodu.

(I když je to naplnění § 355 trestního zákoníku (č. 40/2009 Sbírky).

[>-]

Z. Lapil 26.12.2022 11:26

To už je ale v tom, že kde není žalobce, není soudce.

Jestli to nikomu nestojí za žalobu, asi se jedná o zákon řekněme vyhaslý. Už je to nějaký čas, kdy v Británii rusili zákon zakazující bití manželek po desáté hodině večerní.

J. Plzák 25.12.2022 11:05

"Tak jako není možná absolutní svoboda v lidském jednání všeobecně, není možná ani při sdělování."

O míře svobody rozhodne Kmuníček. Co je to za čičmundu?

Kdybych nebyl pro absolutní svobodu slova, požadoval bych, aby tohoto pána pověsili na lucernu - hlavou dolů.

Přišel bych s ním pak diskutovat o svobodě vůbec.

J. Šídlo 25.12.2022 10:19

Na první pohled kacířský myšlenka. Musím ale uznat, že jistou logiku má. Dnes skutečně oficiální cenzura neexistuje, zato té neoficiální je všude habakuk.