Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
MRAVNOST: Někdo hodnotit smí a někdo nesmí
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T. Kohout 10.6.2022 13:11Piráti nepotřebují žádné rady zvenku. Je to samostatná kasta. |
T. Kohout 10.6.2022 12:59To víte, je to výdělečný podnik. Zisk je více, než nějaká volná diskuse. A v kapitalismu platí, že kapitalista, co neroste, tak upadá. Tak máte "premium", snad si to dobře spočítali. A na Primě už ani nemůžete ty jejich hnusácké reklamy přeskočit. Jedině zkusit jít z Primy jinam, přes tu jejich reklamu, že "bez reklam to nejde". To je skutečně zábavné, tohle slyšet. |
T. Kohout 10.6.2022 12:54Akorát, že na tom nezáleží. Buď jste převážně dobrý nebo převážně špatný. To ostatní je hámot. /od hámotina/ |
T. Kohout 10.6.2022 12:42Kéž by. Konečně se nám podařilo z toho šíleného chumlu najít člověka, pro kterého by se dalo hlasovat, bez velké rezervace. Žádné "menší zlo", ale téměř racionálno. |
J. Anděl 7.6.2022 9:59Autorka. Píše, že "někdo hodnotit smí a někdo nesmí". Já píšu, že nic takového, žádný konsensus, shodující se na tom, že někdo hodnotit smí a někdo ne, neexistuje. Napsala nějaký názor či hodnocení a sesypala se na ní hromada kritiků. Kdyby napsala opačný názor či hodnocení, sesypala by se na ní stejná hromada jiných kritiků, jak už to tak bývá u podobných témat. Já názor nemám. Nevím, jestli je Feri vinen znásilněním. Moc mě to nezajímá, nicméně předpokládám, že výsledek nějakého soudu se ke mně donese. |
O. Roldan 7.6.2022 9:54They who stand for nothing are bound to fall for everything. |
O. Roldan 7.6.2022 9:50Přidávám se. |
O. Roldan 7.6.2022 9:47Na Psovi? Nic. |
O. Roldan 7.6.2022 9:38Kde píše o konsenzu? Nikdo ani zdaleka nevíme, jak to bylo. Svůj názor a úsudek si ale na základě dostupných informací utvořil asi každý, ne? |
O. Roldan 7.6.2022 9:35Tohle by si zasloužilo vytisknout a rozeslat všem Pirátům. Bravo! |
M. Svarovský 6.6.2022 19:01Pěkný článek paní Kovářová. |
J. Anděl 6.6.2022 11:53Obvykle záleží na prostředí a kolektivu, ve kterém člověk hodnocení pronese. Každá skupina má své svaté a své satany. Soudit druhé se nedoporučuje proto, že svědomí si ten soud zapamatuje a člověk se pak kolikrát podvědomě sám vmanipuluje do situace, kde si může ověřit, zda podle vlastních kritérií obstojí. No, a často selže, což je nepříjemné a opět mnohdy to vede k podvědomé snaze se potrestat. Ale jestli nám to nevadí, můžeme soudit do aleluja. Vždy bude dost takových, které tím naštveme. Konkrétně u Feriho je to z obou stran horký brambor, nesouhlasím s autorkou, že by v jeho případě existoval obecný konsenzus. |
R. Tichý 6.6.2022 11:24Lidove se tomu rika "dvoji metr". |
L. Hančar 6.6.2022 11:07Jaká je momentální trestní sazba za citaci autora na indexu? |
L. Hančar 6.6.2022 11:05Vrána k vráně sedá, s tím Slovenskem jste, jistě nechtěně, strčila tyto dvě k fáši tolerantní respubliky do jednoho pytle. A v tom s vámi upřímně souhlasím! Tak to prostě JE! Hlinka s Banderou v objetí! Hej heidler! |
L. Hančar 6.6.2022 10:59Díky za odvahu a kuráž! |
L. Hančar 6.6.2022 10:57Ale úplně omylem jsem se do podobné diskuse připletl v sobotu večer ve své vlatní hospodě. Odvážně, možná provokativně, jsem prohlásil, že podle mě není nic černobílé a Putin není čistý ďábel a Zelenský není čistý bůh. Okamžitě jsem byl označený za blázna, fašistu, genocidní bestii a vyvrhele a doživotně vyloučen z diskuze. Už ta Nicota došla i k nám z Prahy do Počátek. |
P. Urban 6.6.2022 9:37Asi by to chtělo ty "ony" zmínit jmény. Diskutovat s protivníky "obecně" sice lze, ale kromě vzájemného nasírání je to k ničemu. |
J. Kouk 6.6.2022 9:04Ani nevíte, jak zapadáte do smyslu toho článku |
R. Langer 6.6.2022 8:18Zvláštní, že třeba o našem panu prezidentovi to jaksi neplatí... Čím to asi bude? |
A. Mara 6.6.2022 0:55Ukrajinu bylo fakt nutno zminit? |
F. Žůrek 5.6.2022 22:55V amorální (či liberální) prozápadní společnosti neplatí přece žádná mravnost. Nu, a na to exposlanec a přitom velký frajer Dominik Feri dojel. Tečka. Zdař Bůh! |
J. Pankovic 5.6.2022 20:48....krásu Ukrajinského jazyka dokazuje prostý fakt, že třetina Ukrajinců mluví rusky a polovina suržikem. Blbá otázka: kolik jich mluví ukrajisky, nejjasnější pincezno |
J. Pankovic 5.6.2022 20:36Diviš neví, co je pyj, hlavně když čumí ráno do zrcadla, ale zato má poslední slovo |
J. Pankovic 5.6.2022 20:33....škoda, že nekandtujete na prezidenta, nejsem jistě jediný, kdo by vám dal hlas ale vy už ten hnojomet znáte |
J. Vlček 5.6.2022 20:24
|
M. Vaněk 5.6.2022 20:13Dalo mi to trochu práce, ale našel jsem. Až to dokoukáte, a nebude se vám chtít zvracet, bude to znamenat, že jste podobný typ, o kterých se tam referuje. A pokud máte svědomí, a tohle vás "pobouří", pátrejte dál, králičí nora je velmi hluboká a temnější, než-li si dokážete představit... https://rumble.com/v16zx02-globln-elita-tr-dti-a-zneuv-je-na-satanistick-rituly.html https://www.nespokojeny.cz/adrenochrom-jako-droga-obsahujici-detskou-krev-obchodovani-s-detmi-unosy-a-ritualni-vrazdy/ |
V. Mokrý 5.6.2022 18:34
|
V. Mokrý 5.6.2022 18:341*** |
P. Diviš 5.6.2022 17:05Tak třeba to tvrzení, že Ukrajina je zřízena Leninem na ukradených územích. Podívejte se, na wiky, kdy zemřel Lenin a kdy Stalin ukradl ta území. Mimo to, je to věc mezi Ukrajinou a okradenými státy, jestli to chtějí napravovat nebo ne. Zatím to vypadá, že všichni mají rozum, snad s vyjímkou Maďarů. A u těch je zase otázka, kdo jim PodkarpatskouRus sebral. |