2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Diskuse k článku

MÉDIA: TV Barrandov – alternativní názorová platforma?

V posledních dnech i týdnech se nám začíná rodit nová alternativní názorová platforma na televizní obrazovce. Zprvu dost nenápadným, nyní již zcela zřetelným způsobem začíná publicistika a zpravodajství TV Barrandov zaplňovat chybějící názorový proud ve vodách českého mainstreamu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Š. Hašek 23.10.2018 20:37

Re: Ostatně soudím, že ČTV musí být zprivatizována!

Vidím to podobně.

Ale vzhledem k politické situaci a složitosti transformace té společnosti kamarádů neproveditelné.

Jediná možnost - nezapínat Noru a Moravce a požadovat snížení poplatku na desetinu. Ať si to chlapci a dívenky/manekýnky ze spacáků užijí. Mohl by jim přispět Svěrák st. i ml. Zkráceno.

P. Burda 23.10.2018 20:26

Re:

Ono dát prostor nekomu, kdo v každé druhé větě použije vulgarismus, at už přímý, nebo jen myšlenku o střílení novinářů... je problém sám o sobě.

Když jste jím označení za "žumpu", "hnůj", "blbečky" a vhodné právě k tomu odstřelu právě vy, a ještě u vás mluvit nechce, protože mu vulgarismy vypípáte, tak být Českou televizí ten prostor tomu člověku nedám, ani kdyby to bylo zpravodajství o jeho poslední hodince.

P. Burda 23.10.2018 20:17

Kvalita zpravodajství z Barrandova

Alternativní názorová platforma by mohla být charakterizována, dejme tomu, názorem, že 2 + 2 = 11. To mi potvrdí kdejaký matematik, když doplním kouzelná slůvka "soustava o základu 3".

Ale alternativní názory TV Barrandov vycházejí z předpokladu, že 1 + 1 = 1234567890. A to je, klidně bez prominutí, hloupost.

Kvalitativně nejlepší jsou na TVB právě ty telenovely, komedie, slaďáky apod. Mají nulovou kvalitu, ale to jeo mnoho více, než záporná kvalita Soukupova. Zpravodajství vytažené z fundusu filmových ateliérů mě prostě nenadchne.

Ś. Svobodová 23.10.2018 20:04

Re:

Zapoměl jste? Zeman byl ten, kdo odmítnul veřejnoprávní média vč. ČT.

Ś. Svobodová 23.10.2018 19:58

Re:

Dalo by se říct. Dlouhodobě mě zajímají komunikační dovednosti, techniky a speciálně manipulace. Ta mediální je ještě o level zajímavější. Pozorovat Soukupovu zatím vyvíjející se techniku je užitečné. Ale nesmíte příliš vnímat obsah :-)

J. Lepka 23.10.2018 19:53

Re:

A oni chtějí střílet prezidenty?

V. Kotas 23.10.2018 17:45

Re:

Člověk má možnost posoudit ze dvou názorů.

V. Kotas 23.10.2018 17:43

Re:

Normální by bylo, aby prezident M. Zeman, dostával pravidelně prostor v ČT. Ale to by ji nesměli mít zprivatizovanou pro sebe její zaměstnanci.

V. Kotas 23.10.2018 17:40

Re: Ostatně soudím, že ČTV musí být zprivatizována!

To v žádném případě. Nasadit NKÚ na kontroly hospodaření, změnit způsob volby Rad i generálního ředitele, aby se konal návrat ČT k veřejnoprávnímu zadání. Samozřejmě s tím souvisí i výměna mluvících hlav.

P. Papež 23.10.2018 17:05

To vás lituji.

P. Papež 23.10.2018 17:03

Ne co si lidé myslí, ale co chtějí slyšet. Tomu se říká populismus. O myšlení právě vůbec nejde.

M. Mikulec 23.10.2018 17:02

Re:

Fajn, srovnává se ČT a TV Barrandov, tak proč do toho nezatáhnout Zemana.

V. Braun 23.10.2018 16:48

Re: Nesouhlas s autorem

Kde se v příspěvku, na který reagujete, píše, že "na internetu nenaleznete jiné názory, než které mohou sdělit veřejnoprávní média"? Ať jej čtu jak jej čtu, nikde to tam napsané nevidím ani to z textu nevyplývá.

M. Prokop 23.10.2018 16:09

Re:

Mohla by to být posedlost, kdyby Zeman tiše seděl a neotravoval. Vzhledem k tomu, že každou chvíli odněkud vyjukne s nějakou pitomostí on nebo mluvčáček, může přirozená reakce vypadat jako posedlost.

M. Prokop 23.10.2018 16:07

Re:

Sledujete to z odborného zájmu?

Osobně jsem zatím na Barrandově nenarazil na nic, co bych byl ochoten na sebe vypustit (včetně Soukupa).

Ś. Svobodová 23.10.2018 15:35

Re:

Myslím tím objektivní uzavření nějaké otázky. Např. Soukup se ptá účastníků na názor ohledně Zemanova výraziva, oni sděllí názor a Soukup je celý na trní, aby otázku uzavřel on sdělením, že mu to vlasně nepříjde důležité a že prezident musí strpět i takovou debatu a jedním dechem přeskočí k úplně jiné záležitosti. Otevře otázku Istanbulské dohody, hosté se baví každý o něčem jiném, on se ani nepokusí to sjednotit, do toho dá prostor otázce z hlediště kde se blbec zeptá na něco úplně jiného, pak skočí zpět k dohodě a po odpovědi hosta to shrne větou: volič nikdy za nic nemůže, to politici...

R. Franc 23.10.2018 15:16

Re: Článek beru jako

Vy jste, pane Vodvářko, velice šikovný diskutér a odklonil jste debatu od toho, čím začala. Chápu to, protože jste těžko mohl reagovat na to, že panu Hilšerovi v ČT byla věnovaná pozornost a čas, kdežto např. panu Jaklovi nikoliv (to by od vásbylo, řečeno s hochy z Rychlých šípů, nečestné a nesportovní).

J. Jurax 23.10.2018 15:15

Tak buďte rád ... :-)

P. Papež 23.10.2018 15:13

Ne, tomu se říká blbost obdivovatelů Zemana. Jestli jste si nevšiml Barrandova jako hlasne trouby Zemana, patříte mezi ně.

Ś. Svobodová 23.10.2018 15:10

Re: Nesouhlas s autorem

S druhým odstavcem nesouhlasím. Resp. máte pravdu v tom že bravurnější řečník odborníka přehluší. Ale právě proto diskuzi moderuje moderátor. Bohužel většina našich TV opravdové politické moderátory nemá. Má jen kariéristy, aktivisty a narcisty.

R. Franc 23.10.2018 15:09

Re: Článek beru jako

Sám o sobě tvrdí (možná že už ne, ale rozhodně tvrdil),

že je občanský aktivista. Tím končím s dokazováním toho, že mé označení

pana Hilšera za aktivistu bylo naprosto na místě. Takže vězte, že pokud nadále pro

vás pan Hilšer není aktivistou, jste na špatném omylu.

R. Franc 23.10.2018 15:07

Re: Článek beru jako

Pan Hilšer organizoval protesty proti panu Julínkovi

(ministr zdravotnictví), pořádal demonstraci v průběhu Týdne neklidu proti

panu Dobešovi (ministr školství), kdy shazoval melouny z budovy Právnické

fakulty UK, svlékl se do půl těla na tiskové konferenci Úřadu vlády na podporu

pana Sobotky (premiér vlády).

J. Jurax 23.10.2018 15:05

Ehm ... co rozumíte pod pojmem seriózní koncový výstup?

M. Mikulec 23.10.2018 15:04

Re: Upřímně si alternativností TVB nejsem jist,

To víte, když je současné dění, co se nám odvíjí před očima, vykládáno masmédii idelogicky multikulturně a eurohujersky, tak se nedivte, že lid má přirozené instinkty a vlastní rozum. Proto se jim líbí pan Soukup, který sice nemá profesionální formu moderátora, zato říká to, co si lidé dávno myslí. Takže v tom nejsou sami!

M. Mikulec 23.10.2018 15:00

Re: Tak

Přesně jste to napsal, pane Pokorný.BBC je navíc plná aktivistů, co brojí za setrvání UK v unii. Místo informování zapatlají zprávy svými názory. Výsledek referenda samosebou zpochybňují. Už se na to nedá koukat.

M. Mikulec 23.10.2018 14:56

Re:

Takoví jako p.Papež si neumějí den bez kopnutí do Zemana ani představit. Říká se tomu posedlost Zemanem. :-)

V. Petr 23.10.2018 14:56

Případ pana Bátory ukazuje, že termín "teroristé"

nebo, chcete li, soft teroristé (nevraždí) pro ČTV celkem sedí!

Požadují represe proti kde komu a v tomto směru tlačí na většinou vydíratelné politiky!

V. Petr 23.10.2018 14:51

Ostatně soudím, že ČTV musí být zprivatizována!

V. Petr 23.10.2018 14:50

Milý pane, pokud se díváte na TV Barrandov, tak zjistíte,

že polovinu reklam tam tvoří "výhodné půjčky." Ty se mě vůbec netýkají. A jiné věci, na které je tam reklama, většinou také ne!

J. Jurax 23.10.2018 14:30

Inu, jistého stupně lidské stupidity využívají prakticky všichni ... co jsou třeba volební kampaně zouplna všech subjektů po zvolení bažících a nakonec i volby, že ... :-)