17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

MÉDIA: TV Barrandov – alternativní názorová platforma?

V posledních dnech i týdnech se nám začíná rodit nová alternativní názorová platforma na televizní obrazovce. Zprvu dost nenápadným, nyní již zcela zřetelným způsobem začíná publicistika a zpravodajství TV Barrandov zaplňovat chybějící názorový proud ve vodách českého mainstreamu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 23.10.2018 14:22

"Neplatím jí výpalné vyměřené státem".

To neplatíte. Ale protože nic není na tom světě širém zadarmo, platíte to zase v ceně tovaru a služeb, jejichž reklama tam běží, neboť tu poskytovatelé oněch služeb a tovaru platí a samozřejmě to promítají do cen. Z těch plateb pak soukromá TV žije.

P. Papež 23.10.2018 14:18

Koukám, že autor leze přes zadek Soukupa až do Zemanova. Prezidentovy hlášky používá vybouchany boxer neustále. Jeho egoismus, stejně jako u Zemana, udělá z TV Barrandov stanici zábavné žumpy

(Jeho slova) doplněné jeho vlastním vystoupením ""dravym " způsobem

Mně osobně papouskovani Zemanových polopravd moc dravé nepřipadá.

Ś. Svobodová 23.10.2018 14:15

Re:

Já tedy nevím k čemu je, když veřejně znějí alternativní a nekorektní názory bez seriózního koncového výstupu. Soukupova narcisistní porucha nedává divákovi ani diskutujícím šanci utvořit celek dávající smysl. Je to podívaná pro hodně jednoduché lidi, které baví jak "to" host "nandá" tomu či onomu. S jiným moderátorem by pořady mohly být alternativou, se Soukupem je to tragédie.

J. Jurax 23.10.2018 14:12

To "daně CELKEM platím" je kouzelné ... :-)

Jako zaměstnanec, jenž nemoha jinak platil daně do poslední mrtě Vám celkem závidím ... ovšem Vaše argumentace typu "oni zase bijí černochy" mi v tomto punktu nepřijde moc případná.

J. Jurax 23.10.2018 14:04

I kdyby tomu tak bylo, lze panu Soukupovi za to poděkovat. Neboť ty alternativní či politicky nekorektní názory mají šanci veřejně zaznít.

M. Valenta 23.10.2018 13:44

Re: TV Barrandov

Dává pane Kotasi dává, ale nějak s celkem pochopitelných důvodů nerozumí, i když se občas překoná a zajde poučit Keblůška jak se dělá nestranná žurnalistika.

T. Vodvářka 23.10.2018 13:33

Re: Článek beru jako

Je to těžké. Když si kdokoli vybere z CV člověka jednu akci, která byla hapeningem proti jisté zvůli a tím operuje, je diskuse dost složitá. Zcela jste pominul jeho rozsáhlou odbornou a společenskou činnost, velmi kultivované vystupování během presidentské kampaně (tu senátorskou jsem nesledoval.

Pod pojmem aktivista si lze představit tedy cokoli, třeba i vystupování pana Jakla v televizi a zde na psu. Aktivistou jsem nepochybně i já, neboť i já zde mívám články a v roce 1989 jsem byl jedním z malé skupiny, která deinstalovala komunisty z vedení nemocnice.

Pojem "aktivista" v současné době přiřazuji třeba šílencům, kteří brzdí výstavbu dálnic poukazem na sysla, jedince, okupující protiprávně nějaké domy atd.

Ale je možné, že se míjíme v obsahu tohoto pojmu.

V. Pokorný 23.10.2018 13:02

Tak

to jsem se zase jednou zasmál. Kdosi zde, aspoň jak to chápu já, si pochvaluje ČT, ČRo a BBC. Pro jistotu neuvádí v čem je dobré, že existují. Anebo to ví přesně a pak je Neználek. Pro mne je jak ČT, ČRo i nakonec BBC jen, pokud se týká politických komentářů a většinou i zpráv, odpad prvního řádu. Překrucování, zamlčování, propaganda a leckdy lhání a dehonestace některých skupin občanů či politiků. Nebo naopak protěžování lidí, kteří většině občanů Česka škodí, propaganda politickým neziskovkám v zisku, těch věcí je moc na to, abych se o tom rozepisoval. To je náplň politického zpravodajství tzv. veřejnoprávních médií. Jak v Česku, tak i ve VB. Odpad a kaliště prvního řádu. Tečka. Fuj.

Takže, zatím, TV Barrandov jednoznačně palec nahoru v porovnání s kolaborantskou ČT.

B. Rameš 23.10.2018 12:35

Upřímně si alternativností TVB nejsem jist,

míří na určitou cílovou skupinu, která je momentálně spíše většinou, a proto jí předkládá to, co si přeje slyšet. To je prostý bussinesový záměr. Vznešené ideály bych do toho netahal a nějakou snahu o nalézání objektivní pravdy už vůbec ne. To je asi stejně alternativní jako Mňau TV.

F. Kusák 23.10.2018 12:31

Re: Nesouhlas s autorem

No vidíte, zaplať pánbůh, že máte právo si vybrat. Nemusíte mít T. Okamuru rád, ale je dobré, občas si poslechnout jeho názory, abych věděl, proč s ním nesouhlasím. Mně na TV Barrandov vadí více věcí, zejména upovídanost pana Soukupa. Nezajímá mě totiž jeho názor, ale názory jeho hostů. To by si měl uvědomit. Nicméně, je dobře, že existuje alternativa, která má přeci jen určitou úroveň. No a k internetu, Váš názor, že na internetu nenaleznete jiné názory, než které Vám mohou sdělit ta veřejnoprávní média, svědčí o tom, že neumíte s internetem pracovat. Je fascinující, kolik tam lze nalézt zajímavých informací.

R. Franc 23.10.2018 12:27

Re: Článek beru jako

S váma je to těžký, pane Vodvářko, jak mu chcete říkat, když organizoval demonstraci a protesty, svlékal se na happeningových akcích, ostatně tady máte první řádku z Wikipedie , heslo Marek Hilšer - Marek Hilšer (* 23. března 1976 Chomutov)[1] je český lékař, vysokoškolský pedagog, vědec a občanský aktivista. - Vy opravdu potřebujete dokládat naprowsto jasné věci a nejste schopen si je najít sám, když už vás to tak překvapuje, až je to pro vás docela výmluvné?

A. Alda 23.10.2018 12:14

Souhlasím, ale myslím,

že Soukup to odskáče.

Mocní a bohatí, kteří tento stát vlastní, s ním zatočí podle svého.

T. Vodvářka 23.10.2018 12:11

Re: Článek beru jako

Děkuji za slušnou diskusi, která zde nebývá až tak pravidlem. V názorech na pana Soukupa a pana Okamuru se shodujeme stoprocentně, neboť oba využívají jistého stupně lidské stupidity.

J. Krejčí 23.10.2018 12:05

Nesouhlas s autorem

Tak já jsem velmi rád, že v tom proudu "internetové názorové plurality" stále existují média jako ČT, ČR nebo BBC. Protože ta "internetová názorová pluralita" vetšinou nestojí za nic, je to často jen výron blbostí. Navíc ona "internetová názorová pluralita" pomalu začíná tvořit ten mainstream.

Ono, máte-li si zajistit nějakou kvalitu jakékoliv diskuze, nezbývá, než velmi pečlivě vybírat ty, kteří se mají k danému problému vyjádřit. Model, kdy proti sobě sedí Okamura a plácá svoje nesmysly zaměřené na tu simplexnější část populace a proti němu někdo erudovaný se znalostí věci (a vysvětlení většiny problémů zpravidla jednoduché není), vede jen k tomu, že ten Okamura, dáte-li mu stejný prostor jako tomu odborníkovi, svými frázemi svého protivníka v diskuzi přehluší. Diskuze upadne.

Problémem je, že velká část populace, pokud jde o sledování politiky, žije ve virtuálních světech. Vede je k tomu i systém fungování sociálních sítí. Jsou přesvědčeni, že tvoří jakousi utlačovanou alternativu, neoslyšenou mainsteamem, ale ve skutečnosti právě oni ten mainsteram bohužel tvoří, deformují jakoukoli smysluplnou diskuzi a smysluplnou diskuzi ničí.

V. Braun 23.10.2018 11:40

Alternatví? Jistě. Pravdivější? Ani náhodou.

Myslím, že nadpisem příspěvku jsem ke zpravodajství TV Barrandov řekl vše.

V. Lunák 23.10.2018 11:18

To, co se označuje jako alternativní názor,

nikdy nemůže být z definice součástí mainstreamu. Ten první odstavec nedává žádný smysl, ale nasmál jsem se dobře, to ano. Zbytek už vypouštím, tento typ humoru je třeba si dávkovat s jistou opatrností.

P. Lenc 23.10.2018 11:09

Jako

reklama dobrý.

K. Krejčů 23.10.2018 11:05

Re: Zdravím,

No - s tím okrádáním státu pomalu. Daně celkem platím ( DPH, DPFO, spotřební daň, silniční daň, dálniční známku atd...-jsem OSVČ). A pak si přečtu, že stát támhle "rozfrcal" 500 mega na jakýsi projekt - výsledek NULA, někde zase někdo přihrává předražené zakázky svým kamarádíčkům atd. Stát má přehršel prostředků, jak ze mě daně dostat - i za cenu mojí likvidace. Naopak já, když si něco přečtu o zlodějině mocných, mohu se tak akorát naštvat. Tak kdo je větší loupežník?!

P. Kohoutek 23.10.2018 10:55

Re: Autor je dobrý humorista

Tak proč o tom tedy ten humorista píše.

O. Zuckerová 23.10.2018 10:25

Re: Zdravím,

a to tak, že pana Trošku i pana Soukupa! Na publicistiku Barrandova se ráda dívám, je to účinné sérum proti blafům ČT!

V. Kotas 23.10.2018 10:22

Re: TV Barrandov

No když veřejnoprávní ČT ( okupovaná jejími zaměstnanci ), nedává povinně prostor prezidentovi, tak se našel někdo jiný.

V. Kotas 23.10.2018 10:19

Re: Autor je dobrý humorista

Zprávy máš na ostatních tv stanicích. To ti nestačí ?

V. Kotas 23.10.2018 10:17

Re: Podnikatelský projekt versus placený relikt ČT

Reklamy tam má celkem dost. Přejme mu ať vydrží.

P. Kohoutek 23.10.2018 10:16

Autor je dobrý humorista

Prý publicistika a zpravodajství TV Barrandov...

V reálu:

TV Barrandov od srpna zruší večerní zprávy. Nahradí je devátý pořad Jaromíra Soukupa

J. Holíček 23.10.2018 10:11

Re: Článek beru jako

Děkuji za pozvání, pane Vodvářko, jenže nestíhám. Pokud můžu, tak na pár webů zaskočím a, přiznám se, rád si přečtu oblíbené autory, u kterých mám pocit, že jejich pohled na svět se podobá mému. Psa mám v oblibě proto, že je pestrý a předselektuje ad hoc denní nabídku, do které patříte shodou okolností občas i vy.

Pokud jde o Soukupa a Barrandov, dokážu rozklíčovat "kvalitu" jeho i samotného vysílání, osobně nejčastěji sleduji zpravodajství na ČT 24, protože tamní informace jsou přeci jen o hodně širší a dokáži si jejich nabídku překládat vlastní hlavou a jsem proti jejich manipulativnímu charakteru imunní.

Soukup mě vůbec nebere a jednou za (dlouhý) čas se mně pod přepínání dálkáčem dostane. Blbec to ale určitě není, protože dobře pochopil, že může vydělat na určité skupině populace, když vytvoří protiváhu (taky jednostranné) ČT. Něco jako Okamura v politice.

Také pěkný den přeji. :-))

O. Sumava 23.10.2018 10:06

Zdravím,

osobně znám asi dvacet podnikatelů a živnostníků.Na daních okrádají stát,tedy nás všechny,všichni a ještě se tím chlubí.Babiš tedy,kromě výjimek,kriminalizuje zloděje a to je jistě v pořádku.

Š. Hašek 23.10.2018 9:52

Re: Podnikatelský projekt versus placený relikt ČT

Vidím to podobně. Asi jsme to psali zároveň.

Š. Hašek 23.10.2018 9:49

TV Barrandov

je celkem běžná komerční stanice. Úplně "vobyč". Proč tolik "zájmu"? Pokud bude vysílat ptákoviny - její problém. Neplatím jí výpalné vyměřené státem.

Televize soukroměspacáková (které se 90 % politiků přímo bojí!!) jest úplně jiná káva.

A celkem rozumím tomu, proč pan Soukup mnohé těžce séře. Přeci odvěký monopol na pochvaly, tresty a "vyváženou pravdu" (ten termín vymyslel snad Goebbels) má pan Moravec a ten 168spolek. Včetně politického zpravodajství a kádrování. A zveřejňování "vhodných" osob, na které nějaký neoholený policajt podal trestní oznámení, včetně adresy a plného jména (někdy i reflektory a přenosový vůz) - to je jen třešnička na tom "hodnotovém" drtíku naší milované TV.

F. Navrátil 23.10.2018 9:45

Podnikatelský projekt versus placený relikt ČT

Nedělám si žádné iluze o to, že by snad Soukup a jeho TV Barrandov kopali do korektní ČT a osvětlovali zatím utajované kauzy z nějakých ideových nebo morálních důvodů. Soukup prostě nemá dost peněz ani schopností na to, aby se zařadil po bok korektních masových televizních stanic. Proto si jako podnikatel našel díru na trhu a nabízí produkt, po kterém je poptávka. Zda uspěje, o tom rozhodnou diváci a zadavatelé reklam. Na rozdíl veřejnoprávních médií, které vysílají zpravodajské virtuální fabulace a mediální šunty bez starosti o budoucnost, protože tyjí z koncesionářských poplatků. A pokud jim finance pochybí, vděční politici vyždímají z občanů další zvýšení poplatků.

T. Vodvářka 23.10.2018 9:40

Re: Článek beru jako

Vy máte nějaká čísla? Sem s nimi. Ale vaše označení pana Marka Hilšera "aktivistou" je docela výmluvné. U pana Jakla jste na podrobnější charakteristiku zapomněl.