17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

MÉDIA: Radši krev než nudu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Saša 16.5.2006 16:46

Dnes se mi Vaše příspěvky líbí

a souhlasím více s Vámi než s Kocourem...

kocour 16.5.2006 16:46

Re: Andy, nechte toho.

Přidej si to k nicku, jako zločinec :-)

Svoji nesprvedlnost pečlivě přezkoumám, ale teď jdu se šakalem na pivo ... a pak že se kočkovité a psovité šelmy nesnášejí :-)

kocour 16.5.2006 16:43

Re: Re: dokončení:

Na Pavoucích jsem vás přeci zval, ať se zastavíte, až budete mít cestu přes Prahu. Buď jste to nečetl, nebo vám to nestálo za reakci.

Mne jen fascinuje, jak z toho, že jsem Vás oslovil křestním jménem, které je nadto poměrně běžné, hned usuzujete, že jsem vás chtěl prásknout. Sorry, ale to je už je paranoia. Nadto při tom počtu lidí, co chodí na pavouky.

Ne, justičním čekatelem jsem se vážně stát nikdy nechtěl, nikdy jsem o tom vůbec neuvažoval, vlastně jsem ani neměl příležitost o tom uvažovat - dřív, než jsem uvažovat začal, dostal jsem nabídku jít na MZV a vzal jsem ji, protože to bylo v mém vysněném oboru - prostě mne prof. Potočný, budiž mu země lehká, tzv. "našel". Líbila se mu moje diplomka. Mohl jsem jít i na MPaO dělat agendu GATTu, ale vybral jsem si zamini. Stačí?

Pokud se týče mých fyzických či psychických handikapů, můžete je rozebrat s Olgou, zná mne osobně.

oakman 16.5.2006 16:41

pro pořádek...

všimněte si, jak často místo kritiky něčího výroku, na kterou nemáte argumenty radši napadáte jeho nositele. To je taky typická čížkovina!! Pokud někdo znepokojuje chrochtající většinu "jinými" názory, než předkládá oficiální propaganda, než bychom je odvraceli věcně, radši uděláme z jejich autora žrouta dětí ahadrů na nádobí, aby občan nesedl na lep.... jako bych znovu četl Rudé Právo - to originální!!

Sch.glosátor 16.5.2006 16:40

dohoda o právní pomoci 209/93 Sb.

O vzájemném uznávání v trestních věcech jsem tam nic nenašel. Podívej se do trestního zákona SR jak mají upravenou příslušnost soudů. Mělo by to být podobné.

O.K. 16.5.2006 16:35

Andy, nechte toho.

Já NIKDY neposuzuji věci "jenom podle práva". To, že si na rozdíl od mnohých jiných si ty právní normy dovedu i najít,  neznamená, že jsem na ně omezená. To si fakt myslíte, že jsem na téhle diskusi strávila celý den (a to mám zítra jednání na ERU) jenom proto, abych Vám ozřejmila, že "dura lex, sed lex" - přísný zákon, ale zákon? Tenhle argument je od Vás, Schumiho i kocoura naprosto nespravedlivý.

Copak to, že se snažím vžít i do pocitů toho otce, znamená, že nemám srdce? Copak to, že mi vadí, když noviny pořád omílají matčinu verzi a po otci ani nevzdechnou (cizinec není našinec) znamená že jsem právní formalista?  Jak kdokoliv z Vás zjistil, že se soud všemi podstatnými aspekty nezabýval? Že to neodflákl - a přesto zjistil, že pro děti bude nejlepší jít zpátky? K soudu - opakuji poněkolikáté, který teprve rozhodne o rodičovské péči.

Víte houby, ale já jsem Herodes.

oakman 16.5.2006 16:35

trochu jinak....

Nevim, kolik místních přispěvatelů má vlastní děti, řekl bych, že většina zde asi nemá..... Co je na této kauze nejhorší, jste vy, konkrétně vaše glosy. Do osudu té rodiny nikdo z vás nezasáhl, když se něco dělat dalo, ale hned poté, co soud uvedl svůj judikát v realtu, máme tu plné řečniště. Zamysleli jste se někdy nad tím, jak podobné jsou vaše NEKVALIFIKOVANÉ odsudky jeden druhému. Jen pustě teoretizujete o dodržování zákona, což vám ovšem vydrží pouze do nejbližší křižovatky, kde se začnete jeden k druhému chovat jako zvířata, jen abyste projeli rychleji. Jest obecnou nemocí čížkovou, že dokáže sáhodlouze plácat teorémy na adresu jiných, ale sám se tváří jak tvor, na nějž zákon neplatí nebo přinejmenším má sqelou výmluvu pro jeho nedodržování. Lidský život je vždy složitější než zákon, kterým se řídí, ale tato společnost se od komoušů naučila utratit veškerou dobrou vůli na omlouvání svinstev, kterých se vy a vaši bližní dopouštějí denně např. na státních financích, ale na takové kauzy jako je zmíněná používáte ten osvědčený bolševický kánon - předpis ukládá, občane poser se!!! Tento stát a jeho zaměstnanci není společenská struktura servisující veřejný prostor této země, nýbrž  gang darebáků, kteří omlouvají svoje kurevství "špatnými zákony" Pokud se státní úředník sveřepě drží předpisů (a je jich mnoho), které nedávají smysl, není to omyl, nýbrž zločin státu na občanu. To byl ovšem denní chleba úředníka za komunismu - utlačovat lidi, vytvářet situaci, kdy bez "osobní pozornosti" nelze nic, atd. Dnes tato chátra nemá totalitní ochranu, tak pouze škodí v jednotlivých případech, jako je tento. Šlo by jim to hůře bez vašeho laciného přikyvování...

O.K. 16.5.2006 16:28

Andy, nechte toho.

Já NIKDY neposuzuji věci "jenom podle práva". To, že si na rozdíl od mnohých jiných si ty právní normy dovedu i najít,  neznamená, že jsem na ně omezená. To si fakt myslíte, že jsem na téhle diskusi strávila celý den (a to mám zítra jednání na ERU) jenom proto, abych Vám ozřejmila, že "dura lex, sed lex" - přísný zákon, ale zákon? Tenhle argument je od Vás, Schumiho i kocoura naprosto nespravedlivý.

Copak to, že se snažím vžít i do pocitů toho otce, znamená, že nemám srdce? Copak to, že mi vadí, když noviny pořád omílají matčinu verzi a po otci ani nevzdechnou (cizinec není našinec) znamená že jsem právní formalista?  Jak kdokoliv z Vás zjistil, že se soud všemi podstatnými aspekty nezabýval? Že to neodflákl - a přesto zjistil, že pro děti bude nejlepší jít zpátky? K soudu - opakuji poněkolikáté, který teprve rozhodne o rodičovské péči.

Víte houby, ale já jsem Herodes.

D 16.5.2006 16:27

Re: To je právě to. Formální práva.

ano, povšiml jsem si, že někteří právníci postrádají smysl pro logiku. Možná by nebylo od věci zavést na právnických fakultách povinné kursy logiky.

LOJR 16.5.2006 16:24

Re: dokončení:

Já se kocoure domnívám, že pokud poznáte na základě soukromé korespondence mojí totožnost a tuto při diskusi na nějakém webu poodhalíte (fakt, že jste k tomu přidal několik peprných nadávek svědčí jednoznačně o zlém úmyslu) a já na to poukážu, nesvědčí to o tom, že jsem posera, nýbrž prostě o tom, že vy jste panáčku.... Tady ať si doplní každý sám. Mimochodem ta obsese neustále se do mne navážet svědčí zřejmě o tom, že s tím neúspěšným uchazečem jsem měl asi pravdu. Myslí si to ostatně i můj exspolužák psychiatr, kterému jsem to vaše běsnění ukázal. Zkonstatoval, že příslušná reakce je kompletní včetně příslušné racionalizace á la "sladký citron". Jenom by mne zajímalo, zda byste byl schopen mi aspoń jednu z těch urážek říct do očí, nějak o tom pochybuji, alespo´ten psychiatr to říkal. Podle něj jsou obvykle ti největší hulváti na netu ubožáci, kteří si odreagovávají frustraci z nějakého fyzického či psychického handikapu. Ale to určitě nebude váš případ :-)

D 16.5.2006 16:21

Re: Re: A neříkáte teď náhodou, Andy

vy odmítáte vidět, že důsledné dodržování těchto mezinárodních dohod právě zabraňuje tomu, aby váš manžel unesl vaše děti na Kamčatku, protože by je musel vrátit.

Svévolné nedodržování dohod a práva je cesta do pekel.

Sch.glosátor 16.5.2006 16:18

To je právě to. Formální práva.

Formálně, podle zákona lze být i syt, třebaže v žaludku kručí hlady. Osobně dávám přednost opačné možnosti.....

kocour 16.5.2006 16:17

Re: Herodesovu. Herodovu by tak nevyznělo.

Taky hezký ... btw, jaké číslo má dohoda o právní pomoci se Slovenskem takhle z hlavy nevíš? Resp. kde je psáno, že rozhodnutí našich justičních orgánů je uznatelné a za jakých podmínek na Slovensku? - jde mi o to, jestli když český soud zruší rozhodnutí čs. soudu se sídlem na území dnešní ČR, jestli to automaticky uznají slovenské soudy. Z 25/1993 Sb. vyplývá, že český soud je kompetentní, ale potřeboval bych ještě najít ustanovení, že slovenský soud je nekompetentní, a byl bych radši, kdyby to mělo formu mezinárodní smlouvy než zákona.

Sch.glosátor 16.5.2006 16:15

Normální chlapi děti neunášejí.

Svatá pravda. Někteří jsou v tom tak důslední a zásadoví, že se k nim  neznají. A vidíš, zase špatně. Dokonce je na to nějaký paragraf dvě stě třináct. Ať činíš jak činíš, nezavděčíš se. ;-D Tuším správně, že znaménkem perspektivního vztahu je, když od "já" a "ty"  se v přemýšlení přechází k "My" ? 

Andy 16.5.2006 16:12

Re: A neříkáte teď náhodou, Andy

ne, my se v tomto neshodneme. Urážet jsem vás nechtěla a věřím, že to tak znělo, omlouvám se. Ale jak vám naznačit, že prostě některé věci nelze posuzovat jen podle práva  a nahlížet na aktéry jako na objekty lejster je pokřivené? A hlavně,  že to, co předvedl Lojr, kterého vy jste obhajovala, udělal přesně tu samou sviňárnu jako ti novináři, kteří, je mi líto, asi jsem viděla jinou reportáž, byli velmi zdrženliví. Co měli natáčet, aby nebyla vidět hysterická matka ? Kytičky ?

Jistě, že by se mi nelíbilo, kdyby mi dítě manžel ukrad a utekl s nimi na Kamčatku. Bože. Ale čekala bych, že se mne vlastní lidé zastanou.

kocour 16.5.2006 16:10

Re: Moje maminka podobným

Jedna věc je rozpad manželství, druhá věc je pomstychtivost. A to, jestli ten druhý je nebo není pomstychtivý, se předem poznat dá.

D 16.5.2006 16:08

Re: A dál :-))))

to je ten podělaný nový systém, nejak neodesílá těla příspěvků u čehokoliv, co nevypadá jako produkt Microsoftu.:-/

O.K. 16.5.2006 16:08

Moje maminka podobným

moudrům říká "rady do zahrady". V moderních zemích se každé druhé až třetí manželství rozpadá, i když to ze začátku nepochybně každý myslí dobře a je přesvědčen, že našel toho pravého (tu pravou). Je dost hrozné žít s představou, že v rodičovských sporech má mít navrch ta větší kur*a, která má to srdce děti sebrat, zpracovat a poštvat proti druhému.

D 16.5.2006 16:07

Re: Kocour : plný počet bodů za lidskost, pro prábníka mimořádnou, Olga nominována na Herodesovu cenu.

spravedlivé řešení je následující: dítě nechat matce, aby nebyla porušena práva dítěte. Následně matku zavřít tak na 10 let za únos.

Právně je to patrně správně - práva dítěte narušena nebudou a zločinec bude potrestán, není to fajn? ;-)

Jinak souhlasím s O.K.

Sch.glosátor 16.5.2006 16:06

A dál :-))))

Sch.glosátor 16.5.2006 16:04

Herodesovu. Herodovu by tak nevyznělo.

To je právě ono. Co je formálně správně (ačkoli si tím v tomhle případě nejsem tak jistý), nemusí být nejlepší. To jsme  jednou s advokátem do sebe tak bušili, že obžalovaný, když viděl, jak předseda senátu je čím dál tím nasranější, se radši přiznal....

D 16.5.2006 16:03

Re: Kocour : plný počet bodů za lidskost, pro prábníka mimořádnou, Olga nominována na Herodesovu cenu.

pařez 16.5.2006 16:00

Od vlivného představitele establishmentu

se jedná o neurvalý útok na svobodu slova!!!!!!! ;-€

kocour 16.5.2006 15:52

Re: Nevím, jak jsi dospěl k názoru,

Prostě si musíš dát bacha, s kým je máš, jestli s někým, kdo je bere jako svůj majetek, prostředek k navýšení vlastního sebevědomí či způsob, jak Tě k sobě připoutat, nebo s někým, komu záleží víc na těch dětech než na sobě.

Normální chlapi děti neunášejí. Pravda, u žen si tím nejsem úplně jist.

O.K. 16.5.2006 15:39

Nevím, jak jsi dospěl k názoru,

že mi jde o formální učinení právu zadost. Mně jde o moje děti. Abych se jednou nedozvěděla - až mi je třeba někdo unese přes oceán - máte smůlu madam, ony už si na vás nepamatují. Udělejte si jiné. Už nemůžete? Tak je nám líto, zapomeňte.

O.K. 16.5.2006 15:35

A neříkáte teď náhodou, Andy

přesně to, co tu od začátku tvrdím já? Že realita je mnohem složitější a že není fér o tom případu referovat na základě jednostranných informací od matky? Že to, co předvedla naše média, je ostuda, protože se vůbec nezajímala o podstatu příběhu, ale nastoupila rovnou s plačící matkou a plačícími dětmi?

Pokud jde o moje ble ble úmluva, račte si uvědomit, že první, kdo sem mezinárodní úmluvy začal tahat, byl kocour. Nepovažuji za nijak nemístné, pokud kolega právník argumentuje Úmluvou o právech dítěte, upozornit jej, že v daném případě bylo postupováno podle Haagské úmluvy, podle níž se matka skutečně dopustila únosu a děti musí být vráceny.

Jenom nevím, proč jste mi musela připomínat, že nemám děti a všelijak mě pozurážet, abychom se nakonec v podstatě shodly.

kocour 16.5.2006 15:34

Re: Kocour : plný počet bodů za lidskost, pro prábníka mimořádnou, Olga nominována na Herodesovu cenu.

Ale nebuď takovej ... a když tak Herodovu.

kocour 16.5.2006 15:33

Re: Vážení kolegové, v zápalu boje a svatého rozhořčení vám jedno podstatné uniká.

Tak to jsme renegáti dva :-)

kocour 16.5.2006 15:32

Re: Jinými slovy:

Pokud nejsme schopni tomu únosu zabránit, pokud nejsme schopni reagovat RYCHLE, dřív než si děti stačí zvyknout na nové prostředí, tak potom vysíláme tento vzkaz, ano.

Ostatně, když teď bude pro změnu pár let bádat a vyměřovat neúčinné pokuty argentinská justice, bude za další 4 roky situace obrácená, i když třeba vyjde najevo, že pravdu měla matka - už to bude příliš pozdě na změnu.

Sch.glosátor 16.5.2006 15:31

Kocour : plný počet bodů za lidskost, pro prábníka mimořádnou, Olga nominována na Herodesovu cenu.