14.5.2024 | Svátek má Bonifác


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
lucina 9.9.2007 23:27

Re: Stále tvrdím prodejte, nebo pronajměte tyto kanály.

Samozřejmě prodat! A už to mělo být dávno! Je to stejná lumpárna jako regulované nájemné.

lucina 9.9.2007 23:25

Re: Re: "Užitečný idiot" Rex

No to máte pravdu, dost lidí se u toho válelo smíchy.

karel 9.9.2007 21:28

Re: Re: Re: Normalizační novinář Žantovský nezapřel souručenství s kolegou Janečkem

Chudinko... Co mají společného s Lambertem? Kde pro to berete jakou oporu?

Prokop 9.9.2007 21:15

žantožaludek

Pan Dekoj, ať s ním, kdo jeho článek četl, souhlasí či ne, prostě jen leží soudruhu Ž. v žaludku od televizní krize. Nic než to a "stranická" poslušnost tuhle hlásnou troubu k napsání zbytečné reakce na nepříliš důležitý článek nevedlo. Teď tu mává veřejnoprávností, zato příště bude zkoumat míru sledovanosti. Čest práci, soudruhu Melodie!

hrabě krzan 9.9.2007 20:19

Re: Nové "logo" ČT

A taky by pan Janeček mohl zveřejnit kolik ta geniální grafika stála.Musí to být geniální,zač by jinak pobral půl milionu? Snad za úroveň programů? To by snad patřilo soudruhům ředitelům od roku 1953(?)do r 1990! Nic jiného než zvratky z té doby totiž ČT p.Janečka nevysílá.Divím se že se angažuje zrovna soudruh Dekoj! Vždyť takový socialismus jako v ČT existuje už jen v parlamentu!

Kvetla 9.9.2007 19:10

Stále tvrdím prodejte, nebo pronajměte tyto kanály.

Nebudeme muset platit žádné koncesionářské poplatky a tyhle i jiné nešvary a půtky rodinných klanů zmizí jednou provždy.jestli mi chce stát něco sdělovat,či mi jinak vymývat mozek,nechť mu k tomu postačuje jedna rozhlasová vlna.!!!!!!

cc 9.9.2007 18:32

Klid na práci, že ano soudruhu Žantovský?

Klid na práci, že ano soudruhu Žantovský.

Ladislav N. 9.9.2007 16:06

Re: Staré logo bylo mistrovským grafickým dílem...

 ;-(R^ ... !!

Rad 9.9.2007 11:39

Re: Re: telvizní bolševici

i když je skutečnost trochu složitější, toto se mělo stát. Byla to ale ideální příležitost celou ČT zrušit a licence poskytnout (samozřejmě s podmínkami zajištění i veřejnoprávní služby) soukromníkům, bohužel nevyužitá.

Hrad 9.9.2007 9:21

Re: milý jerry

To nebude asi Drtinovou. Tobě, aniž jsi postřehl, smrdí nos!! Když jej strkáš do smradlavých věcí, aspoň si jej potom utři. S chutí do toho, půl je hotovo. Jestli to ale nepomůže, je to horší. Zřejmě bys patřil mezi tu skupinu lidí, kteří na krku nosí to, co ostatní  mají zavěšeno na páteři.(Y)

Hrad 9.9.2007 9:12

Re: Ládínku

Proč se spojovat s Marťany? Když člověk nestačí sám, vytváří koalice. Koalice jsou jedinou obranou slabých jedinců. Odbory jsou koalicí slabých. Potom ji nezbývá nic jiného než rezignace, nebo semtex. . Podívejte se do zrcadla. Musíte být starší než vypadáte. Člověk přece nemůže zblnout tak rychle.  

Ladislav N. 9.9.2007 9:01

Re: čtenář (pochybných) zdrojů IP: 213.220.252.xxx

Jenomže s "Marťany" (rozuměj komunisty) se spojil tvůj oblíbený Paroubek, a chtěl by taky televizi ovládnout. Holt ta blbost nechodí po horách, ale po lidech, že? ;-P

čtenář zdrojů 9.9.2007 8:51

Ládínku

Aha. Takže ty jsi televizní bolševiky podporoval jenom proto, že bojovali proti Bobo. Sakra, to mi něco připomíná: "proti Bobo se spojím třeba s Marťany....";-D;-D

Ladislav N. 9.9.2007 8:46

Re: čtenář (pochybných) zdrojů IP: 213.220.252.xxx

Žvaníš blbosti a čteš špatné zdroje. Proti blbům typu Bobo budu ČT hájit vždycky.

sic 8.9.2007 23:33

Re: Re: telvizní bolševici

Máte pravdu, ale bojím bojím, že nás tyhle Drtinové a spol všechny přežijí.

čtenář zdrojů 8.9.2007 20:14

milý jerry

Ano Drtinová,  tuhle krávu bolševickou, nemohu cítit také.

čtenář zdrojů 8.9.2007 20:10

Ládínku

však my si tady všichni ještě pamatujeme, jak ty jsi coby pseudo-pravičák televizní bolševiky podporoval.;-D

Ivanhoe 8.9.2007 19:47

Změna pro změnu

Staré logo bylo mistrovským grafickým dílem; geniálně kombinovalo písmena zkratky čt a tvar televizní obrazovky s umožněním vložení čísla programu. Bylo jedinečné, nezaměnitelné a hezké; o tom všem lze úspěšně pochybovat u nového. Nebyl důvod ho měnit. Jediným důvodem bylo moci ukázat, že se cosi mění, čili že jistí lidé nejsou ve svých funkcích zbytečně, nýbrž že pilně pracují. Že je změna loga symbolem celkové změny práce čt? Hm - kdyby se ta práce skutečně změnila, diváci by si toho určitě všimli i bez změny loga. Obávám se, že to logo bude nakonec to jediné, co se skutečně změní... Samozřejmě,  jako obvykle - k horšímu. A za nemalé peníze z našich poplatků.

Leda (mě teď napadá) by tím autoři chtěli naznačit úroveň čt: je-li ona vodorovná čára ryskou slušné úrovně, co asi znamená, že číslo programu je POD ryskou?

Vůbec se nedivím, že se zaměstnanci, kterým na jejich podniku záleží, bouří. I když k tomu využívají odbory. Aspoň je tím ze zákona zaručeno, že o tom s nimi vedení mluvit prostě musí...

billis 8.9.2007 18:27

Re: Normalizační novinář Žantovský nezapřel souručenství s kolegou Janečkem

R^R^R^

Provedlo to zku.vene normalizacni prase alespon naznak sebekritiky za sve budovatelske postoje za husaka, ze vubec ma tu drzost dnes jeste psat - a to dokonce pravidelne a jeste k tomu na NP ?

Hnus, hnus a jeste jednou hnus...

JJ 8.9.2007 17:42

Re: Re: Re: Re: Nesouhlasím

V normalnich zemich se dan pocita ze zakladu po odecteni zakladniho pojisteni (zdravotni a socialni pojisteni je vetsinou danove odecitatelne, ale take byt nemusi). Trik bylo to, ze zamestnanec nevidel, kolik odevzdava statu, protoze cast odevzdaval jeho zamestnavatel - to je celkem rarita a muselo to byt drive nebo pozdeji odstarneno.

JJ 8.9.2007 17:37

Tvorba znacky je nejelementarnejsi starosti managementu

znacka nejenom prodava, ale take je treba, aby se s ni zamestnanci mohli ztotoznit, byli na ni hrdi. Citovy vztah zamestnancu ke znacce CT, se kterou vyrustali a kterou se ted snazi co nejlepe reprezentovat (vynecham cinicke poznamky o tech, kteri to delaji pouze pro penize a nedavaji do toho srdce) byl nesmyslne managementem pri zmene znacky prehlednut. Neni divu, jde taky o firmu statni, ktera nemusi vydelavat a tedy nepotrebuje efektivitu prace a nasazeni zamestnancu pro znacku.

Nedivil bych se, kdyby ta zmena uprime zamestnance trapila, nevidim duvod, proc by to odborar nemohl okomentovat. Jde o vec odborum podstatne blizsi, nez kecani do politiky (ala reforma, tripartita a podobne kraviny). V soukromem podniku by se odbory pravdepodobne neozvaly (zalezi na tom nakolik je ta znacka dulezita - napriklad okridleny sip skodovky je pro zamestnance pravdepodobne take dulezity), ale soukromy podnik by takovou houpost stejne neudelal.

Ladislav N. :-))) 8.9.2007 16:14

Re: Re: Re: Re: "Užitečný idiot" Rex

Asi mu vadilo, že tam nediskutovali "jeho koně"... ;-D

Ladislav N. 8.9.2007 16:12

Re: čtenář (pochybných) zdrojů IP: 213.220.252.xxx

No, když tady exot a producent systematicky narudlých stanovisek jako vy píše o "bolševické revoluci v ČT", tak je potřeba mít se na pozoru....

Vojta 8.9.2007 15:31

logo ? A co to ostatní.

Tak jsem se dočkal cenzury ze strany NP, proto že jsem uvedl slovo b.... a k.... ..Zkusím to teda jinak. Závážnější než logo je mizerná obsahová činnost ČT coby veřejněprávního média, které si musí platit každý majit TV přijímače, i když se na ČT třeba vůbec nedívá a to formou daně s rizikem sankcí, když nezaplatí. Tady by se spíš mělo použít staré a osvědčen: když přestane b.... (veřejný dům) fungovat, je třeba vyměnit k...... (personál) a ne tapety na stěnách. Doufám, že nyní už je bdělý cenzor v NP spokojen a chci mu jen sdělit, ať jde do análu.

chytrý horák 8.9.2007 14:58

Re: Pane Žantovský,

Ano, to by se Vám líbilo, že? Odborům pravomoc kecat do všeho a o všem spolurozhodovat, ale odpovědnost za případné průsery ale ponechat vedení. Opravdu bolševicky geniální.

chytrý horák 8.9.2007 14:50

Re: telvizní bolševici

Moje řeč. Okupace veřejnoprávního média, které slouží mj. k vyhlášení mobilizace či varování před přírodními katastrofami je teroristickým činem a podle toho měla policie postupovat. Útvar rychlého nasazení, granáty se slzným plynem a pod namířenými samopaly s ostrými je vyvléci ven. Poté obžaloba, soud a trest. To, co policie (ne)předvedla je skandálním selháním a měly padat hlavy.

Jerry 8.9.2007 14:23

Re: telvizní bolševici

Ještě jste zapomněl na jednu výtečnici,tu s tím frňákem - Drtinovou.Sledovat ji na ČT 24 je mnohdy otřesné.

Jerry 8.9.2007 14:17

Re: Normalizační novinář Žantovský nezapřel souručenství s kolegou Janečkem

Štít má možná čistý,ale bohužel je vůl jak anděl.

V. 8.9.2007 13:49

No jó,

pan Dekoj, už jsme na něj málem zapomněli...

Emil XX 8.9.2007 13:00

Re: Re: Re: Nesouhlasím

Daň, počítaná ze superhrubé mzdy je jen účetní trik, který umožňuje, aby se 20% daň mohla vydávat za 15%, slibovanou před volbami.